| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.06.2006 13:53 Post subject: |
|
|
Hahaha! 2,5-3 millioner! Jeg trodde AaB tilbød 4? Hva er dette for noe tull? Greit at vi selger han. Han har ikke akkuratt imponert i RBK. Men 2,5.3 mill. og til Brann. Hvilke amatører er det som styrer denne klubben!  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.06.2006 13:57 Post subject: |
|
|
| Nå har vi bare spisser med hodestyrke, ingen med fart og ballteknikk... Kanskje Kone, men han har ikke fått muligheten over tid. Vi må ha en med fart og teknikk som kan værte en trussel mot euorpeiske motstandere |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 25.06.2006 14:05 Post subject: |
|
|
| Hm. Jeg er egentlig ikke så lei meg for at Helstad går til Brann. Han har vært god til tider, men ofte har han også sett veldig uengasjert ut. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.06.2006 14:05 Post subject: |
|
|
| Å selge Helstad for en så liten pris som 2,5mill er galskap. Han er en spiller som kan være en trussel på europeisk nivå.. Thor Hogne Aarøy har jo kommet til å blitt solgt for mer... |
|
| Back to top |
|
 |
cool-man Junior
|
Posted: 25.06.2006 14:16 Post subject: |
|
|
| Helstad kommer nok til å gjøre det bra i brann...!!! Det er synd at han ville gå...! han som har reddet rosenborg flere ganger! |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 25.06.2006 14:21 Post subject: |
|
|
| Synes dette var et dumt valg av Rosenborgstyret. |
|
| Back to top |
|
 |
RBK2992 Senior

|
Posted: 25.06.2006 14:35 Post subject: |
|
|
| Quote: | Nå som Helstad går, og muligens Frode Johnsen... så blir det garantert noen fete signeringer til RBK i overgangsvinduet også.
-Men for min del, må dere signere HVEM DERE VIL, så lenge de ikke spiller på Brann's første 11'er...
Roberto Carlos, David Beckham...you name it. Spiller fuck rolle... |
osv.
Det er vel ikke så mye vits i å argumentere mot noe som ikke er sagt.
Folk som kommer fra en annen klubb kan vel legge seg på en litt mer nøytral linje en det han Brann-fyren har gjort. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 25.06.2006 14:54 Post subject: Snart klar.... |
|
|
- Thorstein passerte den medisinske testen, og har fått grønt lys av legene. Han trener i øyeblikket sammen med de av Brann-spillerne som ikke skal spille dagens kamp, sa Ludvigsen til iBergen.no ved 12-tiden søndag.
Bare detaljer igjen nå....i de personlige betingelsene. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 25.06.2006 14:57 Post subject: |
|
|
Whatever!  |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.06.2006 15:21 Post subject: |
|
|
Ser ikke bort i fra at Helstad hadde en avtale om maxpris ved salg i kontrakten da han ble kjøpt.. Siden de har solgt han for 2,5 - 3 millioner .. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 25.06.2006 15:29 Post subject: |
|
|
| Hvis han hadde en sånn klausul, hvorfor i all verden bød da Aab 4 mill for han? |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 25.06.2006 15:32 Post subject: |
|
|
Helt greit at Helstad drar. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 25.06.2006 15:37 Post subject: |
|
|
Dette kan da ikke vare sant!
Hvor udugelig går det ann å bli? Det er greit at Helstad selges, men at han selges til Brann har jeg lite forståelse for. At det at på til er det patetiske beløpet på hele 2,-3millioner kroner er rett og slett en skandale! Makan til udugelig ledelse har ikke jeg sett.
Jævla gutteklubben Grei!
Jeg er ganske siikker på at hvis RBK-styret & Skutle hadde tatt en telefon til meg, så hadde jeg greid å finne en klubb som var villig til å gi over 5millioner for Helstad. Det hadde enhver tulling greid.
Forbanna idioter hele gjengen.  _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 25.06.2006 15:38 Post subject: |
|
|
| Ja, Gud forby at vi har en rask, bakromstruende spiss. I Rosenborg er spissenes eneste formål å vinne hodedueller. Resten er det ikke så farlig med. |
|
| Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 25.06.2006 16:16 Post subject: ENDELIG |
|
|
"..- Jeg gleder meg til å komme i gang igjen. Brann var mitt førstevalg og jeg er glad for å komme til klubben. Det var flere som var interessert i utlandet, men jeg ville bli i Norge og da var Brann den eneste klubben for meg, sa Helstad til Brann.no
..En knapp time etter at han hadde sett sine nye lagkamerater spille uavgjort 0-0 mot IFK Göteborg, var også de siste detaljene i spillerens personlige betingelser på plass, og Helstad er Brann-spiller. "
YES !!! Da er det i boks !  _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
| Back to top |
|
 |
RBK2992 Senior

|
Posted: 25.06.2006 16:32 Post subject: |
|
|
Forstår ikke helt dette med Helstad. Det virker jo som om han var skikkelig keen på å komme til Brann. Er det sånn at han bare har gått rundt å ventet på dra fra RBK til Brann i 2år?
En dag er Rosenborg klubben, og dagen etter er Brann verdens beste lag. Han nevner jo ingenting om RBK, og om tiden her og det å forlate Trondheim.
Det har jo bare gått et par dager, men likevel. Er det bare media som får det til å virke sånn? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.06.2006 16:34 Post subject: |
|
|
Geir_Brann, du har faen meg lite å gjøre!  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 25.06.2006 16:39 Post subject: |
|
|
Det er i og for seg bra at Helstad forsvinner. Han er ei sutrende partyløve med dårlig innstilling som ikke trengs i RBK. Det som er håpløst er å selge til serieledern midt i sesongen. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.06.2006 16:42 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | Geir_Brann, du har faen meg lite å gjøre!  |
Som man sier på njus: DON'T FEED THE TROLL!! |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 25.06.2006 16:44 Post subject: |
|
|
Tror at dette ikke er så dumt, for nå blir det nok en del bytting på spissene i Brann, og mindre mål, da alle ikke kjenner hverandre godt nok.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.06.2006 17:13 Post subject: |
|
|
| RBK2992 wrote: | Forstår ikke helt dette med Helstad. Det virker jo som om han var skikkelig keen på å komme til Brann. Er det sånn at han bare har gått rundt å ventet på dra fra RBK til Brann i 2år?
En dag er Rosenborg klubben, og dagen etter er Brann verdens beste lag. Han nevner jo ingenting om RBK, og om tiden her og det å forlate Trondheim.
Det har jo bare gått et par dager, men likevel. Er det bare media som får det til å virke sånn? |
Hva skal han si da? Knalltøft å forlate et Rosenborg i oppløsning hvor jeg stadig ble benka til fordel for dårligere målgjørere, og det er kun motvillig jeg drar til en klubb hvor jeg verdsettes og brukes riktig?
Spør du meg er det utrolig at han gadd bli så lenge som han gjorde. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 25.06.2006 17:16 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Tror at dette ikke er så dumt, for nå blir det nok en del bytting på spissene i Brann, og mindre mål, da alle ikke kjenner hverandre godt nok.. |
Hmm. Det hadde jeg ikke tenkt på. Hvem skal de bruke? Winters, Sæternes og Helstad? _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
RBK2992 Senior

|
Posted: 25.06.2006 17:20 Post subject: |
|
|
| Quote: | Hva skal han si da? Knalltøft å forlate et Rosenborg i oppløsning hvor jeg stadig ble benka til fordel for dårligere målgjørere, og det er kun motvillig jeg drar til en klubb hvor jeg verdsettes og brukes riktig?
Spør du meg er det utrolig at han gadd bli så lenge som han gjorde. |
Ja.
Etter å ha hørt kommentaren til Helstad skjønner jeg jo at han ikke vil bli. Man kan jo ikke bli i en klubb der man ikke er med i fremtidsplanene.
Last edited by RBK2992 on 25.06.2006 17:43; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.06.2006 17:39 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Tror at dette ikke er så dumt, for nå blir det nok en del bytting på spissene i Brann, og mindre mål, da alle ikke kjenner hverandre godt nok.. |
Var det ikke snak om at Winters forlater Brann for at atge hjem til Skotland efter denne sesong. Hvis det er tilfældet er Helstad ikke noget dumt køb, da de så giver ham 6 måneder i klubben før han "rigtig" skal igang til næste sesong.
Ps. synes det er flot at vi stadig har en salgspolitik, der medfører at vi taber penge på samtlige af de spillere vi sælger. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
mcmort Senior
|
Posted: 25.06.2006 22:56 Post subject: |
|
|
Som det blir sagt i det uendelige her:
1. Vi selger den eneste 'målscoreren' vi har