English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ace
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:24    Post subject: Reply with quote

For meg så fortoner dette seg som en farse fra ende til annen. Strandberg skulle som arbeidstaker fulgt det regelverket som gjelder i henhold til norsk lov og sin kontrakt. Er han ikke i stand til å spille pga helsemessige årsaker er det egenmelding eller sykemelding som gjelder. Er det kun surmuling pga manglende salg, hold kjeft og spill inntil du er solgt!

Klubben skal ikke prosedere denne saken i media, dette er lavmål av Koteng. En personalsak tas ikke i offentlighet, men med den det gjelder.

Klubben driter seg ut de luxe og det gjør også Strandberg. Satan så lei jeg er!
henrifei
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:26    Post subject: Reply with quote

ace Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Escudos
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

Det viser vel at "blodtåka" har tatt noen av debattantene her. Uansett hva PJH osv. gjør blir det feil. Kan hende at de burde holdt litt mer kjeft, men det hadde sikkert vært feil for mange også. Da hadde kjeftinga mot PJH osv. vært like tøff. For å si det slik. Dere som mener at alt var bedre under Eggen - er det en mann som helt sikkert hadde vært krystallklar i media om en slik oppførsel så hadde det vært Eggen.

Den unnskyldningen Strandberg kom opp med etter å ha få tenkt seg om lenge er svært tynn. Er helt sikker på at hadde det vært alvorlig sykdom i familien hadde RBK latt han velge om han ville spille. Hadde hatt stor forståelse og sympati hos fansen også.
Back to top
Oddis
Senior

PostPosted: 10.06.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

Alt dette med Strandberg er jo bare symptomer på en klubb i krise og stridigheter. Sikkert dumt av Strandberg, men likefullt vel så dumt av Hansen og Koteng. Virker som de er hete i hode. De burde avstått fra å kommentere. Særlig at styreleder kommer med så bastante meninger er jo helt bak mål i mine øyne. Hvis det stemmer at Strandberg allerede varslet på fredag, så kan dette bli interessant fremover.

Dessverre føles det som om hele klubben er i fritt fall. Gud hjelpe meg som jeg savner en type a la Hamren. Nada av dem som styrer har noen autoritet i mine øyne (dog synes Dyrhaug å være noe fornuftig).

Edit: Jeg kjenner ikke Koteng, men var optimistisk med hans inntreden. Nå er alt dette fordunstet.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 10.06.2014 09:35    Post subject: Reply with quote

Inge Grytbak ‏@IngeGr76 36s
Quote:
Nye krisemøter på Brakka i dag. Denne gang er det Strandberg som skal diskuteres. Mye overtid om dagen
Back to top
Koppis
Senior

PostPosted: 10.06.2014 09:36    Post subject: Reply with quote

Denne Koteng virker ikke å være helt god
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 09:45    Post subject: Reply with quote

Det ace sier. Jeg skjønner forresten ikke poenget med å plutselig forsvare Koteng og Perry i denne saken nå, for det er da ingen som helst tvil om at de burde ha taklet dette på en helt annen måte. Det er mye dem får slengt i fjeset for tida, det er sant, men det betyr ikke at akkurat denne kritikken er urimelig.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 09:57    Post subject: Reply with quote

Mulig de fortjener kritikk, men for min del blir Strandberg sin oppførsel overskyggende i denne saken. Både Perry og Koteng kunne sikkert har løst det på en annen måte.

Koteng sin tale har forøvrig noen likhetstrekk med Bratseth før Røde Stjerne-kampen i 2003.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 10:01    Post subject: Reply with quote

Klart den er overskyggende, men det er langt fra dit til totalt bifall av håndteringen.
Back to top
SvennO
Rutinert

PostPosted: 10.06.2014 10:02    Post subject: Reply with quote

Det er rimelig sikkert at kritikken hadde haglet om svak ledelse av Perry om han hadde dekket over standbergs streik også.

etterpåklokskap er som regel en meget eksakt vitenskap.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 10:05    Post subject: Reply with quote

SvennO wrote:
Det er rimelig sikkert at kritikken hadde haglet om svak ledelse av Perry om han hadde dekket over standbergs streik også.

Det tror jeg også. En feig og ynkelig trener som lar seg pisse på av spillere med altfor stort ego, ville nok vært en gjenganger.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
angvik
Rutinert

PostPosted: 10.06.2014 10:06    Post subject: Reply with quote

Det kan minne om Hareide-saken i hvordan klubben uttaler seg, isolert sett. Men ikke mer. Informasjonen fra sentrale personer i både NFF og RBK gjorde at "alle visste" at Hareide var høyaktuell og videre nølende. Da måtte Rosenborg sette foten ned på ett eller annet tidspunkt.

I Strandbergs situasjon var alt media hadde "Standberg starter ikke likevel. Hvorfor ikke?". Da smalt det jo som en bombe på alle svaret man fikk.

Er enig med tidligere kommentar at det er skandaløst dårlig håndtert å nærmest gi Strandberg fyken gjennom media. Speselt dersom Strandergs ønske om å holde dette internt viser seg å stemme.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 10:07    Post subject: Reply with quote

Da hadde den kommet fra andre enn meg.
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:18    Post subject: Reply with quote

Denne kritikken er godt begrunnet, og på ingen måte usaklig. Jeg synes det er lavmål å argumentere med at ledelsen ville blitt kritisert uansett hva de hadde gjort.
Back to top
irie
Senior

PostPosted: 10.06.2014 10:19    Post subject: Reply with quote

Jeg fikk høre på trening i går at Perry vurderte meg som stopper om det skulle skje noe med dem der bak. Da det som skjedde skjedde, så ble jeg satt rett inn, kontaterer Skjelvik overfor rbkweb.no.

fikk kanskje beskjed mer en 2 timer før kampstart likevel....
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 10:25    Post subject: Reply with quote

TV-bildene fra dramaavdelingen til bergens-tv i går viste jo at Strandberg sto og viste telefonen sin til TMD. Det er så man skulle tro at dette var godt regissert når de to står og prater sammen på et sted i/på Lerkendal som er akkurat så tilgjengelig at et TV2-kamera klarer å plukke det opp.

Hele greia minner om amerikansk "pro" wrestling, bare at der er det gjerne et formål og en plan med det som skjer. Jeg synes i utgangspunktet - som de aller, aller fleste - at det er helt uspiselig HVIS det PJH og IK har sagt om SS stemmer, men det skal også sies at det er et HVIS med ganske stor font.

Det burde være forholdsvis lett for ham å kunne påvise at han har sagt fra til noen, med mindre samtalen skjedde muntlig - da ser man av loggen at han har pratet med noen, men ikke om hva.

Hvis det skulle vise seg at han har sagt fra i god tid, så er dette KJEMPESTRYK for de i klubben som har hengt ut en spiller på denne måten når han hadde det man får anta er gyldig fravær.

Skulle derimot klubben ha sitt på det rene, er det ikke tvil; Ut me'n. Men jeg er usikker på hvor tett man skal være for å ta et sånt valg når man er avhengig av å bli solgt/gitt bort til en ny arbeidsgiver.
Spartacus
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:27    Post subject: Reply with quote

I så fall er dette nok til å så tvil om forklaringen til Perry, og bekrefter deler av Strandberg sin historie av saken. Det er ikke dermed sagt at Strandberg har handlet rett, men det problematiserer den historien Perry, Koteng og Hoftun gir.

Zeman
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:28    Post subject: Reply with quote

Tviler på at Strandberg lyver når han sier at han ga beskjed på fredag. Jeg tror at Perry dog var uenig i Strandbergs vurdering, men at Strandberg valgte å gi faen i det.

Perry er smålig nok til at han hopper på muligheten til å ta "hevn", etter å selv å ha blitt stilt i dårlig lys internt og i media av Strandberg. At Perry har litt narsissistiske tendenser visste vi allerede. Synes det triste er å se at Koteng så tidlig og tydelig tar samme side som Perry. Frykter at Perry, Hoftun og Koteng vil vise seg å være et tett trekløver vi ikke blir kvitt på lenge.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 10.06.2014 10:30    Post subject: Reply with quote

OrionPax wrote:
at det er helt uspiselig HVIS det PJH og IK har sagt om SS stemmer

Her er video av Perry før kampen: http://www.tv2.no/2014/06...rg/5685431

Edit: Misforstod deg, ser jeg nå, men samme det.
Back to top
Borden
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:36    Post subject: Reply with quote

Per Joar Hansen til TV2:

"Det kom veldig overraskende, for det har ikke vært noen indikasjoner på det"
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:39    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:
Per Joar Hansen til TV2:

- Jeg fikk høre på trening i går at Perry vurderte meg som stopper om det skulle skje noe med dem der bak. Da det som skjedde skjedde, så ble jeg satt rett inn, kontaterer Skjelvik overfor rbkweb.no.

Smile
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:46    Post subject: Reply with quote

Uansett hva som er greia her,synes jeg PJH var veldig ivrig på å sette Strandberg i et dårlig lys i dette intervjuet før kampstart.
Har lest igjennom alle trådene og følger saken tett.
Dette er mitt første innlegg i denne saken og jeg velger fortsatt å være avventende.
Er uansett redd RBK vil passe bedre i SE OG HØR enn i noe fotballmagasin en god stund til.
Keyser Chief
Junior

PostPosted: 10.06.2014 10:52    Post subject: Reply with quote

Krokodil Dundee wrote:
Borden wrote:
Per Joar Hansen til TV2:

- Jeg fikk høre på trening i går at Perry vurderte meg som stopper om det skulle skje noe med dem der bak. Da det som skjedde skjedde, så ble jeg satt rett inn, kontaterer Skjelvik overfor rbkweb.no.

Smile

Kan jo like gjerne være en henvisning til en situasjon hvor det oppstår en skade på en av midtstopperne. Det kan ikke tas til inntekt verken for det ene eller andre, ut over at Perry hadde en backup-plan dersom noe skjedde (og det skulle jo bare mangle).
Back to top
Erlendig
Junior

PostPosted: 10.06.2014 10:52    Post subject: Reply with quote

Krokodil Dundee wrote:
Borden wrote:
Per Joar Hansen til TV2:

Smile

Ser du prøver å sette disse i sammenheng, men det blir feil. At han må være forberedt på å stille som midtstopper har nødvendigvis ingenting med at Strandberg har varslet å gjøre, det har noe med troppen som helhet. Foruten Skjelvik var gårsdagens planlagte reserver Lund Hansen, Mikkelsen, Helland og Søderlund, så sånn sett var det Skjelvik som var den naturlige av de til å bekle midtstopperplassen
danielsk
Veteran

PostPosted: 10.06.2014 10:55    Post subject: Reply with quote

Den vinklingen kommer nok Perry også til å ta, men jeg synes det virker påfallende at den beskjeden til Skjelvik kommer først dagen før kamp, når situasjonen med stallen har vært sånn lenge. Når Strandberg i tillegg påstår å ha gitt beskjed på fredag, så er det ett eller annet som ikke stemmer.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 73, 74, 75 ... 133, 134, 135  Next
Page 74 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb