English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
St. Johnstone - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
legenden6
Junior

PostPosted: 25.07.2013 21:48    Post subject: Reply with quote

Altitude wrote:
ElMar wrote:
Altitude wrote:
Ut med klippekortinnehaverne Bille og Mikkelsen og få inn Dockal og Chibuike.

Herreguuud så latterlig med alle sofa-trenerne her inne, som har alt klart hvordan vi skal spille bedre i 2.omg. Å det etter live-oppdatering på nett, eller i beste fall en nettradio på et språk som man (ut ifra intelligens nivået på innleggene) i beste fall forstår halvparten av. Latterlig!

Selv om du muligens synes det er litt for vanskelig å forstå hva de sier på nettradioen, betyr det ikke at andre har de samme problemene...
Jeg har fulgt med på alt som er blitt sagt, og hverken Bille eller Mikkelsen har spilt bra!

Hvordan kan du si hvorvidt Bille eller Mikkelsen har spilt bra utifra det du har hørt via skotsk radio? Bruker du en annen radiokanal enn meg? Har hørt pent lite om spillet til Bille og Mikkelsen gitt. Fokus er på de skotske gutta. Tipper du sitter å fantaserer nå, som mange andre her inne.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 25.07.2013 21:48    Post subject: Reply with quote

Ser ut som Godset må lære RBK å spille fotball og vi henter spissen til St John. Jeg som hadde gledet meg til EL-kamper utover sesongen...Håper virkelig Bille og Mikkelsen blir byttet ut mot Dockal og Chibuke som er mye mye mer effektive.
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 25.07.2013 21:49    Post subject: Reply with quote

Ser kampen på NRK, og jeg synes faktisk vi spiller ganske bra. Har blitt litt baktunge, men vi er giftige på kontringer. Rønning herjer i forsvaret, og våres nummer ti er rett og slett outstanding.

Zeman
Back to top
sidney
Veteran

PostPosted: 25.07.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

Er det mulig å opprette en egen tråd til krangelen om hvem som er mest negative på forumet? Synes den tar uforholdsmessig stor plass hver gang det er kamp
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 25.07.2013 21:50    Post subject: Reply with quote

Altså, vi spiller mot ett lag som ikke har tapt hjemme på åtte måneder, og aldri tapt hjemme i Europacup-sammenheng. Klarer vi uvgjort mot ett slikt lag må vi fakitsk være fornøyde, selv om det ikke er godt nok totalt sett etter at man dreit seg ut på Lerkendal..
senador
Legende

PostPosted: 25.07.2013 21:51    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
senador wrote:
Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen?

Ser du i måltipstråden så ser du at du er i særdeles godt selskap der. De fleste tror akkurat det samme som deg - at vi kom til å slippe inn mål. Forskjellen fra deg og alle andre er at du forventet å bli hyllet for noe sånt, og at et slik "blinkskudd" skal tillegge deg ekstra tyngde i debatten. Mer feil kan du ikke ta.

Jeg tippet også at vi kom til å slippe inn mål i dag. Tippet til og med tap. Hva sier du til det?

Jeg forventer ingen hyllest. Ja, men da er vi vel enige, så ingen grunn til å bli så sur på meg. Det virket som mange på forumet ble overrasket over hvor lett vi gav fra oss intiativet og at de scorte 1-1. Og jeg synes det er pisse dårlig og det må jeg få lov til å si.
Back to top
Megafritz
Veteran

Gjerne oppdater mere folkens. Sitter i et jævla u-land med en iphone nå, sæ jeg får med meget lite. iPhone+Flash=kreft
Back to top
ola.
Veteran

Knowrud wrote:
Faktum er at vi ikke har gode nok tekniske spillere.

Salget av Tarik kan ha kostet oss mer enn 16 millioner, for å si det mildt.

Det er noe som har forvirret meg her inne på forumet, for Tarik har i mange diskusjoner blitt beskrevet som en spiller helt uten ballkontroll og teknikk. Tar jeg feil der?

Jeg har hele tiden ment at Tarik er en teknisk god spiller, da spesielt med tanke på nærteknikk.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.07.2013 21:52    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
3-0 til Godset! Storflor skyter i mål via egen spiller.

Så, hvem scoret?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Øyvind
Rutinert

Det er egentlig ganske sterk prestasjon om vinner dette!
Back to top
Hjelde
Veteran

senador wrote:
Hedon wrote:
senador wrote:
Hadde du orket å lese forklaringen jeg gav tidligere om hvorfor RBK ikke makter å vinne denne kampen og hvorfor de garantert kom til å slippe inn mål, så hadde du kunne spart deg det spørsmålet.

Så hva skal du si om vi vinner kampen?

Jo, da forsvinner du fra forumet og blir borte helt til neste gang vi gjør noe elendig. Det er sånn du alltid har vært. En feig liten tosk som ikke bidrar med noe som helst konstruktivt. Dukker opp som en paddehatt i motgang og holder deg borte i medgang. Selve kroneksemplet på en sur og gretten gubbe. Bare så synd for deg at du er i tenårene og har mange triste år foran deg...

Takk for sakligheten din. Faktisk så har jeg vært på forumet mange ganger også etter at RBK har vunnet kamper, så deler ikke oppfatningen din. Hvorfor kan du heller ikke ta tak i argumentene jeg har kommet med og fokusere på de istedenfor å komme med et lavpannet frontalangrep, det burde spesielt du holde deg for god til.

Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen? Så får jeg svare på spørsmålet ditt hvis vi mot alle odds skulle vinne.

Du krever altså respekt og hyllest fordi du klarte å tippe at St. Johnston scoret mål i denne kampen? Du verden... Rolling Eyes
Back to top
steinmetz
Rutinert

PostPosted: 25.07.2013 21:53    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Altså, vi spiller mot ett lag som ikke har tapt hjemme på åtte måneder, og aldri tapt hjemme i Europacup-sammenheng. Klarer vi uvgjort mot ett slikt lag må vi fakitsk være fornøyde, selv om det ikke er godt nok totalt sett etter at man dreit seg ut på Lerkendal..

Å bruke at de aldri har tapt hjemme i Europa-sammenheng er tynt. De har jo omtrentlig aldri spilt kamper.

Jeg teller 6 kamper siden 1971.
Back to top
^Mirth
Veteran

Bakklandia wrote:

Dette er liksom St. Johnstones åttende hjemmekamp i Europa da... Så den statistikken er ikke verre enn at RBK kan bryte den...
Micmac
Rutinert

Faktumet er at rbk i denne kampen er uten mix, strandberg, dockal og tarik. Meget sentrale og avgjørende spillere i fjorårets europa league
Back to top
Altitude
Rutinert

legenden6 wrote:
Altitude wrote:
ElMar wrote:
Altitude wrote:

Herreguuud så latterlig med alle sofa-trenerne her inne, som har alt klart hvordan vi skal spille bedre i 2.omg. Å det etter live-oppdatering på nett, eller i beste fall en nettradio på et språk som man (ut ifra intelligens nivået på innleggene) i beste fall forstår halvparten av. Latterlig!

Selv om du muligens synes det er litt for vanskelig å forstå hva de sier på nettradioen, betyr det ikke at andre har de samme problemene...
Jeg har fulgt med på alt som er blitt sagt, og hverken Bille eller Mikkelsen har spilt bra!

Hvordan kan du si hvorvidt Bille eller Mikkelsen har spilt bra utifra det du har hørt via skotsk radio? Bruker du en annen radiokanal enn meg? Har hørt pent lite om spillet til Bille og Mikkelsen gitt. Fokus er på de skotske gutta. Tipper du sitter å fantaserer nå, som mange andre her inne.

Merkelig at så mange "fantaserer" om det samme samtidig da gitt...
Back to top
Hjelde
Veteran

ola. wrote:
Knowrud wrote:
Faktum er at vi ikke har gode nok tekniske spillere.

Salget av Tarik kan ha kostet oss mer enn 16 millioner, for å si det mildt.

Det er noe som har forvirret meg her inne på forumet, for Tarik har i mange diskusjoner blitt beskrevet som en spiller helt uten ballkontroll og teknikk. Tar jeg feil der?

Jeg har hele tiden ment at Tarik er en teknisk god spiller, da spesielt med tanke på nærteknikk.

Nei, du tar ikke feil. Mye rart på forumet innimellom.
Back to top
Silkysmooth
Junior

PostPosted: 25.07.2013 21:54    Post subject: Reply with quote

Trocadero wrote:
Faktumet er at rbk i denne kampen er uten mix, strandberg, dockal og tarik. Meget sentrale og avgjørende spillere i fjorårets europa league

Nå er vel Dockal tilgjengelig
Back to top
Bakklandia
Legende

VG-Sveas formulering - jeg sjekket ikke det empiriske grunnlaget. Men det er jo uansett ikke feil.
machiavelli
Veteran

Altitude wrote:
legenden6 wrote:
Altitude wrote:
ElMar wrote:
Altitude wrote:

Merkelig at så mange "fantaserer" om det samme samtidig da gitt...

Det kalles confirmation bias, og det er litt for mange her som lider av det.
Back to top
steinmetz
Rutinert

PostPosted: 25.07.2013 21:55    Post subject: Reply with quote

Nei, men det er tynt å bruke som argument uansett om det er feil eller ikke.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 25.07.2013 21:56    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jeg forventer ingen hyllest. Ja, men da er vi vel enige, så ingen grunn til å bli så sur på meg.

Det er du som er surpompen her, senador.

Den største forskjellen fra deg og andre er at andre klare å glede seg når det går bra, mens du bare sitter og spår dommedag og ser ut til å lide av en slags paranoia av negativitet hver gang noe ser ok ut. Da skal du umiddelbart ta på deg rollen til den som demper alle tegn til positivitet og optimisme. Det er ikke noe negativt i seg selv å ha et realistisk syn på ting som skjer, men din negativitet er såpass påtrengende at det bare blir jævla irriterende i lengden. Hver bidige gang vi gjør en dårlig prestasjon kommer du inn til rbkweb med din "hva var det jeg sa"-holdning, mens du er tyst som en østers i medgang. Noe så gjennomført negativt og surmaget har jeg aldri møtt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 25.07.2013 21:57    Post subject: Reply with quote

Kommentatorene gjør narr av Örlund etter et par komiske involveringer.

Last edited by attach on 25.07.2013 21:57; edited 1 time in total
Back to top
Micmac
Rutinert

phreako wrote:
Trocadero wrote:

Nå er vel Dockal tilgjengelig

Tilgjengelig men får knapt spille, de tre andre er IKKE tilgjengelig
Back to top
legenden6
Junior

At du ut fra skotsk radio (som har hovedfokus på motstanderlaget) klarer å si hvorvidt Mikkelsen og Bille har spilt dårlig eller ikke, kan ikke kalles annet en fantasi.
Back to top
senador
Legende

Hjelde wrote:
senador wrote:
Hedon wrote:
senador wrote:
Hadde du orket å lese forklaringen jeg gav tidligere om hvorfor RBK ikke makter å vinne denne kampen og hvorfor de garantert kom til å slippe inn mål, så hadde du kunne spart deg det spørsmålet.

Så hva skal du si om vi vinner kampen?

Jo, da forsvinner du fra forumet og blir borte helt til neste gang vi gjør noe elendig. Det er sånn du alltid har vært. En feig liten tosk som ikke bidrar med noe som helst konstruktivt. Dukker opp som en paddehatt i motgang og holder deg borte i medgang. Selve kroneksemplet på en sur og gretten gubbe. Bare så synd for deg at du er i tenårene og har mange triste år foran deg...

Takk for sakligheten din. Faktisk så har jeg vært på forumet mange ganger også etter at RBK har vunnet kamper, så deler ikke oppfatningen din. Hvorfor kan du heller ikke ta tak i argumentene jeg har kommet med og fokusere på de istedenfor å komme med et lavpannet frontalangrep, det burde spesielt du holde deg for god til.

Så hva sier du til at jeg fikk rett i at vi garantert slapp inn mål i denne kampen? Så får jeg svare på spørsmålet ditt hvis vi mot alle odds skulle vinne.

Du krever altså respekt og hyllest fordi du klarte å tippe at St. Johnston scoret mål i denne kampen? Du verden... Rolling Eyes

Nei, jeg gjør ikke d. Men når jeg kommer med argumenter å blir møtt med et fokus på at jeg er for negativ, istedenfor at man argumenterer i mot argumentene blir det for dumt. Det blir altfor mye usakligheter og fokus på at jeg er negativ istedenfor å innse elendigheten som presteres.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Next
Page 17 of 35

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb