English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sverige - Norge
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:40    Post subject: Reply with quote

Helt greit at Drillo taper. Feller ikke en tåre om de ryker raskest mulig i kvalikken heller. Jo raskere vi får på plass en mer kompetent trener jo bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
Knowrud
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:46    Post subject: Reply with quote

Herregud så middelmådig Jarstein er.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:46    Post subject: Reply with quote

Veldig, veldig enig med deg, Sløvsekken! Samtidig er det bare til å få vekk Semb, også. Fossilene har gjort sitt.
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:54    Post subject: Reply with quote

Skjønner ikke hvorfor ikke Grindheim,Gamst,Huseklepp, og Bjørn helge Riise spiller kampen?
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:57    Post subject: Reply with quote

Ciljan bør seriøst varsle om at han ikke stiller til kamp før Norge har en ordentlig leder. Håper det er en grunn til han ikke spiller som vi ikke vet om.
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 20:59    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Ciljan bør seriøst varsle om at han ikke stiller til kamp før Norge har en ordentlig leder. Håper det er en grunn til han ikke spiller som vi ikke vet om.

Helt enig.
Back to top
sveininge
Rutinert

PostPosted: 14.08.2013 21:04    Post subject: Reply with quote

Drillos reaksjon på at Stefan Johansen ble kåret til Norges beste var sikkert veldig oppmuntrende og støttende for debutanten.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 21:09    Post subject: Reply with quote

Haha for en klovn. Fatter ikke at man kan ha en slik fyr som landslagstrener. Han har sittet og trodd at han kan alt, og har blitt fullstendig utdatert. På dette tidspunktet kunne han glatt gått inn og tatt over rollen til en av gamlingene på balkongen i Muppet Show.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 21:41    Post subject: Reply with quote

Det var nu sørgelig. På tide at Drillosauren pensionerer sig.

Haha,dansker som skriver det:P
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:02    Post subject: Reply with quote

"For Rune Almenning Jarstein ble det tøft å møte superstjernen på Friends Arena, uten at han bryr seg så altfor mye om Zlatans opptreden.

- Hva tenker du om det Zlatan gjorde på banen i dag?

- Det driter jeg egentlig i, sier Jarstein til Dagbladet.

- Men det var bra?

- Jeg ga deg akkurat et svar, gjorde jeg ikke det?, fortsetter den norske keeperen."

http://www.dagbladet.no/2.../28705000/

Rune i storform som vanlig..
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:04    Post subject: Reply with quote

Jarstein har vært potte sur lenge nå, kan ikke huske at han var slik når han var hos oss?
Hedley
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 22:13    Post subject: Reply with quote

Haha, RAJ altså. Burde jo fått langt kvassere spørsmål. Eksploderer snart den bomba der.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.08.2013 22:41    Post subject: Reply with quote

Skulle ønske det var flere som kunne være flinke til å sette på plass idiotiske journalister med tåpelige spørsmål. Selvfølgelig driter Jarstein i hvordan Zlatan gjorde det i kveld! Han har da forhåpentligvis fokus på seg selv og sitt. Skal han liksom stå der og servere skrytefraser av Zlatan fordi journalistene ber om det? Det er tåpelig.

Akkurat som når norske journalister maser så jævlig på utenlandske utøvere om hva de synes om den og den nordmannen. Det er så sinnssykt flaut. Dette er samme greia, bare at nå er det tilfeldigvis en svenske som journalistene vil dyrke frem som en helgen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 14.08.2013 22:48    Post subject: Reply with quote

Sier meg enig. VG-Gattuso slår i papiravisa fast at han og kollegene er i Stockholm for å snakke med og skrive om Zlatan, ikke for å se Norge. Det sier sitt.

Naturligvis er det et snev av ironi, men oppslagene de siste to dagene begynner å bli latterlige.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
toreinar
Veteran

PostPosted: 14.08.2013 23:54    Post subject: Reply with quote

BjarneS wrote:
Aristoteles wrote:

Helt enig.

Ikke la mannen som passer best som utstoppa eller i et vokskabinett ødelegge karrieren din Per.
obri
Proff

PostPosted: 15.08.2013 01:35    Post subject: Reply with quote

Dette lokale laget tror jeg hadde knust Drillosaurus sine utvalgte.

Lunna- Svensson , Reginussen, Moe, Skjelvik-Skjelbreid, Selnæs, Tettey-Helland, Bakenga, Storflor.

Drillo bør pensjoneres.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 15.08.2013 03:41    Post subject: Reply with quote

Landslaget bør selvsagt bygges rundt spillere som Ciljan og Tettey, spillere som leverer jevnt på høyt nivå internasjonalt. I tillegg kjenner de hverandre godt fra før. Tettey var ikke tatt ut, og Ciljan er bakerste mann i køen på benken. Noen få selvskrevne har Drillo med, som Moa, Hangeland og (innbytter) Nordtveit, men flere av våre viktigste spillere blir utelatt.

Slike ting er grunnen til at jeg ser på landslaget som totalt uinteressant, noe det kommer til å være så lenge pæle-kommunisten sitter ved roret. Så lenge Grindheim og Gashi foretrekkes foran Tettey og Ciljan er landslaget en dårlig spøk.
smogli
Proff

PostPosted: 15.08.2013 09:39    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/2.../28707348/

Quote:
- Sa jeg var seint ute
Det var også svaret Forren fikk da han snakket Zlatan på vei av banen ved halvtid.

- Jeg ville lure til meg drakta han, men det var en som hadde vært litt slu på forhånd og allerede avtalt å få drakta hans. Det var en god tone mellom oss, men han sa at jeg var seint ute, fordi Joshua allerede hadde bedt om den, sier Vegard Forren.

Ikke rart det gikk fort for Forren, når hodet hans i de første 45 min hadde fokus på å få tak i drakta til Zlatan.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 15.08.2013 10:07    Post subject: Reply with quote

http://www.vg.no/sport/fo...d=10106026

Erik Soler har skjønt det.

- Hva Drillo tenker på når han lar klubbløse Daniel Braathen starte, når man har Per Ciljan Skjelbred, som spiller i en av Tysklands største klubber - uke inn, uke ut - som du henter fra Tyskland for å sitte og stirre i taket i Friends Arena i 90 minutter, det fatter ikke jeg. Det er elendig management, sa Solér.

- Da kan du heller la han være i Hamburg og ta med en unggutt fra Norge i stedet. Det henger ikke på greip i det hele tatt.

Montana
Veteran

PostPosted: 15.08.2013 10:16    Post subject: Reply with quote

Enn det at Drillo får lov til å uforstyrret ødelegge landslagskarierene til spillere som Per og Tettey. Med oppegående trener hadde landslaget vert bygd rundt disse 2 da de er omtrent de eneste som spiller fast i store ligaer. Skam deg Drillo, trekk deg.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 15.08.2013 10:53    Post subject: Reply with quote

Bongo wrote:
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/landslaget/artikkel.php?artid=10106026

Erik Soler har skjønt det.

- Hva Drillo tenker på når han lar klubbløse Daniel Braathen starte, når man har Per Ciljan Skjelbred, som spiller i en av Tysklands største klubber - uke inn, uke ut - som du henter fra Tyskland for å sitte og stirre i taket i Friends Arena i 90 minutter, det fatter ikke jeg. Det er elendig management, sa Solér.

- Da kan du heller la han være i Hamburg og ta med en unggutt fra Norge i stedet. Det henger ikke på greip i det hele tatt.

Er ikke så veldig ofte Solèr kommer med noe vettugt, men her er jeg 100% enig. Sykt at Gashi foretrekkes foran Ciljan!
Back to top
Zzyzx
Veteran

PostPosted: 15.08.2013 11:02    Post subject: Reply with quote

Braaten har noe vi ikke har i laget fra før av, at han får spille er jeg ikke direkte sjokkert over. Men syns det er rimelig toskete at Ciljan ikke får spilletid. Ville klart valgt bort Gashi for Ciljan. Nå har jeg aldri noensinne sett Gashi spille en god kamp så det er et ganske lett valg for meg det der riktignok.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 15.08.2013 11:37    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Enn det at Drillo får lov til å uforstyrret ødelegge landslagskarierene til spillere som Per og Tettey. Med oppegående trener hadde landslaget vert bygd rundt disse 2 da de er omtrent de eneste som spiller fast i store ligaer. Skam deg Drillo, trekk deg.

Fast? NÃ¥ja.

Skjelbred var på benken de siste 3 kampene i fjorårets sesong, og var også ubenyttet reserve i serieåpningen i Tyskland. Man kan dermed si at Drillo bare behandler ham slik han for tiden blir behandlet i Hamburg.

Tettey spilte ikke så mye i slutten av fjorårssesongen, på benken i 4 av de siste 5 kampene.

Spillere som Hangeland og Nordtveit (og Riise for den saks skyld, selv om han er ute av landslaget) har hatt mye mer spilletid enn disse to.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 15.08.2013 12:06    Post subject: Reply with quote

Mens Forren sitter på benk/tribune i over et halvår men er selvfølgelig førstevalg etter 2 kamper for Molde (Foran Tore Reg som har spilt på et stabilt høyt nivå hele året). Daniel Braaten blir tatt ut og får spilletid til tross for at han er klubbløs og ikke har spilt en kamp på månedsvis.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 15.08.2013 13:29    Post subject: Reply with quote

Drillo gir seg etter denne kvaliken uansett, men hovedproblemet er fortsatt at det er for lite kremspillere å velge blant. Hvem spiller skikkelig fast i en stor liga, foruten Hangeland og Nordtveit?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Page 4 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb