View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Limax Senior
|
Posted: 29.05.2006 14:48 Post subject: |
|
|
For de som ikke fikk sett katastrofen i går og har sans for selvpinsel så har ivrige kammafans sørget for at den går i reprise på tv2 Zebra klokka 15.40 i dag. Skal se den selv ...
http://www.fxt.no/tippeli...607151.ece |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.05.2006 14:53 Post subject: |
|
|
E d en ting RBK mangle så e det innsats. Kampen mot ham kam vise at d springes ikke og d e ikke NÅN vilje t å spring og kjempe for RBK drakta. Dæm e rett og slett overbetalt.
Hvis vi sammenligne andre lag med RBK så kjempe dæm og spring my mere.
Hvis RBK spille dårlig en kamp, så bli neste dag en rolig restitusjon og kosetur i skogen....
Hvis Lillestrøm tape en kamp, så bli d restitusjonstrening rett etter kamp!!!!!
Uwe rosler kreve det t enhver tid og si ting rett ut. Lillestrøm spille rævafotball, men dæm har innsats og tæl hvertfall(selv om de tapte mot sandefjord) Dæm e redd for å spill dårlig....
Treneran e for dårlig t å forlang innsats på trening |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.05.2006 14:54 Post subject: |
|
|
Could you please translate this into Norwegian? |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.05.2006 14:55 Post subject: |
|
|
Grunnen til at vi tapte var ikke Tettey, men Kvarme og Riseth. Nå er det F*** meg på tide at vi får en stopper som klarer å løpe og takle. Abiodun fikk gjøre hva han viller jo!
I går satt jeg totalt 14 timer i bilen for å se Rosenborg tape 0-3 hjemme mot Ham Kam Gøy Jeg gikk når Ham Kam gikk opp til 3-0.
Hvis ikke laget skjerper seg snart nå, er det bare å glemme medalje (gullet har vi ikke sjangs på så lenge Andresen er skadefri). Hva er galt? Er det Høgmo som ikke er voksen nok for jobben? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.05.2006 15:03 Post subject: |
|
|
senador wrote: | E d en ting RBK mangle så e det innsats. Kampen mot ham kam vise at d springes ikke og d e ikke NÅN vilje t å spring og kjempe for RBK drakta. Dæm e rett og slett overbetalt. |
Jeg hører folk si dette, men det er nok ingen hovedgrunn. Det er heller et slags symptom på andre årsaker. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 29.05.2006 15:40 Post subject: |
|
|
This Is Anfield wrote: | Grunnen til at vi tapte var ikke Tettey, men Kvarme og Riseth. |
Mnja. Hvor var den sentrale midtbanen som kunne legge press på skytteren?
Hvorfor fikk Haraldsen upresset heade inn 1-0? Det var flere enn Kvarme og Riseth rundt der.
Og ikke minst, hvorfor fikk ikke RBK i gang noe eget spill, slik at Ham-Kam fikk lov til å styre hele den jævla greia? |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 29.05.2006 15:42 Post subject: |
|
|
Vi fikk ikke i gang eget spill fordi vi ventet på kontringsmuligheter. |
|
Back to top |
|
 |
MrBabic Junior
|
Posted: 29.05.2006 15:45 Post subject: uff |
|
|
No bli kampen sparka igang igjen på Tv2 Zebra... Veit ikke om æ klare å se på...  |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 29.05.2006 15:47 Post subject: Re: uff |
|
|
In Norwegian, please? |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 29.05.2006 15:53 Post subject: |
|
|
Her har du det på bokmål, tr0ndern: Nå blir kampen sparka i gang igjen på TV2 Zebra. Veit ikke om jeg klarer å se på. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.05.2006 16:05 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | This Is Anfield wrote: | Grunnen til at vi tapte var ikke Tettey, men Kvarme og Riseth. |
Mnja. Hvor var den sentrale midtbanen som kunne legge press på skytteren?
Hvorfor fikk Haraldsen upresset heade inn 1-0? Det var flere enn Kvarme og Riseth rundt der.
Og ikke minst, hvorfor fikk ikke RBK i gang noe eget spill, slik at Ham-Kam fikk lov til å styre hele den jævla greia? |
Det er sant. Men det Ham Kam skapte kom av at Abiodun spaserte forbi Karme. Hvis Kvarme bare hadde taklet han eller prøvd å løpe, hadde ikke Ham Kam kommet til sjanser og returer som de scorte på. |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 29.05.2006 16:34 Post subject: |
|
|
hmm, sitter å ser kampen for 2 gang nå, og jeg merker meg at forsvaret til rbk er helt ut å kjører, pasningene til basma er rett og slett lemping inne i feltet! bommer hver gang, ballen kommer også i sakte film, og keeperen kan lett plukke den. makan...
Når skal russel få prøve seg, men jaja. dette er skremmende dårlig å se på.
Eneste jeg synes er inspirerende er at tippeligaens dårligste spiller i fjor har klart å jobbe seg til å bli en av de beste. Dette viser at med arbeid kan du..
Stiller meg også skeptisk til spillerenes holdning, virker så giddeslause. |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.05.2006 16:38 Post subject: |
|
|
dalla wrote: |
Eneste jeg synes er inspirerende er at tippeligaens dårligste spiller i fjor har klart å jobbe seg til å bli en av de beste. Dette viser at med arbeid kan du.. |
Hvem er det? |
|
Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 29.05.2006 16:44 Post subject: |
|
|
Priceless quote fra HamKam-kampen: "Christer Basma prøve brasse!" |
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 29.05.2006 16:52 Post subject: |
|
|
Ja den fikk jeg med meg Det var ikke ordentlig "brasse", men det ble nesten scoring jo! |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 29.05.2006 17:22 Post subject: |
|
|
This Is Anfield wrote: | dalla wrote: |
Eneste jeg synes er inspirerende er at tippeligaens dårligste spiller i fjor har klart å jobbe seg til å bli en av de beste. Dette viser at med arbeid kan du.. |
Hvem er det? |
Trelegg kanskje? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.05.2006 17:55 Post subject: |
|
|
Hva Faen er det som skjer???
Var det som skjedde igår bare et tap, eller skal det få kosekvenser for at vi har spilt så dårlig???
Venter vi bare på å bli knust 0 - 10 av Brann, her på Lerkendal?
Krisemøte?? Nei da, vi skal bare jogge vi!  |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 29.05.2006 17:58 Post subject: |
|
|
Krisemøter har aldri hjulpet. Greit at spillerne får media litt på avstand med en joggetur istedet. Det er også meget mulig at det var samtalevirksomhet ute i skogen. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.05.2006 18:15 Post subject: |
|
|
Helt enig i at "krisemøter" ikke hjelper hvis de da ikke kommer med noe helt konkret! Noe som nesten aldri skjer!  |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 29.05.2006 18:29 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | nå har vi hatt 3 forskjellige trenere og det går mer dritt for hver trener vi får. Når skal disse skjønne at det er spillerene som ikke holder mål? Mange av Rosenborg spillere lever på en hype av sitt eget navn. |
Helt enig med joko-.
Det er ikke trenerne som er dårlige, se for eksempel på Per Joar Hansen han leder sitt Aafk mot opprykk.
Og jeg må si at jeg er luta lei av at spillere lever på sitt
"navn", som de fikk for 5Ã¥r siden! |
|
Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 29.05.2006 18:55 Post subject: |
|
|
Ja var trelegg!
Men uansett, jeg har tro på høgmo, men den inkompetensen som en finner i ledelsen gjør det til en umulig oppgave for høgmo, ja også for TS!
er det virklig høgmo som burde ha ansvaret for å sette i gang prosessen med en treningslab, skaffe ekstra folk til støtteapperatet, opprettekontakt med olympiatoppen!
Nei, dette er for meg ledelsen sitt ansvar.
Blir en umulig oppgave for høgmo og passe på alt, det går rett og slett ikke!
Men jaja, er så lei nils skutle og resten av kompisen gjengen der!
Men for å holde meg litt saklig. Høgmo burde fått lov til å bare fokusere seg på fotballen, istedet for å passe på at ledelsen klarer å gjøre oppgavene sine. NY ledelse og vi vil se et helt annet rbk, ikke over natten, men over tid... |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 29.05.2006 19:03 Post subject: |
|
|
attach wrote: | senador wrote: | E d en ting RBK mangle så e det innsats. Kampen mot ham kam vise at d springes ikke og d e ikke NÅN vilje t å spring og kjempe for RBK drakta. Dæm e rett og slett overbetalt. |
Jeg hører folk si dette, men det er nok ingen hovedgrunn. Det er heller et slags symptom på andre årsaker. |
Altså alt henger jo sammen med alt.... Men har du ikke innsats så har du ikke spill heller. Du scorer ikke, men slipper inn mål, akkurat som RBK.... |
|
Back to top |
|
 |
|