| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
arnt Veteran

|
Posted: 22.05.2006 12:50 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | Er det lov å innføre en ordning med elektriske støt? Høgmo kan trykke på knappen hver gang en spiller sender en håpløs pasning. I de første kampene ender nok en del på sykehus, men etter hvert blir det nok supert.  |
Jeg har ønsket meg en sånn i jobbsammenheng i mange år. Jeg driver med brukerstøtte.  _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.05.2006 12:52 Post subject: |
|
|
| kystad wrote: | | Hei og hallo. 90-tallet er over. RBK spiller ikke ball-i-hatt med motstanderne lengre. |
Hei og hallo! Det er da ikke slik at så mange forventer at RBK skal spille ball-i-hatt med alle. Men at vi faktisk skal prøve å spille fotball fordi om vi leder på bortebane. Jeg synes det er helt på trynet å si at vi ble utspilt av Lyn i 1.omg i går. De spilte OK, men kanskje bortsett fra Ortiz haglet det med RBK-spillere høyt på listen over flest igangsettinger hos Lyn. Riseth hadde vel flest.
Så kom vi faktisk godt i gang i andre. Angrepet til 1-1 var det klasse over. Storflor der han hører hjemme, Basma med fightervilje og Iversen med målteft.
Vi spilte fotball, dog litt variabelt, helt til FJ klinka til.
Vi la oss bakpå og inviterte Lyn til å dominere kampen igjen. Hadde det ikke vært for at Henning Berg var beste elev på Drillo-skolen i sin aktive karriere, hadde kanskje noen begynt å spille rundt på kant og "ekstrastoppere" som FJ og Iversen hadde ikke kunne stå og heade ballen vekk hele veien. Etter målet hadde vi bare sporadiske angrepsforsøk, og det er for dårlig. Det var ikke Barcelona på andre siden, det var Lyn.
Hater å si dette, men det minna veldig mye om VIF-Lyn i fjor. VIF fikk en ledelse og Rekdal svarte med å legge seg bakpå og etterhvert erstatte offensive spillere med defensive. Heldigvis endte det ikke denne gangen med et flaksmål til Lyn, men det går veldig fort når de får bygge opp angrep etter angrep uten å bli truet noe defensivt selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.05.2006 12:55 Post subject: |
|
|
Et af de bedste indlægenne i denne tråd trondh  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.05.2006 13:01 Post subject: |
|
|
Arguing with kystad is like watching the para-olympics, ... you're facing a retard.
Fritt etter fubars signatur.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 22.05.2006 13:03 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
bate Junior
|
Posted: 22.05.2006 20:19 Post subject: |
|
|
| skjønner ikke dere som kritiserer frode nå når han storspiller. han er kanskje en av de på banen som legger ned mest løping og innsats, han skårer ett fantastisk mål og har vært jevn god i alle kampene i vår. Syns gutten burde få litt ros for innsatsen han har lagt ned i vinter og formen han har kommet i nå! Faktisk en av de eneste som er i god form i rosenborg for tiden...!! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 22.05.2006 22:14 Post subject: |
|
|
http://www.fxt.no/tippeli...643052.ece
Henning Berg risikerer straff for utalelsene sine ang dommeren.
Forsåvidt like greit. Han legger seg flat i dag, men i går framsto han som særdeles uprofesjonell med å både kritisere dommerene i Norge for RBK-dømming og ved å gi dommeren drittkjeft for en situasjon han dømte korrekt. Ganske patetisk at han også nektet å se reprisen fordi han "ikke trengte det" _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.05.2006 21:20 Post subject: |
|
|
Dagbladet har selvfølgelig satt opp nok en liste.
"Her er 10 morsomme bortforklaringer fra sportens verden." Henning Berg har faktisk lurt seg inn på tiendeplass:
"10. Henning Berg (2006)
Lyn var best både i 1. og 2. omgang, men tapte likevel 1-2 for Rosenborg på Ullevaal etter mål fra Steffen Iversen og Frode Johnsen. I sluttminuttene traff ballen Iversen i brystet og låret inne i RBKs straffefelt. Etterpå raste Berg mot at Lyn ikke hadde fått straffe.
- Jeg har vært stille lenge, men nå får det være nok. Dommerne tør ikke blåse mot Rosenborg. Jeg nekter å tro at de tre dommerne ikke så handsen til Iversen.
- Jeg trenger ikke en gang se den på reprisen. Vi er en mindre klubb enn RBK, kanskje det påvirker dommerne, tordnet han.
Senere beklaget Berg overfor dommeren."
«Jeg tviler på at vi bruker disse draktene igjen» |
|
| Back to top |
|
 |
|