English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Joar Hansen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 326, 327, 328  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Henri
Legende

PostPosted: 05.06.2014 22:16    Post subject: Reply with quote

NÃ¥erdetnok wrote:
Jeg tror hesten er historie. NÃ¥ skal han gi full gass:

- Nå må vi på kort sikt få prioritert å få enda mer orden på laget både offensivt og defensivt. Det blir det viktigste. Vi må få gode treninger inn mot kampene som følger, og gi full gass – helt enkelt. Vi må ikke gå rundt med høye skuldre og være redde for konsekvenser, sier RBK-treneren.

Orden å laget offensivt og defensivt, gode treninger, full gass. Shit, at han ikke tenkte på det før.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 22:21    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Ja, jobben er fortsatt min. Min stilling ble ikke diskutert på styremøtet. Jeg føler at jeg har full tillit, og jeg oppfattet stemninga som normal og god, sier Rosenborg-treneren til Dagbladet.

Dette står på Dagbladet.no

Hva faen, hva er det de holder på med i Rosenborg, hvis stemninga var normal og god?!? Neutral Mad
stenex
Rutinert

PostPosted: 05.06.2014 22:30    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Kanskje 200 slike på ØØ hadde vært noe?

http://www.partykostymer....013935.htm

Åååååh. Hadde jeg bare vært pengesterk nok så skulle jeg kjøpt opp hele lageret og delt ut utenfor ØØ på Mandag. Cool

Kronerulling?
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 05.06.2014 22:30    Post subject: Reply with quote

Dagens styremøte... Sad

Jon Helt
Junior

PostPosted: 05.06.2014 22:37    Post subject: Reply with quote

Når griper styret inn. Skal vi tape de siste to kampene før ferien? Alle forstår at det er et spm om tid. Styret har satset for høyt med støtte i Koteng og Benum. De snudde planen i kveld. Jeg gremmes, og tror at skiftet skjer til sommeren, da snakker jeg om 4 personer som må gå. Tror alle har bedre av å se kampene hjemme i en periode. Lerkendal er et helvete under dette styret og dagens trener. Jeg fikk det under kampen i går, håpet at Ranheim slo oss. Dette kun for å få ny trener, men vårt styre er fornøyd uansett. Det var dessverre ikke med i beregningen.
Back to top
h b
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 22:37    Post subject: Reply with quote

Møtet fortsette vel 1 time etter at Perrys gikk ut, var vel da de planla å gjøre det i ferien. Dårlig timing for Sollied, da han akkurat har blitt enig med godset...
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.06.2014 22:38    Post subject: Reply with quote

Jeg foreslår at Perry heller kommer seg ned fra hesten, for den virker infernalsk høy til tross for at han river hinder dag ut og dag inn.

Back to top
Tværrliggern
Proff

PostPosted: 05.06.2014 22:45    Post subject: Reply with quote

stenex wrote:
Knowrud wrote:
Kanskje 200 slike på ØØ hadde vært noe?

http://www.partykostymer....013935.htm

Åååååh. Hadde jeg bare vært pengesterk nok så skulle jeg kjøpt opp hele lageret og delt ut utenfor ØØ på Mandag. Cool

Kronerulling?

Er det så lurt da? risikerer jo å få Joar oppå deg. Razz
h b
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 22:49    Post subject: Reply with quote

Morsomt at han sier han må ha 100 støtte i styret og har det, samtidig som styret nå skal bestemme endringene som skal gjøres på trening.. ser for meg styret hadde sagt det til Eggen eller Hamren.
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 05.06.2014 22:51    Post subject: Reply with quote

Ille når spillerne må fortelle trenerne hvordan man bør trene... kan like gjerne stille uten trener fremover da og gi ansvaret til kapteinen. Razz Vi kan da for faen ikke drive voksenopplæring av en trener som tjener fett med penger for å TRENE laget!!!

http://www.vg.no/sport/fo.../23223490/
henrifei
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 22:52    Post subject: Reply with quote

det skal bli spennende å se om vi spiller 4-3-3 fremover, jeg tror en av løsningene de har kommet frem til, er å gå vekk fra tilbake til røttene prosjektet da dette har gått til helvete.
Back to top
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 05.06.2014 22:56    Post subject: Reply with quote

Hansen kan selvfølgelig ikke vite om hans stilling ble diskutert eller ikke, da han ikke var med på hele møtet. Det ville vært direkte ulogisk at styret diskuterte hans stilling mens han var til stede.

Tipper han er veldig klar over at hans stilling ble diskutert - i alle fall på et vist nivå.
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:09    Post subject: Reply with quote

Hvordan gikk det fra...

"Men etter det adressa.no erfarer, er det nettopp det som nå er i ferd med å skje. Perry skal nemlig være ferdig i klubben, og torsdag kan ha vært den siste treningen han ledet klubben i.
Etter det adressa.no forstår gjelder det samme for assistenttrener Bård Wiggen."

"Per Joar Hansen har mistet tilliten i spillergruppen i Rosenborg. Etter det VG får opplyst kan sjansene være store for at han får sparken i kveld."

til dette...

" Ja, jobben er fortsatt min. Min stilling ble ikke diskutert på styremøtet. Jeg føler at jeg har full tillit, og jeg oppfattet stemninga som normal og god, sier Rosenborg-treneren til Dagbladet."

"Styret skal ikke ha kommet med konkrete forslag til endringer som må til, men i stedet tok Rosenborg-treneren selv initiativet til å foreslå endringer"

"Styreleder Ivar Koteng krever å bli trodd på at det aldri har vært et tema å sparke Hansen."

Last edited by Iziba Jaja on 05.06.2014 23:10; edited 3 times in total
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:09    Post subject: Reply with quote

h b wrote:
Morsomt at han sier han må ha 100 støtte i styret og har det, samtidig som styret nå skal bestemme endringene som skal gjøres på trening.. ser for meg styret hadde sagt det til Eggen eller Hamren.

NÃ¥ var det vel Hoftun/Hansen som la frem en tiltaksliste for styret, og ikke styret som la frem en liste til sportslig avdeling.
Back to top
coder
Junior

PostPosted: 05.06.2014 23:11    Post subject: Reply with quote

Er det virkelig ingen i RBK som evner å se hvor skoen trykker?
Jobben som gjøres på treningsfeltet i det daglige ligger på et intensitetsnivå som enkelte 2.div klubber er fullt på høyde med.
Brede Moe fikk treningssjokk da han kom til B/G, det samme gjorde Høiland ved sin retur til Stabæk.
PJH hadde en bra sesong i 2013 og som U-21 trener. Det tar tid å bygge form, og spillere som er i god form, klarer å holde den formen ved like. Derfor fikk ikke den daglige treningen konsekvenser for sesongen i fjor(fløt på ok grunnform fra tidligere) mens på u-21 hadde han ikke ansvaret for den daglige treningen.
Mot Ranheim kunne feks Gjermund Aasen ta ned en ball upresset, utfordre og passere 2 rbkspillere. Ingen var i nærheten av å kunne holde følge. spillere sliter med krampe, uansett motstand, kampbilde eller tidligere kampprogram.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.06.2014 23:16    Post subject: Reply with quote

Punktet om at intensiteten på trening må opp, har Reginiussen allerede avslørt, så akkurat det ser dem. At det er uakseptabelt at en trener driter seg ut på det punktet i 2 år, virker det derimot vanskeligere å innse. Ganske fantastisk. Hjelde bør også henge i en tynn tråd nå med disse sprintmålingene sine.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:19    Post subject: Reply with quote

Dagen i dag har vært en enorm skuffelse. Virkelig. Kan ikke fatte at PJH får lede laget i en eneste kamp mer. Det er en kraftig provokasjon.

Last edited by puckno on 05.06.2014 23:24; edited 1 time in total
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:23    Post subject: Reply with quote

Jeg lurer på hvordan Adressa kan være sikre på at Perry og Wiggen skal ha sparken. Mulig det er bare naivitet, men kanskje det foregår noe dobbeltspill? Perry og Wiggen får fortsette med strenge fordringer om hvordan det skal jobbes på treningsfeltet framover, mens det i bakgrunn jobbes med nye trenere?
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 05.06.2014 23:26    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Gi nå faen i de hestegreiene da...

Håper du kødder med dette? Faen har du ikke annet å gjøre enn å be folk på et forum slutte å legge ut hestebilder?
Back to top
coder
Junior

PostPosted: 05.06.2014 23:27    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Punktet om at intensiteten på trening må opp, har Reginiussen allerede avslørt, så akkurat det ser dem. At det er uakseptabelt at en trener driter seg ut på det punktet i 2 år, virker det derimot vanskeligere å innse. Ganske fantastisk. Hjelde bør også henge i en tynn tråd nå med disse sprintmålingene sine.

At det er spillerne som tar dette poenget før både Perry,wiggen og Hjelde er veldig betryggende...
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:28    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Koteng har null peiling på fotball!!! Han ville ikke vært i stand til å kjenne igjen en fotball om han så hadde blitt sydd inn i en!!!

FORBANNEDE TULLING!!!!!! Mad

Han har nok sett mange RBK-kamper og har like mye peiling som supportere jevnt over.
Klubben er bankrott og han har ikke lyst til å ta av sin personlige formue for å få den på fote igjen.
Tror nok det er vurdert.
Rexalor
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:29    Post subject: Reply with quote

Det er da faen meg dyrere at folk slutter å bry seg!
Back to top
Tværrliggern
Proff

PostPosted: 05.06.2014 23:31    Post subject: Reply with quote

Det blir ikke enkelt for Joar å komme opp på hesten igjen, hesten var så lei Joar at den tok selvmord.

Last edited by Tværrliggern on 05.06.2014 23:37; edited 1 time in total
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:36    Post subject: Reply with quote

danielsk wrote:
Jeg lurer på hvordan Adressa kan være sikre på at Perry og Wiggen skal ha sparken. Mulig det er bare naivitet, men kanskje det foregår noe dobbeltspill? Perry og Wiggen får fortsette med strenge fordringer om hvordan det skal jobbes på treningsfeltet framover, mens det i bakgrunn jobbes med nye trenere?

Jeg tror dette er fasiten, og det er slik jeg ventet det.
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 05.06.2014 23:38    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Er langt utafor de innerste kretser her,men magefølelsen etter at Hjelde sa vi var godt trent under JJ og deretter enda bedre under Perry, sier meg at noe er helt på trynet her.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 289, 290, 291 ... 326, 327, 328  Next
Page 290 of 328

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb