English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2014
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 147, 148, 149  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
huffameg
Rutinert


Joined: 08 Jul 2014
Posts: 602

PostPosted: 04.08.2014 17:46    Post subject: Reply with quote

hvem har du annonsert tidligere?
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1525

PostPosted: 04.08.2014 17:47    Post subject: Reply with quote

NÃ¥r kan vi forvente oppslag i adressa?
Back to top
View user's profile Send private message
WegHard
Veteran


Joined: 02 Apr 2005
Posts: 1268
Location: København

PostPosted: 04.08.2014 17:53    Post subject: Reply with quote

Messias har annonsert at RBK kommer til å kjøpe spillere. Jeg slenger meg likeså godt med på galskapen og spår at påsken kommer etter jul i år.
_________________
Sparken så'n bli still.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6956
Location: Trøndelagia

PostPosted: 04.08.2014 18:00    Post subject: Reply with quote

sidebob wrote:
hvem har du annonsert tidligere?


Ikke en kjeft. Kun antydet at det kommer spillere inn og vi vil bli fornøyde. Ha den berømte klypa med salt klar
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 30 Jul 2006
Posts: 4406
Location: Telt på wembley

PostPosted: 04.08.2014 18:01    Post subject: Reply with quote

libido wrote:
Enig i at Brustad er rask, men ikke at han er teknisk god. En mer offensiv utgave av Jørgen Skjelvik slik jeg ser det.


Syns han minner litt om en Kim Holmen med litt bedre avslutteregenskaper. Tviler på at han vil lykkes i en annen klubb enn stabæk, og ihvertfall ikke i en bedre liga en TL
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 7131

PostPosted: 04.08.2014 18:17    Post subject: Reply with quote

Lomaxx wrote:
libido wrote:
Enig i at Brustad er rask, men ikke at han er teknisk god. En mer offensiv utgave av Jørgen Skjelvik slik jeg ser det.


Syns han minner litt om en Kim Holmen med litt bedre avslutteregenskaper. Tviler på at han vil lykkes i en annen klubb enn stabæk, og ihvertfall ikke i en bedre liga en TL


Njaa, minner mere om Robert Boateng i glansdagene, eller, Boateng var en hybrid av Boli, Brustad og Tom KÃ¥re Staurvik.

Etter å ha lest igjennom en haug med sider nå på jakt etter Messis spådom har jeg kun funnet frem til at vi trenger det følgende:

- Ny trener
- Ny SD
- Nytt Styre
- Ny Keeper
- Ny Høyreback
- Ny Venstreback
- Ny rask Stopper
- Nytt Anker
- Ny kantspiller
- Ny Spiss

Konkluderer med at det blir galemattias når Messis spådommer trår i kraft.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Emilie wrote:
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
View user's profile Send private message
ReBoK
Junior


Joined: 13 Aug 2008
Posts: 50
Location: Trondheim

PostPosted: 04.08.2014 18:18    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer..


Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen?
Back to top
View user's profile Send private message
Messi
Veteran


Joined: 13 Jun 2011
Posts: 2520

PostPosted: 04.08.2014 18:30    Post subject: Reply with quote

ReBoK wrote:
Messi wrote:
Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer..


Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen?


Se tidligere post.
Back to top
View user's profile Send private message
doffen
Veteran


Joined: 07 Jun 2005
Posts: 2023

PostPosted: 04.08.2014 18:38    Post subject: Reply with quote

Here we go again, men denne gangen skal jeg ha beina på jorda. Tror deg ikke før jeg ser noe Messi. Fint for deg at du kan si "hva sa jeg" uansett hvem som kommer inn ettersom du ikke har sagt noe.
Back to top
View user's profile Send private message
Marokken
Junior


Joined: 04 Aug 2014
Posts: 2

PostPosted: 04.08.2014 18:42    Post subject: Reply with quote

Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke har signert Gjermund Åsen? Har herjet i adecco i snart 2 år.
_________________
Kanskje nå av det fineste som e laga i hele verden.

- O. Iversen
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6956
Location: Trøndelagia

PostPosted: 04.08.2014 18:43    Post subject: Reply with quote

Marokken wrote:
Kan noen fortelle meg hvorfor vi ikke har signert Gjermund Åsen? Har herjet i adecco i snart 2 år.


Fordi vi alltid har hatt nok midtbanespillere, og fordi Gamst så mer spennende ut for gjøkene som henta ham.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9867
Location: Drammen

PostPosted: 04.08.2014 18:45    Post subject: Reply with quote

Åsen dro vel dessverre fra RBK med en viss bitter undertone også - takket være JJ, eller kan det ha vært EH han mente løy ham opp i trynet? - så det kan hende han ønsker at vi skal kysse brunøyet før han vurderer en retur..
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 7410
Location: South-west coast exile

PostPosted: 04.08.2014 18:45    Post subject: Reply with quote

Måten han forteller om det på er jo så vagt at uansett hva som kommer inn, så kan han si at det var de spillerne han fikk vite om.
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1525

PostPosted: 04.08.2014 18:47    Post subject: Reply with quote

Nja, han har vel hevdet en klassespiss, så han slipper ikke unna med hvem som helst.
Back to top
View user's profile Send private message
OrionPax
Forumsjef


Joined: 12 Aug 2011
Posts: 9867
Location: Drammen

PostPosted: 04.08.2014 18:47    Post subject: Reply with quote

Utfordring til Messi:

Jeg har egentlig ikke noen grunn til å tvile på det du sier, men det blir som de andre påpeker veldig vagt.

Klarer du å komme opp med et ordspill, en forvrengning, hva som helst som er umulig for oss å gjette nå, men som gir mening når spilleren gliser med signatur på arket og drakt i hendene, så tror jeg alle her er villige til å tro på deg fremover. Smile

Jeg er ryktesyk som f... og har såååå lyst til at du skal ha rett. Smile
_________________
Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6956
Location: Trøndelagia

PostPosted: 04.08.2014 18:50    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Nja, han har vel hevdet en klassespiss, så han slipper ikke unna med hvem som helst.


Hehe det er uansett ikke noe Nostradamus over å spå at RBK vil hente inn en spiss da. Og det ville jo på en måte vært dødfødt om RBK ikke gikk for en som er en "klassespiller" hvis man kan kalle de som vil til norge å spille for en klassespiss
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran


Joined: 18 Dec 2011
Posts: 1525

PostPosted: 04.08.2014 18:55    Post subject: Reply with quote

Joda, men hadde vi signert Marcus Pedersen så hadde ikke det vært en klassespiss. Det var ikke signeringen av Søderlund eller.
Back to top
View user's profile Send private message
ReBoK
Junior


Joined: 13 Aug 2008
Posts: 50
Location: Trondheim

PostPosted: 04.08.2014 18:56    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
ReBoK wrote:
Messi wrote:
Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer..


Ok.....
Antall?
Alder?
Posisjon på banen?


Se tidligere post.


Fra azar karadas-tråden:
"Dette har jeg hørt, aktuelle spillere er navngitt : en midtstopper, 2 backer og en spiss. Så vurderer de en keeper, hvis statusen i stallen forandrer seg. 

Alle er ment til å forsterke laget. Har googlet litt, og synes at den ene backen, midtstopperen og spissen er en klar nivå heving. Mens den andre backen tviler jeg på er bedre enn Svensson/Dorsin/Skjelvik, er nok litt hurtigere de to førstnevnte. 

På midtbanen bør noen ut, før noen kommer inn, sies det."

Altså 2 backer, en midtstopper og en spiss på vei inn. Får håpe du har rett. Er det noe vi trenger er det forsvarsspillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillanpåtopp
Proff


Joined: 24 Aug 2011
Posts: 260
Location: Trondheim

PostPosted: 04.08.2014 19:01    Post subject: Reply with quote

Messi wrote:
Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer..


...de jeg annonserte tidligere?

Du har ikke annonsert noe som helst. Slutt med pisspreiket ditt! Hvem som helst inne her, kan forutse at noen nye fjes kommer.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6956
Location: Trøndelagia

PostPosted: 04.08.2014 19:09    Post subject: Reply with quote

Brego wrote:
Joda, men hadde vi signert Marcus Pedersen så hadde ikke det vært en klassespiss. Det var ikke signeringen av Søderlund eller.


Joda er helt enig der. Vi bør finne noe bedre enn de to. Men nå vet vi ikke hva Herr Messi legger i klassesignering da ;D
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
tjommi
Proff


Joined: 02 Jul 2008
Posts: 252

PostPosted: 04.08.2014 19:16    Post subject: Reply with quote

@messi: Ligger det an til presentasjoner av nye spiller i pausen på torsdag? Vet du noe ang det?
Back to top
View user's profile Send private message
Beren
Rutinert


Joined: 04 Feb 2013
Posts: 598
Location: Trondheim

PostPosted: 04.08.2014 19:26    Post subject: Reply with quote

Noen som vet status på Hans Nordby? KI er iallfall på Ranheim for å se Ranheim-Tromsø!
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran


Joined: 13 Jan 2014
Posts: 7410
Location: South-west coast exile

PostPosted: 04.08.2014 19:29    Post subject: Reply with quote

Er Kind Bendiksen fortsatt aktuell? Kan ikke tenke meg at det er andre på den kampen som kan være på vei hit.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran


Joined: 18 Sep 2010
Posts: 7536

PostPosted: 04.08.2014 19:32    Post subject: Reply with quote

Troillanpåtopp wrote:
Messi wrote:
Spennende, da ser det ut som de jeg annonserte tidligere kommer..


...de jeg annonserte tidligere?

Du har ikke annonsert noe som helst. Slutt med pisspreiket ditt! Hvem som helst inne her, kan forutse at noen nye fjes kommer.



Back to top
View user's profile Send private message
Iziba Jaja
Veteran


Joined: 08 Dec 2007
Posts: 1412

PostPosted: 04.08.2014 19:52    Post subject: Reply with quote

Stenger overgangsvinduet i Norge 11. august?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 147, 148, 149  Next
Page 133 of 149

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb