English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stefan Strandberg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 133, 134, 135  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EspN
Veteran

PostPosted: 13.10.2013 03:54    Post subject: Reply with quote

FÃ¥ ut hele forbanna ledelsen og ansett eggen i styret.. FY faen for en klovne klubb...
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
pingvin
Veteran

PostPosted: 13.10.2013 07:37    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Hedon wrote:
Vi har blitt elendige på å få valuta igjen for spillerne våre.

Takket være EH. Tapte mye penger under ham.
Taper, presens. Som i nåtid. Han er fortsatt den udugelige SD´n i klubben.
Back to top
View user's profile Send private message
RBK 2014
Junior

PostPosted: 13.10.2013 10:32    Post subject: Reply with quote

Alle spillere vil alltid bort og til bedre klubber så det er vel en selvfølge. Så er det bare 2-3 spillere hos oss som jeg ser at bedre klubber vil ha. Strandberg, sælnes og kanskje Tore
Hedon wrote:
Nidaros79 har sterke kilder i/rundt klubben, så om han skriver at Strandberg vil bort så tror jeg på det. Når jeg vet at vi solgte seriegullet og Tarik for 14 millioner, så tror jeg også på at klubbe vil takke ja til et bud på 4 for Stefan.

Vi har blitt elendige på å få valuta igjen for spillerne våre.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.11.2013 23:32    Post subject: Reply with quote

- Stefan er ekstremt dyktig i alt han gjør. Når jeg tenker tilbake på sesongen hans, kan jeg ikke huske én feil han har gjort. Stefan er en ledertype, en klok spiller som leser spillet på en veldig bra måte. Han er også god til å gjøre grep underveis i kampene når det er noe han reagerer på. Med andre ord: Han er en kapteinstype, skryter Rosenborg-treneren.

Les mer: FÃ¥r ros av sjefen

Lyngdølen, eks-MKeren og nåværende Rosenborg-spiller Strandberg fikk sammen med Ørjan Nyland debutantnålen og vimpel onsdag overrakt av Norges Fotballforbund etter sin første A-landskamp.

Les mer: Hedret av fotballforbundet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 22.11.2013 00:10    Post subject: Reply with quote

– Det er selvsagt hyggelig å høre. Ingen kjenner meg bedre enn «Perry» etter to år på landslaget og nå ett år i RBK, sier Strandberg, som er enig med trenerens karakteristikk av ham som en ledertype.

– Ja, jeg er nok en naturlig leder. Jeg liker å ta ansvar. Og jeg blir bedre med å ta ansvar, også. Jeg har vært kaptein i over tre år på U21-landslaget. Da er det kanskje naturlig at jeg blir nevnt som en mulig fremtidig kaptein på A-landslaget, også, legger lyngdølen til.

Les mer: – Gøy å debutere
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 13.12.2013 09:57    Post subject: Reply with quote

RBK takket nei til salg av Strandberg forrige uke. Et bud med bra lønn til Strandberg.

Russerklubben som er på ferde igjen?
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 13.12.2013 10:28    Post subject: Reply with quote

Hæ? Har du en kilde/link?
Back to top
thoves
Veteran

PostPosted: 13.12.2013 10:45    Post subject: Reply with quote

Nevermind.... Jeg som blingsa. Var et gammelt innlegg i en ny tråd på en annet forum..

My bad!
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 13.12.2013 15:34    Post subject: Reply with quote

Remi er forøvrig jævla heldig som har Nora Mørk! Tommel'n opp!

- Torgeir Børven
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 13.12.2013 17:36    Post subject: Reply with quote

Det er bare for Byåsen å ta kontakt med Nora, på høy tid for Trondheim å ta tilbake tronen som både fotball-og håndball by nr. 1.
Back to top
mexes
Junior

PostPosted: 14.12.2013 01:49    Post subject: Reply with quote

En bekjent av meg er tilstede under håndball VM i Serbia. Vedkommende kjenner også Nora Mørk og skal ha blitt fortalt at hun vurderer et tilbud fra den ungarske klubben Gyor. Det interessante og merkelige er at Strandberg visstnok skal være lysten på og følge etter. Fotballaget der i byen regjerende dobbeltmestere og skal være villig til og tilby en lønn som lokker han til en såpass liten liga.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 14.12.2013 02:38    Post subject: Reply with quote

Vet ikke hva som er tilfellet eller hva som blir utfallet her, men Demidov ble «merkelig» etter å ha blitt sammen med hekkeløperen. Det sies at kjærlighet gjør blind. Likevel vil jeg tro at Strandberg ikke kommer til å gjøre karrieredrap ved å velge Ungarsk fotball?
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2013 11:37    Post subject: Reply with quote

Et marginalt skritt ned fra Tippeligaen, kanskje. Vi sitter i den samme bakgården. Og jer er ærlig talt usikker på om Strandberg har noe i en bedre liga å gjøre. Er ikke overbevist om at han vil gjøre det bra i dansk fotball, for eksempel.

Han mÃ¥ nok dra dit han fÃ¥r best betalt, og om det er i Ungarn sammen med dama - sÃ¥ vil jeg forstÃ¥ valget hans. Der fÃ¥r han spille, og kanskje til og med bli en stjerne. HÃ¥ndball er ogsÃ¥ stort i Győr med fulle tribuner, sÃ¥ de to kan potensielt bli superstjerne kjendispar i Ungarn. Sikkert besnærende tanke for dem, det. Begge er vel typer som liker oppmerksomhet Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TomH
Veteran

PostPosted: 14.12.2013 13:41    Post subject: Reply with quote

He he,
Hedon, du høres så bitter ut...

Forøvrig tror jeg at Strandberg ville gjort det meget bra i dansk fotball. Derimot tviler jeg veldig på at han ville gjort det godt i de gode europeiske ligaene.
Henri
Legende

PostPosted: 14.12.2013 13:46    Post subject: Reply with quote

Enig med TomH. Strandberg er undervurdert (her inne) og tror han ville gjort det veldig bra i Danmark.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.12.2013 14:04    Post subject: Reply with quote

Sikkert fine flyforbindelser Wien/Bratislava/Budapest - Moskva om nødvendig.

Greier vel ikke helt å si at jeg føler Strandberg hevet RBK veldig kraftig etter at han kom tilbake i mai - syns det har vært litt for ofte på det jevne for hans del før og etter EM, men det er herlig hvordan han hele tida blokkerer skudd med kroppen. Ordentlig stopper!
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2013 14:25    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
He he,
Hedon, du høres så bitter ut...

Bitter? Hvorfor skulle jeg være bitter? Fordi jeg ikke er overbevist om at han er god nok for en bedre liga? Eller fordi jeg tror han kunne trivdes i Ungarn?

Skjønner ikke helt hva du mener. I overkant enkelt å trekke frem bitter-kortet, føler jeg.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2013 14:34    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Strandberg er undervurdert (her inne) og tror han ville gjort det veldig bra i Danmark.

Hva vil du si er Strandberg sine styrker? Hvilken del av han er undervurdert?

Slik jeg ser det er han middels på alt. Han er "komplett" i den forstand at han ikke har noen store svakheter, men han er komplett på et ganske lavt nivå. Nok til å gjøre det kurant i Tippeligaen ja, men jeg tror sannelig ikke nivået skal mange hakk opp før han ser ganske dårlig ut. Middels- fart, middels- teknikk, middels+ hodestyrke, middels+ duellstyrke, middels- pasningsstyrke. Han er rå på innstilling og innsats, og kombinert med det andre er det gjerne nok til å klare seg bra i Tippeligaen.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 14.12.2013 15:38    Post subject: Reply with quote

Jeg mener han er en bra duellspiller og bra taktisk. Mangler kanskje litt tempo på små avstander til å bli bra i gode ligaer. Når jeg mener at han er undervurdert så er det fordi mange ser ut til å mene at det er lett å erstatte han. Det tror jeg absolutt ikke.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 14.12.2013 16:09    Post subject: Reply with quote

På det taktiske er han utvilsomt meget bra. Begår vel nesten aldri posisjoneringsfeil.
innstilling og innsats ( god mentalt) + god taktisk > Rask og teknisk som stopper.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.12.2013 19:18    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jeg mener han er en bra duellspiller og bra taktisk.

Angående hans taktiske egenskaper vil jeg si det er både og. Han posisjonerer seg bra, men valgene han tar med ballen i beina er til tider helt latterlige. Prøver seg for ofte på pasninger han ikke mestrer, eller så måkes ballen fremover. Skal sies at dette godt kan skyldes talentløse instrukser fra sidelinja, for synes han var vesentlig bedre i det oppbyggende spillet under EM i sommer. Der var han til tider ruvende på det området, men har vel aldri sett de egenskapene i Rosenborg.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.12.2013 19:40    Post subject: Reply with quote

Strandberg er flink til å posisjonere seg på cornere - spesielt defensivt. I bortekampene mot Start og Lillestrøm føltes det som om alle hjørnesparkene til motstanderlaget havnet på hodet hans.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 14.12.2013 22:54    Post subject: Reply with quote

Han som mange andre på RBK evner ikke å sentre pasninger, så da blir det farlige kontra mot i hver kamp. Derfor vil han være en stor katastrofe i en liga bedre en Drittligaen.

Han har heller ikke utviklet seg noe særlig i RBK, så det er bare å dra.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 14.12.2013 23:13    Post subject: Reply with quote

Stefan er dessverre ingen god dribler, ellers har han mye bra.

En egenskap få har nevnt, men som er utrolig viktig, er at han er en vinner. Han stiller skyhøye krav til seg selv og medspillere på treningsfeltet (i mye større grad enn f.eks. Tore). Dette er ikke en egenskap det er bare-bare å erstatte, og vi har ikke for mange av denne typen. Håper han blir.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 15.12.2013 02:47    Post subject: Reply with quote

Hedon,
jeg skrev at du hørtes bitter ut, fordi du aldri har blitt en del av et superstjerne kjendispar i Ungarn.

Ps. Dette vet jeg egentlig ikke, men er noe jeg tror.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 133, 134, 135  Next
Page 44 of 135

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb