| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBK2992 Senior

|
Posted: 05.06.2006 16:01 Post subject: |
|
|
| Ja, hvis du sammenligner med årene før. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 05.06.2006 17:12 Post subject: |
|
|
Kan ikke si at jeg har den store trua foran dagens kamp. Men hvis RBK får det første målet kan det jo være at den berømte ketchupflaske-effekten kommer. Plutselig sitter spillet som det skal og alt de prøver på lykkes. Ønskescenario de-luxe.
Håpet er alltid lysegrønt. |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.06.2006 17:30 Post subject: |
|
|
Ser ut som om det er lite tippeligamål denne runden. Får tro på en heidundrandes kamp med mange mål, der RBK går av med seieren til slutt! 4-2 får bli mitt tips...
Pokker også; Scoring til Odd...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 05.06.2006 18:14 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvorfor Espen Johnsen ikke er på benken ? Har han en ny klubb grei? _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 05.06.2006 18:21 Post subject: |
|
|
Johnsen er opptatt med eksamen. Lund Hansen er absolutt ikke noe dårlig alternativ. _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 05.06.2006 18:32 Post subject: |
|
|
Tromsø-LSK 1-0
Litt håp er det jo.... |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:03 Post subject: |
|
|
| Der fikk vi vel sett hva Høgmo mener med direkte gjennom ledd. Lang ball fra Dorsin opp mot Johnsen/Solli. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:15 Post subject: |
|
|
| jøss, er dette RBK 2006??? Ligner jo litt på 1999-årgangen |
|
| Back to top |
|
 |
shrimpen Proff

|
Posted: 05.06.2006 19:15 Post subject: |
|
|
| Herrefred hvor gode vi er når det stemmer framover på banen. |
|
| Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:40 Post subject: |
|
|
vil faktisk skryte av dommeren! Øvrebø har lagt seg på en linje hvor han godtar småting, men har satt en tydelig og tøff linje (nok er nok). Hvem er det som sier at idioten Hauge er norges beste dommer?
Stå på Øvrebø! |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:45 Post subject: |
|
|
Skjelbred og Strand er knallgode i dag.. Ørjan er mer anonym, noen balltap... Solli spiller sin beste kamp for året.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 05.06.2006 19:47 Post subject: |
|
|
| Men vi mangler MÃ…L!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.06.2006 19:49 Post subject: |
|
|
Synes egentlig ikke Skjelbred har været så god. De bedste har været Basma, Solli, Dorsin og Johnsen.
Klart den bedste første omgang vi har spillet i år. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.06.2006 19:49 Post subject: |
|
|
Det er rett og slett bare flaks (for Brann) at de ikke ligger under. Det kunne både vært 1 og 2-0, kanskje til og med 3-0 om alt hadde klaffet. Fortsetter dette spillet i andre omgang, tror jeg det er mye som skal til for at Opdal klarer å holde nullen.
Dette skal vi klare, gutta! Branns første nederlag vil være et faktum om en times tid... Håper jeg da...  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
| Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 05.06.2006 19:50 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Synes egentlig ikke Skjelbred har været så god. De bedste har været Basma, Solli, Dorsin og Johnsen.
Klart den bedste første omgang vi har spillet i år. |
Også Solli.... *shock*  _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
|
| Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 05.06.2006 19:50 Post subject: |
|
|
Tross det fantastisk gode angrepsspillet sitter jeg fremdeles med følelsen av at Brann scorer på kontring eller en corner.
La oss håpe vi fortsetter andre omgang like bra som vi startet første! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:51 Post subject: |
|
|
Jeg synes Ørjan har vært god og stabilisert midtbanen på en mye bedre måte enn hva tilfellet har vært tidligere i år. Solli har også vært god ute på høyrekanten. Synd at vi ikke får mål på en av de store sjansene, men helt tilfeldig er det jo ikke. Allikevel, noe av det beste vi har prestert i år, mot serielederen (hah) Brann. Er ikke trygg på seier uansett, men det er ihvertfall oppløftende spill. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.06.2006 19:52 Post subject: |
|
|
En del (som Semb i TV2) er nok imponert over førsteomgangen til RBK, men noe spill å rope høyt om er det dessverre ikke. Vi satser på langpasninger med meget aggressiv ballvinning. Kombinert med et defensivt usikkert og duellsvakt Brann-lag har vi hatt suksess med det.
Noen spillemessig forbedring kan jeg ikke se, og i andre omgang kommer vi ikke til å lykkes på samme måte med dette spilleopplegget. Det er altfor kraftkrevende til å holde i to fulle omganger, og er heller ikke mulig i kamp etter kamp. Skal laget oppnå stabilitet må vi ha et angrepsspill å støtte oss til der langpasninger og aggressivitet i gjenvinningsfasen ikke er hovedingrediensene.
Minner litt om Norge-Danmark i EM-kvalifiseringen under Semb-perioden. |
|
| Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 05.06.2006 19:53 Post subject: |
|
|
Kjempefremgang spør du meg. Aggresivitet og passningssikkerhet som overgår de siste par kampene totalt. Samme hva som skjer i andre har denne omgangen vært et stort steg i riktig retning, og viser at vi ikke helt har glemt hvordan man spiller ball. Men en seier hadde jo gjort dagen min, som de sier i amerika. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
|
|
Hm... Synes at det er Strand & Skjelbred's fortjeneste at midtbanen er så bra... Berg har jo vært nærmest arbeidsløs, og selv klart å gjøre noen feilpassninger... Han virker treg.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico.
Last edited by Maradona on 05.06.2006 19:54; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
|
|
| Harald wrote: | Synes egentlig ikke Skjelbred har været så god. De bedste har været Basma, Solli, Dorsin og Johnsen.
Klart den bedste første omgang vi har spillet i år. |
Må ikke glemme Storflor da, han har jo jobbet bra sammen med Solli, elsker å se når vingene vandrer fra side til side, veksler og samarbeider på den måten Solli og Storflor har gjort idag. Får meg til å tenke på hvor artig det er å se Giggs og Ronaldo på sitt beste. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 05.06.2006 19:54 Post subject: |
|
|
Dette her bra spill!
Jeg koser meg!
Om det er slik RBK spiller med en "ordentlig" ballfordeler så er det jammen ergelig at JGSolli har fått prøvd seg så mye sentralt. For øvrig gjør Solli det faktisk meget godt der ute på kanten - foreløpig.
Nå må vi bare se å skaffe oss en suveren ballfordeler (om ikke Ørjan fortsetter og holder seg skadefri). _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 05.06.2006 19:54 Post subject: |
|
|
Knallbra omgang. Defensiv trygghet, man er tidlig oppe i ballfører og enten vinner ballen eller forstyrrer nok til at det blir dårlige pasninger. I tillegg fungerer det bra offensivt. Enkle løsnnger, stor fart og en-touch. Hvor i all verden har dette spillet vært de første 9 rundene?
Det jeg frykter er det klassiske scenarioet hvor RBK eier hele kampen, men at Brann får et mål og trygger kampen inn.
Uansett, deilig å endelig se Rosenborg igjen! Detta lukter fuggel! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.06.2006 19:55 Post subject: |
|
|
| KenMan wrote: | Også Solli.... *shock*  |
Ja? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.06.2006 19:56 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Dette her bra spill!
Jeg koser meg!
Om det er slik RBK spiller med en "ordentlig" ballfordeler så er det jammen ergelig at JGSolli har fått prøvd seg så mye sentralt. For øvrig gjør Solli det faktisk meget godt der ute på kanten - foreløpig.
Nå må vi bare se å skaffe oss en suveren ballfordeler (om ikke Ørjan fortsetter og holder seg skadefri). |
Spillet er ikke spesielt bra, men duellspillet og aggressiviteten har vært bra.
Noe ballfordeling fra sentral midtbane kan du nok ikke snakke om, da sjansene til RBK har kommet fordi ballen har blitt spilt over midtbanen, ikke gjennom den.
Last edited by Brady on 05.06.2006 19:57; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|