View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 01.12.2014 14:45 Post subject: |
|
|
thomas_katt wrote: | . Har har vel hat Jamtfall som trener de siste 40-50 årene med noen unntak. Lunna blir jo bare bedre og bedre for hver gang han blir benket eller langtidskadd. |
Hvor gammel er egentlig Lunna og Jamtfall? _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 01.12.2014 14:46 Post subject: |
|
|
Virker som han ikke har gitt opp oss enda, når han nevner at Lunna gikk flere runder før han kom i varmen. |
|
Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 01.12.2014 14:48 Post subject: |
|
|
Quote: | Det har ikkje lukkast NRK.no å få kommentar frå sportsleg leiar i Rosenborg, Erik Hoftun. |
Det er vel flere som venter på en kommentar fra Hoftun i disse dager. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 01.12.2014 14:56 Post subject: |
|
|
Largactyl wrote: | Virker som han ikke har gitt opp oss enda, når han nevner at Lunna gikk flere runder før han kom i varmen. |
Stemmer. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 01.12.2014 16:23 Post subject: |
|
|
Hvorfor er det uaktuelt med et utlån (skjønner at kontraktslengde muligens spiller inn)? Rosenborg må i så fall ha absolutt ingen tro på at han kan ta nivået i f.eks. en 1. divisjons klubb.
I forhold til tredjekeeper så kan det jo virke som om man satser på en "Stubbhaug-løsning" igjen da, hvis behovet skulle oppstå. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 01.12.2014 17:53 Post subject: |
|
|
Håper Levanger har følere ute, for Storevik ville ha vært en god forsterkning . |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.12.2014 18:33 Post subject: |
|
|
– Då Daniel Örlund gav seg henta dei inn André Hansen, så det er veldig vanskeleg for ein juniorkeeper å komme seg opp på førstelaget. Eg har ingen forhåpningar om å bli førstekeeper no, så det beste er truleg at eg finn ein ny klubb der eg kan utvikle meg vidare. Så kan eg eventuelt komme tilbake og bli førstekeeper når eg er godt nok, seier Storevik.
Les meir: Storevik på veg vekk frå RBK
Otto: Jamtfall har tydeligvis gitt Storevik beskjed om at RBK ikke vil satse videre på ham, så dermed uaktuelt med utlån. |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 01.12.2014 18:44 Post subject: |
|
|
(Før noen kommer og ber om at denne tråden blir stengt og at vi heller bør fortsette i "Hvor er de nå?")
Er det noen som vet om det er noen Trondheims-klubber som trenger et (formodentlig) keepertalent som Storevik? Byåsen, Nardo, Strindheim? Blink har vel fortsatt Vebjørn Skeide (som knivet med Nyland om keeperplassen i Hødd for mange år siden). Rødde kanskje? De kan sikkert hive en bil etter guten. Ser han vil til 1. divisjon, men kan hende han kan tenke seg å fortsette i Trondheim. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.12.2014 19:02 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Håper Levanger har følere ute, for Storevik ville ha vært en god forsterkning . |
Som backup regner jeg med, Josinho har ihvertfall ment at Rygg er en bedre keeper og det skulle bare mangle, Storevik er en (for nivået) uprøvd juniorkeeper som akkurat har fylt 18 år.
Om han virkelig hadde vært en klar forsterkning som førstekeeper i Adecco så burde den aktuelle adeccoklubben skyndte seg ut på markedet å skaffe seg bedre keeper. RBK ville ikke sluppet en 18 årig keeper som er klart god nok som førstekeeper i Adecco, da hadde man forlenget kontrakten og lånt ut, for deretter å hatt en kanon keeper om kort tid.
Han har stagnert, har godt av et miljøskifte. Kanskje kan han komme tilbake senere. Barli i Ranheim danker han ikke ut, men kanskje er han fornøyd med å være 2.keeper bak Rygg i Levanger? |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 01.12.2014 19:13 Post subject: |
|
|
I og med at han fortsatt er under kontrakt er kanskje det beste å gi han bort til Sogndal med en tilbakekjøpsklausul. Tror han kan danke ut Dyngeland i løpet av sesongen. I tillegg så har han et miljø han er godt kjent med fra før i Sogndal. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rabona
|
Back to top |
|
 |
Brattigol Junior
|
Posted: 01.12.2014 19:41 Post subject: |
|
|
kevinpieter wrote: | Blink har vel fortsatt Vebjørn Skeide (som knivet med Nyland om keeperplassen i Hødd for mange år siden). |
Blink trenger mest trolig ny 1.keeper til sommeren. Skeide drar hjem etter studiene. _________________ Det ska dæm ha, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 01.12.2014 20:07 Post subject: |
|
|
Se der, ja. De trenger innsjennører i Ulsteinvik også, altså.
(Ps, beklager at jeg kalte Blink en Trondheims-klubb. Hadde først skrevet "trønderklubber".) _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
Back to top |
|
 |
mondorosenborgbk Junior

|
Posted: 02.12.2014 20:12 Post subject: |
|
|
Det ble solgt ? Eller det var bare i lån? _________________ --Vennligst svar meg på norsk--
See the blog!
www.mondorosenborgbk.blogspot.it |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.12.2014 02:12 Post subject: |
|
|
Snakk om permanent overgang - når han finner seg ny klubb. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 06.12.2014 03:31 Post subject: |
|
|
Skal visst prate med Sogndal når ferien er over. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
Rabona
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2015 21:06 Post subject: |
|
|
- Neste uke skal jeg til Kristiansund en uke for å sjekke ut forholdene der. Så vi får se om det går bra, røper nemlig Storevik til rbkweb.no.
Før jul ble det kjent at 18-åringen er på vei bort fra RBK. Han var likevel med på årets første trening i ABRA-hallen i dag, ettersom Alexander Lund Hansen fortsatt ikke trener for fullt etter hjernerystelsen i august.
- Egentlig er planen at jeg bare skal være her i dag. De trengte en ekstra keeper. Det er godt mulig dette var siste økta med laget. Jeg skal i hvert fall trene med juniorene resten av uka hvis de ikke trenger meg her, slik at jeg får litt balløkter i beina før jeg drar nedover, sier han før prøvespillet på Nordmøre.
(...)
- Jeg fikk en veldig fin høst her i fjor, var andrekeeper hele høsten. Nå når de har to så gode keepere, så ser jeg ikke noe poeng i å være her og i beste fall spille 3. divisjon, mener han.
- Jeg hadde selvfølgelig forhåpninger om å ta et steg, men jeg har blitt en mye bedre keeper, lært mye og fått mange nye venner. Jeg angrer ikke på at jeg dro til Rosenborg, sier Jacob Storevik.
Les mer: Storevik skal prøvespille for Kristiansund |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.01.2015 21:31 Post subject: |
|
|
Den siste veka har han trent med 1. divisjonsklubben Kristiansund, medan han til veka som kjem skal vere på plass på feltet saman med Eirik Bakke og Ian McParland i Sogndal.
– Det stemmer. Jacob Storevik skal komme hit på onsdag, og trenar med oss ut veka. Planen er at han dessutan skal stå i mål i treningskampane våre mot Florø og Fyllingsdalen neste helg, seier Eirik Bakke om sisteskansen som kan utfordre Mathias Dyngeland sin posisjon som førstekeeper for Sogndal i OBOS-ligaen.
– No er det først og fremst vår keepertrenar Terje Skjeldestad som tek desse vala, men som landslagstrenar for både Dyngeland og Storevik dei siste sesongane, så kjenner Terje Skjeldestad godt til begge to, seier Bakke.
Les meir: No kan han hamne i Sogndal |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 25.01.2015 00:06 Post subject: |
|
|
I oppgjeret mot Florø fekk Storevik andre omgang til å bevise at han er rett mann mellom stengene. Han fekk det ikkje altfor travelt, men imponerte med ei feberredning og heldt nullen.
– Det var det litt smårusk og sånn, men eg er godt nøgd med den omgangen eg fekk, seier Storevik.
(...)
Jacob Storevik er berre ein av fleire keeperar som i desse dagane er på prøvespel i klubben. Keepertrenar Terje Skjeldestad seier det er fem-seks aktuelle kandidatar til plassen.
– Me har hatt ein austerrikar (Andreas Leitner) denne veka, me hadde Ådne Nissestad førre veke og det kjem ein ny ein ny neste veke. Alle skal få sjansen til å vise seg fram, så får vi ta ei avgjersle etter det, seier Skjeldestad.
Les meir: Håpar på kontrakt med Sogndal – men det er mange om beinet |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.02.2015 12:58 Post subject: |
|
|
Kristiansund velger Hovdevik - foran Storevik, så vidt jeg kan forstå på utsida av betalingsmuren - samt ut fra bildet:
 |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 06.02.2015 18:48 Post subject: |
|
|
Kanskje Storevik fortsetter i RBK fram til sommeren (så lenge Lunna sliter)? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.02.2015 00:39 Post subject: |
|
|
Da må RBK i så fall snart gjøre om på beslutninga, og slå fast at han må fullføre kontrakten likevel. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 09.02.2015 16:50 Post subject: |
|
|
Ser ut som han fortsetter i klubben?
Navnet hans er hvert fall med her:
http://www.rbk.no/news/ar...uniorstall _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 11.02.2015 21:45 Post subject: |
|
|
Går ikke an å være "bare litt gravid".
Men som sagt er det nok mulig at RBK vil ha ham her så lenge at Lunna ikke er kampklar. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.02.2015 11:50 Post subject: |
|
|
Fordi Lunnas skade egentlig ikke er fysisk, men derimot angst knyttet til en nagende skrekk for å bli utkonkurrert av nettopp Jacob Storevik? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.02.2015 00:47 Post subject: |
|
|
NÃ¥ som RBK har to Hansen kampklare, er det nok Storevik snart ferdig.
Men blir ingen flytting til Baillsund, fordi der har nevnte Hovdevik havnet. |
|
Back to top |
|
 |
|