| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PerO Veteran
|
Posted: 23.03.2014 23:00 Post subject: |
|
|
Lurer på hvilken kamp adressa har vært på:
Adressa.no talte 11-4 i sjanser til hjemmelaget i generalprøven. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 23.03.2014 23:04 Post subject: |
|
|
Mike Jensen har vært ræv i hele vinter, på tide han får kreditt for det han også.
Skandale at John ikke spiller. Antar Per Joar Hansen er fornøyd med superbyttet sitt.
Ganske utrolig at Stabæk scorer 3 mål på 0 sjanser også, det er bare å gratulere. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
NÃ¥erdetnok Veteran
|
Posted: 23.03.2014 23:13 Post subject: |
|
|
| Morten P i Dagbladet har skjønt det. Sjekk nettutgaven. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 24.03.2014 00:18 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | | Å påstå at det ikke er noen forbedring å spore er løgn. |
Det har vært forbedring poengmessig, ja. Det er jo et ubestridelig faktum. Kan derimot ikke være noe tvil om at vi i fjor hadde langt mer marginer med oss og tok langt flere poeng ift kampbildet enn vi gjorde de to sesongene under Jönsson. Vi hadde rett og slett griseflaks i flere kamper i fjor og vant også flere kamper som var helt jevne. Hjemmestatistikken er til å grine av, angrepsspillet er til å grine av, midtbanen funker i beste fall middels... Alt i alt ser jeg ingenting som er bedre spillemessig enn under JJ, og om vi ikke forbedrer oss i år er det ren utopi å tro at vi skal klare over to poeng i snitt denne gang. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 24.03.2014 00:22 Post subject: |
|
|
| str543 wrote: | | gisp! wrote: | 0-2
Dette skulle være topp mot bunn ikke sant. Bob bob. |
Planlagt ordspill?  |
Når Bob/Robert er involvert er det lett å falle for fristelsen  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 24.03.2014 01:12 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Jeg tror fremdeles at Stabæk rykker ned og at vi vinner ligaen. |
Joar tror du og omtrent alle andre tar feil om Stabæk. Til Adressa: "Stabæk var friske, dem. Jeg er ikke sikker på at de er så mye dårligere enn mange av lagene i eliteserien, som mange spår, forteller Perry."
Om han sier det for å fjerne litt av det presset som kunne mot seg selv i møtet med denne journalisten og i andre medier/kanaler de neste dagene etter et dårlig resultat eller om han rett og slett har en helt annen virkelighetsoppfatning (bedømmelse av god fotball, hva som er godt TL-nivå etc) enn det aller meste av kvalifiserte synsere i norsk fotball er ikke godt å si.
Ikke nok med at Stabæk har en veldig tynn stall der mange spillere er unge og uerfarne på TL-nivå og at de leter etter en spiss. Mot Rosenborg var tre av forsvarsspillerne (kaptein høyreback/stopper Høiland, stopper Hammer og venstreback Johansen) ute. Et defensivt svært svekket Stabæk må vi anta.
Det er selvfølgelig opp til hver enkelt å bedømme hva man mener er bra offensivt spill og hva som er bra nok. Joar har sin oppfatning og den vil han ha uansett hva andre måtte mene.
| knerten_10 wrote: | | Men det er rimelig bekymringsverdig at Perrys toppede førsteellever presterer svært svakt mot laget "alle" har tippet nederst på tabellen. | Enig. Bekymringsverdig hvis han faktisk mener "på ekte" at dette defensivt sterkt reduserte Stabæklaget er på omtrent greit TL-nivå også. Håpet er at han faktisk bare bløffer, selv om det er litt trist at det eventuelt da er av egoistiske hensyn. (Egen anseelse mm). _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Last edited by gisp! on 24.03.2014 01:21; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 24.03.2014 01:14 Post subject: |
|
|
- Vi skaper en ti-tolv målsjanser her, og det er utrolig at vi ikke scorer mer enn to mål. Angrepsspillet er jeg veldig godt fornøyd med, for man klarer ikke skape noe særlig mer enn det mot eliteseriekonkurrenter, sier Perry.
Denne setningen beskriver ambisjonene til perry ganske godt..oppsigelse grunn og komme med noe så dumt.
Viss hans analyse er dette så har jeg mer fotballkunnskap enn han,og vi trenger en bedre trener uten tvil.
Er flau over hvor dårlig vi er... |
|
| Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 24.03.2014 02:16 Post subject: |
|
|
Dere har et par i treverket tidlig i kampen og keeperen er vår beste spiller (sammen med Adu). jeg synes ikke bildet er så sort som dere forsøker å male det. Men det var vel ingen som så for seg dette resultatet før kampen. Undervurdering?) Det viser også hvor labil den norske fotballen er og hvor kort avstanden fra topp til bunn er. Jeg blir ikke forundret om vi trynes stygt hjemme mot Sogndal neste helg, mens dere massakrerer Viking. Det ville vært typisk TL, ville det ikke?
Men klart dere har en crap trener og i år kan han ikke lenger flyte på grunnlaget etter Janne , sannsynligheten for at han blir kraftig avslørt for andre enn dere som alt har sett det er betydelig, og godt er det. Det er ikke bra for norsk fotball at den største klubben, med den beste stallen skal ledes av en tredjesorterings trener som PJH. Det er i grunn litt flaut også for en ikke RBK'er.
Hva gjelder forsvaret vårt så er det nok ikke så svekket. Det at Hammer ikke spiller er faktisk en klar styrke. Høiland og Timmi skal nok normalt spille, men Granli og Sortevik gjorde greie jobber i dag og jeg tror ikke Jon inge eller Timmi ville vært veldig mye bedre om i det hele tatt. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 24.03.2014 03:16 Post subject: |
|
|
Flott input. Du kommer med mange gode poeng. Men synes helt objektivt (Hehe) at dere fortjente seieren i dag. Dominerer banespillet og har flere gode angrep. Reell sjansestatistikk er vel Ca 6-5 i favør oss, selv om det opereres med 12-3 enkelte plasser.
Forresten, Har dere ikke bruk for høiland så tømmer jeg sparegrisen for å få lånt han i sommer under gamboas VM-fravær  |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 24.03.2014 09:14 Post subject: |
|
|
| "han kan ikke lenger flyte på grunnlaget etter Janne" he he |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 24.03.2014 10:13 Post subject: |
|
|
Fatter ikke at Søder utrolignok ikke klarer å score i dag...
Han burde satt to kansje tre med de feite sjangsene han hadde.
Bekrefter vell bare det vi fleste har fastslått. 6mill i dass >< _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
mcmort Senior
|
Posted: 25.03.2014 13:04 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | machiavelli wrote: | | Å påstå at det ikke er noen forbedring å spore er løgn. |
Alt i alt ser jeg ingenting som er bedre spillemessig enn under JJ |
Enig. Den største forskjellen er vel at vi faktisk var mye mere offensive under JJ - selv om vi brukte mye langballer. |
|
| Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 26.03.2014 12:39 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | | Knowrud wrote: | | rojensen wrote: | Fantastisk positiv gjeng Sånn som det ser ut her er det bare å legge ned hele klubben!!! Hva med å støtte klubben i stede for masse piss prat?  |
Det du gjør der er verre enn å være kritisk, for å være helt ærlig. Bestemor-holdning.
Det vi gjør her inne er å bry oss om tingenes tilstand, noe som er å støtte klubben. Det du gjør er å la ting forbli under pari og være helt ok med det. Det er faktisk mye verre og vil gi folk som Hoftun og Perry mer tid til å kjøre denne klubben ned i adecco. |
Dette er pisspreik. Dere har en intern konkurranse om å slenge mest mulig dritt mot ledelsen, og det basert på treningskamper. Er dere en anelse seriøse, så venter dere iallefall til serierunde 5 eller deromkring med å dra noen konklusjoner om klubben har hatt fremgang eller ikke.
Var på Marienlyst på fredag, og kan garantere, at selv om Godset vant 5-3, så var kampen i seg selv minst like begredelig som det som beskrives her inne. Likevel, hører jeg aldri en Godsetsupporter ta av og skjelle ut ledelsen fortsatt. De er bekymret, men venter til etter seriestart, med å dra noen konklusjoner... |
så de vant og scora 5 på en dårlig dag?? gleder meg til perry får oss så gode  _________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 26.03.2014 13:25 Post subject: |
|
|
| Hva er poenget med å gjenta nøyaktig samme post som du kom med for noen dager siden Irie? Du fikk til og med svar på den sist du skrev det. Troll? |
|
| Back to top |
|
 |
|