| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var best mot Sogndal? |
| Örlund |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gamboa |
|
10% |
[ 13 ] |
| Strandberg |
|
1% |
[ 2 ] |
| Dorsin |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jensen |
|
24% |
[ 29 ] |
| Selnæs |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mix |
|
1% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
2% |
[ 3 ] |
| Chibuike |
|
12% |
[ 15 ] |
| Søderlund |
|
15% |
[ 18 ] |
| Bille |
|
2% |
[ 3 ] |
| Reginiussen |
|
28% |
[ 34 ] |
|
| Total Votes : 119 |
|
| Author |
Message |
TomasH Proff
|
Posted: 05.08.2013 09:25 Post subject: RBK- Sogndal |
|
|
| Helt uenig i de som mener Mix eller Sælnes blir hipp som happ. Mix traff med 100 % av sine pasninger. Tipper Sælnes var på 70 %. Mix var hele tiden noen raskere, og ha la en nydelig assist til Alex på den annulerte scoringa. Blir råsur hvis ikke Mix starter neste. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 05.08.2013 09:28 Post subject: |
|
|
Disse høydepunktene som legges ut på RBK.no er elendige. Jeg vet det ikke er RBK som klipper dem, men det er virkelig synd at om man er uheldig og ikke får sett en kamp en gang så får man kun se målene og de aller aller største sjansene. I kampreferat så leser jeg om flere store muligheter (Mike Jensen blant annet) og en feilaktig annulering av et hodestøt av Søderlund - de får jeg ikke se.
Tidligere år synes jeg oppsummeringene har vært gode og fyldige, men nå er det kun tre minutter med mål og tilfeldige hendelser. Irriterende!! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 05.08.2013 09:29 Post subject: |
|
|
Opta Nor@
| Quote: | | 72 % - @RBKfotball hadde hele 72 % ballinnehav i forrige kamp, det er årsbeste #rbk #Cmore #2FX |
Vet ikke om denne er lagt ut, men det er frekke tall ihvertfall  |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 05.08.2013 09:30 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | Koomson fikk 3 i VG børsen, etter å ha herjet med Dorsin gjennom kampen. Banens dårligste spiller, i følge VG.
Er de fullstendig lobotomerte i VG? Har journalisten sett kampen? Er han rasist?
Koomson var et veldig friskt pust for Sogndal. God teknikk, utfordret Dorsin gang på gang på fart, gode innlegg. Den eneste offensive trusselen til Sogndal. |
Rasister kan de jo ikke være, han er jo norsk.
Lobotomert er nok fasit ja. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 05.08.2013 09:30 Post subject: |
|
|
| Synes det er riktig å gi Örlund en treer. Det var bare griseflaks at den der ikke gikk inn, og det er skandaløst dårlig å skape en slik situasjon. Tabben er på høyde med tabbene til ALH før han ble vraket, så dersom ALH gjør det minst like bra som Örlund på trening bør han få sjansen igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 05.08.2013 09:47 Post subject: |
|
|
| LarsG wrote: | Disse høydepunktene som legges ut på RBK.no er elendige. Jeg vet det ikke er RBK som klipper dem, men det er virkelig synd at om man er uheldig og ikke får sett en kamp en gang så får man kun se målene og de aller aller største sjansene. I kampreferat så leser jeg om flere store muligheter (Mike Jensen blant annet) og en feilaktig annulering av et hodestøt av Søderlund - de får jeg ikke se.
Tidligere år synes jeg oppsummeringene har vært gode og fyldige, men nå er det kun tre minutter med mål og tilfeldige hendelser. Irriterende!! |
TV2 har også oppsummering, med det annulerte målet m.m. |
|
| Back to top |
|
 |
Billabong Junior
|
Posted: 05.08.2013 10:28 Post subject: |
|
|
| Svovel wrote: | | Konrad4ever wrote: |
Koomson var et veldig friskt pust for Sogndal. God teknikk, utfordret Dorsin gang på gang på fart, gode innlegg. Den eneste offensive trusselen til Sogndal. |
Rasister kan de jo ikke være, han er jo norsk.
Lobotomert er nok fasit ja. |
Enig at Koomson var god. Men ihht Wikipedia er han ghaneser og ikke norsk
http://en.wikipedia.org/w...rt_Koomson |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 05.08.2013 10:51 Post subject: |
|
|
Ja, Koomson er Ghanesisk.
"Svovel" skulle nok bare understreke et poeng og det var at VG-journalisten som fulgte kampen ikke hadde en god dag. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
nin Rutinert
|
Posted: 05.08.2013 11:52 Post subject: |
|
|
| Journalisten sovnet vel som alle andre. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 05.08.2013 13:48 Post subject: |
|
|
| eporkg wrote: | | Attaboy wrote: | Legger hodet for hogg og prøver meg på en børs:
Örlund 3: Direkte svak. Holder på å gjøre årets selvmål og har flere elendige igangsettelser.
|
Å gi en keeper som slipper inn 0 mål en treer, er ikke det litt i strengeste laget? Synes han hadde flere gode inngripener i feltet, og selv om han holdt på å drite seg ut i starten og han hadde noen dårlig igangsettinger så får det være grenser... |
Vinglet mellom en treer eller firer. Men motstanderen, nestenselvmålet, igangsettingene og sjanser mot tatt i betraktning, falt jeg ned på en treer. Med litt bedre konsentrasjon, kunne han lett ha spilt seg til en femmer eller sekser. Man forventer nesten bedre av spilleren som i juni-juli var av de beste.
At han holdt nullen, krediteres laget og ikke ham. Han var ikke matchavgjørende på noen som helst måte. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
|