View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Jonas Veteran

|
Posted: 08.01.2015 15:51 Post subject: |
|
|
Også Brommapojkarnas eget nettsted sliter:
Fredrik kommer närmast från danska Viborg, men har även spelat för Fulham, Hammarby IF, Lilleström, Derby och Vålerenga. Han är dock kanske mest känd för sin medverkan i EM-slutspelet 2008 där han bland annat spelade fram till Zlatan Ibrahimovics kvitteringsmål mot Spanien.
Riktignok nevnt i en faktaboks nederst, men dog. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 09.01.2015 09:45 Post subject: |
|
|
Kuriositet kanskje, men artig læll:
https://www.youtube.com/w...aa_c1xgPmI
Liker at han trekker fram Roar og Ørjan som sine store forbilder.  _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.01.2015 12:04 Post subject: |
|
|
Visste ikke at han snakket flytende tysk. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.01.2015 13:02 Post subject: |
|
|
Vært i tyskland noen år nå, samtidig som at det er et relativt lett språk for nordmenn å lære. Hadde han ikke snakket flytende tysk nå hadde jeg vært mer overrasket for å si det sånn. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.01.2015 23:41 Post subject: |
|
|
Tyskerne bryr seg dessuten ikke så mye om grammatiske feil som nervøse nordmenn tror, så det er relativt ufarlig å bruke de glosene man husker. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 11.01.2015 17:21 Post subject: |
|
|
Dockal som jo satt rekord i antall assist på en sesong i Tsjekkia forrige sesong med 20 assist (scoret også 2 mål) har denne sesongen vist seg frem som målscoreren han også var i RBK. Etter en svak start poengmessig med 1 mål og 1 assist på de 8 første kampene så scoret han 6 mål og hadde 3 assist på de 8 neste kampene. Han har også 1 mål og 3 assist på 8 kamper i EL kvalik og EL + 2 assist på 4 kamper CL kvalik.
Han har også spilt seg til fast plass på det tsjekkiske langslaget og scoret 3 mål på 4 EM kvalik kamper i høsten som var.
Blir ikke overrasket om han får sjansen i en Bundesliga klubb om han forsetter å levere så mye målpoeng. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.01.2015 17:34 Post subject: |
|
|
Jamen, han løper jo ikke nok defensivt?  |
|
Back to top |
|
 |
Diabolic Rutinert
|
Posted: 11.01.2015 20:07 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Tyskerne bryr seg dessuten ikke så mye om grammatiske feil som nervøse nordmenn tror, så det er relativt ufarlig å bruke de glosene man husker. |
Donnerwetter!
Sperrmüllwagen! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.01.2015 10:14 Post subject: |
|
|
Petter Rasmus @petterrasmus 8m8 minutes ago
Quote: | Same shit, new wrapping. Fortsetter kjegleflyttingen. NÃ¥ i Mxxxe. #verdensmester #kjeglerertingen |
Hehehe Det var lagt ved et bilde av BÃ¥rd Wiggen, men jeg tror kanksje Rasmus angret og fjernet posten. Uansett herlig!  |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 13.01.2015 10:16 Post subject: |
|
|
Han forandret bare "litt" på ordlyden og la ut igjen.
https://twitter.com/pette...1900196864
Quote: | Fortsetter kjegleflyttinga. Nå i Molde. Lykke til. #trengitjåspring #kjeglerertingen |
_________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 13.01.2015 13:19 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Dockal som jo satt rekord i antall assist på en sesong i Tsjekkia forrige sesong med 20 assist (scoret også 2 mål) har denne sesongen vist seg frem som målscoreren han også var i RBK. Etter en svak start poengmessig med 1 mål og 1 assist på de 8 første kampene så scoret han 6 mål og hadde 3 assist på de 8 neste kampene. Han har også 1 mål og 3 assist på 8 kamper i EL kvalik og EL + 2 assist på 4 kamper CL kvalik.
Han har også spilt seg til fast plass på det tsjekkiske langslaget og scoret 3 mål på 4 EM kvalik kamper i høsten som var.
Blir ikke overrasket om han får sjansen i en Bundesliga klubb om han forsetter å levere så mye målpoeng. |
Kan vi ikke bli enige om å utelukke Dockal og hans bedrifter fra denne tråden? Det er så jævlig nedtur å skulle tenke på at vi presterte å skvise ham ut av klubben igjen og igjen. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 13.01.2015 13:22 Post subject: |
|
|
Legg til Eguren og Konan Ya på den lista. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.01.2015 14:24 Post subject: |
|
|
Smurfenes Budstikke wrote: | – Molde Fotballklubb har en god plattform. Organiseringa og apparatet i klubben er veldig bra. MFK har vært den beste klubben i Norge de siste årene. Derfor er dette den mest interessante jobben jeg kunne fått nå, sier Wiggen til Romsdals Budstikke.
[ ... ] [Om Skullerud, min anm:] Vi har et veldig likt syn på hvordan vi vil spille fotball. Vi har felles tanker rundt individuell utvikling. Samtidig er vi ulike på noen områder. Jeg tror dette skal passe fint, sier Wiggen.
– Hvordan blir din rolle i MFK?
– Jeg blir assistenten til «Toro» på alle områder. I tillegg skal jeg følge enkeltspillere ekstra tett med analyse. Jeg har hatt ansvar for dette både i København, Köln og Rosenborg. Molde har allerede to mann (Jonas Lian Hansen og Thomas Ulven) som gjør en viktig grovjobb og presenterer bilder. Så vil jeg gå videre med dette sammen med resten av trenerteamet, sier han.
[ ... ] – Hvordan tror du det blir å være rosenborger i MFK?
– Det har jeg et veldig avslappet forhold til. Jeg har levd i eksil og vært trønder både her og der tidligere. Dessuten vil jeg karakterisere meg selv mer som en trønder enn som en rosenborger. De siste 25 årene har jeg bare bodd to år i Trondheim, og det har vært de to siste, smiler Wiggen. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 13.01.2015 14:27 Post subject: |
|
|
Hvorfor i alle dager blir Bård Wiggen assistentrener i Molde.? klarer ikke å skjønne det. utenfor min fatteevne |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 14.01.2015 02:34 Post subject: |
|
|
Han er neppe den eneste som ikke vil karakterisere han som Rosenborger. |
|
Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 14.01.2015 12:01 Post subject: |
|
|
Sannsynligvis en kombinasjon av at han bærer nag til Rbk, en feit lønnsslipp, og at Molde vil kjøre litt mind games. _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2015 21:41 Post subject: |
|
|
- Jeg har ikke vært noen utpreget avslutter tidligere. Jeg hadde mål om å score mer enn tre mål i fjor, og terpet mye avslutninger, både på trening og på egenhånd. Jeg har lært meg litt, sier Gjermund Åsen, som mener han kan bidra best for TIL i offensiv midtbanespiller.
- Jeg har spilt offensiv midtbane, det man kaller 10-er-rollen, eller som indreløper, hele livet. Det er der jeg er født og oppvoks og trives.
Med slepen teknikk er han dyktig på å ta seg forbi motstandere, for å skape muligheter for seg selv og medspillere.
- Det jeg har stått for helt siden jeg slo gjennom i Strindheim er at jeg kan gå forbi folk og skape ubalanse på den måten. Før spilte jeg mye fri medspillere, nå har jeg mikset det opp med å avslutte mer selv også, og blitt mer voksen på den måten, sier Gjermund Åsen.
Les mer: Har du hørt om trønderen som sa nei til å spille for Rosenborg? Nå er han glad for å være på plass i TIL. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 15.01.2015 13:30 Post subject: |
|
|
Speaking of Gjermund Ã…sen (og Simen Wangberg):
http://instagram.com/p/x33bvLQMWr/
Der er de nå. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.01.2015 13:39 Post subject: |
|
|
Har vannverket i Tromsø sett seg nødt til å koble fra tjenestene i påvente av oppgjør for utestående faktura? _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 15.01.2015 14:04 Post subject: |
|
|
Det kan da umulig stemme, de kablene er prissatt av TIL til i overkant av 850.000,- pr. stk. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 15.01.2015 14:41 Post subject: |
|
|
Den powerpointen kunne blitt en slager, ser jeg for meg. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 17.01.2015 10:04 Post subject: |
|
|
Går ikke så bra for Didier Konan nede i Saudi Arabia, annet enn at tykkelsen på lommeboka har økt, gitt. Usikker på om han har vært skadet eller ikke, men bare fire kamper fra start - riktignok 2 scoringer - må sies å være en gedigen nedtur. Heller ikke med i Elfenbenskystens tropp til Afrikamesterskapet som begynner i dag, etter å ha vært blant de 23 beste som ble tatt ut til VM.
NÃ¥ har klubben hans Al-Ittihad FC fÃ¥tt ny trener i rumenske Victor Pițurcă, og det skrives at Konan ikke er ønsket med videre. I Saudi Arabia er det kun tillatt med 3 utenlandske spillere + 1 asiatisk utlending. Treneren ønsker Ã¥ satse pÃ¥ andre utenlandske navn og da er det ikke lenger plass til Konan. Synd RBK er totalt uaktuelt med tanke pÃ¥ økonomi og den status Konan etter hvert har fÃ¥tt, men tanken er morsom.  _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 18.01.2015 03:36 Post subject: |
|
|
Vegard2711 wrote: | Henriksen er skadefri igjen og er med AZ troppen på treningsleir i Portugal før Eredivise starter opp igjen etter juleferien.
Så får vi se om han spiller seg tilbake inn på laget, etter en sesong med mye benksitting forrige sesong så spilte han seg jo inn på laget igjen denne sesongen før han ble skadet. |
Han var tilbake i første kamp etter juleferien og gikk rett inn på laget etter skaden. Han spilte hele kampen for AZ og hadde en assist i 2-0 seieren hjemme mot Dordrecht. |
|
Back to top |
|
 |
Czech rbk fan Senior

|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|