View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
puckno Veteran
|
Posted: 21.07.2014 19:57 Post subject: |
|
|
Det var nok Tom Nordlie som var interessert i noe mer langsiktig og kan få det gjennom Sandnes Ulf. |
|
Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
|
|
Gratulerer og lykke til, Kåre. Håper og tror du kommer til å vise deg tilliten verdig. Hoftun er forhåpentligvis ferdig i klubben på nyåret. Kan være verdens beste assistenttrener for min del, har fått totalt avsmak for fyren. Get rid! |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
|
|
Greit stilkarakterer vinner de ingenting på, men jeg har troa på dette. Koteng har så langt gjort gode valg, fjernet Stjernen og gav rollen til Tove, sparket Janne og sparket Perry, og denne gangen er det ikke Hoftun som leder trenerjakten.
Han har gitt oss rom til å puste å gjøre et ærlig forsøk. Alle forstår at Kåre ikke skal være hovedtrener, men dette kan være en Di Matteo greie - der spillerne får styre det meste.
Vel blåst
PS. vi er såpass blakk at jeg tar et par flaue pressekonferanser enn å ansette nok en person i administrasjonen bare for at de skal bli mer "proffe" |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 21.07.2014 20:00 Post subject: |
|
|
Så lenge Kåre I ikke blir hovedtrener og Hoftun fratas stillingen som SL blir jeg fornøyd.
Ingen norske trenere er gode nok for RBK. Vi må nok se til Sverige / Danmark! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 21.07.2014 20:00 Post subject: |
|
|
JanneB wrote: |
PS. vi er såpass blakk at jeg tar et par flaue pressekonferanser enn å ansette nok en person i administrasjonen bare for at de skal bli mer "proffe" |
Greit nok at vi er blakke, men kjøp et par bord og noen stoler da! Så interiøret ser litt profft ut i det minste. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 21.07.2014 20:07 Post subject: |
|
|
Jeg er så vannvittig flau over hvordan denne klubben styres. Hver eneste gang man tror at toppen er nådd kommer de med noe værre. Det nye eksterne trenerteamet består av dorsin,bruttern og hoftun. Det er ikke til å tro at dette er seriøst. Så lenge klubben styres på en så pinlig måte som nå skal jeg ikke klandre en eneste spiller som vil bort fra klubben. |
|
Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 21.07.2014 20:10 Post subject: |
|
|
Jeg velger kun å si en ting jeg nå:
Lykke til, Bruttern! Har troa på deg.
 |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:10 Post subject: |
|
|
Søkki ta for et sirkus dette er! Må nesten bare le. Lurer på hvor jeg hadde blitt innlagt hvis jeg etter kampen i går hadde sagt at Kåre skal bli hovedtrener med dorsin og Hoftun som assistenter i løpet av et døgn! Solid odds på det.
Det sagt så har jeg fått mer trua før høsten. Ikke fordi kompetansen har økt, men fordi det faktisk er gjort grep. Så kan man kanskje håpe det gir utslag på kort sikt. På lang sikt derimot....
Skal bli en spennende høst og vinter  |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.07.2014 20:11 Post subject: |
|
|
Det er veldig tydelig at dette bare er et steg på veien og et nødvendig onde for å bli kvitt Hoftun. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:14 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Jeg er så vannvittig flau over hvordan denne klubben styres. Hver eneste gang man tror at toppen er nådd kommer de med noe værre. Det nye eksterne trenerteamet består av dorsin,bruttern og hoftun. Det er ikke til å tro at dette er seriøst. Så lenge klubben styres på en så pinlig måte som nå skal jeg ikke klandre en eneste spiller som vil bort fra klubben. |
Må si jeg er ganske enig med deg her. Men ser også at dette er et slags skritt i riktig retning. I allefall et skritt. Så får vi se hva fremtiden bringer, og ønsker Kåre ALL lykke til. Han er en likanes kar og håper han lykkes, men at vi får en mer "spiselig" løsning på lang sikt, for å bruke Bratseths berømte uttrykk. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:17 Post subject: |
|
|
Kåre får sjansen til å overbevise fansen med seier over Sligo og Molde i løpet av en uke. Avansement og tre poeng og alt er himmelsk. |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:18 Post subject: |
|
|
Det er så jævlig med syting uansett hva som gjøres. Lettere å like Ingebrigtsen enn den arrogante stilen til Hansen. Så får vi se hva han kan utrette resten av sesongen. Humør er han i hvert fall kjent for å ha. |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 21.07.2014 20:22 Post subject: |
|
|
Denne dagen kunne ikke engang vært en episode i hotel cæsar.
For et sirkus!
Dette har jeg null tro på, håper jeg tar feil så det fiser! |
|
Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 21.07.2014 20:30 Post subject: |
|
|
Synd & kynisk at Kåre skal bli et offerlam i prosessen for å bli kvitt Erik Hoftun.
Å ta over RBK nå foran to helt avgjørende kamper på en uke er jo omtrent som å ta over som ordfører i Berlin i Mai 1945. Verdens mest utakknemlige stilling. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
|
|
Kjell Jonevret
Quote: | Vore väl fan om vi inte va skuldfria snart, nu säljer vi ledarna också! |
Hahahaha  |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
Må si jeg eer litt overrasket over negativiteten til det som har skjedd i dag. Har følgende tanker, og stiller meg med det lagelig ti for hugg:
Kåre ingebrigtsen: Neppe noe førstevalg, men det er heller ikke klubbens/styrets. Dette er en kortsiktig nødløsning, og det er ikke lett å få meritterte trenere til å si ja til en halvtårskontrakt med null lovnad om videre innvolvering, og med ansettelse "i går".
Erik Hoftun: Allerede på lønningslista, og flyttet hovedsaklige av økonomiske hensyn. Bør kunne ett og annet om defensiv organisering og oppbygging bakfra.
Mikael Dorsin: Kan fungere som et dialogbindeledd mellom spillere og trenere, og er den eneste (med mulig unntak av Lunna) som har spilt i denne klubben mens vi fortsatt hadde glimt av Rosenborg-fotball. Å ha en representant for en møkk lei spillergruppe mot et urutinert trenerteam behøver ikke være så dumt.
I dag er en gledens dag. Alt tyder på at styret nå i grunn slår strek over sesongen, og jobber frem mot neste. Viktigst av alt er at de tilsynelatende har blitt kvitt tre av fire verkebyller på en dag. Dette har blitt nok en mellomsesong, men det har aldri vært så mye rask som er fjernet i et jafs før. Om styret nå gjør jobben sin godt, kan vi stå foran neste sesong med blanke ark og gode tegnestifter til. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:31 Post subject: |
|
|
Haha for en dag dette har vært egentlig.. Si hva dere vil, men det er ikke kjedelig å holde med Rosenborg Ballklubb, det vil det aldri bli! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
strandli Junior
|
Posted: 21.07.2014 20:32 Post subject: |
|
|
Ja det er prossesen som blir etterlyst og hva annet kan styret si.
Det er ikke bare hovedtrener som er problemet det er vel alle enige om.
Men HVEM vil ta over RBK etter alt rotet som har vært i mange år??
Syns styret gjør det eneste riktige.
Skaffer en grei nødløsning for en sesong som fortsatt kan reddes.
Gi styret og den sportslige gruppa sjans til å finne ut hva som er galt og hva som må gjøres.
Mye er galt det vet vi alle men for å få bedring så må ALT gjennomgås med kjøttøks.
Kanskje problemet er at RBK har blitt for store og at de ikke makter og forvalte det.
Perry nevner noe viktig i pressekonferansen.
Nemlig at ALLE skal bestemme noe i RBK og det blir ganske riktig feil.
NAE var sjefen over alle sjefer og det var det som gjorde en stor suksess for oss.
Han bestemte hvilke spillere som skulle inn og hvem som fikk gå.
Han hadde bestemmelsesrett i kontraktsforhandlinger.
Han bestemte taktikk og systemer.
Hvor attraktivt er det for en ny trener å ta jobben??
Du får ikke bestemme hvilke spillere som du kan kjøpe og hvem som blir.
Du får ikke bestemme system og taktikk.
Du får ikke sette spillerne på plass.
Du går til en klubb hvor det har vært 11 trenere på 12 år.
Sparken er nesten uungåelig og ryktet ditt som trener vil bli ødelagt.
Jeg hadde ikke tatt den jobben. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:33 Post subject: |
|
|
Zorac
Helt enig med deg. Ble overrasket over hvor mye negativitet som har vært i dag. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.07.2014 20:34 Post subject: |
|
|
Glem nå ikke at det er 4377 forskjellige meninger på dette forumet og at funksjonen til forum som dette er å fungere som en slags klagemur. Jeg tror mange fortsatt er litt avventende, for det som har skjedd har jo vært et aldri så lite mirakel. Er det virkelig sant at Perry som trener og Hoftun som SL er historie?  |
|
Back to top |
|
 |
£irik Proff

|
Posted: 21.07.2014 20:35 Post subject: |
|
|
Enig med Zorac her.
Er vel ingenting som er sagt om noe langsiktig her, ingen vits i å ta sorgene på forskudd. Som en midlertidig løsning ser jeg lyst på dette. Ingebrigtsen er uansett hundre prosent mer spiselig enn Hansen. |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 21.07.2014 20:36 Post subject: |
|
|
Enig med Zorac. Ellers syns jeg litt synd på Ingebrigtsen, han skal virkelig døpes i ilden. Jeg håper oss supportere nå er positive og gir han den støtten han trenger. Han har fått en real piss-jobb, men stiller opp og gjør en innsats. Ingen bør forvente at han utretter mirakler her, han skal bare gjøre sitt beste ut sesongen før ny trener er på plass. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.07.2014 20:37 Post subject: |
|
|
Nei attach.
Hoftun sa selv at han fungerer fortsatt som SL, og han hadde spesielt i oppgave og finne ut spillerlogistikken. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.07.2014 20:38 Post subject: |
|
|
Da fikk du ikke med deg det mellom linjene, Rånny... Jeg så pressekonferansen. Dessuten ble det sagt i klartekst at Ingebrigtsen rapporterer til styret fra nå av.
Last edited by attach on 21.07.2014 20:39; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.07.2014 20:38 Post subject: |
|
|
Slutt å tolk dette negativt Rånny, dagen idag er fantastisk!  |
|