English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 305, 306, 307 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
zender
Junior

PostPosted: 17.07.2014 22:57    Post subject: Reply with quote

Er nok desverre redd at ingenting vil skje før han går av (hesten)
Back to top
View user's profile Send private message
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 17.07.2014 23:07    Post subject: Reply with quote

Tror vi skal omdøpe denne hesten til en ponny.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 17.07.2014 23:09    Post subject: Reply with quote

Den hesten ble lim for lenge siden!

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 17.07.2014 23:09    Post subject: Reply with quote

Quote:
Men alle ser hvordan de scorer, og alle ser at vi dessverre ikke klarer å få avsluttet godt nok på våre sjanser. Vi skaper seks-sju sjanser, og vi kan ikke forvente å få så veldig mye mer i internasjonal fotball.

- Vi er alle skuffet, men samtidig må vi være rolige. Hadde vi spilt elendig, hadde det vært en annen sak. Men vi skaper som sagt mer enn nok målsjanser til å vinne denne kampen komfortabelt. Prestasjonen er ikke dårlig. Denne kampen skal vi vinne på en normal dag med normal uttelling. At de scorer to mål på sine to første målsjanser, gikk dessverre utover oss.

Brøset calling? Altså hva faen er det han prater om. "Alle ser hvordan de scorer, alle ser at vi ikke klarer å få avsluttet". Nei, nei, nei. Det er kun DU som har denne oppfatningen. De var faen meg nærmere enn 3-1-seier enn vi var utligning.
Back to top
HarveyS
Junior

PostPosted: 17.07.2014 23:16    Post subject: Per Joar Hansen Reply with quote

dette er mitt første innlegg her... jeg digger å se hva dere skirver og jeg er sykt imponert over all innsider info som alle dere sitter på!Smile

Jeg vet ikke om noen har sagt dette før, men det største problemet med Perry er at han har ALDRI vunnet noe! synes det er helt sinnsykt at han ble annsatt igjen!

hvis feks en bilselger hadde fått sparken fordi at han ikke solgte nok biler, så hadde aldri fått tilbud fra sin gamle arbeidsgiver 9 år senere om å begynne i akkurat den samme jobben som han ikke fikk til for 9år siden!

At han igjen er i klubben vår minner for meg egentlig om en Seinfeld episode, så komisk er det!
Knowrud
Veteran

PostPosted: 17.07.2014 23:20    Post subject: Reply with quote

Velkommen, HarveyS Smile Du har helt rett, ansettelsen av Perry var mildt sagt uforståelig. Noe av det verste vi kunne gjort.

Seinfeldt er forøvrig en utrolig morsom og godt skrevet serie, det eneste Perry kan er å skreve over hesteryggen.
Back to top
Borden
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 00:12    Post subject: Re: Per Joar Hansen Reply with quote

HarveyS wrote:

At han igjen er i klubben vår minner for meg egentlig om en Seinfeld episode, så komisk er det!

Neste treneransettelsen i klubben:

Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 01:18    Post subject: Reply with quote

Tror desverre dette toget skal fortsette ut sesongen. Så får vi håpe styret får ut fingeren og sparker Perry, bytter ut Hoftun og finner noen som enten er kompetente eller lovende. Dette er triste greier.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 18.07.2014 10:23    Post subject: Reply with quote

"To rævva år ska bli fler, æ får aildri nåkk, åååå"
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 10:32    Post subject: Reply with quote

Intervjuet oppsummerer hele situasjonen i RBK om dagen - en farse. Bor du på denne planeten Per-Joar?

Tidligere har jeg kun rettet kritikk mot Perry og Hoftun, men fra i dag av er også Koteng på min svarteliste. Jeg forventet, for tredje gang i år, at når jeg våknet opp så skulle det være innkalt til pressekonferanse på Brakka - dessverre ser det ut til at det ikke kommer til å skje.

Hvor lenge skal styret se på at dette toget sporer av? Rettelse, hvor lenge skal styret se på toget som ligger i grøfta før de plukker opp telefonen og ringer etter hjelp?

Gårsdagen var utilgivelig av spillerne, trenerapparat og sportslig ledelse. Dagen i dag er utilgivelig av styret. De er helt handlingslammet og for å være ærlig burde endringen kommet allerede etter Ranheim kampen.

Jeg har sagt dette i et par år på rad nå - vi er blit IFK Gøteborg eller Brøndby om du vil, men nå er det en realitet. Tapet for Ranheim og et pub-lag fra Irland er spikeren i kista. Alt må bygges opp på nytt.

Det er over, alt er over!
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 10:39    Post subject: Reply with quote

Veldig mange har allerede pekt på torna. Og den er som kjent at det er Joar og Hoftun som skal forvalte innkjøpene framover. Og det er da dritten fortsetter!

De (styret) må ikke gi de to midler til å handle for. Da blir det rett og slett slutten på Rosenborg Ballklubb, om de får fortsette å kaste rundt seg. De vet ikke hvem de skal handle inn til hvilke system. 4-4-2 i den ene kampen og 4-3-3 i den andre.

Alle ser vel at spillerene ikke greier å forholde seg til slikt. Og når trener og SD kaster terning om hvem som skal starte hvor, blir det ille. Har ikke sett en eneste gang at de har fortsatt med noe som hadde litt samhandling, før de skulle prøve noe nytt. Og at Hoftun ikke greier å kjøpe inn 18-20 gode spillere for kjempebudsjettet forteller både styret og resten av verden hvor innkompetent han egentlig er. Og når Joar skal forvalte blir det som alle kampene de siste årene. Ræva!! Kan ikke huske sist Rbk spilte 90 + tillegg god fotball. Tommel'n ned
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 18.07.2014 11:12    Post subject: Reply with quote

Jeg kikket litt på Hansens resultater fra 2005, også da var det særlig hjemmestatistikken som stinka, med 3-2-4 mens han var trener, mot 3-1-4 på bortebane. Indikerer at da også var det mot etablert forsvar vi særlig slet. Hansen kan rett og slett ikke offensiv fotball.
Back to top
Supernils
Proff

PostPosted: 18.07.2014 11:51    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ komisk at det minner om en Seinfeld-episode:

http://kvatningen.blogg.n..._minn.html

Last edited by Supernils on 18.07.2014 11:52; edited 1 time in total
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 18.07.2014 11:51    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Hansen kan rett og slett ikke offensiv fotball.

Merk at Hoftun har, som sportslig leder og klubbens autoritative kompetanse på området, gått god for at Hansen er den beste for et RBK som ønsker å spille offensiv fotball.
Kent
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 12:03    Post subject: Reply with quote

Irske medier har tydeligvis et annet bilde av kampen i går enn Perry:

www.adressa.no/100Sport/f...448332.snd

Lurer på når adressa skal begynne å konfrontere ham med totalt misvisende tolkninger av de kampene som spilles.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 18.07.2014 12:08    Post subject: Reply with quote

Zaphod eller andre gode skribenter her inne bør få en spalte i adressa slik Doddo har i BA?
Back to top
JanneB
Veteran

PostPosted: 18.07.2014 12:10    Post subject: Reply with quote

Saker på både VG, Nettavisen og Adressa. Bør i alle fall sørge for at styremedlemmer tar seg en prat i dag.

- SÃ¥ komisk at det minner om en Seinfeld-episode

http://kvatningen.blogg.n..._minn.html

Quote:
Torsdag tapte Rosenborg 1-2 for Sligo Rovers, nummer fem i den irske ligaen, foran 2900 tilskuere hjemme på Lerkendal. Det ligger mye vondt i den forrige setningen: Resultatet, motstanderen og tilskuertallet.

Hvis det finnes en panikknapp i Rosenborgs styrerom, er det på tide å trykke på den.

RBK-leiren møtt av protester på treningsfeltet

http://www.vg.no/sport/fo.../23255975/

Quote:
Rosenborg har hatt en skuffende sesong hittil. Lillebror Ranheim ble for sterke i cupen, Molde har skaffet seg et forsprang på ni poeng i Tippeligaen, spiller på spiller forlater Trondheim, og marerittet bare fortsetter.

Rosenborgs treningsfelt tagget ned av sinte fans

http://vertical.snd.no/in...0720141026
Back to top
Dantell
Proff

PostPosted: 18.07.2014 12:59    Post subject: Reply with quote

"Perry har vel klart kunststykket å både være RBK's dårligste trener og RBK's nest dårligste trener." - kommentarfelt på en nettside.
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 19.07.2014 11:48    Post subject: Reply with quote

Per Joar Hansen til RBKweb wrote:
Men alle ser hvordan de scorer ... Vi skaper seks-sju sjanser, og vi kan ikke forvente å få så veldig mye mer i internasjonal fotball.

- Vi er alle skuffet, men samtidig må vi være rolige. Hadde vi spilt elendig, hadde det vært en annen sak. Men vi skaper som sagt mer enn nok målsjanser til å vinne denne kampen komfortabelt. Prestasjonen er ikke dårlig. Denne kampen skal vi vinne på en normal dag med normal uttelling.

Årsaken til tapet er, ifølge Hoftuns utvalgte offensivt orienterte trener, 100 prosent uflaks altså. Får ta med at Rosenborgs scoring var et selvmål og at vi også hadde en redning på strek pluss en reaksjonssterk Lund Hansen som hindret samvirkelaget fra Sligo deres tredje mål.
Harceïde
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 11:52    Post subject: Reply with quote

Den mannen må da snart beskyttes mot seg selv. Stakkars menneske.
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 19.07.2014 12:24    Post subject: Reply with quote

GÃ¥rsdagens artikkel i Adressa er noe av det slappeste jeg har lest.

Adressa: Hva synes du om kampen, Perry?
Perry: Keeperen deres gjør sitt livs kamp, de har flaks, vi har uflaks. Vi må huske på at prestasjonen vår ikke er dårlig.
Adressa: OK, da har vel jeg det jeg trenger for å skrive min artikkel.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 12:40    Post subject: Reply with quote

sveininge wrote:
GÃ¥rsdagens artikkel i Adressa er noe av det slappeste jeg har lest.

Adressa: Hva synes du om kampen, Perry?
Perry: Keeperen deres gjør sitt livs kamp, de har flaks, vi har uflaks. Vi må huske på at prestasjonen vår ikke er dårlig.
Adressa: OK, da har vel jeg det jeg trenger for å skrive min artikkel.

Spot on, elendig journalistikk
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 12:48    Post subject: Reply with quote

Har de ikke hørt om oppfølgingsspørsmål og konfrontasjoner i Adressa? Gang på gang tar de i mot dette komiske Ali-orienterte bullshitet fra vår hovedtrener og sportslige leder uten så mye som å rette et kritisk andrespørsmål.
Back to top
O-Rex
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 13:01    Post subject: Reply with quote

...og hvor er Kroksæter for tida? Ferie etter VM? Savner noen kritiske artikler og kommentarer fra avisa i det siste.
Hedley
Veteran

PostPosted: 19.07.2014 13:15    Post subject: Reply with quote

Jeg håper faktisk vi ryker mot Sligo til uka. Vi har absolutt ingenting å gjøre i neste runde eller runden etter for den saks skyld.

Jeg har blitt likegyldig til hele sulamitten. Klubben blir sakte men sikkert revet i fillebiter av Hoftun.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 305, 306, 307 ... 326, 327, 328  Next
Page 306 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb