English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg 2014
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 75, 76, 77  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 27.03.2014 23:37    Post subject: Reply with quote

Med tanke på at jeg ennå ikke har sett antydning til noe planlagt spillestrategi eller samhandling under PJH så langt s åer jeg ikke skeptisk til å få inn en ny trener selv om jeg tviler på at det blir tilfellet med det første dessverre.

Det må være bedre å få inn en ny trener som bruker 2-3 måneder på å få spilt inn en taktikk fremfor å gå en sesong eller to til med det vi holder på med nå.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 27.03.2014 23:38    Post subject: Reply with quote

Bare så det er sagt, så kommer det jeg har hørt ikke fra Selnæs.
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 27.03.2014 23:40    Post subject: Reply with quote

Ikke den minste grunn til at vi skal tro at vi kommer til å nærme oss Eggensk angrepsvillighet og -dyktighet. Hverken riktig trener eller riktige spillere til det.

På den annen side tror jeg vi kommer til å få ganske mange gode resultater, få ganske mange poeng, få flere perioder med bedre spill og skåre flere mål enn i fjor.

Det holder til at jeg gleder meg noe enormt til sesongstart.
Beren
Rutinert

PostPosted: 27.03.2014 23:47    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Bare så det er sagt, så kommer det jeg har hørt ikke fra Selnæs.

Kjenner dette stresser meg litt Attaboy! Kan du ikke si hvilke spillere som evt har uttrykt missnøye?? vi kjenner jo til Berntsen og Chibbe, men kan vanskelig se at det er flere? Kanskje Mix, men han bryr jeg meg ikke om!
Back to top
View user's profile Send private message
seler
Senior

PostPosted: 28.03.2014 00:19    Post subject: Reply with quote

Misnøyen med Perry gjelder stort sett de aller fleste spillerne.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 00:35    Post subject: Reply with quote

@Beren

Jeg vet ikke akkurat hvem som har fremmet misnøye, annet enn at det skal være flere som er skeptisk til Perry, i tillegg til spilleren jeg snakker om. Jeg kan selvfølgelig ikke si hvem det er.

At seler nå sier at misnøyen gjelder de fleste spillerne, er jo i større grad bekymringsverdig.
Beren
Rutinert

PostPosted: 28.03.2014 00:42    Post subject: Reply with quote

Vet at det er flere i "korridoren" som er skeptiske til flere elementer med Perry. Men tviler på at de ettablerte spillerne som typ: reg, strandberg, mike og nå gamst er missfornøyde med Perry. Tyder jo på at reg har anbefalt klubben til gamst, noe han ikke ville gjort om han hadde null tro på treneren.

Men detter blir jo bare synsing. Krysser fingrene for at alt blir bra til slutt Smile
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 00:54    Post subject: Reply with quote

Misfornøyde spillere var jo vanlig også på eggens tid, og ikke-autoritære trenere i etterkant har blitt spist levende. Perry må bare bli enda hardere, og sette sutring og klaging skikkelig på plass.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 01:04    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er om det i det hele tatt er så mye sutring og klaging. Kanskje snakkes det mer i det stille? Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til så mye sutring. I media, vel og merke. Razz
machiavelli
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 09:30    Post subject: Reply with quote

Så må vi vel også ta sånn generelt med en klype salt. Det er noe annet at spillere som sitter på benken klager til kompiser for at de ikke får spille og det å la det sive inn i klubben, på trening, samlinger og kamp.

Ellers så er det vel slik at hvis man anser seg som guds-gave-til-fotball som enkelte av disse unggutta gjør, forventer å få seg plass på et av storlaga ute i verden innen to år og bare må komme seg ut, så har de selvfølgelig ikke troen på treneren når de ikke blir brukt. Fordi "de er jo bedre enn de andre". Denne jeg-fortjener-å-spille-holdninga blant unggutter ser man jo hos altfor mange av de unge gutta, jeg får den følelsen av Selnæs (arrogant loudmouth), men gode eksempler rundt om i tippeligaen også, det var jo derfor Singh forsvant fra enga.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 28.03.2014 09:58    Post subject: Reply with quote

Ganske så riktig!
Har tenkt litt over dette i natt, og svaret er ganske enktelt.
Enkelte spillere mener de er bedre enn de er og føler de fortjener å spille fast på rbk. Perry har da altså ikke samme mening, og det skaper sutringen.

Nå har vi vært gjennom Selnæs, Berntsen, Chibbe, Lunna, Mix som alle har vært ut i media og gitt ett signal.

Tingen er jo at disse guttene har alle spilt under 2 trenere uten å vinne noe.
Og en annen faktor. De som menere de er bra nok, har de prestert bedre under andre trenere? på landslag er jo mix ett unntak.

I fjor som i år, så mangler vi en en midtbane-general og en klinisk avslutter for å få laget til virkelig å fungere! Noe som er ett delt ansvar! At Søderlund bommer på flere 100% sjangser har jo ikke noe med å ha tro på det Perry prøver å få til, men at vi for tiden har spillere under RBK-standard. Når gamst kom så ble det kritikk for å ikke satse nok på våre talenter. Tror nok Perry føler på dette dillemaet selv: Hadde det ikke vært for ett krav på gull, hadde nok Perry prioritert de unge talentene i høyere grad, men da hadde nok ikke gamst kommet heller.

Beklager om jeg skrev litt rotete nå, men jeg skrev dette før første kaffen! Smile
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 10:43    Post subject: Reply with quote

VG har oss på andreplass i år; http://www.vg.no/spesial/...assering=2
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 10:46    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Ikke den minste grunn til at vi skal tro at vi kommer til å nærme oss Eggensk angrepsvillighet og -dyktighet. Hverken riktig trener eller riktige spillere til det.

På den annen side tror jeg vi kommer til å få ganske mange gode resultater, få ganske mange poeng, få flere perioder med bedre spill og skåre flere mål enn i fjor.

Det holder til at jeg gleder meg noe enormt til sesongstart.

Kjenner jeg blir glad inne i meg over positiviteten din, og det skal vel egentlig ikke rare løftet før vi viser bedre spill, så det skjer nok. Herlig at det snart er i gang.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 28.03.2014 11:14    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:

Du er litt tidlig ute, unge padawan.

Last edited by haavarl on 28.03.2014 11:18; edited 1 time in total
Back to top
mondorosenborgbk
Junior

PostPosted: 28.03.2014 11:17    Post subject: Reply with quote

I'm very doubtful about our victory this year. But the other teams are not better than us...

New post: http://mondorosenborgbk.b...nborg.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Knowrud
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 11:26    Post subject: Reply with quote

Du må huske å gi et tabelltips i tråden her, mondo. http://www.rbkweb.no/foru...;start=125 Smile Fristen går ut i dag.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 11:44    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
puckno wrote:

Du er litt tidlig ute, unge padawan.

Heh... Jeg leste hele artikkelen for en time siden.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 28.03.2014 11:48    Post subject: Reply with quote

Og alle må hive seg med internligaen RBKweb på TV2 Tippeligamanager 2014 Idea
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 28.03.2014 12:04    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Heh... Jeg leste hele artikkelen for en time siden.

Tjah. Har du betalt VG-abonnement? -- Jeg fikk den opp i inkognito-vindu nå.
Borden
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 12:13    Post subject: Reply with quote

Det er vel fremdeles noe som heter papirutgave Wink
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 28.03.2014 12:38    Post subject: Reply with quote

Det kommer frem ting som jeg påpekte tidligere nå.
"Perry mister garderoben" etc.

Missnøyen har vedvart over tid,helt fra jeg påpekte missnøye med måten han deltar på treningsfeltet til taktiske disponeringer, og nå tilsynelatende har flere spillere et problem med holdningen hans.

Hvis det stemmer at Selnæs ikke vil skrive ny kontrakt med klubben så lenge Perry er trener er det fryktelig synd, men fra et fotballhjertet's ståsted håper jeg å se spillerer som Chibuike, Berntsen og Selnæs blomstre om de finner seg nye klubber til sommeren.

Jeg synes ikke alt for mye om offentlig sutring heller, men ingen røyk uten ild eller?

Det som iallefall er klart så langt er at det ser ikke ut som om Joar klarer den jobbn han er satt til.

Slik jeg ser det har han to valg til sommeren om vi ikke trøkker på og leder serien blablabla.

1. Han tar hatten sin å går
2. Han selger/frigir en bråte spillere og bygger opp laget etter eget skjønn (med den risiko det vil innebære)

Uansett, jeg håper jo selvfølgelig Perry vender dette og gir oss mye glede i årene fremover!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 28.03.2014 12:40    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:
Det er vel fremdeles noe som heter papirutgave Wink

Pa ... ?
bommel
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 22:11    Post subject: Reply with quote

Strandberg var sårt savnet på rbk i dag.
I T.reginiussen har man en bedre individuell spiller enn Strandberg, men aldri i verden om laget som helhet hadde sluppet Viking til like mange - og - store sjanser om han hadde spilt.
Ledertype, ikke bare i opptreden på banen, men også rent vokalt og tilstedeværende.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 22:18    Post subject: Reply with quote

Sommeren 2005 startet jeg opp en tråd på kjernens forum som hette 'hva bør skje i sommerpausen'. Mitt eget forslag var en kronerulling for å få Perry fjernet, noe Nettavisen snappet opp og lagde en sak av.

Om laget ikke spiller bedre enn dette frem til sommeren, og i tillegg avgir en god del poeng og vi blir liggende et stykke bak f.eks. Molde og SIF, så tror jeg vi får samme scenarioet om igjen.

Nå skal det ikke krisemaksimeres etter kun èn kamp, men vi var heldige som fikk et poeng, og med laber poenguttelling og dårlig banespill tror jeg det vil komme mye kritikk og bli mye støy rundt laget. Vi er langt fra der vi var ment å skulle være, mer enn et år etter at Perry/Wiggen tok over, under Hoftuns ledelse. Først og fremst spillemessing. Kontinuitet i stallen har vi også hatt, så her går det mer på å få til samhandling, laguttak og taktikk. Men stallen er heller ikke god. PVR viste vel i dag at han må være i form for å kunne steppe inn som stopper-reserve.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 29.03.2014 22:45    Post subject: Reply with quote

Jeg mener nå det, at det SKAL komme tydelige positive endringer når en klubb som RBK med sin historie henter en ny trener etter en så miserabel forestilling som Prosjekt Jønnson gav.

Det ligger et så stort potensiale for en trener i Rosenborg, at vi ville sett det nå dersom prosjekt Perry hadde noe for seg.

Det må skje endringer i ledelsen i Rosenborg. Og bakgrunnen for den påstanden er at mønstret gjentar seg. Ingen bedring. Feil beslutinger tas gjentatte ganger.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 75, 76, 77  Next
Page 29 of 77

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb