| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.05.2006 22:16 Post subject: |
|
|
| kikki wrote: | jeg kan garantere at solli blir bedre etter sommeren etter mer samarbeid med per mathias, så får vi se om det holder. frode ble ikke bedre han eller før per mathias kom på banen.. når du skal lære å takle en så viktig rolle og leve opp til gamle rbk-storheterer det viktig å få tid. det har jo ikke bare vært lett da, skifte av trenere, uro innad i klubben og triste resultater forrige sesong. tror dere han bli bedre av all kritikken? men det er viktig at folk blir irritert og, det viser bare hvor store forventninger folk har..
og så er det folk her som er veldig flinke til å dra ting ut av proposisjoner. ja, jeg tenker på deg harald. ærlig talt, jeg har aldri tenkt på 3-4 år.. men hva med 3-4 måneder.. |
Har du rett, og Solli blir en storspiller etter sommeren, så hadde det vært fantastisk. Dessverre så tyder lite på akkurat det, men det er jo lov og håpe. |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 21.05.2006 22:20 Post subject: |
|
|
har ikke sagt at han blir en storspiller etter sommeren, men han kommer til å bli mye bedre.. det er ikke mye som tyder på det nå nei, men rarere ting har skjedd før..
jeg har stor tro på samarbeidet høgmo/solli, og vi får nok se en betraktlig bedre utgave etter hvert.. men tid er noe mange supportere har.. ja, solli har hatt mye tid i rbk å utvikle seg på, men ikke under per mathias. . . og han har andre planer, tanker og metoder å lede et lage og utvile enkeltspillere på.. _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 21.05.2006 22:39 Post subject: |
|
|
Godt argumentert
To kamper igjen før millionene ruller inn på konto 4700.04.72030, og da er Solli potetreserve de neste åra.... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 21.05.2006 23:04 Post subject: |
|
|
| Er det kontonummeret til Tromsø? Forstår ikke... |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 21.05.2006 23:10 Post subject: |
|
|
Ingen ting ville gledet meg mer om Gunda slo til og storspiller for oss. Er heller ikke tvil om at han med tid kan bli det, med Høgmos hjelp. Systematisere er noe Høgmo kan. Men som supporter er det alltid dette med tid, tapte poeng samtidig som det nærmer seg potethøsting et vist sted som får meg til å bli særdeles utålmodig (skjønt, de har vell ikke planta poteten i Orkdalen enda)  _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.05.2006 23:12 Post subject: |
|
|
| Bernier...... |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 21.05.2006 23:14 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Bernier...... |
Hørt mye løse rykter om Bernier, noen som har noe litt mer solid info å komme med ? _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.05.2006 23:14 Post subject: |
|
|
Solli har vært ræva i år, men alle vet hvor god han kan bli. Så vidt jeg kom han med i et engelsk blad som kåret europa 50 talenter. Det var vel i fjor?
Jeg stoler på at Høgmo vet hva han gjør, dvs. at hvis Solli fortsetter er nok det det riktige. |
|
| Back to top |
|
 |
Usedname Senior
|
Posted: 21.05.2006 23:21 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Så vidt jeg kom han med i et engelsk blad som kåret europa 50 talenter. Det var vel i fjor? |
Lite trolig. I alle andre land enn Norge slutter folk å være talenter når de passerer 20år. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.05.2006 23:22 Post subject: |
|
|
Det kan ha vært 2 år siden. Skal se om jeg finner en kilde  |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 21.05.2006 23:26 Post subject: |
|
|
Han ble i hvert fall spådd som et av de 25 største talentene i Europa før sin første sesong i RBK. Dette var av et italiensk blad. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 21.05.2006 23:27 Post subject: |
|
|
Jeg er 100% sikker på det Jeg mener å huske at det var i forbindelse med Football Manager 2005. Altså en guide til spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 21.05.2006 23:38 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | | Han ble i hvert fall spådd som et av de 25 største talentene i Europa før sin første sesong i RBK. Dette var av et italiensk blad. |
I så fall er det bare å forsøke å få ham solgt til italia så for som bare det. Min tålmodighet med Jan Gunnar Solli er fullstendig oppbrukt, og jeg blir bare å inn i h... provosert av å måtte finne meg i en million feilpasninger fra en spiller som mangler fotballforståelse, som er middels defensivt, som ikke er målfarlig, jo - forresten så ER han jo målfarlig - i forhold til baklengsmål. Nå jeg tenker meg om så er Solli særdeles middels eller middels minus på alt annet enn én ting: å løpe med ball. Etter snart en halv sesong med Solli på midten er det bare å erklære dette grufulle eksperimentet for dødt, og gi den langt mer talentfulle Tettey sjansen. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.05.2006 00:04 Post subject: |
|
|
AMEN !!!!!!! _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.05.2006 07:52 Post subject: |
|
|
| JellyFish wrote: | | Han ble i hvert fall spådd som et av de 25 største talentene i Europa før sin første sesong i RBK. Dette var av et italiensk blad. |
Mulig det, men det bladet tok i alle fall grundig feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.05.2006 11:17 Post subject: |
|
|
Det er jo positivt at han har selvinnsikt.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.05.2006 11:18 Post subject: |
|
|
Selvinnsikt? Han sier jo han kan bedre...  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.05.2006 11:21 Post subject: |
|
|
- Vi skal bidra til at det går rette veien med Jan Gunnar nå, sier han med et smil.
Helga, da starter nok Solli likevel. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.05.2006 11:58 Post subject: |
|
|
Tenkte det samme som deg da jeg leste det der.
VG-børsen i dag: "Solli: Har gått seg fast. Byttet ut. Trenger pause." |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 22.05.2006 14:02 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | - Vi skal bidra til at det går rette veien med Jan Gunnar nå, sier han med et smil.
Helga, da starter nok Solli likevel. |
Blir så provosert av sånt.
Er det ikke vitterlig slik at den beste spilleren bør spille?
Tettey er allerede minst på Sollis nivå, og Tettey (i motsetning til Solli), kommer til å bli enda bedre. Dessuten er han yngre.
Solli har klippekort. Synd for Tettey, og for de fleste av oss som bryr seg om Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Langlaufer Junior

|
Posted: 22.05.2006 15:02 Post subject: sollisom indreløper |
|
|
Jeg synes solli kan være en knakende god spiller, men ikke i sentral midtbane posisjon. Han er en spiller med ett driv og en god løpskapasitet som kan løpe opp motstanderen, han er ingen tilrettelegger med lissepassninger. Derimot Tettey hadde nok vært ett godt valg i den posisjonen.
Jeg vil at solli skal spille, men ikke i den posisjonen på midten, han sender jo bare feilpassninger. Mot lyn i går var han elendig.
Jeg mener midtbanen burde være slik så lenge roar er skada:
Solli-----------Tettey------------Skjelbred
Dette MÅ skje NÅ Høgmo...det er dette som er grunnen til RBKs dårlige start, det er ikke noe driv over midtbanen. Solli sender feilpasninger gang på gang, men Tettey overrasket meg mot Lyn i går. Han er en mann å satse på. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.05.2006 15:09 Post subject: |
|
|
| Solli provoserte meg veldig på Lyns overganger i går. Mens de andre, anført av Skjelbred, spurtet tilbake for å løpe opp ballen, jogget Solli rolig etter. Dette har jeg sett utallige ganger nå. Skjerpings! |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 22.05.2006 15:09 Post subject: |
|
|
Hvis Solli blir vraket kommer det til å skje som det alltid har skjedd når han har blitt vraket de siste par årene. Bare for å være jævlig, så kommer Hareide til å la Solli spille begge de kommende landskampene, og vi vil få flere "Solli fast på landslaget men vraket i Rosenborg, for en skandale altså"-oppslag, som gjør at Høgmo vil sette ham inn på laget igjen.
Som for eksempel:
-Hareide vil bygge landslaget rundt Solli og derfor må han få være fast på Rosenborg
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=273655 |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 22.05.2006 16:07 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Solli provoserte meg veldig på Lyns overganger i går. Mens de andre, anført av Skjelbred, spurtet tilbake for å løpe opp ballen, jogget Solli rolig etter. Dette har jeg sett utallige ganger nå. Skjerpings! |
Jeg satt formelig og hylte i stolen! Solli var helt fabelaktig slapp og teknikkløs i går - igjen. Den lille kommentaren fra Høgmo (med et smil!) var også veldig provoserende. En ting er at alle påstår at Solli har klippekort - det blir noe helt annet når vi får det bekreftet gang på gang fra høyeste hold. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
|