View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
oxbailla Veteran
|
Posted: 09.06.2014 19:52 Post subject: |
|
|
Koteng har selv sagt nylig at arbeidstakere som er sure heller kan holde seg hjemme fra jobb i stedet for å la det dårlige humøret smitte over på kollegene. Ser ut til at det er nettopp det Strandberg har gjort.
 |
|
Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 09.06.2014 19:53 Post subject: |
|
|
 _________________ Cantate Conflictus |
|
Back to top |
|
 |
Mighty Senior

|
Posted: 09.06.2014 19:53 Post subject: |
|
|
angvik wrote: | Uansett er det uhyre uprofesjonelt av Rosenborg, som en stor og synlig organisasjon, går ut med så skarp kritikk av en av sine egne spillere (ansatte for den saks skyld) og detaljer ringt uenigheten. Strandberg er en ensom ulv i saken og oppfører seg deretter. Det unnskylder ikke at Rosenborg kan gjøre det samme.
Koteng og Hansen burde holdt kjeft til mer informasjon er tilgjengelig for alle involverte. Dette fører kun til idiotiske mengder spekulasjoner. Det er ingen tjent med. |
Rosenborg er en åpen klubb, og jeg syns det er helt på sin plass at supportere og andre får vite hvorfor han ikke er i troppen. Om Strandberg ønsker å uttale seg, kunne han lett gjort seg tilgjengelig for pressen. Han spiller tross alt ikke kamp. Strandberg kan ikke streike før en kamp, for deretter å forvente at dette blir holdt hemmelig frem til ting har roet seg. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 09.06.2014 19:55 Post subject: |
|
|
Som sagt er jeg likegyldig til Strandbergs versjon, man "streiker" ikke på denne måten, så enkelt er det.
Last edited by Henri on 09.06.2014 19:55; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
|
|
Dette virker forkastelig, men jeg avventer Strandbergs versjon av saken. Koteng er en løs kanon, og jeg stoler nødvendigvis ikke på det han sier.
Last edited by quentez on 09.06.2014 19:57; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
|
|
Uproft av Strandberg, men om hans versjon stemmer har han gitte rettigheter som arbeidstaker. Uansett uklokt og feil, selv om han trolig er skrekkelig skuffet over styrets totale mangel på handlingsevne.. Humrer likevel litt i skjegget av konkursrytteren Kotengs indignasjon. Han sliter litt med liv og lære. . _________________ mvh HeXX
|
 |
Kings Senior
|
Posted: 09.06.2014 19:56 Post subject: |
|
|
Tidligere vært positiv til Strandberg.. Men han kan bare pakke sakene sine og komme seg til helvette ned til sørlandet og bli der.. Jævla lei sånt tull! _________________ Kjernen - Pyro is not a crime |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 09.06.2014 19:56 Post subject: |
|
|
oxbailla wrote: | Koteng har selv sagt nylig at arbeidstakere som er sure heller kan holde seg hjemme fra jobb i stedet for å la det dårlige humøret smitte over på kollegene. Ser ut til at det er nettopp det Strandberg har gjort.
 |
Blancofullmakt til alle ansatte til å ta seg fri... gratulerer! |
|
Back to top |
|
 |
Adde Rutinert

|
Posted: 09.06.2014 19:57 Post subject: |
|
|
Da er vi på samme side, Miami Dolphins. Blir overrasket om en så stor klubb som Celtic er interessert, for meg har han aldri vært en spiller av topp norsk kvalitet, og dette er ikke noe jeg har gjort opp mening om etter dagens hendelse.
Nå virker det som han unngår media, hverken han eller agenten er tilgjengelig for kommentar melder TV2, særdeles merkelig situasjon. Om jeg ikke husker feil kom han til oss for 5 millioner, så om det er bud lavere enn det som har blitt avslått, er klubben overhodet ikke nødt til å selge, jeg tviler at det er bud over 5 millioner som har blitt avvist. _________________ Push it to the limit
Last edited by Adde on 09.06.2014 20:01; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Mighty Senior

|
Posted: 09.06.2014 19:57 Post subject: |
|
|
Bare for å få klarhet i én ting. Det er slik at Stranberg ikke har agent og representerer seg selv, eller? |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 09.06.2014 19:58 Post subject: |
|
|
Kan være Celtic, men hørte noen rykter i vinter om at han og & Mørk ønsket et land/by som de kunne være sammen i. Handball er vel ingen stor idrett i Skottland. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 09.06.2014 19:58 Post subject: |
|
|
Det blir vel slik at Strandberg skal fremstilles som syndebukken som har skapt misnøye i spillegruppen og mistro til trenere. Så går Koteng ut i media etter et Strandberg-salg og sier at han har full tiltro til at Perry og Wiggen nå vil klare å vinne tilbake spillergruppa og få alle til å dra i samme retning. Trenere og sportslig ledelse blir fredet fram til sommeren 2015, da man ikke har planlagt noen ny evaluering før den tid.
Last edited by danielsk on 09.06.2014 20:00; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 09.06.2014 19:59 Post subject: |
|
|
I en tid hvor Strandberg kunne fått heltestatus ved å gi full gass, kaste seg inn i dueller med hodet først og virkelig blø for drakta, presterer idioten å sette seg selv foran Norges største klubb. Nå skjønner man virkelig hvilke verdensstjerner trenerteamet til RBK sliter med.
FÃ¥ han bort,vekk og ut! Han er uspiselig, arrogant og ikke minst..hun er fullt ut ertsattelig for en overkommelig pris! |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 09.06.2014 20:01 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Kan være Celtic, men hørte noen rykter i vinter om at han og & Mørk ønsket et land/by som de kunne være sammen i. Handball er vel ingen stor idrett i Skottland. |
Det er vel ikke så lett, da må det nesten bli Danmark for jeg tviler på at Strandberg vil dra til Ungarn eller Romania for å spille fotball feks Han kan jo riktignok dra til Østerrike og Wien riktignok som jo ikke er så veldig langt unna Györ, en god del nærmere enn Trondheim og Larvik  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.06.2014 20:02 Post subject: |
|
|
Quote: | Retweeted by RoarStrand
Morten Knutsen @MortenKnuts1 · 1h
Nok en RBK spiller som setter seg selv forran laget..#flott #lagspiller #altvarmyebedreunderkrigen |
|
|
Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 09.06.2014 20:04 Post subject: |
|
|
jeg aventer strandbergs versjon.
men tipper ikke han hadde streiket om vi kjempet om gull eller nedrykk....
tror det ligger masse bak denne avgjørelsen og ikke at det var en impulsavgjørelse 2 timer før kamp... så dum er han ikke! _________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 09.06.2014 20:08 Post subject: |
|
|
Godt å bli kvikk Femidov 2.
Har aldri hatt sansen for fyren.
Denne er morsom.
Man streiker ikke slik (nesten) uansett grunn.
FRYS LØNNEN HANS! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Oddsking Proff
|
Posted: 09.06.2014 20:09 Post subject: |
|
|
Right, klubben finne andre klubber til sine egne spillere....jeg har ikke hørt om lignende... |
|
Back to top |
|
 |
Pillen Senior
|
Posted: 09.06.2014 20:12 Post subject: |
|
|
Tror alle er tjent med å roe seg litt ned før vi har fått alle detaljer på bordet. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 09.06.2014 20:13 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Escudos wrote: | Det er jo virkelig ikke sånn at trøbbel med en kontrakt er sportslig ledelse sin skyld. |
Nei, det skal ikke være rutine med kontraktstvister og avtaler for en organisasjon av Rosenborgs størrelse. Det kan jo tenkes at en av de mange sakene er en slenger der klubben ikke kan klandres. Men, det er unntakene. |
Nå er det heldigvis slik at vi vet at dette ikke er en kontraktstvist. Spillerkontrakter i Norge kan ikke inneholde klausuler om overgang. Så siden den er godkjent av NFF, så er det ingen klausuler å diskutere.
Dette dreier seg om muntlige samtaler underveis i kontrakten, og slikt er ikke noe å streike for. |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 09.06.2014 20:16 Post subject: |
|
|
Finnes vel mange land som har bra handball og fotball lag. Spania,Frankrike og Tyskland har vel ok resultater å begge idretter. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 09.06.2014 20:16 Post subject: |
|
|
Sportslig avdeling er i ferd med å gå opp i sømmene. I hvert fall er det ingen i midtforsvaret... Noen som så målet til Lillestrøm? |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 09.06.2014 20:17 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Finnes vel mange land som har bra handball og fotball lag. Spania,Frankrike og Tyskland har vel ok resultater å begge idretter. |
Ja men det er jo stort sett på herresiden, de største lagene på damesiden er jo fra Norge, Danmark og Ungarn. I tillegg til noe i Romania og Montenegro. |
|
Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 09.06.2014 20:19 Post subject: |
|
|
Mighty: Din kommentar av det jeg skrev (og mente) følte jeg sklei litt ut. Forsvarer overhodet ikke Strandberg.
Men argumentasjonen, fra et kommunikasjonsfsglig perspektiv, faller helt igjennom. Uansett personalsak er det ikke heldig at ledere uttaler seg i media, uansett om det er idrettslag, konsern eller forening, når det er så mye som er uklart. Og til og med på et så sårt tidspunkt. Det blir å forverre hele situasjonen. Jeg mener man skal holde ting internt, ha is i magen, utforme en gjennomtenkt kommentar til spørsmålene fra pressen, for så å håndtere deretter.
Strandberg er alene og får bare kjøre sitt eget løp. Er han skyld i dette går det utover ham alene. Dersom Koteng og Hoftun driter seg ut er det et skudd i baugen for hele klubben. Mener nå jeg  |
|
Back to top |
|
 |
Looney Senior

|
Posted: 09.06.2014 20:21 Post subject: |
|
|
Som alltid, rottene forlater det synkende skipet. _________________ Eh...what's up, doc?", |
|
Back to top |
|
 |
|