|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 30.04.2014 00:21 Post subject: |
|
|
Kanskje litt for ferskt til å bli gamle dager?
https://www.facebook.com/...1798022316
Men stem på Milan-RBK som tidens CL-øyeblikk.
Bare 18 stemmer så langt, Liverpool og United er nr 1 og 2 ( selvsagt ) _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.05.2014 18:45 Post subject: |
|
|
Sverre [Brandhaug] ble født i Trondheim 22. juni 1959, og vokste opp på Eberg, ikke langt unna Moholt. Det viste seg fort at gutten var et multitalent både når det gjaldt fotball, skøyter, håndball og volleyball. Som 15-16-åring spilte han håndball for Sportsklubben Rapp, en klubb som ble stiftet i 1898. Sverre var da den yngste spilleren i datidens 1. divisjon.
– Men så hadde jeg en god kamerat som bodde i samme blokk, og han spilte fotball på Falken.
Sportsklubben Falken drev med både fotball, friidrett, ski, ishockey og orientering, men er kanskje mest kjent som klubben til skøyteløperne Hjalmar "Hjallis" Andersen, Sverre Farstad, Jan Egils Storholt og Eskil Ervik. I sin første fotballkamp på Falken viste Sverre sine utrolige ferdigheter. Han driblet seks mann og scoret mål. Falken vant 6–0 mot Jonsvatn. Sverre ble værende i Falken i tre år før han igjen valgte håndballen. Denne gang for Ørn, eller Trondheims-Ørn som klubben heter i dag.
– Vi ble kretsmestre i 1974, og ble rangert som et av de beste guttelagene i Sør-Trøndelag den gang.
I 1976 måtte Sverre velge. Håndball eller fotball? Det ble heldigvis fotball.
– Jeg startet i Strindheim høsten 1976, og vi rykka opp i den daværende 2. divisjon da. Min første kamp var mot Steinkjer, og jeg tror vi vant 5-4, tar jeg ikke feil. Men jeg husker med sikkerhet at jeg slo tunnel på midtstopper Jens Rosenlund to ganger under denne kampen, og scoret etterpå. Den gang spilte jeg spiss, og scoret masse, men eide ikke overblikk. Jeg dribla og dribla, og mistet deretter som regel ballen.
Sverre ler høyt når han tenker på dette. Dette var første gang han spilte MOT Steinkjer. Mange år senere skulle han spill PÅ Steinkjer. Men det kommer vi tilbake til. Sverre spilte på Strindheim i fire år, men så var nedrykket til 3. divisjon et faktum. Mange hadde imidlertid merket seg det unge talentet, og da det ble kjent at han kikka seg rundt etter et annet lag, kom forespørslene.
– Jo da, jeg fikk tilbud fra både Start, Moss og Bryne, men jeg er en svært stedbunden person, og hadde ikke lyst til å flytte fra Trondheim. Og da Nils Arne Eggen banket på døra, var det bare å si ja. Dermed ble det Rosenborg. Nils Arne hadde nok studert meg godt på forhånd, og sa at han ville bygge laget rundt meg. Dermed ble jeg midtbanespiller og kaptein. Men etter den aller første treningen med Rosenborg fikk jeg så mye kjeft av Nils Arne som jeg aldri noensinne hadde fått før. Han hadde helt egne filosofier om hvordan Rosenborg skulle bli en vinnerklubb allerede den gang. Og kjeften tålte jeg. Det skulle til for at jeg ble en god fotballspiller.
(...)
Etter en karriere på 10 år på Rosenborg og landslaget la Sverre opp i 1991.
- Men så arrangerte Steinkjer og Byafossen i fellesskap en vennskapskamp mot Arsenal som var på turné i 1992, og jeg ble spurt om å være med. Dermed ble jeg innleid kaptein, og vi slo dem faktisk 1-0. Dette førte til at Gunnar Lyng og Per Sakshaug spurte om jeg kunne spille på Steinkjer samme høst. Laget sto i fare for å rykke ned, og jeg sa ja til det. Samtidig fikk jeg stor sans for både Gunnar og Per, "Longa" Rosenlund og alle de andre rundt laget den gang.
Sverre bidro sterkt til at Steinkjer ikke rykket ned den gang, og har senere fulgt med.
Les mer: Brandy spesial
Det at han har spilt for Steinkjer visste jeg ikke! Var tilsynelatende i 2. divisjon avdeling E. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.09.2014 23:11 Post subject: |
|
|
Har vært mye stoff på forsida denne uka til tross for landskamppause, men varter likevel opp med lang sak i morra for å døyve abstinensene foran kampen mot Bodø/Glimt enda mer.
Eksklusiv forhåndskikk for dere:
- Det å vinne seriegullet i 85 blir stående som noe helt unikt. Det var ingen som hadde opplevd det før. Det var liksom første gangen, smiler Ola By Rise til rbkweb.no.
(...)
- Det å bygge seg opp til 85 var helt unikt: Vi hadde en sånn lengsel etter å vinne, som lå veldig dypt nedi "der". Det var et ønske og en drivkraft som etter hvert var så sterk. Ikke minst da det begynte å bli snakk om en cupfinale, noe du trodde du aldri skulle få oppleve å få være med på. Jeg tror den "driven" var med på å løfte oss. Vi innså egentlig ikke at vi var et "midt på tabellen"-lag.
- Hva var utløsende for at suksessen kom akkurat i 1985?
- Det tror jeg var flere faktorer. Bjørn Hansen var trener i 84 og halve 85, og han var veldig god på defensiv struktur. Så lå det fortsatt en offensiv struktur fra den forrige Nils Arne-perioden. Og det dukket opp en ganske sterk sentrallinje i 85 med Trond Sollied, Rune (Bratseth), Sverre Brandhaug og Gøran (Sørloth). Også tror jeg at jeg sto ganske brukbart i mål sjøl.
Les mer: - Vi hadde en sånn lengsel etter å vinne |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 07.09.2014 13:10 Post subject: |
|
|
Det var hyggelig lesning
Interessant poeng dette med hvordan tiden har forandret seg. Ting spillere og trenere blir slaktet på i dag og får alle medier imot seg på, kunne forbigås i stillhet før.
Også interessant det med at Nils Arne måtte "lære seg" å bli den Nils Arne han er (en selvfølge egentlig, men lett å glemme). Lurer på om Nils Arne hadde "fått lov" til å bli det han er idag om han var fersk i dagens samfunn. Antageligvis ja, men hvem vet. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 07.09.2014 14:58 Post subject: |
|
|
Er nok sant at Europa League må bli målet vårt fremover. Om vi på magisk vis skulle kvalifisere oss til CL, ville vi nok blitt kastet på hodet og ræva ut. Nivået er noe lavere i EL, og mulighet for å skape gode opplevelser og internasjonal kultur i laget er større. |
|
| Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 08.09.2014 14:09 Post subject: |
|
|
| Sikkert en ganske uinteressant detalj, men hadde Sollied tilgang på trampoline da han headet inn det målet i 85? Rune Bratseth som står like ved siden av ham er jo godt over 1,90, og Sollied svever langt over ham. Riktig nok må vi vel korrigere for kameravinkel og slikt, men likevel er det en ganske voldsom spenst han demonstrer. Jeg får ikke sett video her jeg sitter, men så vidt jeg husker fra det målet var det i forbindelse med et hjørnespark som Steinar Nilssen la kort, fikk ballen tilbake og slo inn i feltet mot spillere som sto helt stille. Ved siden av Karadas i 04 mot dette portugisiske sabotasjelaget jeg ikke orker skrive navnet på, må det vel være blant de bedre hodestøtene som er gjort på Lerkendal. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 08.09.2014 14:59 Post subject: |
|
|
Det var himmelsk. Ingen over og ingen ved siden. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 08.09.2014 17:13 Post subject: |
|
|
| Trond hadde nok bra spenst ja. Sto på ståtribunen sammen med 22-23000. For et leven det ble et par sekunder etter bildet der ble tatt. Glemmer det aldri. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.09.2014 21:07 Post subject: |
|
|
Et knakende godt bilde og jeg betviler ikke at han var spenstig, men det ser unektelig ut som klatring.  |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 08.09.2014 21:58 Post subject: |
|
|
Timing?  |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.09.2014 22:24 Post subject: |
|
|
Haha  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.09.2014 19:11 Post subject: |
|
|
I boka «Ballens bane» forteller Ola By Rise om drapstrusslene [sic] han mottok etter at han ble syndebukk i cupfinalen mot Strømsgodset i 1991.
By Rise skriver om hendelsen hvor en anonym telefonstemme ringte fra en telefonkiosk noen dager etter cupfinalen:
«Hvis du ikke gir deg i RBK nå, tar vi familien din!» Så ble røret lagt på. Mannen ringte dagen etter også, for å forsikre seg om at jeg hadde oppfattet budskapet.»
Les mer: By Rise ble drapstruet etter finalen i 1991
Om 2004:
«I løpet av sesongen hadde jeg utvilsomt tatt ukloke beslutninger. Men den dummeste var det jeg gikk med på to timer før pressekonferansen. Da hadde snakket ferdig inne i brakka, tuslet Rune og jeg i retning garderoben. Da Rune mente at jeg skulle vente utenfor mens han tok en prat med spillerne, svarte jeg «ok.»
Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte der jeg sto utenfor garderobedøra på Lerkendal og småfrøs i oktobervinden. Men det var idiotisk å overlate den viktige spillergruppa til en sportsdirektør som tvilte på mine ferdigheter.»
For det som skjedde inne i garderoben, var at spillerne gikk inn for å fjerne Ola By Rise umiddelbart - selv om det gjensto to avgjørende seriekamper, pluss de siste oppgjørene i Champions League.
By Rise ble deretter vinket inn, ifølge boka. I garderoben fikk han beskjed om at han var ferdig, en avgjørelse han tilsynelatende tok med verdighet. Han takket spillerne for følget, og ønsket dem lykke til i innspurten. Så fulgte noen spesielle minutter, opplyser Ola By Rise.
For mens noen av spillerne gikk ut på feltet for å trene, ble andre igjen i trenergarderoben for å snakke med den nettopp avskiltede laglederen. Etter hvert samlet alle spillerne seg igjen.
«I løpet av noen minutter ombestemte de seg, som samlet gruppe. Spillerne kom inn igjen, vi pratet sammen på nytt og ble enige om at vi skulle fortsette sammen ut sesongen, som prestasjonsgruppe og lag.»
Les mer: RBK-spillerne avsatte Ola By Rise i garderoben
Rise avdekker også at han hadde et trøblete forhold til generalsekretær Kjetil Siem, som blant annet skal ha satt ned foten for ordningen hvor Ola By Rise ble med Egil Drillo Olsen opp på podiet under pressekonferanser. Siem mente landslaget bare skulle ha én sjef, skriver Rise. Halvannen uke etter Drillos avgang hadde Siem og Rise møte på Ullevaal:
«Samtidig måtte jeg være ærlig med Siem og lurte på hvorfor han ikke hadde tatt et eneste initiativ til en prat i de to årene som var gått siden han begynte i jobben i NFF. Jeg hadde oppriktig gratulert ham, for en ny sjef utenfra kunne se ting med friske øyne og framstå som en samlende skikkelse. Men da måtte han snakke med folk. Og hvorfor hadde han hatt meg i vrangstrupen fra første dag?»
Les mer: By Rise til Siem: - Hvorfor hadde du meg i vrangstrupen fra første dag?
I dag er han seniorrådgiver i Avantas, men etter en vår som rådgiver i danske AGF Århus har lysten på et trenercomeback aldri vært større.
«Treneryrket er et vidunderlig ødeleggende kall. Det er en ideell fordring. Kall det gjerne en besettelse,» skriver By Rise.
– Jeg er veldig klar dersom det skulle klaffe slik, og føler meg som en mye bedre trener enn i 2004, utdyper han til Adresseavisen – og skriver i boka at han «kunne vært hovedtrener i Start i 2008».
– Men man kan ikke bare løpe fra ansvaret man allerede har. Det må harmonere med helheten, sier han.
Les mer: - Han vil alltid være med meg |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 30.09.2014 23:03 Post subject: |
|
|
Det har vært sagt før, men man kan jo gjenta det:
-Det var en mye større skandale at By Rise ble ansatt enn at han fikk sparken, og dette var starten på det å ansette svake trenere.
-Rosenborg i 2004 tok 1,84 poeng i snitt, mot 2,35 året før. Perry i 2013-2014 tok 2,0 poeng i snitt før han fikk sparken. Antall plussmål i 2004 var mer enn halvert fra året før, og både JJ og Perry (2013-14) hadde bedre målforskjell. At det ble ligagull i 2004 (med tidenes knappeste margin) skyldes elendig konkurranse samt en god Frode Johnsen og en udugelig Morten Berre i den siste serierunden.
-By Rise skal være glad for at det gikk som det gikk, med tanke på eget ettermæle. Hvordan 2005-sesongen ville fortont seg om han hadde fått fortsette—neppe vesentlig forskjellig fra hvordan det ble. Mitt tips er at det hadde gått enda verre, men det får vi jo aldri vite. Nå går jo folk rundt og tror at Rosenborgs elendighet det siste tiåret startet da By Rise fikk sparken, når sannheten er at den startet da han ble ansatt. Det er helt utrolig, et eksempel:
http://www.dagbladet.no/2.../21509489/
(At man etterpå, på senhøsten 2004, ansatte Perry var jo latterlig, selvsagt.) |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 01.10.2014 13:33 Post subject: |
|
|
Du syntes Ola skal sitte hjemme og putse lettet ut over spilleropprøret som nesten kostet ham og byen seriegullet og som kostet ham jobben? Du tror Rosenborg anno 2005 hadde vært verre enn at de ansatte assistenten hans, som litt på spissen satt uten autoritet til å foreta noen endringer, i frykt for egen jobb?
Å regne målforskjeller og poengsnitt holder ikke når man skal vurdere trenerepokene i Rosenborg BallKlub, utgangspunktene til hver enkelt har i stor grad variert for å si det sånn. |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 01.10.2014 14:00 Post subject: |
|
|
Ja, han skal være glad han slapp å lede laget i 2005. Men med den (manglende) selvinnsikten han har tror han sikkert at han ville ledet laget til det 14. seriegullet på rad.
Ja, jeg tror absolutt Perry er en bedre trener enn By Rise. Men det betyr selvsagt ikke at jeg synes det var riktig å gi jobben til Perry den gangen, eller for to år siden for den saks skyld. Den første skandalen var å gi jobben til By Rise, den andre skandalen var å gi den til Perry (å sparke By Rise var INGEN skandale).
Poengsnitt og målforskjell er én pekepinn, selve spillet som på rekordtid ikke var til å kjenne igjen er en annen. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 01.10.2014 21:37 Post subject: |
|
|
| Velkommen tilbake, Frodo! Tror det er et par som venter på din mening om Norges nye landslagskaptein i "Hvor er de nå?"-tråden |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 01.10.2014 23:18 Post subject: |
|
|
| Øystein wrote: | | Velkommen tilbake, Frodo! Tror det er et par som venter på din mening om Norges nye landslagskaptein i "Hvor er de nå?"-tråden |
Kan like gjerne ta det her. At Skjelbred er landslagskaptein må være tidenes fallitterklæring fra en norsk landslagssjef. Ikke mye Høgmo har gjort riktig foreløpig, Skjelbred var virkelig svak i de to foregående landskampene, og er uansett så langt unna en ledertype man kan finne. Men det er først og fremst et sykdomstegn, for på 90-tallet var det flust av personer som kunne være aktuelle for kapteinsbindet, men nå er det egentlig ingen.
For øvrig fornøyelig med dette personfokuset på dette forumet. En viss Molde-supporter hadde også et innlegg her nylig så jeg, og selvsagt ble fokuset på personen og ikke hva vedkommende skrev. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 02.10.2014 08:40 Post subject: |
|
|
Personfokuset går jo i begge de tilfellene på noen som er veldig aktiv i visse debatter, men når det skjer ting som motsier debattantenes syn så melder de seg totalt ut av forumet. Dette skjedde jo med han du nevner som var borte hele det året Molde gjorde det dårlig, men dukket opp nå. På samme måte som du aldri kommenterte noe under den perioden Skjelbred var en sentral brikke på et lag som lå høyt i Bundesliga, men dukker opp nå, der du riktig påpeker et par svake enkeltkamper (ja, vet at jeg "fikk deg" til å kommentere disse, men timingen var nå uansett god).
For min del handler det ikke om personfokus, men å påpeke dårlig debattskikk. Nå er uansett ikke jeg den mest aktive debattanten, men som leser av debatter er det irriterende å lese slikt. |
|
| Back to top |
|
 |
Frodo Rutinert
|
Posted: 02.10.2014 13:47 Post subject: |
|
|
Det er merkelig å reagere på at noen som i nesten ti år har frekventert forumet, men ofte med store opphold, ikke skriver noe på en stund. Da er man for opphengt i person fremfor sak. Jeg skrev f.eks. kun ett innlegg i hele 2009, uten at det hadde noe med noen debatter jeg var med i 2008 å gjøre.
Jeg kunne sikkert skrevet mye om at Skjelbred var fast på Hertha, som for øvrig vant kun én av de tolv siste kampene i fjorårets Bundesliga og endte på 11. plass av 18 lag. Ja, jeg registrerte det, men av og til skjer det ting her i livet som gjør at det å skrive på diverse fotballforum man har frekventert i ny og ne havner i bakleksa.
Og jeg har heller ikke sett en eneste kamp fra tysk fotball i 2014, kun landskamper fra Skjelbred i år, der han sammen med mange andre ikke har vist noe som helst, så å si. At jeg tok feil i min antakelse om at han aldri kom til å spille minst halvparten av antall mulige minutter for et lag, riktig nok på nedre halvdel, men i en av de store ligaene (spilte 69 % i fjorårets sesong) kan jeg glatt innrømme, uten at det sier noe om hvor viktig (eller ikke) han var for Rosenborgs spill da han var her.
Dette er uansett en avsporing, jeg får heller ta det i den andre tråden, der står det sikkert mye moro  |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.10.2014 13:12 Post subject: |
|
|
Ola By mimrer videre:
- Det var første gangen jeg ble tatt ut til guttekretslaget. Den gangen hadde Trondheim eget kretslag, og Fosen hadde sitt. Vi var to jevne keepere, som kjempet om plassen. Jeg fikk stå, forteller By Rise.
Kampen ble spilt på Lundavoll på Opphaug i Ørland. Året var 1977. På Fosen-kretslaget var som nevnt Gøran Sørloth reservekeeper, mens broren Johnny var utespiller.
- Dette var et viktig steg for meg, det å få starte kampen. Jeg ble valgt som Trondheims beste guttekeeper. Jeg husker vi hadde nye drakter. Det betydde mye den gangen. Jeg hadde en splitter ny grønn keeperdrakt på meg. Det var stas, forteller By Rise.
Guttekretslaget til Trondheim kvalifiserte seg til Horten-turneringen med By Rise på laget. Samme høst debuterte han for alvor på A-laget til Rosenborg. Det var litt av et tidspunkt å bli kastet ut til ulvene. Rosenborg tapte kamp etter kamp og rykket ned til 2. divisjon. Perioden kjent som nullpunktet i Rosenborgs nyere historie.
- Den tiden var steinalderen i norsk fotball sammenlignet med i dag, medgir By Rise.
Les mer: Fosen-historien Ola ikke tok med i boka
- Jeg kom fra Malvik i 84. Vi var et brukbart kretslag på den tida, og de fleste av oss bestemte seg for å gå til Rosenborg. Vi gikk til Rosenborg for å bli kretsmestere, og det gjorde vi! smiler Ingebrigtsen.
- Jeg fikk samme høst være med på min første kamp med A-laget da Rosenborg spilte mot Vålerenga på Briskeby fordi Ullevaal ble ombygd og Bislett ikke var aktuell. Jeg satt på benken. Og i 85 debuterte jeg.
Les mer: - Jeg kom i unåde |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 12.10.2014 14:24 Post subject: |
|
|
Når flyttet Kåre fra Utleira til Malvik? Kan ikke ha vært lenge før -84? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.10.2014 16:56 Post subject: |
|
|
| Spurte ham om dette, og svaret var vel ganske kort tid før, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 12.10.2014 21:37 Post subject: |
|
|
| Rosenborg spilte seriekamp mot VIF på Hamar!? |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.10.2014 21:47 Post subject: |
|
|
Aftenposten:
Pliktløp på Briskebyen
Hamar, 7. oktober. Rosenborg ble snytt for ett poeng da laget møtte seriemester Vålerengen som for anledningen hadde valgt Briskebyen gressbane som hjemmearena.
Intet å si på at Trond Sollied nettet for VIF midtveis i annen omgang. Derimot er det mye å utsette på dommer Jan Erik Olsens annullering av Jan Hansens scoring før pause.
Skuddet gikk i tverrliggeren og ned, og i motsetning til de fleste episoder av tilsvarende art var det denne gang ingen tvil om at ballen var langt innenfor streken. Bare dommer Olsen og hans linjemann var av en annen oppfatning, hvilket altså kostet de gjestende trønderne ett poeng.
Men noen proteststorm førte ikke annulleringen til. Det manglende engasjement hos RBKerne efter den horrible avgjørelsen gav forøvrig et godt speilbilde av kampen som sådan. Det var tydelig at intet stod på spill for noen av lagene, og særlig før pause artet oppgjøret seg som et pliktløp som det bare gjaldt å få gjennomført.
Efter sidebytte derimot ble det mer fart over det hele. Tempoet ble skrudd betraktelig opp, og det virket som om spillerne likevel var innstilt på å servere en bra forestilling. Det førte da også til en rekke store chanser, men takket være stort keeperspill av såvel Ola By Rise som Geir Mediås ble det med den ene scoringen til VIF.
Aktørene skal ha honnør for annonseomgangen [sic], men det var likevel meldingen om at HamKam hadde gått opp til 1-1 mot Pors i Porsgrunn og sikret seg kvalifiseringskamp til 1. divisjon som skapte den helt store susen på Briskebyen denne eftermiddagen.
VÅLERENGEN (4-3-3) Mediås - B. Eriksen, Sollied, Austmo, Mordt - Bjarnøy (Brevik 72. ) , Gran, Davidsen - Nilsen, Jacobsen, Bergsvand (Fredheim 63. )
ROSENBORG (4-3-3) By Rise - Sørlie, Ødegaard, Bratseth, Johansen (Strickert 72. ) - Hansen, Jenshus, Henriksen - Angvik, Råum, Sommervold.
Briskebyen stadion.
1469 tilskuere.
Dommer: Jan Erik Olsen, Drammens BK: Middels.
MÃ¥l: 10 Trond Sollied (66) .
Gult kort: Stein Gran, VIF. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |