English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jørgen Skjelvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 64, 65, 66  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 04.08.2013 21:59    Post subject: Reply with quote

De færreste her inne har sett han spille, de færreste her inne vet hvordan form han er i etter skadeopphold i lange tider, og de færreste vet hvordan han ville løst dagens kamp.
Men basert på at vi ikke slipper inn noen mål idag og vinner komfortabelt så er det litt småharry å bastant mene at vi burde hatt han kontra Dorsin.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran

PostPosted: 04.08.2013 22:08    Post subject: Reply with quote

Veldig enig. Dorsin er fortsatt en viktig spiller for oss, til tross for en svak kamp.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 05.08.2013 13:59    Post subject: Reply with quote

Skjelvik blir "spart" i dag mot Strindheim. Klubben ønsker ikke å ta noen sjanser med skaden hans. Da blir det 1 uke til med trening iflg. RBK.
Lynvingen
Junior

PostPosted: 06.08.2013 10:16    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jeg skal innrømme at jeg selv også er noe ambivalent i forhold til Skjelvik og føler nok at mange griper etter halmstrå og ubevisst lar seg rive med av forumets antagelser og optimisme som del av psykisk betingede forsvarsmekanismer muligens utløst av nostalgisk lengsel til svunnen fortid og storhet mant frem av konsensus om at man skal tilbake til røttene, hvilket i vårt tilfelle helt innlysende fremkaller kollektive assosiasjoner til grundig metodisk gjennomgang av alle aspekter ved enhver spillerovergang som ikke etterlater noen åpning for at en handel til slutt skulle kunne besegles som nok en ynkverdig saga om fallitt der ikke behøver videre utdypning hvorvidt finnes rom for. Stadige konstateringer om nøkkelegenskaper fra øverste hylle demper heller ikke forventningene om at man her har en mann som egenhendig vil løfte klubben nærmere målet som nok for mange, om de blir konfrontert, vil by på vanskeligheter å definere nærmere hva består av.

Det gleder en gammal hurra-melankoliker at Lynvingens inntreden på forumet har vært en kilde til inspirasjon for ovennevnte herremann. Kopien blir aldri så bra som originalen, riktignok, og grunnleggende tegnsetting må til for grøntkort på dette nivået. Det betyr ikke at Lynvingen ikke verdsetter en duell, og jeg dømmer ikke, selv om Robert81 ifølge uverifiserte rykter skal være en av distriktets hissigste assgrabbers, bannlyst på all offentlig kommunikasjon. Så får de som fortsatt har tålmodighet se hvem som står igjen med drøppert og knekt kurongkølle.

Uansett, jeg drar plastikken av sofaen og forbereder meg på å kjøre nedpå noen solide stag med fyrstekake når Skjelvik debuterer. Det vil i sannhet bli en stor dag. Sayonara!
Back to top
Robert81
Rutinert

PostPosted: 06.08.2013 21:40    Post subject: Reply with quote

Se her, ja. En vis mann harselerte en gang rundt at skråsikkerheten kan være ens verste fiende, og sannelig skulle visst jeg også, sett i ettertid, lest gjennom innlegget før det ble postet og deretter foreviget gjennom opptil flere siteringer - vi kjenner jo alle til viktigheten av riktig bruk av komma! Som et fantastisk lykketreff var det i denne situasjonen ingen som skulle henrettes ved skyting for så å bli benådet, gitt meg i oppgave å formidle.

Det har blitt sagt mye urovekkende om Lynvingen etter hans inntog på forumet. Personlig vet jeg ikke hvorfor han er så oppsatt på å komme i kontakt med gamle damer, og det er heller ikke noe jeg ønsker å kommentere.

Synd Skjelvik ikke ble å finne på Myra kunstgress, men det er jo bedre å være sikker på at skaden er borte enn å risikere tilbakefall av en allerede langvarig skadesituasjon, historien tatt i betraktning.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.08.2013 01:10    Post subject: Reply with quote

vegran wrote:
Robert81 wrote:
Jeg skal innrømme at jeg selv også er noe ambivalent i forhold til Skjelvik og føler nok at mange griper etter halmstrå og ubevisst lar seg rive med av forumets antagelser og optimisme som del av psykisk betingede forsvarsmekanismer muligens utløst av nostalgisk lengsel til svunnen fortid og storhet mant frem av konsensus om at man skal tilbake til røttene, hvilket i vårt tilfelle helt innlysende fremkaller kollektive assosiasjoner til grundig metodisk gjennomgang av alle aspekter ved enhver spillerovergang som ikke etterlater noen åpning for at en handel til slutt skulle kunne besegles som nok en ynkverdig saga om fallitt der ikke behøver videre utdypning hvorvidt finnes rom for.

Grattis med tidenes lengste setning..

Jeg leste en gang Hobbiten i 1979-utgave, hvor den tidvis språklig tunge Tolkien klinte til med over 70 ord i samme setning om jeg husker rett, med utpreget bruk av semikolon og andre "setnings-pauser". Denne overgår lett britenes mytologismed ved å runde tresifret. Bravo!
Danserud
Rutinert

PostPosted: 07.08.2013 02:25    Post subject: Reply with quote

Blåbær
http://en.wikipedia.org/w...h_sentence
(Og avsporing)
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 12:29    Post subject: Reply with quote

Zorac,
Roberts innlegg var kun humor.
Jangusk
Veteran

PostPosted: 07.08.2013 14:29    Post subject: Reply with quote

Og det kan Herr Tom bekrefte med 100% sikkerhet?
Back to top
AlexanderHallberg
Proff

PostPosted: 07.08.2013 17:48    Post subject: Reply with quote

Nei, men jeg kan godt gå god for det Wink
Kokeplate
Rutinert

PostPosted: 12.08.2013 15:56    Post subject: Reply with quote

I dag debuterer Jørgen for RBK2 på Lerkendal kunstgress.
Noen som har planer om å ta på seg støvlene og dra å se kampen?
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 12.08.2013 19:28    Post subject: Reply with quote

Pål Andre Helland var spiss og fikk brukt venstrefoten sin etter ti minutter da Jørgen Skjelvik satte på storfarten nedover venstresiden og slo ut 45 grader hvorpå Helland banket ballen i en oppofrende Grorudspiller seks meter fra målet.

Les mer: http://www.rbk.no/news/ar...tyrtregnet

Gleder meg til å se han i aksjon! Noen som så kampen?
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 13.08.2013 00:39    Post subject: Reply with quote

Adressa i dag:

RBK-trener Per Joar Hansen likte det han så av nykommeren.

- Han kom fra kampen greit defensivt og fikk vist frem noe av sitt potensial offensivt. Han har en god innleggsfot, og skuddfot, viser evne til å utfordre både innvendig og utvendig og han er vanskelig å stoppe når han får opp toppfarten, mente Perry som stort sett alltid er til stede hjemme når RBK 2 spiller kamp i Trondheim.

- Siden han spilte kun 1.omg er det med tanke på at han kan gå rett inn på laget og konkurrere ut Dorsin mot VIF allerede lørdag?

- Det skal være konkurranse i RBK. Det var nok godt for han mentalt å få denne omgangen. Han er aktuell til helga, men vi er har en spesiell uke med mange spillere på landslagsoppdrag ( Mix, Gamboa, Jensen, Bille og Svensson ) som først er tilbake torsdag og fredag, og derfor får vi bare en trening sammen før VIF kampen. Å gi han 90 min i dag på dette glatte kunstgressdekket hadde neppe vært lurt, mente Perry.

- En typisk angrepsback som passer inn i RBK-stilen?

- Ja, han har fart til å komme forbi og mest vant til det offensive spillet etter kun ett år i Allsvenskan. Defensivt må han jobbe med presseteknikk og posisjonsspillet i samspill med backfireren. Han skal først og fremst hindre mål som back, men han vil nok krydre angrepsspillet vårt etter hvert, smilte Perry lurt.

- Torgeir Børven
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 13.08.2013 00:44    Post subject: Reply with quote

Se der ja, snakker om sola! Razz

Men som ofte før, er Perry heller i forsvarsposisjon før han tør å satse offensivt! Én lite tiltalende side av Perry, synes jeg.
josinho
Veteran

PostPosted: 13.08.2013 10:25    Post subject: Reply with quote

Skjøre Skjelvik trenger nok flere toerkamper i beina før han spiller i TL da han ikke har spilt kamper siden april(?). Viktig å ikke forsere veien fram til førstelagsspill med den skadeproblemtikken Skjelvik sliter med.
Back to top
obri
Proff

PostPosted: 21.08.2013 01:10    Post subject: Reply with quote

Er han skadefri og klar for spill snart? Anyone?
Vegard2711
Legende

PostPosted: 21.08.2013 01:21    Post subject: Reply with quote

Han er skadefri ja, men har kun 45 min for RBK 2 i forrige uke. Han er klar til å spille, men hvordan matchformen hans er det er vanskelig å si. Han "må" inn å spille til helga siden Dorsin har 3 gule kort, så det kan jo hende han får noen min i morgen, kan også hende at han starter men tviler på at Perry tar noen stor sjanse i morgen når han har Dorsin tilgjengelig i den kampen.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 01:24    Post subject: Reply with quote

Som jeg har forstått det, så er han spilleklar. Det er bare til å satse på ham og la ham vise hva han er god for. Perrys sikkerstikk dette, så hva venter man på?
obri
Proff

PostPosted: 21.08.2013 01:35    Post subject: Reply with quote

Flottings , da får vi se ham i action snart da.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 01:44    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Som jeg har forstått det, så er han spilleklar. Det er bare til å satse på ham og la ham vise hva han er god for. Perrys sikkerstikk dette, så hva venter man på?

Sjansen er vel relativt stor for at Dorsin spiller mot engen, og Skjelvik får sjansen fra start til helga, når Dorsin er suspendert.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 01:53    Post subject: Reply with quote

Om vi får se ham? Nja, blir vel Dorsin i 90 min., as usual!? Lite og ingenting, Perry, overrasker med. Mulig han overrasker med å ikke stille med Skjelvik i kampen mot Ulf, dog...
hello
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 01:55    Post subject: Reply with quote

Jeg tror det er større sannsynlighet for at Høiland stepper inn for Dorsin enn at Skjelvik starter borte mot Ulf.
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 01:59    Post subject: Reply with quote

Yepp! Confused Der får du nok rett, hello! Merkelig, nok! Perry Begynner å bli lett å lese?
SigveEdvardsen
Senior

PostPosted: 21.08.2013 02:01    Post subject: Reply with quote

Jeg vil se Skjelvik til helga. Veldig spent på han. Jeg har store forventninger - skal dog ikke kappe av han hodet om han ikke lykkes i første forsøk i og med at matchformen ikke er 100%.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 21.08.2013 02:03    Post subject: Reply with quote

Jeg ser for meg at Perry tenker at dette blir en knalltøff bortekamp mot et av Tippeligaens store formlag. Han vil antakeligvis prioritere defensiv trygghet og være gode på overganger. Da synes jeg lukter Høiland lang vei.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 64, 65, 66  Next
Page 14 of 66

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb