| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:52 Post subject: |
|
|
| Ulf i tverrliggeren.. Blir nok aldri 1-2 her. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:54 Post subject: |
|
|
| Og der er det rødt på sandnes ulf ja, jeg er nok ikke helt objektiv men det føles litt ut som om molde alltid har marginene med seg :p |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:55 Post subject: |
|
|
Når man sitter å ser på Molde og at de leder serien, det sier litt om nivået på TL. De har mer eller mindre fått med seg 3p pga klabb og babb, eller mål på overtid. Men man ser hva de prøver på og det meste virker så klart å være godt innøvd.
Men er langt i fra imponert over det jeg ser.
Godset vant serien med bra fotball, det gjorde også Stabæk.
Så ser man vel nå også at de har dommern med seg i dag også.
Last edited by Number10 on 20.07.2014 16:58; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 20.07.2014 16:55 Post subject: |
|
|
Skjølsvik er seriøst ustabil. For en kaptein Da blir det walkover for Molde.
Jepp, 2-1. Gullhår. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3661 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 20.07.2014 17:06 Post subject: |
|
|
| Tommy Høiland med Hat-trick. Jesus... |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 20.07.2014 21:31 Post subject: |
|
|
Aarsheim har forstått det! Selv om jeg tror å sparke Asle Andersen var en feil av Sandnes Ulf _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 20.07.2014 22:59 Post subject: |
|
|
| number10 wrote: | Når man sitter å ser på Molde og at de leder serien, det sier litt om nivået på TL. De har mer eller mindre fått med seg 3p pga klabb og babb, eller mål på overtid. Men man ser hva de prøver på og det meste virker så klart å være godt innøvd.
Men er langt i fra imponert over det jeg ser.
Godset vant serien med bra fotball, det gjorde også Stabæk.
Så ser man vel nå også at de har dommern med seg i dag også. |
Dette er sikkert litt følelsesmessig drittpreik om MFK og Tippeligaen, men husk på at Sandnes Ulf er ligaens svakeste lag (også spillemessig, såvidt jeg har sett) og at alle lag har dårlige og gode dager.
Det beste målet på hvor bra TL er kommer i Europacup-kampene, og der er det fortsatt uvisst hvordan norske lag gjør det til slutt. (de siste årene har det som kjent vært skralt) |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.07.2014 23:53 Post subject: |
|
|
| Blix Z wrote: | Rekdal har blitt voksen etter at han kom tilbake til VIF, kan ikke se at han har gjort noe som helst klandreverdig.
|
Det tok rundt 20 timer å få bekreftelsen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 21.07.2014 12:42 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Blix Z wrote: | Rekdal har blitt voksen etter at han kom tilbake til VIF, kan ikke se at han har gjort noe som helst klandreverdig.
|
Det tok rundt 20 timer å få bekreftelsen. |
Mener du at han leste opp sjikanemeldingen? Jeg mener det var drøye saker. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.07.2014 12:46 Post subject: |
|
|
Alle "kjendiser" får jo drøye ting hele tiden.Poenget er at det virkelig ikke går an at en sittende TL-trener får viet 22 minutter i TV2 for å snakke om hvor bedritne en konkurrent er. Og SMS-opplesinga blir jo bare en veldig stygg og billig måte for å legge enda mer negativt på RBK. Fullstendig urimelig, pinlig og latterlig billig søplejournalistikk.
Det sagt så er det selvsagt både uholdbart og kjipt for Rekdal(og alle andre kjendiser) at man sitter å mottar sånne grusomme ting fra syke mennesker. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 12:49 Post subject: |
|
|
Stemmer det. Men når sjikanen er på det nivået har det ingenting med fotball, RBK eller trøndelag forøvrig å gjøre. Politisak og det burde noen stoppet denne seansen og minnet gjengen på om. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
smeboe Proff
|
Posted: 21.07.2014 13:21 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Alle "kjendiser" får jo drøye ting hele tiden.Poenget er at det virkelig ikke går an at en sittende TL-trener får viet 22 minutter i TV2 for å snakke om hvor bedritne en konkurrent er. Og SMS-opplesinga blir jo bare en veldig stygg og billig måte for å legge enda mer negativt på RBK. Fullstendig urimelig, pinlig og latterlig billig søplejournalistikk.
Det sagt så er det selvsagt både uholdbart og kjipt for Rekdal(og alle andre kjendiser) at man sitter å mottar sånne grusomme ting fra syke mennesker. |
Jeg så ikke fotball-ekstra, men det er vel typisk Rekdal å gå til angrep når laget hans gjør det bra. Han sa i garderoben etter kamp på lørdag at "da kan jeg sitte med hodet høyt hevet i studio i morgen", flott prioritering av en trener.
Jeg hørte at han reagerte på Kjernen sine anti-Hoftun-bannere og angrep RBK-spillerne for å prøve å filme til seg straffe. Det første synes jeg det bør gå an å mene om hva supportere bør fokusere på, mens det andre blir kanskje litt banning i kjerka etter at Kjartansson har falt lett et par ganger (riktignok ikke etter han fikk en alvorsprat om det fra Rekdal). |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 22.07.2014 01:14 Post subject: |
|
|
Fagermo hiver seg på bølgen og spiller sympatikortet.
- Ikke uvanlig med drapstrusler
Hvorfor er jeg ikke overrasket. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 22.07.2014 01:22 Post subject: |
|
|
Nå satte rekdal igang dette på noe feil premisser, men det er helt riktig å rette fokus på den type hets som er ødeleggende for alle som er glad i fotball, men klarer ikke å styre seg. Synes ikke han skal klandres for det _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
stoa Junior
|
Posted: 22.07.2014 20:25 Post subject: |
|
|
Etter å ha vunnet to strake kamper, ser det ut til å være tilbake til normalen for Aafk og Jan Jønson. Ligger forøyblikket under 3-1 for S08 og styrer mot et nytt tap.
Føler meg ikke helt trygg på at Jønsson sitter ut sesongen om det ikke skjer noe snart. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 22.07.2014 20:27 Post subject: |
|
|
| S08 rundspiller AaFK nå. Ble riktignok redusering til 1-3 akkurat da jeg startet å skrive denne posten. Imponerende at det laget der greier å hamle seg opp mot øvre halvdel. Bortsett fra en avdanket Bojan Zajic ser laget rimelig grått ut nå som Samuel har dratt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.07.2014 03:51 Post subject: |
|
|
Sannsynligvis pussig sammenfall, men hva skjer med vestlandsfotballen om dagen? De fire på bunnen av tabellen er alle fra vestalndet, i tillegg til at Viking med en god start er i fritt fall. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 26.07.2014 19:44 Post subject: |
|
|
Fantastisk av Ødegaard, han har scoret, hatt assist og han satt også opp 2-1 målet hvor han var tredje sist på ballen.
Tenk på den prislappen som kommer til å være på Ødegaard når han velger å dra fra Godset, om han fortsetter utviklingen sin riktignok. Klarer ikke å se at han skal være i Godset til han er ferdig med skole, om han fortsetter å spille så bra denne sesongen og så til neste år dominerer stort i TL så bør han vel tenke på å dra ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 26.07.2014 19:55 Post subject: |
|
|
Martin Ødegaard har 3 mål og 3 assist på 4 kamper fra start og 7 innhopp. Han har vel også noen mål der han har vært tredje sist slik som 2-1 målet i dag og han har vel skaffet i hvert fall 2 straffer som jeg kan huske.
Han har spilt 526 min i TL som vil si at han har mål/assist hver 87 min i tillegg til alt det andre han skaper. Brukbart av en 15-åring  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 26.07.2014 20:17 Post subject: |
|
|
15 år, altså. Kan heller ikke skjønne annet enn at en storklubb snapper ham for en god slump med penger. Om han fortsetter utviklingen, hva er tenkelig prislapp? 40-50 mill? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 26.07.2014 20:25 Post subject: |
|
|
Ødegaard er jo faktisk et større talent enn hva Skjelbred var. På den tiden Skjelbred var like gammel som Ødegaard, var det fortsatt 502 dager til han skulle debutere i Tippeligaen... om jeg ikke da regner helt feil.
I det øyeblikket Ødegaard ønsker å forlate landet kommer han til å bli revet ut av hendene på Strømsgodset før de rekker si Jostein Flo. Sykt talent. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 26.07.2014 21:01 Post subject: |
|
|
Kan man skrive opsjonskontrakt på tenåringer? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
str543 Senior
|
Posted: 27.07.2014 01:01 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | I det øyeblikket Ødegaard ønsker å forlate landet kommer han til å bli revet ut av hendene på Strømsgodset før de rekker si Jostein Flo. Sykt talent. |
Flo får sette opp scene på Bragernes torg å innvitere Barca, Man utd, Ajax, PSG osv til offentlig auksjon på gullkalven vårs
I mellomtiden får vi som er glad i Godset nyte han mens han enda er i Godset og Norge. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 27.07.2014 01:18 Post subject: |
|
|
Rett og slett herlig at slike gutter får sjansen og viser at det er mulig å satse på unge talenter. Vel og merke er vel Ødegaard noe utenom det vanlige, men allikevel. Spiller heller ingen rolle om han spiller på Godset eller Stabæk for den del, det viktigste er at de får sjansen og at de viser at de er gode nok.
Nettopp her misunner jeg andre lag, som med sin veletablerte spillestil gjør sitt til at talenter kan komme inn og gjøre jobben vel så bra som en rutinert og veletablert tippeligaspiller. Her har vi i Rosenborg feilet mye med ansettelsen av Hansen. Aldri har det vel vært mer ørkenvandring hva gjelder tillit til unge fremadstormende spillere?
Dere får kose dere, str543, og jeg skal i likhet med dere kose meg like mye. Herlig at vi får opp nye talenter. Gleder meg virkelig til å se ham på landslaget! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
|