| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
hello Veteran
|
Posted: 11.08.2014 15:03 Post subject: |
|
|
| Litt av en sanksjon gitt. "bare" lov til å bruke €60mill netto i dette overgangsvinduet, snakk om å være bakbundet! |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 11.08.2014 20:11 Post subject: |
|
|
Vegard, hvor har du fra at Barry ble solgt for 2? Kontrakten hans gikk ut i sommer, så tviler på at de fikk 20 millioner for en spiller som ikke hadde kontrakt. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 11.08.2014 22:25 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Vegard, hvor har du fra at Barry ble solgt for 2? Kontrakten hans gikk ut i sommer, så tviler på at de fikk 20 millioner for en spiller som ikke hadde kontrakt. |
Var visst i leiekontrakten i fjor, at hvis Everton skulle signere Barry etter endt låneperiode, måtte de betale City 2 mill i kompensasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 12.08.2014 00:15 Post subject: |
|
|
| Der har man svaret på det. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 12.08.2014 15:22 Post subject: |
|
|
| Man Utd skal nå ha bestemt nye draktnummer, Januzaj skal visstnok ha overtatt 11 etter Giggs, Shaw skal spille med 3 og RVP fortsetter med 20 selv om han skal ha blitt tilbudt nr 9 for andre året på rad. Ikke noe om Herrera men regner med at han fortsetter med 21 som han hadde i Athletic Bilbao. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 12.08.2014 17:58 Post subject: |
|
|
Ser ut som Rojo blir United's neste kjøp.
16 millioner pund ifølge BBC og Sky Sports.
Hater Argentiner i United. Veron, Heinze og Tevez. I tillegg mener de fleste ekspertene som følger Portugisisk-fotball at han er langt ifra god nok for de største klubbene.
ZZZZZ. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 12.08.2014 18:36 Post subject: |
|
|
Alberto Moreno spiller ikke ikveld for Sevilla, trukket ut av troppen i siste øyeblikk for å fullføre en overgang til Livepool.
Endelig en venstreback! |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 12.08.2014 18:56 Post subject: |
|
|
| Merkelig at den overgangen har tatt så lang tid og så ender det opp med at han blir hentet rett før han egentlig skulle spilt supercupfinalen. |
|
| Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 12.08.2014 21:37 Post subject: |
|
|
Fikk bare med meg andreomgang, men Chelsea vinner 2-0 hjemme mot Real Sociedad. Costa scorer sine første mål for Chelsea på Stamford Bridge. Og med det er en meget bra pre-season over, seks dager til alvoret starter. Lykke til.
Diego Costa, 1-0
Diego Costa, 2-0
 _________________ Push it to the limit |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 12.08.2014 22:02 Post subject: |
|
|
| Og med det tror jeg at jeg beholder han I fpl-oppstillingen min. Slår meg som en "på rett sted til rett tid"-spiss som kan få mange mål. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 12.08.2014 23:07 Post subject: |
|
|
| LFC på Twitter wrote: | | Liverpool FC kan bekrefte at klubben har kommet til enighet med Sevilla om en overgang for den spanske backen Alberto Moreno. |
Fantastisk! |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.08.2014 00:47 Post subject: |
|
|
Alltid herlig å se Ronaldo og SAF: https://vine.co/v/MYeK9HPiXqz
Herlig å se reaksjonen til Ronaldo, ganske tydlig hvor bra forhold han har til SAF
Man Utd har annonsert at Rooney blir kaptein og Fletcher blir visekaptein denne sesongen. Glad for at det ble Rooney som ble kaptein, hadde nok kanskje blitt litt misfornøyd om RVP hadde blitt det når han har hvert i klubben 8 år kortere enn Rooney. Synes det er rett at Rooney får være kaptein.
LvG - "Wayne has shown a great attitude towards everything he does. I have been very impressed by his professionalism"
Så virker det som om Van Gaal liker Fletcher siden han ble viste kaptein og ikke Evans eller RVP som nok var de 4 spillerne som kjempet om kapteinsbindet og om å bli visekaptein.
I andre ting som skjer så blir jo Man Utd linket til Marcos Rojo og mtp det så har Sporting president gått på en liten "rant" og sagt at det er 99% sikkert at Rojo og Slimani ikke kommer til å ta på seg en Sporting drakt igjen. Rojo nektet vel å trene, har ikke giddet å lese så mye om Slimani men regner med det er noe av det samme med han.
Ikke akkurat enn drømmesignering om Rojo kommer, men han var god under VM og han kan spille både back og midtstopper. Mulig en venstremidtstopper plass i en 3 backslinje kan passe han bra, uten at jeg har sett han så mye at jeg kan uttale meg så mye om han. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 13.08.2014 01:15 Post subject: |
|
|
Hvordan i helvete kan du mene at det er greit at en fyr som har levert inn transfer request 2(!!) ganger skal være kaptein?
En forferdelig avgjørelse. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 13.08.2014 01:37 Post subject: |
|
|
| Har ikke Gerrard også gjort det? |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.08.2014 18:57 Post subject: |
|
|
Anders Lindegaard sies å ha blitt fristilt fra kontrakten i Man Utd.
Han skrev dette på Twitter for noen timer siden:
Kan tolkes som han er på vei vekk.
Må si det er merkelig om det stemmer, han har to år igjen av kontrakten så merkelig at han ikke i stedet blir solgt for noen mill pund feks. Men mulig de har prøvd det men ingen ville hente han, noe som egentlig også vil være merkelig. Lindegaard sto jo også på listen når sesongens draktnummere i dag ble avslørt.
Hadde han blitt solgt så kunne jeg skjønt det, men ikke om det stemmr at han har blitt fristilt.
Har foretrukket Lindegaard foran Amos som 2 keeper, nå har Man Utd en ung keeper også i Johnstone som var en av de beste i ligaen når han var på lån i Championship forrige sesong. Ser heller han som 2 keeper i stedet for Amos, men mtp utviklingen til Johnstone så bør han vel strengt tatt lånes ut så han kan utvikle seg enda mer. Men nå er sjeldent det med 2 keeper ett problem siden keepere sjeldent er skadet, men man vet jo aldri når en skade oppstår.
Draktnummerne har som sagt blitt offentliggjort og Januzaj fikk som ventet nr 11 som visstnok skal ha vært noe Giggs hadde oppfordret til. Shaw fikk 3 og Herrera 21. Kan også nevne at Wilson fikk 49, kanskje til neste sesong så kan han fjerne 4 tallet
5,7 og 9 er jo fortsatt ledig hos Man Utd. Wilson kan passe til 9eren om han fortsetter utviklingen sin, men om det kommer ett par nye spillere så kan det nok skje at noen andre tar det. Som jeg skrev i går så takket RVP nei til å spille med 9 for andre året på rad og vil dermed fortsette å spille med 20. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.08.2014 19:43 Post subject: |
|
|
Luke Shaw skal være ute i 1 måneds tid. Synd for jeg har likt det jeg har sett av han i pre season. Men han fikk i hvert fall være med på hele pre season og spilte flere kamper så han stiller vel bedre når han er tilbake enn feks Lallana som jo ble skadet med engang han kom og Morata som vel ble skade på første trening i Juventus
Men Man Utd klarer seg nok greit uten han, kan vel fort bli debut på Blackett eller James til helga hvis ikke Valencia er skadefri slik at Young går over på venstrekanten. Men han har som sagt sett bra ut og så det i går at James ikke var i nærheten av like flink til å utfordre når han kom fremover slik som Shaw har vist. |
|
| Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 13.08.2014 20:54 Post subject: |
|
|
Ble pisken til Van Gaal for stram for Shaw?  _________________ Push it to the limit |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 13.08.2014 20:57 Post subject: |
|
|
| Han må være i veldig dårlig form når han drar på seg strekk på et allerede tilpasset treningsprogram fordi han var i dårlig form. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 14.08.2014 00:15 Post subject: |
|
|
Nå sa ikke Van Gaal og Shaw selv at han var i dårlig form, men at han burde trene på noe spesielle områder mtp den nye posisjonen han skal spille. Han var neppe 100% etter en ferie, men å si han var i dårlig form er vel å ta i litt.
Shaw var vel ikke skadet i mer enn 2 kamper i sine to PL sesonger i Soton så ikke bra at han plutselig nå får en hamstring skade nå. Kan tenkes at det har en sammenheng med den lange sesongen, en lang PL sesong etterfulgt av ett VM sluttspill. Han er jo ung og ikke vant med det så kan jo ha ført til en hamstring skade.
Men det er jo også en mulighet at den ekstra treningen han fikk beskjed om å fokusere på har ført til at han fikk hamstring skade.
Satse på at det ikke er noe som kommer til å plage han så mye fremover når han er tilbake.
Når det gjelder Lindegaard så sa agenten hans at han er på vei vekk og skal se etter andre muligheter der han kan få mer spilletid. Men det virker som om han ikke blir fristilt, det var i hvert fall det det virket som på det agenten sa. Ville jo som sagt være merkelig om de hadde frigitt han når han har 2 år igjen av kontrakten og de kan få noen mill pund for han ved å selge han (regner jeg med, han er jo en brukbar keeper). |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 14.08.2014 10:10 Post subject: |
|
|
| Quote: | | - Luke trenger å komme i form, for han er ikke i særlig god form. Han kan ikke prestere slik jeg vil at han skal prestere. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg ser det jeg ser, sa Van Gaal på en pressekonferanse i natt, ifølge Daily Mail. |
... |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 14.08.2014 12:33 Post subject: |
|
|
| Quote: | | - Shaw er ok, men jeg har alltid vurdert spillere individuelt, og han er ikke i god nok form til å gjøre det jeg vil ha ham til å gjøre. Derfor må han trene på egenhånd inntil formen er blitt bedre. Hvor lenge det vil vare er umulig å si, men jeg ser det jeg ser. Spilleren selv er enig med meg, og jeg får gode tilbakemeldinger fra “Strud”, så vi får se, sa United-manageren, ifølge Ogden. |
Han sier ikke at formen er dårlig, men at han ser at det må bli bedre og at han bør trene på spesielle områder for å komme i bedre form mtp posisjonen han skal spille.
Last edited by Vegard2711 on 14.08.2014 12:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 14.08.2014 12:35 Post subject: |
|
|
| Altså, hvis en spiller kommer tilbake fra ferie og får beskjed av treneren sin om at han må trene alene og ekstra fordi han ikke er i god nok form til å gjøre oppgavene sine så må da selv du se at det betyr dårlig form. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 14.08.2014 12:39 Post subject: |
|
|
| Han sier jo selv at Shaw var i Ok form, ikke at han er dårlig. Selvfølgelig er ikke formen bra etter en sommerpausen. Kan vel hende Shaw slappet litt for mye av når han fikk ferie mtp den lange sesongen, men han var ikke i forferdelig form som det virker som om folk mener. Han er vel ikke akkurat som Rooney var for 4-5 år siden eller når der var, når han blant annet ble sendt til USA alene på treningsopphold. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 14.08.2014 12:47 Post subject: |
|
|
Hehe man da er alt ved det samme Vegard, ett sett briller for verden og et sett for United
Da konkluderer vi med at Luke Shaw egentlig kom tilbake i ganske god form.  |
|
| Back to top |
|
 |
|