English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
KÃ¥re Ingebrigtsen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 271, 272, 273  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 21.07.2014 15:39    Post subject: Reply with quote

han skal få tid til å bevise hva han står for.
Back to top
View user's profile Send private message
JanneB
Veteran


Joined: 24 Mar 2012
Posts: 2340

PostPosted: 21.07.2014 15:42    Post subject: Reply with quote

Dette passer vår MO perfekt. Minimal erfaring som hovedtrener (Check), tidligere blitt avskjediget grunnet dårlige resultater (Check), har vært "innom" klubben under gullalderen (Check) kommer nord for Dovre (Check)
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2783

PostPosted: 21.07.2014 15:44    Post subject: Reply with quote

Det må da for svarte være mulig å finne en trener som ikke er på fornavn med alle på brakka fra før. Hva med å få inn noen med andre erfaringer. Hvis Bruttern blir den midlertidige løsningen har jeg ingen tiltro til at klubben har lært noe som helst. det virker som om man tror at det viktigste er at vedkommende er trønder og har vært i klubben før.
Back to top
View user's profile Send private message
Veginho
Senior


Joined: 26 Oct 2008
Posts: 175
Location: In your face

PostPosted: 21.07.2014 15:45    Post subject: Reply with quote

Trener Kåre RBK ut sesongen, vil det garantert bety at Sollied kommer inn på nyåret som hovedtrener, og Kåre blir da assistenttrener.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.07.2014 15:46    Post subject: Reply with quote

Denne løsningen er helt ok så lenge den er og forblir midlertidig. Eneste av kjente "gamle" fjes jeg vil se er Sollied. Hvis ikke må vi se utenlands.. Jeg kreperer hvis vi går for Kåre på lang sikt eller noen andre i Norge, da har man ikke lært noenting
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 21.07.2014 15:46    Post subject: Reply with quote

Jeg bryr mig egentlig fint lite om hvem som bliver ansat som midlertidig løsning. Denne sæsonen er færdig for mit vedkommende og skulle vi mod formodning overraske og opnå noget som helst er det bare positivt. Kåre Ingebrigtsen skal dog aldrig i verden være en permanent løsning, men en vikar indtil den rette træner er fundet.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 21.07.2014 15:47    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
RÃ¥nny wrote:


Faktumet er at Nordlie har oppnådd MYE mer enn hva Ingebrigtsen har. Du er akkurat som resten av gjengen på brakka. Ser positivt på Ingebrigtsen bare fordi han er trønder. Han har oppnådd null og niks.


Enig, det er en prestasjon å gå på 3 sluttpakker samtidig Wink


Nordlie var ett mål fra å "ta en Eggen" med Start i 2005 (seriegull med ett nyopprykket 1.div-lag), Cugull med LSK i 2007, reddet KIL fra nedrykk til 2. divisjon i 2008, for så å ta den rett igjejnom 1. div og sikret opprykk til Tippeligen i 2009. Debuterte på øverste nivå med å føre nyopprykkede Odd Grenland til 7. plass i Tippeligaen i 1999, hvor han bl.a. besøkte Lerkendal og slo oss 3-5 (etter å ha ledet 0-3 til pause.) Da hadde ikke RBK sluppet inn 5 mål på hjemmebane siden 1984...

Alt dette er meritter Brutter'n kan se langt etter, men jeg skjønner at Nordlie foretrekker Sandes Ulf - de var tross alt på banen først - om vi i det hele tatt var på banen.
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18537

PostPosted: 21.07.2014 15:47    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Jeg bryr mig egentlig fint lite om hvem som bliver ansat som midlertidig løsning. Denne sæsonen er færdig for mit vedkommende og skulle vi mod formodning overraske og opnå noget som helst er det bare positivt. Kåre Ingebrigtsen skal dog aldrig i verden være en permanent løsning, men en vikar indtil den rette træner er fundet.


Tror jeg slutter meg til denne.
Back to top
View user's profile Send private message
O-Rex
Veteran


Joined: 30 Aug 2005
Posts: 2084
Location: Oslo, 54 mil fra Mekka

PostPosted: 21.07.2014 15:48    Post subject: Reply with quote

Jeg tror de fleste er enige om at nå skal vi berge stumpene mens vi bruker tid på å bygge nytt. Bruttern er nok et av få alternativ når situasjonen har blitt som den har blitt. Tipper Nordlie var uaktuell, han hadde vært mitt førstevalg. Da må man velge blant aktuelle på nivået under og der er vel Bruttern like god/dårlig som de fleste andre. Helt greit valg for et halvt år.
_________________
Her burde det stått noe kult.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 23 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 21.07.2014 15:51    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Harald wrote:
Jeg bryr mig egentlig fint lite om hvem som bliver ansat som midlertidig løsning. Denne sæsonen er færdig for mit vedkommende og skulle vi mod formodning overraske og opnå noget som helst er det bare positivt. Kåre Ingebrigtsen skal dog aldrig i verden være en permanent løsning, men en vikar indtil den rette træner er fundet.


Tror jeg slutter meg til denne.


Spørs om det ikke blir Tørum på ny? Spillergruppe som får voldsom energi av endringen, mirakelmannen blir fast ansatt og endringsmagien ebber ut i sesong 2.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.07.2014 15:53    Post subject: Reply with quote

Det er uten tvil noe "Eggensk" over Nordlie, men jeg er usikker på om han er riktig mann for RBK.
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
1972 Miami Dolphins
Legende


Joined: 30 Jul 2007
Posts: 18398
Location: Oslo

PostPosted: 21.07.2014 15:54    Post subject: Reply with quote

@Strand

Jeg slutter aldri å bli (negativt) overrasket over avgjørelser på Brakka, men jeg kan faktisk ikke se et scenario hvor RBK tør å ansette Ingebrigtsen fast uansett hvor stor suksess han oppnår på dette halvåret.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18537

PostPosted: 21.07.2014 15:55    Post subject: Reply with quote

Strand wrote:
Spørs om det ikke blir Tørum på ny? Spillergruppe som får voldsom energi av endringen, mirakelmannen blir fast ansatt og endringsmagien ebber ut i sesong 2.


Ja, det er det som er faren her, en fristelse Brakka ikke må falle for.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7860

PostPosted: 21.07.2014 15:55    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Jeg bryr mig egentlig fint lite om hvem som bliver ansat som midlertidig løsning. Denne sæsonen er færdig for mit vedkommende og skulle vi mod formodning overraske og opnå noget som helst er det bare positivt. Kåre Ingebrigtsen skal dog aldrig i verden være en permanent løsning, men en vikar indtil den rette træner er fundet.


Støttes fullt ut. Det viktige her var å få ut Perry og Wiggen. Neste på trappa er Hoftun. Hvem som holder roret, mens vi omorganiserer og tar ny sats er ikke det viktigste. Kåre kan funke bra, det er likevel selvsagt helt uaktuelt at han skal inn på langtidskontrakt som hovedtrener.
Back to top
View user's profile Send private message
Strand
Veteran


Joined: 23 Jul 2005
Posts: 6495

PostPosted: 21.07.2014 15:56    Post subject: Reply with quote

De ansatte Perry, de ansatte Janne J, de ansatte Tørum, de ansatte Perry før den tid igjen. Ingen garanti i denne klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.07.2014 15:56    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
@Strand

Jeg slutter aldri å bli (negativt) overrasket over avgjørelser på Brakka, men jeg kan faktisk ikke se et scenario hvor RBK tør å ansette Ingebrigtsen fast uansett hvor stor suksess han oppnår på dette halvåret.


Enig, er litt redd for det samme. Eneste som kan gjøre at han kan fortjene en sjanse er at han snur skuta helt, blir ubeseiret og tar gullet. Flåsete kanskje, men det lukter Tørum lang vei. (Og selv med gull er jeg redd for at det dabber på nyåret)

Edit: Men så lenge det ER midlertidig og FORBLIR det, er jeg ok positiv
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19487
Location: Lillestrøm

PostPosted: 21.07.2014 15:56    Post subject: Reply with quote

Jeg vet hverken ene eller andre veien, men er det sikkert at Nordlie i det hele tatt er interessert? Det kan jo hende han er lei av midlertidige redningsaksjoner og korte oppdrag.

På akkurat denne ansettelsen må vi stikke fingeren i jorda og innse at vi sannsynligvis har svært lite å velge i. Rask ansettelse og kort "regjeringstid" tviler jeg på at noen av en viss kapasitet utenfra er interessert i. Brutter'n er kanskje en enkel løsning, men det er viktig å få på plass noen fort slik at arbeidet med å finne den "ordentelige" treneren kan begynne.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Ingeman
Veteran


Joined: 07 Dec 2006
Posts: 2582

PostPosted: 21.07.2014 15:56    Post subject: Reply with quote

Hva skjer om Kåre tar oss til EL-gruppespill og vi begynner å spille fin fotball?
DA blir han garantert tilbudt jobben som hovedtrener og flopper i sesong 2. (Samme gamle regla)

Blir forbanna og dypt skuffet om han blir hovedtrener, uansett prestasjon han får til i høst.
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 21.07.2014 15:59    Post subject: Reply with quote

Strand wrote:


Spørs om det ikke blir Tørum på ny? Spillergruppe som får voldsom energi av endringen, mirakelmannen blir fast ansatt og endringsmagien ebber ut i sesong 2.


Ja, det er dette som er worst case scenario ved ansættesen af Ingebrigtsen som interim-træner.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 21.07.2014 16:01    Post subject: Reply with quote

Jaja, i det minste rakk Hønefoss å ansette Rune SKarsfjord før vi sparka Perry...
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7860

PostPosted: 21.07.2014 16:03    Post subject: Reply with quote

Dette er noe "alle" kommer til å prate om uansett, styret kommer aldri i verden til å tørre å ansette han permanent. De vet det vil bli massive protester med engang og det tror jeg de er særs lite interessert i.
Back to top
View user's profile Send private message
Sonata
Junior


Joined: 11 Sep 2012
Posts: 18
Location: Gjøvik

PostPosted: 21.07.2014 16:04    Post subject: Reply with quote

JanneB wrote:
Dette passer vår MO perfekt. Minimal erfaring som hovedtrener (Check), tidligere blitt avskjediget grunnet dårlige resultater (Check), har vært "innom" klubben under gullalderen (Check) kommer nord for Dovre (Check)


3 av 4 stemmer vel på Trond Sollied også?
_________________
supporter i med- og motgang
Back to top
View user's profile Send private message
Harald
Forumsjef


Joined: 16 May 2004
Posts: 7858
Location: København

PostPosted: 21.07.2014 16:06    Post subject: Reply with quote

Forhåbningen er også at Hoftun for sparken nå, så vi får en sportlig ledelsen om ser længere en kompis-ansættelser og kaffe-aftaler. Det vil mindske sandsynligheden for at Ingebrigtsen bliver ansat permanent. Men ja, man ved f... mig ikke med denne klubben længere, alt kan ske, selv om jeg er enig med de som skriver at sandsynligheden for Ingebrigtsen i en permanent rolle ikke er stor.
_________________
Sliter

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 21.07.2014 16:07    Post subject: Reply with quote

Forskjell å ha fått fyken i Heerenveen, Club Brugge, Olympiakos og Gent kontra Sundsvall, Aafk, Bodø/glimt Razz
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Bakklandia
Legende


Joined: 05 Oct 2004
Posts: 11416
Location: Overhalla

PostPosted: 21.07.2014 16:09    Post subject: Reply with quote

Du glemte Al-Ahli, Lierse og Elazigspor Razz
_________________
Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten!


Last edited by Bakklandia on 21.07.2014 16:11; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 271, 272, 273  Next
Page 5 of 273

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb