View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EspN Veteran
|
Posted: 17.07.2014 21:54 Post subject: |
|
|
"Hvilken klubb har RBK blitt egentlig? NÃ¥ er det pinlig selv for en Molde-fan."
Hahahha..ikke bare pinlig for oss. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.07.2014 21:54 Post subject: |
|
|
HAHAHAHAHA, komikveld med Hansen, at det går an, ikke ett kritisk ord om vår prestasjon, bare at Sligo var heldige, og han avslutter med å si at vi skal dra til Irland og gjøre det samme som i dag. TREKK DEG FOR FAEN |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 17.07.2014 21:55 Post subject: |
|
|
Det virker som Joar ikke skjønner hva han er i ferd med å være med på. I tv2 interjuet altså. Lurer jo på hvor ræva lage må gjøre det før styret får ut ikke bare fingeren men hele hode ut av ræva og faktisk aggerer. Man kan ikke sitte å se på det som skjer nå. Og så selger de ut de beste spillerne og kjøper inn tredjediv. spillere som skal bære stoltheten videre. Og Molde gruser laget de møter og Godset rundspiller et meget godt lag i går. Mens vi:TAPER HJEMME MOT SLINGO  |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:00 Post subject: |
|
|
Kent wrote: | josinho wrote: | Forventer møter i kveld og pressekonferanse i morgen med noe innhold som viser konsekvenser og handlekraft. |
Dream on! |
Tror i beste fall det skjer noe etter kveldens kamp. Viss ikke, skjer det nok noe etter returkampen viss vi ryker ut.
Perry har vært presset i flere mnd, og også styret kjenner seg presset. De må nok agere snart eller evt trekke seg, de også. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:04 Post subject: |
|
|
Hahahaha perry hahaha |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 17.07.2014 22:12 Post subject: |
|
|
Lekker avatar  |
|
Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:15 Post subject: |
|
|
Mjoomjaaaamjoooo var mye bedre enn å få servert direkte fabrikasjoner av hva som skjedde i kampen som bortforklaringer.
Det er helt useriøst at mannen kan stå der å si at keeperen deres spilte fantastisk når han scorte vårt eneste mål og ikke trengte å gjøre noe nevneverdige redninger ellers. |
|
Back to top |
|
 |
zender Junior
|
Posted: 17.07.2014 22:17 Post subject: |
|
|
Jeg er ikke medgangssupporter, men har ikke samvittighet til å bruke 3500 kroner på ett sesongkort når jeg heller kunne brukt pengene på min familie og fått noe annet igjenn enn en trist følelse etter hver hjemmekamp. Dette går ikke lengre, jeg kommer ikke til å fornye mitt sesongkort neste sesong om perry er trener. her må noen snu min motivasjon! |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 17.07.2014 22:23 Post subject: |
|
|
Det er ikke lenge siden jeg satt på Mallorca og leste på adressa.no at Perry/Wiggen var ferdige. Adressa tok feil den gangen, men jeg nekter å tro at de tok så feil at problemstillingen aldri har vært et tema på brakka.
Ser for meg to scenario:
1. Man gir Perry støtte ut sesongen, han får gå bananas på overgangsfronten og lykkes han ikke da er han ferdig etter sesongen.
2. Han er allerede ferdig, klubben jobber med en erstatter og timingen der.
At klubben tar en kamp av gangen kan jeg ikke begripe. En seier mot Sogndal forandrer ingenting. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:27 Post subject: |
|
|
julegrisen wrote: | Lekker avatar  |
Takker og bukker! Perry om 2,5 år. Jobben tærer vettu |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:27 Post subject: |
|
|
Jeg så igrunn også for meg at Perry bare fikk sitte til de hadde en erstatter klar, problemet er bare at det er høl i hue å la nåværende sportslige styre få enda et overgangsvindu om de allerede har besemt seg for at Perry må ta sin hatt og gå. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:29 Post subject: |
|
|
Jeg så ikke, men når jeg hører Joar på Rbk.no høres det ut som vi gikk ut av startgropa og rundspilte Slingo i samfulle 90 min. men når jeg leser kamptråden sies stort sett at vi var elendig.
Hva er egentlig sannheten?? |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:30 Post subject: |
|
|
Problemet er at en mann som Perry ikke kan settes til å handle inn spillere til fremtidens RBK.
For hver måned han er trener i klubben ødelegger han flere års oppbygging av det som var en amisiøs og suksessrik storklubb. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:33 Post subject: |
|
|
Nei, for vil de vil vel heller at smurfene og Sligo skal få lov til å sette inn dødsstøtet før de agerer, slik at vi på best mulig vis blir ydmyket!
Trekker de seg ikke nå - før disse kampene - er det jo ren og skjær penger som gjør det. Skjemmes dere ikke, blodsugere? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:33 Post subject: |
|
|
Jangusk wrote: | Jeg så ikke, men når jeg hører Joar på Rbk.no høres det ut som vi gikk ut av startgropa og rundspilte Slingo i samfulle 90 min. men når jeg leser kamptråden sies stort sett at vi var elendig.
Hva er egentlig sannheten?? |
Hva sier stemninga gjennom kamptråden deg? Vi ble regelrett pissa på. Helland står til godkjent, resten kan gå på fjellet noen dager. Og gjerne glemme å ta med seg Hansen hjem igjen. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 17.07.2014 22:35 Post subject: |
|
|
Perry hevder Ole S og Stefan S var slitne, møre i føttene.
Derfor de ikke startet.
Hva i svarteste helvette er det dere snakker om?? Stefan S har knapt spilt på en måned, og Ole S har sutra i media i hele år over lite spilletid.
Jeg har null tillitt til Perry og hans "hjelpere" , men når profesonelle spillere ikke klarer en kamp hver andre uke, da er det faan meg bånn i bøtta!!
Se for deg en syklist i tdF, han sykler til føttene henger igjen i pedalene og lårene har løsnet fra hofta!
Fy flate for noen sutrekopper |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:43 Post subject: |
|
|
Tenkte det samme coder. Det var nettopp sommerferie, hva faen er det han prater om slitbe bein?? Er perey tilbakestående eller lystløgner?
De skal vel selges og vil ikke brukes i europa, men faen da, må gå ann å slutte med alle dumme løgnene, han pisser jo på seg selv og hele trenerteamet.
Last edited by Montana on 17.07.2014 22:46; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:45 Post subject: |
|
|
Er dette en vernet bedrift?
Hinsides! |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:46 Post subject: |
|
|
Er ikke dette en del av hans beryktede MO da? Lyve på *tilfeldig grunn* for spillere som ikke spiller fordi han i utgangspunktet har en clinch med de? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.07.2014 22:47 Post subject: |
|
|
Anbefaler Hansen å ta med seg gutta hit i helga. Der kan de kombinere øvelser for å komme seg på hesten og flotte fjellturer. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 17.07.2014 22:49 Post subject: |
|
|
SLITEN? hahaha...om de ikke tåler og spille fotball,kan de for faen finne seg noe annet og gjøre.
Se på de i VM,hadde nettopp spilt en HEL sesong i mye tøffere liga enn tippeligaen.
Vidal var egentlig skadet,men spilte uansett..Handler om HOLDNINGER.
Norske spillere er bortskjemte drittunger.. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 17.07.2014 22:49 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Anbefaler Hansen å ta med seg gutta hit i helga. Der kan de kombinere øvelser for å komme seg på hesten og flotte fjellturer. |
Dette ser ut som en passende øvelse for Perry & Co.
"Perry siterte også Albert Einstein: Definisjonen på galskap er når du fortsetter å gjøre den samme handlingen om og om igjen, men forventer et nytt resultat. Dette kan overføres til ridning. Hvis det du gjør på hesteryggen ikke gir de resultatene du ønsker, gjør noe annet! Du kan enten gjør det samme med en annen styrke, eller du kan gjøre noe helt annet. "

Last edited by Hedon on 17.07.2014 22:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:51 Post subject: |
|
|
Jo, Hansen har blitt tatt i mange regelrette løgner nå. Det verste er at han får lov til å ture frem uten at noen (media) tar tak i det. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 17.07.2014 22:53 Post subject: |
|
|
Trekk deg. Jeg har fått nok av patetiske unnskyldninger og bortforklaringer. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 17.07.2014 22:57 Post subject: |
|
|
Hvem hadde trodd at etter NAE æraen så har klubben i det stille blitt en vits for motstanderne både i TL og i Europa ?
Klovneri og en skam. Nekter å besøke Lerka før all dritt er feid ut... |
|
Back to top |
|
 |
|