English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kolstad I.L
Junior

PostPosted: 14.06.2004 17:41    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:
Enig. man skal se først, så kommentere. greit å ikke syns en spiller er god nok, men da må man ha sett han i aksjon i en del treninger\kamper først. for alt det vi vet er han den nye ronaldo Razz

Var faktisk på Søndagens trening og han hadde mange fine raid på høyresiden og la fine innlegg og etter trening så hadde Perry en skudd øvelse med ham, for å si det sånn så har jeg sett bedre skudd, men han kan å dribble og legge inn i boksen så jeg tror han er et "røverkjøp"
Back to top
View user's profile Send private message
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 14.06.2004 17:58    Post subject: Reply with quote

se her ja. rask, gode finter og innlegg. så tror jeg ola og perry er bra mye bedre i engelsk enn det sjefen selv var, så jeg tror dette kan bli bra Smile

eirik87, har ikke mamman din lært deg at du ikke skal ha fordommer ?;)

2mas, er det mulig å få noe tilbakemelding fra trenerne ang denne spilleren fra Costa Rica ?Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Erik87
Proff

PostPosted: 14.06.2004 21:09    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:

erik87, har ikke mamman din lært deg at du ikke skal ha fordommer ?;)

Nei Very Happy
Iversen
Senior

PostPosted: 14.06.2004 23:14    Post subject: Reply with quote

min mamma lærte det meg heller ikke, ikke min far heller Cool
Erik87
Proff

PostPosted: 15.06.2004 06:39    Post subject: Reply with quote

Iversen wrote:
min mamma lærte det meg heller ikke, ikke min far heller Cool

Hehe Very Happy
Baadshah
Senior

PostPosted: 15.06.2004 09:49    Post subject: Reply with quote

RBK trenger 1 god midtforsvarer, hvis ikke Erik Hoftun kunne spille igår vill aradas blitt hentet ned. Dette er for dumt, selv om vi har Torjus Hansén i bakhånd så trenger vi en midtforsvarer.
Jeg synes at dette burde vært førstepiroteten å henta en midtforsvarer før vi henta en eller flere becker!
Vi har desverre ikke enda backupp i alle plasser enda! Surprised Shocked
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 15.06.2004 12:41    Post subject: Reply with quote

Baadshah wrote:
RBK trenger 1 god midtforsvarer, hvis ikke Erik Hoftun kunne spille igår vill aradas blitt hentet ned. Dette er for dumt, selv om vi har Torjus Hansén i bakhånd så trenger vi en midtforsvarer.
Jeg synes at dette burde vært førstepiroteten å henta en midtforsvarer før vi henta en eller flere becker!
Vi har desverre ikke enda backupp i alle plasser enda! Surprised Shocked

Får håpe de innså det når Hoftun fikk vondt i tåa Laughing
Mathiasman
Proff

PostPosted: 15.06.2004 12:54    Post subject: Reply with quote

vil itj rbk ha ein ny ving før dæm slepp enerly?! kain ødegaard bli eit alternativ?

NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net

Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Baadshah
Senior

PostPosted: 16.06.2004 09:35    Post subject: Reply with quote

HELT KLART Cool Laughing Very Happy Wink Mr. Green
Erik87
Proff

PostPosted: 16.06.2004 10:03    Post subject: Reply with quote

Leser at Rosenborg har tilbudt Robbie Russell et for lavt lønnstilbud(etter Robbie Russell's mening.)
Synes personlig at det er for dårlig av bratseth. KLubben vil ikke slite økonomisk om han får økt lønnstilbudet sitt med et par ti tusen i uka.
Det er ikke så farlig.
Blir regelrett forbannet viss rbk klarer å forkludre avtalen med Robbie Russell! Evil
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 16.06.2004 10:51    Post subject: Reply with quote

lurer på om rosenborg er blitt som Norge. Spare spare spare, men er den rikeste klubben i norge. hvor ille er det å gi en million i lønn til eliteseriens beste høyrespiller ? vet ikke hvor mye som er lagt på bordet, men kan ikke tenke meg at russell sier nei takk til en mill.

2mas, noen mulighet for tilbakemelding fra trenerne ang denne spilleren fra Costa Rica ?Smile
Back to top
Erik87
Proff

PostPosted: 16.06.2004 13:51    Post subject: Reply with quote

En million er ikke akkurat noen dårlig lønn i norsk fotball, så jeg tror nok han sier ja til en lønn rundt det. Men problemet er bare at bratseth (ifølge BT) sa att dette var det endelige tilbudet. Det blir jo helt feil å si det. La spilleren få legge fram det han krever så kan de diskutere seg fram til en god avtale for begge parter. Skulle ikke være så vanskelig det!
Når du har fått en spiller av hans kaliber for en så billig penge er det svært utaktisk å ødelegge avtalen isteden for å gi spilleren 100000 mer....
sander a
Senior

PostPosted: 16.06.2004 15:23    Post subject: Reply with quote

Var jo uenighet om lønn som førte til at også handelen med Øyvind Svenning gikk i vasken.

Hvis dette gjentar seg nok en gang kan man jo spørre seg om ikke Bratseths urokkelige prinsipprytteri ødelegger mer enn det faktisk gavner RBK som klubb.

For øvrig var jeg vitne til RBK`s sorg-forestilling på Nadderud på mandag. Etter det oppgjøret (samt de fleste øvrige kampene i år) er det ingen tvil om at RBK trenger nye kantspillere. Det var INGEN som verken prøvde eller kunne utfordre motstandernes backfirer. Brattbakk er en grei spiss hvis han får spille sentralt. Det samme er Karadas, og også en Frode Johnsen i form. Ingen av de tre er derimot kantspillere! Når Ola By presterer å sette opp denne konstellasjonen i angrepet samtidig er det jo som å be om forutsigbart og stasjonært angrepsspill.

Ved total mangel på kantspill i RBK, får man heller sette seg ned foran TV-apparatet og nyte Spania i ettermiddagens EM-kamp. Der serveres det garantert vingspill (Vicente & Exteberria) av øverste nivå.
Back to top
olaola80
Senior

PostPosted: 16.06.2004 16:30    Post subject: Reply with quote

Erik87 wrote:
Leser at Rosenborg har tilbudt Robbie Russell et for lavt lønnstilbud(etter Robbie Russell's mening.)
Synes personlig at det er for dårlig av bratseth. KLubben vil ikke slite økonomisk om han får økt lønnstilbudet sitt med et par ti tusen i uka.
Det er ikke så farlig.
Blir regelrett forbannet viss rbk klarer å forkludre avtalen med Robbie Russell! Evil

Synes dette er bra av Bratseth jeg! Vi skal ikke øse ut penger til spillere som faktisk KAN havne på en trebenk foran Bygger'n-tribunen! Spiller Russell som folk og oppnår suksess, så får han nok også tilbud om en bedre kontrakt med tiden. Stå på Rune!
Back to top
Baadshah
Senior

PostPosted: 16.06.2004 16:36    Post subject: Reply with quote

Enig med deg, vi (RBK) bør bruke minst en ving som Øyvind Storflor!
Så har vi en Harald Brattbakk på bakhånd som ving/spiss!
Vi har jo en Christian Sæther Moen også!! Laughing Cool Very Happy
Erik87
Proff

PostPosted: 16.06.2004 17:09    Post subject: Reply with quote

olaola80 wrote:
Erik87 wrote:
Det er ikke så farlig.

Synes dette er bra av Bratseth jeg! Vi skal ikke øse ut penger til spillere som faktisk KAN havne på en trebenk foran Bygger'n-tribunen! Spiller Russell som folk og oppnår suksess, så får han nok også tilbud om en bedre kontrakt med tiden. Stå på Rune!

Men det er jo best å slå til når spilleren selv har lyst til klubben. Å jeg tror ( tror, ikke vet.) at det er ikke så mange pengene som skal til.
Så klart skal ikke rbk øse ut med penger til spillere, men noen sjanser må man ta! Forsvaret er gammelt og må fornyes. Da lar man ikke en avtale med en spiller som Robbie Russell gå i vasken. Men det er nok ikke så voldsomt stor forsjell mellom partene heller, så jeg har troen på at det løser seg til det beste for begge parter.
2mas
Sjef

PostPosted: 16.06.2004 17:19    Post subject: Reply with quote

hobbus wrote:
2mas, noen mulighet for tilbakemelding fra trenerne ang denne spilleren fra Costa Rica ?Smile

Per Joar Hansen liker det han ser:

- Andy har klart seg godt på treningene. Han er en imøtekommende og lærevillig spiller, og viser i sine beste stunder at han holder et godt ferdighetsnivå, sier «Perry» til rbkweb.com.

Rosenborg-treneren mener costaricaneren har mange fine kvaliteter.

- Han er god én mot én offensivt - også alene med keeper. Han har god balanse og et godt taktskifte. Du ser at det er en spiller som er flink til å lukte målsjanser. Herron har et relativt godt blikk for spillet, og mange assists i den hjemlige ligaen beviser det.

Les mer: - Andy greier seg bra

...men Per er blant annet usikker på om Herron passer inn i RBK-stilen... Rolling Eyes
Back to top
Yzerm4n
Junior

PostPosted: 17.06.2004 02:25    Post subject: Reply with quote

Erik87 wrote:
olaola80 wrote:
Erik87 wrote:
Det er ikke så farlig.

Men det er jo best å slå til når spilleren selv har lyst til klubben. Å jeg tror ( tror, ikke vet.) at det er ikke så mange pengene som skal til.
Så klart skal ikke rbk øse ut med penger til spillere, men noen sjanser må man ta! Forsvaret er gammelt og må fornyes. Da lar man ikke en avtale med en spiller som Robbie Russell gå i vasken. Men det er nok ikke så voldsomt stor forsjell mellom partene heller, så jeg har troen på at det løser seg til det beste for begge parter.

Han må da være fornøyd bare han tjener mer enn hva han gjør i Sogndal. Tror nok han har større sjanse for å bli hentet av større klubber om han spiller i Rosenborg. Christer Basma spiller jo ikke for evig han heller.
Erik87
Proff

PostPosted: 17.06.2004 06:12    Post subject: Reply with quote

Kommer ann på det. Haver han på benken er del sjangsen for at han havner i utlandet liten. Nå er dte bare å vente å se hvordan det går. Tror alikevell at Russell blir rbk spiller til høsten!
toavo
Senior

PostPosted: 17.06.2004 11:07    Post subject: Reply with quote

Satt i går å så på Russland mot Portugal. Det virket på meg som om nesten alle de offensive spillerne til Russland var balltekniske og hurtige.
Jeg ser at det kan melde seg en språkbarriere hvis spillerne ikke snakker Engelsk.
Men hva om man tar en liten titt østover også. Jeg kan ikke forestille meg at de har samme prisklasse som vest europa.

Jeg forsto det slik at spillerne var unge og det er vel et kjempepluss.
Kan det hende at vi ender opp med en par Russere i stallen ? Smile
2mas
Sjef

PostPosted: 17.06.2004 13:15    Post subject: Reply with quote

Jeg tror fortsatt at Gamst drar utenlands i løpet av sommeren (året), men jeg er ikke sikker på at Tromsø får så mye penger som de ønsker for ham....

Smågrisk som de er, var de ikke fornøyde med Blackburns bud på totalt 25 millioner kroner og takket nei. Dermed ga eks-klubben til Berg, Bjørnebye, Østenstad og Andresen opp: Blackburn dropper Gamst
Back to top
Baadshah
Senior

PostPosted: 17.06.2004 15:26    Post subject: Reply with quote

Men det ser ut som om Robbie Russell blir klar! Laughing Very Happy Cool Wink

http://www.rbkweb.com/vis/2791
Erik87
Proff

PostPosted: 17.06.2004 15:31    Post subject: Reply with quote

Baadshah wrote:
Men det ser ut som om Robbie Russell blir klar! Laughing Very Happy Cool Wink

http://www.rbkweb.com/vis/2791

Sogndal ledelsen er iallefall det da Smile Håper bare at spilleren også signerer kjapt, så det blir unnagjort! Very Happy

Last edited by Erik87 on 17.06.2004 15:55; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Baadshah
Senior

PostPosted: 17.06.2004 15:50    Post subject: Reply with quote

Hehe jepp! Laughing Cool
Baadshah
Senior

PostPosted: 17.06.2004 17:02    Post subject: Reply with quote

BAD NEWS! Sad Surprised Shocked Confused Razz Crying or Very sad Mad

http://pub.tv2.no/nettavi...241132.ece

VELDIG SYND! Nå må vi få forsterkning da!
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 24, 25, 26 ... 133, 134, 135  Next
Page 25 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb