| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jonas Veteran

|
Posted: 30.07.2014 08:59 Post subject: |
|
|
Strenge krav, ja; men pleier som regel å løse seg i disse høringene om spilleren er god nok. Enner Valencia oppfylte heller ikke kravene om arbeidstillatelse, men ble klar for West Ham i går. Dette fordi han gjorde et godt VM, er såpass dyr som han er og er tiltenkt en rolle på førstelaget. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 30.07.2014 14:08 Post subject: |
|
|
Det er ikke satt noen dato, men Birmingham Mail skriver at det kan ta opptil en uke.
Avisen nevner dessuten at WBA har fulgt Gamboa i lengre tid. Må vel nødvendigvis bety forrige norske sesong også?
| Quote: | Albion had been keeping tabs on the 24-year-old long before his arrival in June.
The right-back had been sounded out last season and scouts had watched his performances at Rosenborg. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 30.07.2014 14:21 Post subject: |
|
|
Bør han ikke spille for oss til det er formelt klart, vi risikerer å få en dårlig trent spiller tilbake når anken bli avvist. Får vi da kompensasjon for tiden han har vært borte. _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.08.2014 20:43 Post subject: |
|
|
WBA har kommet ut med en oppdatering av draktnummerene for 2014/2015 sesongen.
Cristian Esteban Gamboa Luna, har ikke fått et nummer. Mens Brown Ideye, som også venter på arbeidstillatelsen har fått draktnummer 9.
Nettavisen opplyser for øvrig at overgangen har gikk igjennom den 30.07.14, samme dag WBA opplyste at de mangler arbeidstillatelse for Gamboa.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Stikkan1 Junior
|
Posted: 02.08.2014 12:47 Post subject: |
|
|
Intervju med Gamboa; http://www.adressa.no/plu...979089.ece
Liker spesielt at han åpner for å avslutte i RBK
Edit; Jeg fikk lest den uten + ved å google "Gamboa trodde karieren var over" |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.08.2014 22:41 Post subject: |
|
|
Kanskje det mest interessante fra Ukeadressa-intervjuet:
– Jeg har utleieleiligheter i Costa Rica, men jeg kunne gjerne tenkt meg å komme tilbake til Norge, avslutte karrieren her i Rosenborg og bosette meg her for godt. Jeg har lyst til å jobbe med utvikling av fotballtalenter, og kanskje en gang bli trener, men poco a poco, en ting om gangen.
– Så dere vurderer å bli trøndere livet ut?
– Ja, vi trives godt her. Costa Rica er flott og alt, men det er mange store samfunnsproblemer der. Jeg ønsker at barna mine skal vokse opp på et fint og trygt sted. |
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 02.08.2014 23:32 Post subject: |
|
|
| Dumplene wrote: |
Edit; Jeg fikk lest den uten + ved å google "Gamboa trodde karieren var over" |
Det funker ikke hos meg. Google eller ikke - kommer rett til betalingssida. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
germain Proff
|
Posted: 02.08.2014 23:35 Post subject: |
|
|
| Nei, nøyaktig samme resultat. Men hvis det bare er jeg som sliter så skal jeg ikke forpeste tråden med mine private problemer. |
|
| Back to top |
|
 |
rolfi Junior
|
Posted: 03.08.2014 09:39 Post subject: |
|
|
| Jeg har også problemer hvis jeg bruker firefox. Men hvis jeg bruker explorer eller chrome så fungerer det utmerket. |
|
| Back to top |
|
 |
uptherosens Junior
|
Posted: 03.08.2014 09:54 Post subject: |
|
|
| Dersom du har kjøpt artikler fra Adressa+ tidligere, så hjelper det å logge seg av, stenge nettleseren og åpne den på nytt. Da skal det fungere å trykke på linken. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7378 Location: South-west coast exile
|
Posted: 03.08.2014 11:27 Post subject: |
|
|
| Liker det Gamboa sa veldig godt, det tyder på at han virkelig liker seg her i Trondheim, og setter pris på støtten han har fått fra oss. Håper å se han tilbake på Lerkendal en gang, om det er som spiller eller spillerutvikler, som han selv sa han ønsket seg. Flott fyr! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.08.2014 11:14 Post subject: |
|
|
Tom Blundell
| Quote: | Reporters in Costa Rica claiming Cristian Gamboa hearing with FA to be held on Tuesday. Reading stats on chances, I'm confident. #wba
|
nick evans
| Quote: | | @blundellwba I think it's Wednesday |
Ser ut som vi får en avklaring i løpet av tirsdag/onsdag, håper virkelig det ordner seg  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 04.08.2014 11:47 Post subject: |
|
|
The Gamboa deal will hinge on the verdict of the FA's panel, but Irvine is confident that the full-back's transfer from Rosenborg will go through.
"We're not in control, it's out of our hands," Irvine admitted. "But I think it would be amazing if we didn't get this one over the line.
http://www.suttoncoldfiel...story.html _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 04.08.2014 18:16 Post subject: |
|
|
Så lenge ingen avtale er skrevet under, så er Gamboa fortsatt RBK spiller.
Og er hans skade leget og han kan trene, så burde han vel være i Trondheim?
Og da mener jeg også han burde ha spilt torsdagens kamp og helgen om ikke ting går i orden med arbeidstillatelsen.
Han har vel kanskje skrevet under, men uten en arbeidstillatelse, så er han vel fortsatt RBK´s eiendom. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.08.2014 19:31 Post subject: |
|
|
Du kan kanskje se slik på det: Noen synes det er litt vel høy risiko å plassere 20 millioner vi ikke har på at Gamboa går uskadd gjennom kampen? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
Kings Senior
|
Posted: 05.08.2014 16:51 Post subject: |
|
|
Hvem vet sikkert at det var 20 mill vi fikk for han? Jeg mener bestemt at siden RBK er medlemstyrt, så bør disse overgangs-summene gjøres tilgjendelige fort som f. Åpenhet er en dyd. _________________ Kjernen - Pyro is not a crime |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.08.2014 16:55 Post subject: |
|
|
Du får mer detaljer om overgangsbeløp om du drar på medlemsmøter. De har informert om dette på spørsmål tidligere, iallefall. Blant annet ble det på et møte sagt at summen vi fikk for Stadsgaard var en god del lavere enn det som ble skrevet i media.
Det er riktig og viktig at medlemmer får innsyn i sånt, samtidig er det vanlig at klubber avtaler at beløpet holdes hemmelig. Da må de det gjelder i klubben ta en avgjørelser om hvor mange som egentlig trenger å vite om dette, og det er ikke alltid alle bør/skal vite det. Vanskelig problemstilling, egentlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 05.08.2014 17:04 Post subject: |
|
|
Håper du gruser til der borte Gamboa. Gratulerer og lykke til på reisen. Kanskje jeg skal se noen Albionkamper nå.  _________________ thumb/b2gwNyta.jpeg |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 05.08.2014 17:33 Post subject: |
|
|
Lykke til i England Gambie!
kommer til å savne deg hver dag og håper du kommer tilbake om noen år med masse erfaring og kan hjelpe Norske talenter opp og frem! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 05.08.2014 18:57 Post subject: |
|
|
| Lykke til videre i England! Håper det går bedre med han enn sist en Rbk-høyreback dro til en PL-klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 05.08.2014 20:09 Post subject: |
|
|
Takk for alt Cristian! Har vert en nytelse å ha deg i klubben fra start til slutt. Lykke til  |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.08.2014 20:10 Post subject: |
|
|
Lykke til videre Gamboa, om du ikke trives i England så er du selvsagt velkommen tilbake hit!  |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 05.08.2014 20:11 Post subject: |
|
|
Har ønsket seg bort i godt over ett år så fint for han at han endelig fikk ønsket sitt oppfylt. Han vil nok savne alle damene sine da.
Bør ikke være altfor vanskelig å erstatte. Lustig, Svensson og Stoor er/var alle bedre. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
|