View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Huber Veteran
|
Posted: 12.06.2014 13:29 Post subject: |
|
|
Hvordan kan han allerede ha mottatt tilbud fra andre klubber? Dette kan vel ikke skje før 1. juli kan det det da? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.06.2014 14:50 Post subject: |
|
|
Man kan sende forespørsler til RBK, og man kan snakke med spillerens rådgiver. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 12.06.2014 16:44 Post subject: |
|
|
danielsk wrote: | Og med dette har vi vel funnet et punkt i Perrys tiltaksliste
Quote: | Perrys tiltaksliste 2014
...
- Jobbe for at Selnæs skriver under ny kontrakt
... |
|
Jeg kjøper denne forklaringen. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 12.06.2014 17:45 Post subject: |
|
|
Selnæs får mye skryt av Perry før kamp og Perry mener han har god dialog med spilleren.
Han disket også opp med følgende sitat: "Spillere som ikke får spille liker aldri trenerne sine" |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 12.06.2014 18:46 Post subject: |
|
|
Helt annen Selnæs i de to siste kampene enn hva jeg har sett før.
Han flytter føttene mye raskere enn tidligere, tettere og tidligere opp i press og tar tunge løp hjemover.
Samtidig som han har ro med ball og er kreativ fremover! Men for all del, la han gå RBK, vi har jo fantastiske alternativer. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 12.06.2014 21:04 Post subject: |
|
|
Synes sælnes har tatt store steg i det defensive arbeidet,Gir vi han bort blir jeg forbanna..
Han beveger seg mye klokere nå. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.06.2014 23:00 Post subject: |
|
|
Utviklet seg veldig i duellspillet! Hardt og tett oppi sin mann. HÃ¥per for alt i verden han fortsetter. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.06.2014 23:03 Post subject: |
|
|
Og det prates lite om at han vil bort nå. Alt er bare fryd og gammen.
NÃ¥ vil jeg se handling, at gutten signerer en 5-Ã¥rs kontrakt med RBK! |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.06.2014 23:07 Post subject: |
|
|
Syns han har utviklet duellkraft og har blitt bedre i posisjoneringen defensivt, han virker sterkere og kvikkere.
Det smeller i duellene. Det liker jeg  |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.06.2014 23:22 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Og det prates lite om at han vil bort nå. Alt er bare fryd og gammen.
NÃ¥ vil jeg se handling, at gutten signerer en 5-Ã¥rs kontrakt med RBK! |
Dessverre er vi ved et veiskille, tror jeg. 1, 5 år til med Perry, eller 3-5 år mer til med Selnæs (m. fl). Game on. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.06.2014 18:33 Post subject: |
|
|
Om vi skal ta Selnæs på ordet, er det uansett bra at han ennå ikke har skrevet under for Viking eller noen andre. Ønsket ikke å presse ham da jeg pratet med ham forrige lørdag, men han bekreftet jo sånn sett at hva som skjer i sommer (med trener og ham sjøl) avgjør valget hans.
Håpet om å beholde ham lever altså. |
|
Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 15.06.2014 11:22 Post subject: |
|
|
Om han fortsetter i det sporet han har vært på de siste to kampene, er han mer enn god nok for å spille fast. Synes det er teit at Perry opplagt ikke vil bruke spillere på utgående kontrakt mer enn nødvendig og synes det er trist at ekte RBK'ere ikke skriver kontrakt med klubben. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.06.2014 18:54 Post subject: |
|
|
- Jeg har ikke satt preg på kampene på den måten jeg har ønsket, så jeg har en del å jobbe med. Jeg har en assist mot Start, men føler jeg kan styre mer spill og være mer på ball. Det er alltid ting å endre og gjøre bedre, sier unggutten.
Les mer: Føler seg ikke som et førstevalg |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 30.06.2014 18:59 Post subject: |
|
|
Ole Selnæs:
Quote: | Kanskje det var positivt med en vekker |
Vi har røket ut av NM, vi er hengt av i gullkampen og laget har nå tapt 4 av de siste 5 kampene på Lerkendal og spillerne trenger en vekker??
Edit:
Ellers liker jeg ikke denne melkinga av "å være førstevalg". Har forståelse for at han ikke vil bli satt fast på benken, men han må skjønne selv at han ikke kan bli lovet evig startplass. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 01.07.2014 10:56 Post subject: |
|
|
Selnæs gjør et poeng av at han har vært i startoppstillingen i kun 3 av 14 kamper i år. Greit nok, men er det noen som vet hvor mange kamper av de 14 han har vært klar? Jeg mener å huske at han har vært skadet, eller husker jeg feil? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 01.07.2014 11:17 Post subject: |
|
|
Han var skadet i starten av sesongen, dessuten har han startet 4 av 14 kamper. Mulig han har fortrengt den forferdelige omgangen han hadde mot Molde. |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 01.07.2014 11:42 Post subject: |
|
|
Dette er helt sikkert en måte å rettferdiggjøre hans valg om å forlate klubben nå i sommer. Kan forsåvidt respektere at han ikke ønsker å spille under dagens ledelse, men å skylde på manglende tillit blir for dumt. Spesielt mtp skadesituasjonen og hans varierende prestasjoner. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.07.2014 11:55 Post subject: |
|
|
Han spilte en dårlig omgang mot Molde og ble syndebukken som var 6 kamper ute i kulden i ettertid. Man kan alltids argumentere med prestasjoner osv. men for en ung spiller som er opptatt av å få spilletid er det opplagt at en slik episode gjør at man tenker seg litt om.
Slik jeg ser det er det ekstremt dårlig arbeid fra sportslig ledelse dersom en juvel som denne spilleren er i norsk sammenheng forlater klubben gratis, 20 år gammel. Dersom han forlater RBK til fordel for en annen norsk klubb bør hoder rulle, det er helt skandale og et symptom på at noe er alvorlig galt i klubben. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.07.2014 11:58 Post subject: |
|
|
Problemet til sportslig ledelse i denne saken er at Ole Selnæs har et problem med sportslig ledelse. De kan altså ikke bare tilby 100tusen mer, deres mulighet til å fikse dette er å gtrekke seg, og det gjør ikke Hoftun, Perry og Wiggen. |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 01.07.2014 12:08 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | Problemet til sportslig ledelse i denne saken er at Ole Selnæs har et problem med sportslig ledelse. De kan altså ikke bare tilby 100tusen mer, deres mulighet til å fikse dette er å trekke seg, og det gjør ikke Hoftun, Perry og Wiggen. |
Hvis dette er tilfelle så har klubben et kjempeproblem etter min mening. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 01.07.2014 12:31 Post subject: |
|
|
Det er på en måte synd at spillerne er så "snille" med klubben, samtidig forstår jeg at det er vanskelig å snakke negativt om klubben sin utad.
Strandberg ønsker å holde ting internt, og Sælnes skylder på spilletid, som jeg tror er et vikarierende argument, i stedet for å stå frem med at det er ledelsen og ikke lønn og spilletid som er problemet. Det virker også som det er flere som venter med forlenging under dagens styre og stell.
Denne (i mangel av bedre ord) lojaliteten overfor klubben er en bjørnetjeneste. Vi trenger å få belyst problemene i klubben, for de er det mange av og mange av dem er enorme og grunnleggende, slik at mediene og fotballnorge for øvrig kan skru til tvinga om kronjuvelene på flere av de som vanskjøtter jobben sin. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.07.2014 20:11 Post subject: |
|
|
- Ole har noen kvaliteter som jeg nærmest ikke har sett før. Han har en av de beste venstrefotene i Norge, så det betyr mye for meg. Slik som jeg spiller nå, skal jeg få ballen oppe i mellomrommet. Jeg skal prøve å få ballen med gjennom ledd og være rettvendt, forklarer Jensen til rbkweb.no.
Etter en tung vinter og vår - både for Rosenborg og ham sjøl - var Selnæs tilbake på laget mot Lillestrøm. Fasiten etter fire kamper er fire seiere og hele 16 mål.
- Når vi har våre gode perioder, er det fordi vi bruker ham. Vi spiller ballen gjennom ham. Han finner medspillere og han setter tempoet. I de periodene vi er gode, er også Ole god, skryter dansken.
Les mer: - Ole har kvaliteter som jeg ikke har sett før |
|
Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 21.07.2014 23:03 Post subject: |
|
|
Blir det ny kontrakt for Ole nå, med Kåre som trener?
Noen som vet? |
|
Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 21.07.2014 23:36 Post subject: |
|
|
Er det så nøye egentlig? Elendige holdninger og beklagelig innstilling (som vel egentlig er samme sak...)! Han er langt ifra god nok for laget nå og sutrer verre enn verst.. Det beste hadde jo vært å fått noen miller for ham fra noen som fortsatt ser på han som 'lovende talent'.. _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 22.07.2014 00:09 Post subject: |
|
|
Tror en trener som ser det positive for en midtbanespiller i å ha evne til å passe fremover, selv om det er en liten risiko, vil få frem noe som Erik Hoftuns forrige treneranbefaling ikke kunne klare. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
|