English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Karabükspor - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best mot Karabükspor?
Alexander Lund Hansen
56%
 56%  [ 63 ]
Tobias Mikkelsen
1%
 1%  [ 2 ]
Stefan Strandberg
18%
 18%  [ 20 ]
Tore Reginiussen
0%
 0%  [ 0 ]
Micke Dorsin
0%
 0%  [ 0 ]
Mike Jensen
4%
 4%  [ 5 ]
Ole Selnæs
2%
 2%  [ 3 ]
Mikkel Diskerud
15%
 15%  [ 17 ]
Morten Gamst Pedersen
0%
 0%  [ 1 ]
Riku Riski
0%
 0%  [ 0 ]
Jørgen Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 111

Author Message
wikivic
Proff

PostPosted: 31.07.2014 01:31    Post subject: Reply with quote

Hadde Sørmo gjort en dårlligere jobb enn Mikkelsen på høyreback? Han har vel spilt en del der tidligere så vidt jeg vet. Er vel kanskje litt gambling, men det føler jeg det er å bruke Mikkelsen som back også. Mikkelsen kan da bli skyvd fram på vingen samtidig som Berntsen kommer inn for Gamsten som offensiv midt bak Riski på topp. Når man i tillegg har Skjelvik på venstreving, vil dette absolutt kunne by på gjennombrudd og hurtig spill i lengderetning. Thoughts?

Alexander Lund Hansen

Bent Sørmo - Tore Reginiussen - Stefan Strandberg - Mikael Dorsin

Ole Selnæs - Mike Jensen
Tobias Mikkelsen - Daniel Berntsen - Jørgen Skjelvik

Riku Riski

Back to top
View user's profile Send private message
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 02:19    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Litt skeptisk til Ingebrigtsens uttalelser angående denne kampen om at vi skal være kyniske og han forventer pipekonsert, men håper likevel at vi skal spille vårt eget spill.

Jeg aksepterer det, så lenge han sier det rett ut som det der.

Verre når man baker det inn i vissvass som vi har hørt fra de to som har vært her før
Pokie
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 02:40    Post subject: Reply with quote

Usikker på hvor Sørmo står, men jeg vil anta at det er for tidlig. Synes vi skal fortsette med Mikkelsen på høyre back, da alternativet er å skyve Skjelvik inn som stopper og Strandberg ut på back. Men hvis Mikkelsen var dårlig mot Molde (som mange mente) så var Strandberg KATASTROFE sist han spilte back. Tror dette var mot Tromsø i 2012, og rævva var han hvertfall.

Selv om det ikke er optimalt, og selv om det ikke var spesielt bra mot Molde, har ikke Mikkelsen vært en så stor katastrofe som mange vil ha det til. Når laget slet i starten mot Molde, løste Mikkelsen likevel sakene sine vesentlig bedre enn de andre i forsvarsfireren (vi slet i midten og spesielt med Moldes høyreside). Utover første omgang løste hele laget arbeidsoppgavene sine bedre, og da fungerte høyresiden godt, med Jensen, Mikkelsen og Riski. Andre omgang var rimelig skrale greier, men jeg vil påstå at vi slet minst like mye på venstresiden, i hvert fall defensivt (noe som mange bruker som ankepunkt mot Mikkelsen som høyre back). Nå må vi også huske at Mikkelsen har hatt gode kamper i den posisjonen fra før. På Lerkendal mot Molde var han et av få lyspunkter, og det som høyre back.

Synes generelt dansken får for mye pepper av fansen, enten han spiller bakover eller framover på banen. I år har han hevet spillet sitt betraktelig fra fjoråret (det skulle kanskje bare mangle) og ligger vel på fjerdeplass på lista over de som har vært involvert i flest mål. Jeg tror mange er blinde på hva han har gjort før - jeg har merket meg at folk ytrer misnøye med Mikkelsen fortere enn med andre (feks Selnæs eller Gamst). Ofte spiller han gode førsteomganger, og er positiv i forhold til andre spillere på laget, og etter hvert som den generelle misnøyen med RBKs spill sprer seg, begynner også Mikkelsen å gjøre feil, og da bombarderes han med mishagsytringer. Jeg tror fortsatt, og ser glimtvis, at Mikkelsen besitter visse ferdigheter på høyt nivå - han har en ekstrem nærteknikk, og når laget fungerer, viser han ofte at han besitter evnen til å kombinere med lagkameratene på måter som ikke så veldig mange andre høyrevinger i tippeligaen kan. Hvis Kåre kan få mer ut av Mikkelsens gode egenskaper, tror jeg han har et nivå inne som ikke mange andre i laget har (sier bare EM 2012).

Han har, på ingen måte, vært særdeles god i år, men han har hvertfall vært god nok til at han fortjener å starte som ving når det er mulig.

Ellers håper jeg Skjelvik får en ny mulighet på ving, og at Gamst benkes (kåre har vel sagt at det ikke skjer). Mikkel Morgenstar Pålsønn Diskerud, Jensen og Selnæs bør utgjøre midtbane-trioen, og på topp tror jeg ikke vi har så mye annet valg enn å bruke Riski, Søder og Skjelvik/Gamst. Hadde dog vært interessant med Berntsen som høyre kant og Riski som midtspiss- I Ranheim brukes ofte Åsen og Snekvik som kanter med frie roller, Dvs. at de trekker lengre inn i banen og overlater mer av kantspillet til offensive backer (Malmo og Olsen Øveraas) og indreløpere (Rønning og Løkberg). Hvis Berntsen klarer å frigjøre seg i det mellomrommet, kan han være fantastisk.

Tipper det blir som de fleste her tror, med Gamst inn for Skjelvik og (evt Alex inn for Alex) - så da får vi bare krysse fingrene for at RBK tør å gå utpå banen med en intensjon om å angripe og sjokkere et tyrkisk lag som sikkert har sett så mye Perry-fotball at de allerede har tatt seieren på forskudd.
Go RBK

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
torerik
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 02:51    Post subject: Reply with quote

Håper det er mer nærliggende å bruke Dorsin på høyre enn å dytte Strandberg ut på back om vi skal kaste ut Mikkelsen og bruke begge venstrebackene i forsvarsrekka.

For en begredelig stall vi har...

Gleder meg til en kamp hvor vi for en gangs skyld er skikkelig underdogs i morgen, og håper vi stiller sånn:

Lund Hansen
Mikkelsen - Strandberg - Reginiussen - Dorsin
Gamst - Jensen - Selnæs - Mix - Skjelvik
Riski
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2014 03:43    Post subject: Reply with quote

shadwell wrote:
Bananskrue wrote:
Litt skeptisk til Ingebrigtsens uttalelser angående denne kampen om at vi skal være kyniske og han forventer pipekonsert, men håper likevel at vi skal spille vårt eget spill.

Jeg aksepterer det, så lenge han sier det rett ut som det der.

Verre når man baker det inn i vissvass som vi har hørt fra de to som har vært her før

Det virker rett og slett fornuftig. Jeg hadde sett for meg Lyon-sifre, men det slipper vi forhåpentligvis. Timing.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 04:41    Post subject: Reply with quote

Eh,skjønner at folk er skeptiske, coolsport er da for faen ingen leksikon og det er jo bevist flere ganger tidligere at ulovlige streamingsider ikke bør brukes som noen kilde. Meeeeen hvis kampen faktisk vises en plass så er det lov å håpe Smile krysser fingrene i morra
Back to top
Nidaros 79
Senior

PostPosted: 31.07.2014 09:26    Post subject: Reply with quote

Det absolutt tryggeste synes jeg er å flytte Dorsin over på høyre, og Skjelvik ned på v back.
SÅ synes jeg at Gamst bør spille denne kampen. Både mtp hans rutine, at han er en joker på dødball, noe som blir ekstremt viktig i dag.
I tillegg har jeg et håp om at Gamst vil prestere over pari mot sin gamle klubb, slik det viser seg at veldig mange spillere gjør...
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 09:31    Post subject: Reply with quote

Ifølge Wiziwig er det nå tre streams som har annonsert at det vil bli vist kamp, så da blir det nok så. Tommel'n opp!
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2014 09:37    Post subject: Reply with quote

Om ingen streamer kampen, så ville kampen fortsatt ha kommet opp hos Wiziwig. De legger opp alle kampene til alle lag som folk er interesserte i, så gjenstår det jo bare å se om det faktisk dukker opp en fungerende en.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jangusk
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 09:42    Post subject: Reply with quote

Så tyrkiske Besiktas vaske Feyenoord borte i går kveld. De spilte strålende og vant 2-0. Om det er der lista ligger må vi omsider minst greie å spille 70-80 min. med god fotball og sette sjansene våre. Og ikke greie å putte på sjansene våre vil bli vår bane. Så jeg ber til høyere makter om at vi skal bli mer effektive. Skal sitte sammen med en haug med optimistiske tyrkere, og håper dermed vi omsider greier å levere to gode omganger og får et greit utgangspunkt. God kamp for dere alle. nå går jeg og dypper beina i middelhavet Very Happy
goggen
Junior

PostPosted: 31.07.2014 11:03    Post subject: Reply with quote

Jakob wrote:
Var ikke alt for vanskelig å finne ut. Tipper det blir flere tilgjenglige streams etterhvert.

Wiziwig:

There is 1 station announced to broadcast this match.

Hvordan går man fram for å streame kampen? Very Happy
Back to top
Strominho
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 11:38    Post subject: Reply with quote

Føler meg veldig spent foran denne kampen. Ser for meg at alt fra 5-måls tap, til seier med maks to mål er mulig. Alt avhenger om vi har dagen og om vi setter sjangsene våre.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 11:40    Post subject: Reply with quote

Når tiden kommer vil det dukke opp varierende lenker på wiziwig. Regner med de fleste av disse kjører på Flash, så da er det bare å velge en og abra kadabra - Fotball!
JanneB
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 12:10    Post subject: Reply with quote

Når får en vite hvilke mulige motstandere en kan trekke i play-off runden? Altså gruppen med seedede lag en kan møte?
Back to top
Visit the infidels
Junior

PostPosted: 31.07.2014 12:43    Post subject: Reply with quote

TRTspor viser kampen, så da blir det stream hvertfall.=)
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 31.07.2014 13:16    Post subject: Reply with quote

Leser dere ikke tråden før dere poster? Sikkert 14. gangen noen skriver at TRTspor viser kampen Very Happy
Ivar
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 14:18    Post subject: Reply with quote

JanneB wrote:
Når får en vite hvilke mulige motstandere en kan trekke i play-off runden? Altså gruppen med seedede lag en kan møte?

Stoler på Wikipedia.
moomoo
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 14:28    Post subject: Reply with quote

Jangusk wrote:
Så tyrkiske Besiktas vaske Feyenoord borte i går kveld. De spilte strålende og vant 2-0. Om det er der lista ligger må vi omsider minst greie å spille 70-80 min. med god fotball og sette sjansene våre. Og ikke greie å putte på sjansene våre vil bli vår bane. Så jeg ber til høyere makter om at vi skal bli mer effektive. Skal sitte sammen med en haug med optimistiske tyrkere, og håper dermed vi omsider greier å levere to gode omganger og får et greit utgangspunkt. God kamp for dere alle. nå går jeg og dypper beina i middelhavet Very Happy

Jo takk ><

Hadde Quarabag, Feynoord, og Standard Liege for 400 spenn hos betsafe.

Quarabag til 8.60 over Salzburg var eneste som gikk inn...

Forsøker tappert å rette opp dette i dag med Seier til Aberdeen og Uavgjort for oss i Tyrkia! Tipper 1-1 med hjertet.
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 14:44    Post subject: Reply with quote

Må aldri bette med hjertet. Unibet har 2.2 på Karabükspor og det er å få kastet penger etter seg.
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 31.07.2014 15:04    Post subject: Reply with quote

Sant. Sant. Om man tipper med hjernen så kan man få en pen slant når man tipper i vår disfavør, desverre. Sad Husker best 34 i odds på at metallurgs skulle klare uavgjort på stillingen 2-0, og jaggu gikk den ikke inn.
sheva1917
Junior

PostPosted: 31.07.2014 15:53    Post subject: Reply with quote

Ser GEt har en kanal som heter TRT INT hvor de sender sport.. håper på denne!!
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 31.07.2014 16:11    Post subject: Reply with quote

Han mener det er viktig at Rosenborg holder nullen i morgendagens kamp.

- Jeg tenker at vi selvfølgelig må prøve å holde nullen, og kanskje prøve å få med oss to mål selv. Det hadde vært det optimale. Vi går for uavgjort eller seier, avslutter han. ( Selnæs )

Her er det jaggu mye optimisme ute og går.

I mitt hode er vi store underdoger i denne i kampen.

- Torgeir Børven
Back to top
Rasik
Junior

PostPosted: 31.07.2014 16:23    Post subject: trtspor Reply with quote

den som vi sjå kampen ,her er en link direkte til kanalen trtspor. åpne den i vlc player eller en annen mediaplayer. goodluck!

Link :http://85.132.44.99:1935/turktv/trtspor.sdp/playlist.m3u8
Back to top
eksiltrøndern
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 16:39    Post subject: Reply with quote

Takk!

Da er det bare å starte oppvarmingen til kampen med tyrkisk oljebryting.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 31.07.2014 16:49    Post subject: Reply with quote

Genialt, takk for Get-tipset!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Next
Page 4 of 25

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb