English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2015
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 140, 141, 142  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bakklandia
Legende

PostPosted: 30.11.2014 16:25    Post subject: Reply with quote

Noen som veit om B/G-Patrick (sønn av Ørjan) og Lasse (Sønn av Runar) Berg holder nivået til sine fedre og onkler? Kan de være verdt å følge med på?
vingback
Veteran

PostPosted: 30.11.2014 17:05    Post subject: Reply with quote

Mener Patrick er vurdert som et stort talent. Sikkert noen som vet mye mer.
Back to top
View user's profile Send private message
Fotsoppen
Proff

PostPosted: 30.11.2014 17:28    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Noen som veit om B/G-Patrick (sønn av Ørjan) og Lasse (Sønn av Runar) Berg holder nivået til sine fedre og onkler? Kan de være verdt å følge med på?

Sikkert noen her inne som kan legge inn en speiderrapport for deg ut ifra sine Football Manager erfaringer! Wink
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 01.12.2014 16:12    Post subject: Reply with quote

Mener å ha lest her inne at Ørjans sønn er ett gigatalent.
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 01.12.2014 16:44    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...477652.snd

Hoseth ser ut til å bli tilgjengelig som bosman?

Back to top
krysstvælla
Rutinert

PostPosted: 01.12.2014 17:57    Post subject: Reply with quote

Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.12.2014 20:12    Post subject: Reply with quote

Den gamle midtbanespilleren til Viking Martin Ørnskov ble igår foretrukket foran Fredrik Semb Berge som midtstopper, Semb Berge ikke engang i troppen.

Må da være mulig å plukke opp så og si gratis, og bør være så interessert i å komme seg vekk for spilletid at man kan fikse en lav/akseptabel lønn i tillegg.

Iconbit eller andre dansker, korriger meg om det er en grunn til at han ikke var i troppen som jeg ikke har fått med meg. Hvorfor spilte ikke Almebeck eller Agger?

Edit: Nytt spørsmål til danskene her inne: Hvordan gjør Jim Larsen det i FCM? Har kontrakt kun til sommeren og kan muligens lokkes tilbake med den eneste klubben/legen som har holdt den skjøre kroppen hans skadefri? Hvis han fortsatt holder nivået da.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 01.12.2014 21:19    Post subject: Reply with quote

Semb Berge bør komme hjem til TL for å fortsette utviklingen! RBK er perfekt for han og oss nå!

Thomas Grøgaard er også en mann vi bør ha høyt på ønskelista!

Drar Mix, så bør en midtbanespiller prioriteres også, som en direkte forsterkning til laget. Thomas Kind Bendiksen og Remi Johansen kan vel bekle både en indreløperrolle og en dyptliggene playmaker rolle?
Usikker på hvem av de to jeg foretrekker da jeg ikke har fulg 1 divisjon spesielt godt i år!

Men etter all svada-avgjørelser på brakka de siste to årene, så ser det ut som vi begynner i rikitg ende med en del kontraktfornyelser så det er lov til å håpe igjen, men er forsiktig med å drømme! Smile
WegHard
Veteran

PostPosted: 01.12.2014 21:41    Post subject: Reply with quote

Jeg er også nysgjerrig på Jim Larsen. Kjekt å ha en midtstopper som scorer 10 mål per sesong.
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 01.12.2014 23:41    Post subject: Reply with quote

Vel, den gang han kom til RBK var han jo ganske klar på at han ønsket seg videre til utlandet. Det klarte han jo også, på sett og vis. Mon tro om man klarer å lokke med det samme igjen da?
Stubbelur
Veteran

PostPosted: 02.12.2014 01:50    Post subject: Reply with quote

Bør vi ikke kvitte oss med minst en midtstopper før vi eventuelt henter nye? Det er vel ikke posisjonen vi mest trenger forsterkninger i.

Synes de to mest akutte posisjonene å forsterke i akkurat nå er venstreback og midtspiss, all den tid det ikke er sikkert at Malec slår igjennom.

Venstre indreløper lurer jeg også på.
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 02.12.2014 10:42    Post subject: Reply with quote

Midtspiss har vi i øyeblikket:

Target men: Søderlund, Malec og Sørloth
Bakromsspisser: Riski og E. Nilsen

Dersom vi hadde klart å kvitte oss med klumpfot + leid ut Sørloth hadde jeg vært veldig for å hente en dreven spiss som plasserer seg godt og avslutter godt med helst begge ben + hode. Så kan Malec fortsette å komme inn siste 25-30 min og score et mål.
Back to top
glimt
Senior

PostPosted: 02.12.2014 10:44    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:

Patrick har fått to innhopp for Glimt i år og spiller ellers for Glimt 2. Lasse spiller også for Glimt 2. Patrick er vel ansett for å være det største talentet, og jeg håper å få se en del til ham i 2015. Han er akkurat blitt 17, og det er på tide å begynne spille kamper på høyt nivå.
nastynick
Rutinert

PostPosted: 02.12.2014 11:08    Post subject: Reply with quote

Jim har jo 1 års kontrakt i Midtjylland, men slik det ser ut nå tviler jeg på at han kommer hit. De ligger godt an til å vinne ligaen, han spiller fast og leverer godt, samt han har nettopp blitt far.

Tipper at han forlenger kontrakten med Midthylland til sommeren - så får han mulighet til CL-kvalik etc, og ikke minst, får spilt fast i en klubb over tid.
Sett i retrospekt var ikke klubbyttet til Belgia heldig for hans del, i hvert fall med tanke på sportslige mål.
mondorosenborgbk
Junior

PostPosted: 02.12.2014 19:26    Post subject: Informasjon om markedet Reply with quote

Vi har allerede tatt noen av spillerne ? Hva er de spillerne at klubben kunne kjøpe ? Og du vil kjenne meg også si hvem vi har allerede solgt ? takk
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SeG
Veteran

PostPosted: 02.12.2014 19:28    Post subject: Re: Informasjon om markedet Reply with quote

Dette gir ikke mye mening. Har det vært i Googletranslate-vasken? ;P

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
mondorosenborgbk
Junior

PostPosted: 02.12.2014 19:30    Post subject: Reply with quote

Ja , dessverre vet jeg ikke norsk , og oversette fra engelsk
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 02.12.2014 19:39    Post subject: Reply with quote

At the moment there aren't any rumors around any players we are buying or selling, I think it comes down to a couple of things.

- The insecurity around the coach up until a couple of weeks ago.
- The new head of the sports department has yet to be hired.

Currently there are two players with insecure futures.

- Mix Diskerud does not seem to be signing a new contract (recently sold his house, and went on vacation to the USA).
- Strandberg contract only lasts until the end of summer, and he did not see much time on the field this fall.

We already have a replacement for Strandberg in Eylofson, but we need a new backup player if Strandberg leaves.

As for Mix we got Midtsjø back from loan, so we might not see a new direct replacement for him either. Midtsjø with the youngsters Sørmo and Sæther could fill the void.

What most people are hoping for is a new left back if Skjelvik is unable to fill the position.

As for the activity so far, we have picked up Andre Hansen (GK) on free transfer, and Emil Nielsen (offensive player) was bought this summer, but completes his transfer to the club in January.

Daniel Berntsen (midfield) has been sold to Sweden, and Brede Moe has ben sold to Bodø Glimt

Last edited by Huber on 02.12.2014 19:47; edited 1 time in total
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 02.12.2014 19:40    Post subject: Reply with quote

Tror mundo lurer på hvem vi har solgt og hvem vi er ute etter som erstatter for de vi har solgt, om vi skal ha erstattere.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 02.12.2014 19:44    Post subject: Reply with quote

Please continue in this thread: Transfers: News, rumours and suggestions
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
mondorosenborgbk
Junior

PostPosted: 02.12.2014 19:46    Post subject: Reply with quote

Thanks so much!
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 03.12.2014 00:05    Post subject: Reply with quote

Ble vi ikke enig med oss selv om at han kunne skrive på engelsk, og at vi kunne svare på norsk? Dermed ligger oversettingsbyrden på ham selv, og vi bevarer flyten med enda en god bidragsyter på forumet.

Jeg vet selv, at dersom jeg ikke kunne norsk, så hadde jeg ikke giddet å poste på det engelske forumet. Av to grunner som er en grunn:

Det skjer ikke en dritt på det engelske forumet. 95% av alle postene er i Sportslig avdeling.

Dersom de blir mange engelskspråklige, så kan de flytte over og ha en meningsfull dialog i ingenmannsland, men for nå tror jeg kanskje det blir litt traust å snakke med seg selv der borte.
Back to top
El Agentos
Junior

PostPosted: 03.12.2014 09:37    Post subject: Reply with quote

Andre Hansen- Jonas Svensson, Eyjolfsson, Reginiussen, Grøgaard - Jensen, Ulvestad, Midtsjø - Helland, Pedersen, Riski.

I denne oppstillingen er det 3 nye navn. Grøgaard på venstreback og Ulvestad på dyp midtbane og Marcus Pedersen på topp.

Grøgaard og Ulvestad hadde kommet inn med med stor ro og ball ferdigheter i tillegg til fotrapphet. Begge er spillere som er tilpasningsdyktig kontrinsfotball og etablert angrep. Disse to hadde gitt RBK ny dimensjon. Kun Grøgaard hadde kostet litt i denne sammenheng da Ulvestad står uten kontakt. Marcus Pedersen er det nok mange som nå vil skrote, men i mine øyne så er det en kombinasjon av Branns håpløse måte å sette han opp på som gjør at han ikke har kommet til sin rett og hans etterhvert oppgitthet av det. I et RBK i 4-3-3 som pøser på, så er jeg sikker på at Pedersen hadde funnet formen å bøttet inn med mål for RBK.

UT: MG Pedersen, MIX, Mikkelsen, Strandberg, Ørlund, Malec, Berntsen.
Her blir vi kvitt mye dyrt daukjøtt!! Bare i lønn så er jeg sikker på at vi hadde spart inn 15million pr år.

Vi hadde satt igjen med en yngre og friskere stall med mer komplimentære ferdigheter og bedre økonomi.

Ja dette er ikke en gang et forslag, det er jo selve fasitten!
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 03.12.2014 09:55    Post subject: Reply with quote

El Agentos wrote:
Andre Hansen- Jonas Svensson, Eyjolfsson, Reginiussen, Grøgaard - Jensen, Ulvestad, Midtsjø - Helland, Pedersen, Riski.

I denne oppstillingen er det 3 nye navn. Grøgaard på venstreback og Ulvestad på dyp midtbane og Marcus Pedersen på topp.

Grøgaard og Ulvestad hadde kommet inn med med stor ro og ball ferdigheter i tillegg til fotrapphet. Begge er spillere som er tilpasningsdyktig kontrinsfotball og etablert angrep. Disse to hadde gitt RBK ny dimensjon. Kun Grøgaard hadde kostet litt i denne sammenheng da Ulvestad står uten kontakt. Marcus Pedersen er det nok mange som nå vil skrote, men i mine øyne så er det en kombinasjon av Branns håpløse måte å sette han opp på som gjør at han ikke har kommet til sin rett og hans etterhvert oppgitthet av det. I et RBK i 4-3-3 som pøser på, så er jeg sikker på at Pedersen hadde funnet formen å bøttet inn med mål for RBK.

UT: MG Pedersen, MIX, Mikkelsen, Strandberg, Ørlund, Malec, Berntsen.
Her blir vi kvitt mye dyrt daukjøtt!! Bare i lønn så er jeg sikker på at vi hadde spart inn 15million pr år.

Vi hadde satt igjen med en yngre og friskere stall med mer komplimentære ferdigheter og bedre økonomi.

Ja dette er ikke en gang et forslag, det er jo selve fasitten!

Ja fasiten til et liv i 2015 midt på tabellen ja Smile og videre inn i klubbens mørkeste tid med 0 titler i de 20 neste årene. Fint med nettroll Smile
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 03.12.2014 11:35    Post subject: Reply with quote

Om vi ikke kan fiske opp noen talent fra egen stall som kan bidra på A-laget neste år så mener jeg vi bør gå til innkjøp av noen som bidra for sine klubber i tippeligaen allerede.

Bjørn Inge Utvik, Marius Høibråten eller Kristoffer Ajer.

Ajer kan vi nok ikke garantere vesentlig med spilletid på midtbanen, men selger vi Strandberg så burde det være plass til Utvik eller Høibråten. Skal ikke Skjelvik spille venstreback så bør vi se på muligheten til å hente Ringstad.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 140, 141, 142  Next
Page 26 of 142

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb