View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.08.2013 02:16 Post subject: |
|
|
Spør du meg, lukter det svidd av hele lagoppstillingen. Skjelvik er nok ikke blant de svidde, dessverre. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 21.08.2013 02:26 Post subject: |
|
|
Det var jo voldsomt til respekt for Ulf da. Greit at de har tatt en del poeng i det siste, men tror ikke vi skal være veldig redd for å bli overkjørt. Sjansen er vel betydelig større for at dette blir en kamp vi fører og må vokte oss for kontringer i mot. Da kan en lynrask Skjelvik være å foretrekke også i det defensive.
Spørsmålet er dog hvilken forfatning Skjelvik er i etter det lange skadeavbrekket. Hvis han bare holder en omgang er det lite hensiktsmessig å starte med han. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.08.2013 02:35 Post subject: |
|
|
Det beste er vel å ikke starte med ham? Er man nervøs, så er man nervøs, likeledes, er man feig, ...
Ulf har vel fem seire og ett tap på de siste seks kampene og dermed best i klassen for perioden. Ingen respekt, men man må jo ta signalene på alvor, eller? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 21.08.2013 13:12 Post subject: |
|
|
Joda, men man må se på måten poengene har kommet på. De har ikke kommet fordi de spillemessig har kjørt over motstanderne. At Ulf skal gå ut og kjøre en kamp mot Rosenborg er ikke et veldig sannsynlig scenario. Det bør i allefall ikke være det om vi har någenlunde innsats. Jeg tipper de fleste sjansene dems vil komme på overganger.
Jeg ser jo gjerne at Skjelvik starter om han er klar for det, men han har 20min A-lagsfotball og 1(?) omgang for RBK2 de siste 10 månedene. Om han ikke holder mer enn 45min er det lite hensiktsmessig å bruke han fra start. Det handler ikke om å være feig, men en taktisk vurdering i forhold til å ha 3 bytter som kan brukes offensivt om vi f.eks blir stangende mot en forsvarsmur. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.08.2013 18:11 Post subject: |
|
|
om skelvik slå opp skaden i dag, er da helland neste alternativ på backen eller kjører vi høilandos? _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.08.2013 18:16 Post subject: |
|
|
Helt klart, Høiland! _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 21.08.2013 20:11 Post subject: |
|
|
Må si jeg ble overrasket da han startet. Men nå kan det se ut som et lurt valg av Perry. Nå har han kanskje kvittet seg med nervene til søndag?  |
|
Back to top |
|
 |
Keyser Soze Senior
|
Posted: 21.08.2013 21:55 Post subject: |
|
|
Fikk dessverre ikke sett Skjelvik sin innsats i dag. Kan noen av dere som så kampen si noen ord om hans prestasjoner i dag? _________________ «Komplett leksikon, i utmerket stand gis bort, da behovet for det, ikke lenger er til stede, da kjerringa veit, og kan alt....» |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2013 21:56 Post subject: |
|
|
Elendig. |
|
Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 21.08.2013 22:02 Post subject: |
|
|
Ballkontroll fra helvete, håper dette kommer av dårlig dagsform. Han vant et par hodedueller, men det var det. _________________ "A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
|
|
Var ikke mye å skryte av nei. Men vi får gi han litt tid, siden han tross alt har vært ute med skade rimelig lenge. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
|
|
Elendig ja,men han har vært ute lenge,lite kamptrening. Må gi han mere tid ja. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 21.08.2013 22:05 Post subject: |
|
|
Han var nok en god del nervøs i dag,tross alt debuten.
Prøvde å gjøre alt riktig og enkelt, og ble litt for het til tider.
Gi han litt tid, så blir dette bra.
Har vært mange slike debutanter på Lerkendal tidligere og som har spilt seg kratfig opp. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 21.08.2013 22:14 Post subject: |
|
|
Vi har vel hatt værre back debutant enn det der ja. Husker jo Lustig på Alfheim(?)  |
|
Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 21.08.2013 22:15 Post subject: |
|
|
Veldig svak debut faktisk, men jeg tror mye skyldes nerver og mangel på kamptrening. _________________ Alfredbørs 1-10: 7 |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.08.2013 22:32 Post subject: |
|
|
Ingen RBK-er skal dømmes basert på debutomgangen. Han må et par hakk og det vet han nok. Men han er ung og nylig tilbake fra skade, det er to faktorer som taler for at han kan forbedre seg kraftig utover høsten og gjennom neste sesong.
Er ikke villig til å plassere han i Lars Blixt-båsen helt enda! |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 21.08.2013 22:45 Post subject: |
|
|
Helt greit at han skal slite med å konkurrere ut Dorsin på venstreback, men vil forhåpentligvis etterhvert likevel bli en trussel som gjør at Dorsin også må heve seg fremover... |
|
Back to top |
|
 |
Ivar Veteran

|
Posted: 21.08.2013 23:25 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Ingen RBK-er skal dømmes basert på debutomgangen. |
Kjenner en som baserer Besart Bersiha kun på debuten hans mot Molde. Skjelvik kan nok bli en Gamboa nummer 2. Noe som sikkert vil få det til å se ut som vi spiller med to i forsvar til tider, da begge står 15 meter lengre frem enn en treg forsvarer kan gjøre. _________________ @Ivaraal |
|
Back to top |
|
 |
Lynvingen Junior
|
Posted: 22.08.2013 10:49 Post subject: |
|
|
......ryktene om min død er er betydelig overdrevet.
Det er klart det er fristende å trekke seg tilbake mens leken er relativt god, for så å gjøre et grasiøst comeback i lavere divisjoner, men det er jo totalt uinteressant for andre enn Joniesta Høiland.
Nuvel, dette skal ikke handle om Lynvingen. Det er fristende å si at hovmod står for fall, hva sa jeg, se hvem som fikk rett osv, men, dette er ikke stilen til Lynvingen. Først, hva om vi rekrutterer Aham Okeke, mannen er jo rask, det er klart han ville greid seg på vingen? Eller er det ikke sånn? kanskje må man vise prov på noe mer for å ikle seg svart og hvitt?
Skjelvik viste ikke prov på noenting! Dårlig touch, plasseringsproblemer, hasardiøs i stilen...også skylder man på nerver? Ønsker vi egentlig en nervebunt som ikke takler et slunkent Lerkendal på en dårlig onsdag? Ønsker vi ikke heller en mentalitet allà Bille som kunne spilt på et fullsatt St bernabeu i adams drakt uten å fortrekke en mine? I fare for å gjenta meg selv, Skjelvik har ingenting på Rbk å gjøre.
Quote: |
Robert81
Senior
Posted: 06.08.2013 21:40 Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Det har blitt sagt mye urovekkende om Lynvingen etter hans inntog på forumet. Personlig vet jeg ikke hvorfor han er så oppsatt på å komme i kontakt med gamle damer, og det er heller ikke noe jeg ønsker å kommentere. |
Kjære Robert81, jeg ser du sjofelt fipler om hermetiserte kvinns og pipebruk. Det er sågar ikke jeg som tjener til livets opphold under pinballmaskinen på London pub, og er det visseløpig ikke fasinasjon for kromkaker som har fått nevnte herremann til å reise sørover i landet, men andre rørprodukter? |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 22.08.2013 11:02 Post subject: |
|
|
I RBK har vi vel sett nok av eksempler på debutkamper ikke alltid er den beste pekepinnen på framtidig suksess. |
|
Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 22.08.2013 11:04 Post subject: |
|
|
Ref Lustig. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 22.08.2013 11:42 Post subject: |
|
|
Jepp. Skammelsrud ble vel kalt katta i sekken. Brattbakks første kamper var dårlige. Sørensen brukte en sesong på å bli varm i trøya. På motsatt side har vi Kjell Roar Kaasa (tomålsscorer i sitt andre innhopp), Tor Gunnar Johnsen (tomålsscorer i debuten), Robert Boateng (helt fantastisk i testkampen) og Besart Berisha (tomålsscorer i debuten).
Det finnes naturligvis også eksempler på spillere som har startet dårlig og aldri blitt til noe, og spillere med fantastiske debuter som har blitt like fantastiske. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 22.08.2013 11:58 Post subject: |
|
|
Ta med Eguren også, som var helt konge i alle treningskampene. Fullstendig fiasko da alvoret startet. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.08.2013 12:33 Post subject: |
|
|
Dessuten var ikke hovedankepunktet mot Lynvingen at Skjelvik er dømt til å lykkes, det var at nivået i Kalmar og Allsvenskan ikke er så milevis unna som han skulle ha det til. Det kan en slå fast. Hvordan det vil gå med Skjelvik, det er fortsatt i det blå selv etter en heller svak debut.
Så det er ikke bare å komme her og komme her. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 22.08.2013 12:48 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Ta med Eguren også, som var helt konge i alle treningskampene. Fullstendig fiasko da alvoret startet. |
Jaha? Husker det som om at han var god hver gang han fikk sjansen. |
|
Back to top |
|
 |
|