| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Rånny Legende

|
Posted: 09.11.2014 21:20 Post subject: |
|
|
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Ermocolle Junior
|
Posted: 09.11.2014 21:21 Post subject: Kanskje? |
|
|
“The human brain is a complex organ with the wonderful power of enabling man to find reasons for continuing to believe whatever it is that he wants to believe.”
― Voltaire _________________ Tidligere smittet av RBK-basillen. Ennå ikke helt frisk... |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:23 Post subject: |
|
|
| Det er vel ikke noen som mener han var drita, men man skal være passe innstilt på at det ikke var noe som helst for å si at det ikke var noe som helst. Med mindre Belgisk også inneholder sløret uttale, sløvt kroppsspråk og grøtete formuleringer selvsagt. I så fall er det nok perioden utenlands som gjør sitt. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 09.11.2014 21:24 Post subject: |
|
|
Nei.
Sollied var ikke full på Adressa-TV, han har alltid vært sånn, at han virker nølende og usikker. Det og at man ikke snakker norsk i Belgia.
Slutt med kjerringsnakket!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:25 Post subject: |
|
|
| Når det er sagt gir jeg litt blaffen, han hadde fri, forhåpentligvis noe å feire med et par pils, og var absolutt sammenhengende nok i det forumet der. Sollied/KI+Bratseth som SD er omtrent så Rosenborgsk som man kan få det. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 09.11.2014 21:25 Post subject: |
|
|
Han har bodd 15 år i utlandet, og han snakker ikke norsk med egen familie en gang.
Noe som vil si at han nesten ikke har snakket norsk på 15 år. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:26 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | Nei.
Sollied var ikke full på Adressa-TV, han har alltid vært sånn, at han virker nølende og usikker. Det og at man ikke snakker norsk i Belgia.
Slutt med kjerringsnakket!!! |
Og hvordan er da hans flemmende innlegg til spillerene i pausen dersom det trengs? Han snakket jo ikke sammenhengende i det heletatt og greide ikke å følge med i samtalen, men "hoppet" litt fra tema til tema.. Greit at språket er litt dårlig etter mange år i utlandet, men skal tankerekka være det å? Si hva du vil, jeg fikk en litt dårlig og flau følelse...  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 09.11.2014 21:27 Post subject: |
|
|
| Nettopp, Ronny. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
|
|
| Håpløst å påstå han var full. Sladrekjerringer. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
|
|
| Helt sikker på at han var beruset. Ikke drita. Behøver ikke bety noe. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
|
|
| Lillebjørn wrote: | | Det er vel ikke noen som mener han var drita, men man skal være passe innstilt på at det ikke var noe som helst for å si at det ikke var noe som helst. Med mindre Belgisk også inneholder sløret uttale, sløvt kroppsspråk og grøtete formuleringer selvsagt. I så fall er det nok perioden utenlands som gjør sitt. |
Kutt ut sjitpraten. Eller så får du si det rett ut.
Patetisk innlegg. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 09.11.2014 21:30 Post subject: |
|
|
HOFFA.
Jeg vet ikke om du har møtt han selv, det har jeg. Han er bare sånn. Har hørt folk gått så langt og ment at han er en einstøing også.
voldsom påstand dog men jeg skjønner godt hva de mener. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
|
|
Koteng på TV2 Zebra: " Det er ikke sikkert det blir så veldig store overraskelser " _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven
Last edited by Rånny on 09.11.2014 21:35; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
|
|
| JanneB wrote: | | Lillebjørn wrote: | | Det er vel ikke noen som mener han var drita, men man skal være passe innstilt på at det ikke var noe som helst for å si at det ikke var noe som helst. Med mindre Belgisk også inneholder sløret uttale, sløvt kroppsspråk og grøtete formuleringer selvsagt. I så fall er det nok perioden utenlands som gjør sitt. |
Kutt ut sjitpraten. Eller så får du si det rett ut.
Patetisk innlegg. |
Ok: På meg framsto han påvirket. Hvilke implikasjoner dette har vet jeg, i likhet med resten av forumet, intet om. Personlig betyr det lite for meg, så lenge han gjør en god jobb. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 09.11.2014 21:31 Post subject: |
|
|
Koteng???? WTF???? _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:32 Post subject: |
|
|
| O-Rex wrote: | | Koteng???? WTF???? |
Tøft  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
Rexalor Veteran
Joined: 25 May 2009 Posts: 1021 Location: Det lille utlandet
|
Posted: 09.11.2014 21:40 Post subject: |
|
|
| Lillebjørn wrote: | | Det er vel ikke noen som mener han var drita, men man skal være passe innstilt på at det ikke var noe som helst for å si at det ikke var noe som helst. Med mindre Belgisk også inneholder sløret uttale, sløvt kroppsspråk og grøtete formuleringer selvsagt. I så fall er det nok perioden utenlands som gjør sitt. |
Har du hørt flamsk? Det og Nederlandsk høres ut som klovne språk forsøkt snakket gjennom en vuvuzela, den ene med fransk aksent, den andre med tysk, begge språk er voldtatt av alle andre språk som er i nærheten, og Spansk. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.11.2014 21:45 Post subject: |
|
|
Koteng redegjorde ganske godt for prosessen i intervju med Rasmus på TV-Adressa etter kampen, selv om Ullsokken mente at alt var en skinnprosess.
Første gang jeg har sittet med et positivt inntrykk etter å ha sett et intervju med Koteng  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Lillebjørn Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:47 Post subject: |
|
|
| Rexalor wrote: | | Lillebjørn wrote: | | Det er vel ikke noen som mener han var drita, men man skal være passe innstilt på at det ikke var noe som helst for å si at det ikke var noe som helst. Med mindre Belgisk også inneholder sløret uttale, sløvt kroppsspråk og grøtete formuleringer selvsagt. I så fall er det nok perioden utenlands som gjør sitt. |
Har du hørt flamsk? Det og Nederlandsk høres ut som klovne språk forsøkt snakket gjennom en vuvuzela, den ene med fransk aksent, den andre med tysk, begge språk er voldtatt av alle andre språk som er i nærheten, og Spansk. |
Jeg var både i Nederland og Flandern i sommer, og ser ikke helt likhetstrekkene med kveldens intervju. Men jeg kan godt legge denne ballen død, som sagt er det ingen stor kampsak for min del. Å kalle folk som reagerer på merkverdigheter i adferden til en person man forhåpentligvis skal ha et tillitsforhold til for sladrekjerringer etc. er derimot lavmål. Vi bryr oss alle om klubben, og er nok til tider i overkant oppmerksomme på potensielle skjær i sjøen. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 09.11.2014 21:49 Post subject: |
|
|
| hentesveis wrote: | Koteng redegjorde ganske godt for prosessen i intervju med Rasmus på TV-Adressa etter kampen, selv om Ullsokken mente at alt var en skinnprosess.
Første gang jeg har sittet med et positivt inntrykk etter å ha sett et intervju med Koteng  |
Utdype? |
|
| Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 09.11.2014 21:53 Post subject: |
|
|
| KitWalker wrote: | HOFFA.
Jeg vet ikke om du har møtt han selv, det har jeg. Han er bare sånn. Har hørt folk gått så langt og ment at han er en einstøing også.
voldsom påstand dog men jeg skjønner godt hva de mener. |
Nei, skal ikke skryte på meg at jeg har møtt ham. Er jo ingen tvil om at han har trenerkvaliteter med den meritlista, men jeg ble overasket over dagens fremtreden. Kontrastene til en sprudlende KI ble voldsom og gjorde at jeg rett og slett fikk en "bad feeling". _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.11.2014 21:58 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | http://www.seher.no/ |
Det eneste jeg fikk ut av den linken derer å stadfeste at jeg ikke ville ha vært sammen med Megan Fox.
Hadde implodert om jeg hadde fått null intimitet i det forholdet xD _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 09.11.2014 22:04 Post subject: |
|
|
– Vi har snakket sammen, men han er ikke så aktuell som folk ser ut til å tro, sier Koteng til NRK.no.
Søndag begynte ryktene rundt Sollied å florere da gamletreneren dukket opp i Rosenborg-lokalene kun timer før trønderne skulle spille om eliteseriesølvet.
– Tror ikke dere blir overrasket
Koteng bekrefter at han har hatt en dialog med 55-åringen, men det ser altså ikke ut til å handle om den «ledige» trenerjobben.
– Vi skal presentere vår trener innen kort tid. Men jeg tror ikke dere blir overrasket over hvem det er, sier Koteng.
– Kåre (Ingebrigtsen) har levert sterke jobbsøknader uke etter uke. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 09.11.2014 22:05 Post subject: |
|
|
Haha, det gikk fort.
Da kan man legge den saken død. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
|