| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
huffameg Rutinert

|
Posted: 04.08.2014 17:46 Post subject: |
|
|
| hvem har du annonsert tidligere? |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 04.08.2014 17:47 Post subject: |
|
|
| NÃ¥r kan vi forvente oppslag i adressa? |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 04.08.2014 17:53 Post subject: |
|
|
Messias har annonsert at RBK kommer til å kjøpe spillere. Jeg slenger meg likeså godt med på galskapen og spår at påsken kommer etter jul i år. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:00 Post subject: |
|
|
| sidebob wrote: | | hvem har du annonsert tidligere? |
Ikke en kjeft. Kun antydet at det kommer spillere inn og vi vil bli fornøyde. Ha den berømte klypa med salt klar _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:01 Post subject: |
|
|
| libido wrote: | | Enig i at Brustad er rask, men ikke at han er teknisk god. En mer offensiv utgave av Jørgen Skjelvik slik jeg ser det. |
Syns han minner litt om en Kim Holmen med litt bedre avslutteregenskaper. Tviler på at han vil lykkes i en annen klubb enn stabæk, og ihvertfall ikke i en bedre liga en TL _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 04.08.2014 18:17 Post subject: |
|
|
| Lomaxx wrote: | | libido wrote: | | Enig i at Brustad er rask, men ikke at han er teknisk god. En mer offensiv utgave av Jørgen Skjelvik slik jeg ser det. |
Syns han minner litt om en Kim Holmen med litt bedre avslutteregenskaper. Tviler på at han vil lykkes i en annen klubb enn stabæk, og ihvertfall ikke i en bedre liga en TL |
Njaa, minner mere om Robert Boateng i glansdagene, eller, Boateng var en hybrid av Boli, Brustad og Tom KÃ¥re Staurvik.
Etter å ha lest igjennom en haug med sider nå på jakt etter Messis spådom har jeg kun funnet frem til at vi trenger det følgende:
- Ny trener
- Ny SD
- Nytt Styre
- Ny Keeper
- Ny Høyreback
- Ny Venstreback
- Ny rask Stopper
- Nytt Anker
- Ny kantspiller
- Ny Spiss
Konkluderer med at det blir galemattias når Messis spådommer trår i kraft. _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
ReBoK Junior
|
Posted: 04.08.2014 18:18 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer.. |
Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen? |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:30 Post subject: |
|
|
| ReBoK wrote: | | Messi wrote: | | Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer.. |
Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen? |
Se tidligere post. |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:38 Post subject: |
|
|
| Here we go again, men denne gangen skal jeg ha beina på jorda. Tror deg ikke før jeg ser noe Messi. Fint for deg at du kan si "hva sa jeg" uansett hvem som kommer inn ettersom du ikke har sagt noe. |
|
| Back to top |
|
 |
Marokken Junior
|
Posted: 04.08.2014 18:42 Post subject: |
|
|
Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke har signert Gjermund Åsen? Har herjet i adecco i snart 2 år. _________________ Kanskje nå av det fineste som e laga i hele verden.
- O. Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:43 Post subject: |
|
|
| Marokken wrote: | | Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke har signert Gjermund Åsen? Har herjet i adecco i snart 2 år. |
Fordi vi alltid har hatt nok midtbanespillere, og fordi Gamst så mer spennende ut for gjøkene som henta ham. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 04.08.2014 18:45 Post subject: |
|
|
Åsen dro vel dessverre fra RBK med en viss bitter undertone også - takket være JJ, eller kan det ha vært EH han mente løy ham opp i trynet? - så det kan hende han ønsker at vi skal kysse brunøyet før han vurderer en retur.. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7410 Location: South-west coast exile
|
Posted: 04.08.2014 18:45 Post subject: |
|
|
| Måten han forteller om det på er jo så vagt at uansett hva som kommer inn, så kan han si at det var de spillerne han fikk vite om. |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:47 Post subject: |
|
|
| Nja, han har vel hevdet en klassespiss, så han slipper ikke unna med hvem som helst. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 04.08.2014 18:47 Post subject: |
|
|
Utfordring til Messi:
Jeg har egentlig ikke noen grunn til å tvile på det du sier, men det blir som de andre påpeker veldig vagt.
Klarer du å komme opp med et ordspill, en forvrengning, hva som helst som er umulig for oss å gjette nå, men som gir mening når spilleren gliser med signatur på arket og drakt i hendene, så tror jeg alle her er villige til å tro på deg fremover.
Jeg er ryktesyk som f... og har såååå lyst til at du skal ha rett.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:50 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | | Nja, han har vel hevdet en klassespiss, så han slipper ikke unna med hvem som helst. |
Hehe det er uansett ikke noe Nostradamus over å spå at RBK vil hente inn en spiss da. Og det ville jo på en måte vært dødfødt om RBK ikke gikk for en som er en "klassespiller" hvis man kan kalle de som vil til norge å spille for en klassespiss _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:55 Post subject: |
|
|
| Joda, men hadde vi signert Marcus Pedersen så hadde ikke det vært en klassespiss. Det var ikke signeringen av Søderlund eller. |
|
| Back to top |
|
 |
ReBoK Junior
|
Posted: 04.08.2014 18:56 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | ReBoK wrote: | | Messi wrote: | | Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer.. |
Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen? |
Se tidligere post. |
Fra azar karadas-tråden:
"Dette har jeg hørt, aktuelle spillere er navngitt : en midtstopper, 2 backer og en spiss. SÃ¥ vurderer de en keeper, hvis statusen i stallen forandrer seg.Â
Alle er ment til Ã¥ forsterke laget. Har googlet litt, og synes at den ene backen, midtstopperen og spissen er en klar nivÃ¥ heving. Mens den andre backen tviler jeg pÃ¥ er bedre enn Svensson/Dorsin/Skjelvik, er nok litt hurtigere de to førstnevnte.Â
På midtbanen bør noen ut, før noen kommer inn, sies det."
Altså 2 backer, en midtstopper og en spiss på vei inn. Får håpe du har rett. Er det noe vi trenger er det forsvarsspillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 04.08.2014 19:01 Post subject: |
|
|
| Messi wrote: | | Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer.. |
...de jeg annonserte tidligere?
Du har ikke annonsert noe som helst. Slutt med pisspreiket ditt! Hvem som helst inne her, kan forutse at noen nye fjes kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 04.08.2014 19:09 Post subject: |
|
|
| Brego wrote: | | Joda, men hadde vi signert Marcus Pedersen så hadde ikke det vært en klassespiss. Det var ikke signeringen av Søderlund eller. |
Joda er helt enig der. Vi bør finne noe bedre enn de to. Men nå vet vi ikke hva Herr Messi legger i klassesignering da ;D _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
tjommi Proff
|
Posted: 04.08.2014 19:16 Post subject: |
|
|
| @messi: Ligger det an til presentasjoner av nye spiller i pausen på torsdag? Vet du noe ang det? |
|
| Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 04.08.2014 19:26 Post subject: |
|
|
| Noen som vet status på Hans Nordby? KI er iallfall på Ranheim for å se Ranheim-Tromsø! |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7410 Location: South-west coast exile
|
Posted: 04.08.2014 19:29 Post subject: |
|
|
| Er Kind Bendiksen fortsatt aktuell? Kan ikke tenke meg at det er andre på den kampen som kan være på vei hit. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 04.08.2014 19:32 Post subject: |
|
|
| Troillanpåtopp wrote: | | Messi wrote: | | Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer.. |
...de jeg annonserte tidligere?
Du har ikke annonsert noe som helst. Slutt med pisspreiket ditt! Hvem som helst inne her, kan forutse at noen nye fjes kommer. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 04.08.2014 19:52 Post subject: |
|
|
| Stenger overgangsvinduet i Norge 11. august? |
|