View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.06.2014 17:33 Post subject: |
|
|
Har åsen på Juventus saven min.
ikke sinnsyke stats, men han hadde 7.22avr på 18 kamper i fjor + 6mål og 12 assists.
Liker ham som type og vil tro at han fot kan være aktuell igjen om vi selger neon midtbanespillere og får inn en ny trener. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.06.2014 17:51 Post subject: |
|
|
Til og med jeg har vært researcher for Rosenborg på FM, og har sikkert justert potensialet på Åsen en gang i tida, så jeg tror ikke du skal legge for mye i det.  |
|
Back to top |
|
 |
Troillanpåtopp Proff
|
Posted: 09.06.2014 18:30 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Sier bare en ting : Positive rykter fra pålitelige kilder. Kan bare si at det blir et veldig interessant overgangsvindu. Hvis Hoftun lykkes med dette, så kan han sitte så lenge han lever. |
Kan du lette litt mer på sløret, Messi? Du har skapt forventninger nå... |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.06.2014 21:09 Post subject: |
|
|
Johan Lædre B på tur inn er ingen forsterkning..... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.06.2014 21:21 Post subject: |
|
|
Hvor har du det fra? |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.06.2014 21:23 Post subject: |
|
|
Kvalifisert gjetting sannsynligvis. Rosenborg/Hoftun har jaktet Lædre Bjørdal over halve livet til spilleren. Nå har vi en midtstopper garantert på vei ut og Lædre Bjørdal vil desperat hjem fra Danmark. Samtidig er det null penger i Viking og andre eventuelle klubber som kunne vært interessert.
Absolutt alt ligger til rette for at det kommer et tilbud fra RBK. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 09.06.2014 21:25 Post subject: |
|
|
Joda, men det virket som at det plutselig hadde skjedd noe mer i den saken |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 09.06.2014 21:28 Post subject: |
|
|
Hvem skal erstatte Strandberg? Og hvilken sentral midtbane skal vi hente når antakelig Selnæs, Mix og Chibuike går ut? |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.06.2014 21:30 Post subject: |
|
|
Ikke som jeg vet, men JLB har et navn og vil bort, og har vært i kontakt med RBK. Vi trenger noe mer spillende som stopper og noe som er mer temposterkt en JLB |
|
Back to top |
|
 |
Tværrliggern Proff

|
Posted: 09.06.2014 21:32 Post subject: |
|
|
Bjørdal er ett lite steg ned fra sørlandsdritten og det samsvarer godt med Hoftuns intensjon om å gradvis bygge ned laget til adecco nivå... tipper vi selger dritten og chibbe dette vinduet i tillegg til at mix og sælnes forsvinner. Da begynner det å bli skralt. For vi får vel ikke akkurat noen formue for noen av dem sånn som ståa er. _________________ "My grammar is bad, but my meaning is good." |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 09.06.2014 21:36 Post subject: |
|
|
Får håpe det er noe gull i TL som er Bosman 1. jan 2015 som vi kan få billig nå i sommer. Jeg har ikke oversikten over hvem det kan være. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 09.06.2014 21:38 Post subject: |
|
|
Troillanpåtopp wrote: | Messi wrote: | Sier bare en ting : Positive rykter fra pålitelige kilder. Kan bare si at det blir et veldig interessant overgangsvindu. Hvis Hoftun lykkes med dette, så kan han sitte så lenge han lever. |
Kan du lette litt mer på sløret, Messi? Du har skapt forventninger nå... |
Tipper Annan på free transfer, Bjørdal og kanskje høyreback.
Tipepr også at messi har oversikt om at vi er i ferd med å selge noen for en grei slump. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 09.06.2014 21:57 Post subject: |
|
|
Tviler på Annan, han har vel blitt linket til både Belgia og Nederland. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 09.06.2014 22:01 Post subject: |
|
|
Hoftun eller en ny SD kommer til å få en hektisk sommervindu.
Med flere spillere på utgående kontrakt og spillere som vil dra, i tillegg til Strandberg så blir det store utskiftninger.
Chibuike, Mix, Berntsen, Selnæs, Rønning, Ørlund og Strandberg.
I tillegg så har man sett at troppen allerede er tynn.
Så skal man ta i litt, så må det værtfall inn 8 nye spillere, om mange drar. |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 10.06.2014 00:15 Post subject: |
|
|
Tipper/håper følgende:
Ut porten går : Strandberg, Chibuke, Sælnes (tror, håper ikke)
Inn porten kommer: Samuel (PÃ¥ Sa08), Jone Samuelsen og en hurtig spillende stopper.
HÃ¥per stammen i laget ser slik ut:
Lunna
Gamboa Reginiusen Ny stopper Svensson
Jone Mix Jenssen
R. Riski Samuel Gamst |
|
Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 10.06.2014 00:21 Post subject: |
|
|
Satan for et skrekkscenario, Coder! Grøss! _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.06.2014 00:24 Post subject: |
|
|
Greit at Svensson har gjort det bra på høyreback, men nå skal han altså bli permanent venstreback også?  |
|
Back to top |
|
 |
coder Junior
|
Posted: 10.06.2014 00:46 Post subject: |
|
|
Hva er skrekken din?
At Billie Nilsen og Søderlund ikke får fortsette fremgangen sin på topp? At jeg ikke finner plass til mål&assist garantisten Mikkelsen?
Eller at vmspiller Mix forsvarer en plass på laget?
Såklart kan vi håpe på større navn på overgangsmarkedet, men tror kanskje vi med fordel kan være litt edruelige og realistiske.
Snart dukker sikkert Coopertråden opp som den mest aktive igjen...
Så lenge du ikke er lam enten venstre eller høyre fot, spiller det ingen rolle hvilken sideback du spiller. Prinsippet er helt likt, og kravet til en god innleggsfot på venstreback er ikke like stort ved Gamst på venstre kant.
Jeg tror Svensson godt kunne blitt en meget god sideback. Løpsvillig, tett opp i press, forflytter seg hurtig og gjør oppgavene stødig.
Jeg mener han har stagnert på midten, og at han ikke er kreativ nok til å spille der. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 10.06.2014 00:57 Post subject: |
|
|
Mulig å få tak i denne Kjartanson? VIF driter vel ikke akkurat penger? Hadde vært fint å spilt med han og Riski på topp til neste år tenker jeg. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 10.06.2014 01:13 Post subject: |
|
|
Nå var det vel klubber fra PL osv å kikka på han i dag.. Han leverte vel varene greit så jeg tviler på at vi heletatt er i ordforådet hans:P _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 10.06.2014 01:15 Post subject: |
|
|
coder wrote: | HÃ¥per stammen i laget ser slik ut:
Lunna
Jone Mix Jenssen
R. Riski Samuel Gamst |
God jul. |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 10.06.2014 09:07 Post subject: |
|
|
coder wrote: | Så lenge du ikke er lam enten venstre eller høyre fot, spiller det ingen rolle hvilken sideback du spiller. Prinsippet er helt likt, og kravet til en god innleggsfot på venstreback er ikke like stort ved Gamst på venstre kant. |
 |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 10.06.2014 10:00 Post subject: |
|
|
coder wrote: | Tipper/håper følgende:
Ut porten går : Strandberg, Chibuke, Sælnes (tror, håper ikke)
Inn porten kommer: Samuel (PÃ¥ Sa08), Jone Samuelsen og en hurtig spillende stopper.
HÃ¥per stammen i laget ser slik ut:
Lunna
Jone Mix Jenssen
R. Riski Samuel Gamst |
Hver gang jeg ser Jone Samuelsen får jeg nesten magesår, omgangssyke og diaré samtidig. Makan til gjennomsnittlig spiller som rir på et Odd lag i god Eggen ånd (godt samkjørt og bygget på komplimenter ferdigheter) skal du leite lenge etter.
Dessuten, hva er greia med at vi hele tia skal omskolere spillere til venstre backer. Dorsin er en god back, i tillegg har vi Skjellvik som ikke er helt ueffen som VB selv om han ikke er den beste. Kan vi ikke bruke de vi har der til vi finner noe bedre istede for å prøve å dytte enda en spiller ditt. Dessuten har vel Helland spilt VB tidligere? _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.06.2014 10:04 Post subject: |
|
|
Kleviño wrote: | Mulig å få tak i denne Kjartanson? VIF driter vel ikke akkurat penger? Hadde vært fint å spilt med han og Riski på topp til neste år tenker jeg. |
Sånn som han bøtter inn, blir jeg overrasket om ikke en klubb i utlandet er villig til å betale minst 20 millioner for han. Et helt oppsiktsvekkende målsnitt så langt, som legges merke til blant en haug klubber i Europa. Var visst en god del klubber på Ullevaal i går også, da han puttet to nye mål.
Er sjokkert over hvor mange mål han scorer. Så VIF flere kamper før sesongen, og jeg fastlo vel egentlig nok en gang at VIF hadde fått en middelmådig/dårlig spiss. Imponerer ikke enormt spillemessig i TL heller, men så lenge han bøtter inn mål så merker jeg det blir vanskeligere å være kritisk til han. Irriterende type. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 10.06.2014 11:05 Post subject: |
|
|
Han bidrar sånn ca. 0 når ballen er utenfor boks. En ny Pippo Inzaghi. Heerenveen var tilstede i går, så han går nok i sommer for en langt høyere sum enn hva det er verdt for andre norske klubber. |
|
Back to top |
|
 |
|