View previous topic :: View next topic |
Hvem var best mot St. Johnstone? |
Örlund |
|
3% |
[ 3 ] |
Gamboa |
|
4% |
[ 4 ] |
Strandberg |
|
0% |
[ 0 ] |
Reginiussen |
|
1% |
[ 1 ] |
Dorsin |
|
2% |
[ 2 ] |
Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
20% |
[ 18 ] |
Berntsen |
|
7% |
[ 7 ] |
Chibuike |
|
48% |
[ 44 ] |
Mikkelsen |
|
2% |
[ 2 ] |
Bille |
|
0% |
[ 0 ] |
Dockal |
|
6% |
[ 6 ] |
Søderlund |
|
3% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 90 |
|
Author |
Message |
sveishente Junior
|
Posted: 18.07.2013 21:13 Post subject: |
|
|
Helt enig mr forumsjef.
SÅ BEGREDELIG og TRIST. Nils Arnes mesterverk er rasert og ligger fullstendig i ruiner. _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
NO har Rosenborg skikkelig UTUR!
- Inter gjester Lerkendal- |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:13 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Syns de som bor i nærheten av Lerkendal og ikke møtte opp kan bare holde kjeft her. |
 |
|
Back to top |
|
 |
sveishente Junior
|
Posted: 18.07.2013 21:15 Post subject: |
|
|
Og du burde bytte navn til - åååååherreguudSTRANDER _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
NO har Rosenborg skikkelig UTUR!
- Inter gjester Lerkendal- |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:16 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | SÃ¥ flaut at jeg har ikke ord.
Husker en tid hvor man forventet seier mot alle høkkertlag. Nå har vi blitt høkkertlag selv, og er bortimot sjanseløs på alt som holder middels europeisk nivå. Faen så trist.
Og Perry? Bare noen ville marginer unna en plass midt på TL-tabellen, spillet er rævva og fremgangen går feil vei. Min tålmodighet er herved over. |
Jeg vet ikke om engang Eggen ville klart å forbedre dette laget, så å gi treneren sparken tror jeg ikke hjelper noe særlig.
Det er bare at dette laget suger, rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
|
|
KitWalker wrote: | vegran wrote: | Nå er ikke akkurat Skotsk Premier League av de beste ligaene da. De har ett bra lag, Celtic. Jeg ble ikke noe imponert over dette laget. Har vi marginene med oss skal vi klare å slå dette laget. |
Dette laget var bedre enn serielederen fra Norge så lenge kreftene holdt. RBK kommer til å bli skikkelig avkledd der nede. Garantert. |
En Dahls sier du tar feil.  _________________ Sparken så'n bli still.
Last edited by WegHard on 18.07.2013 21:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
aero Proff
|
|
|
Jangusk wrote: | Du fikk jo rett i det: Til feil lag  | Huff, ja. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
|
|
^Mirth wrote: | @Oppmannen: Siden du sa du var en novise på området vil jeg bare minne om at når du har betalt for et abonnement på sumo, uavhengig av hvilket, har du også samtykket i at abonnementet er løpende. Det vil si at om du nå betaler for en uke, kun for å se dagens RBK-kamp vil abonnementet automatisk fornye seg neste uke, og neste uke osv.
For å unngå og plutselig miste litt kroner, bør du innen det går en uke, gå inn på mine abonnementer, og avbryte fornyelsen. Dette kansellerer IKKE det du allerede har betalt for, du må bare huske å gjøre det før perioden er omme, dersom du ikke ønsker en fornyelse.
Aner ikke om du var klar over det eller ikke, men tenkte det var greit å si ifra, siden jeg tapte noen penger på dette for noen år siden. Forøvrig gjelder det samme for csports om du skulle finne på å kjøpe et abonnement der en gang i tiden. |
Du kan avslutte abonnementet straks. Du får hele uka uansett, så det er greit å få det gjort så du ikke glemmer det, for da kan det bli dyrt for deg. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:18 Post subject: |
|
|
Får kanskje med meg den siste europakampen til RBK i år da.
Har bestilt tur til Skottland for lenge siden ...........  |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
|
|
Som å se oss under Janne. Årsverste. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
|
|
WegHard wrote: | KitWalker wrote: | vegran wrote: | Nå er ikke akkurat Skotsk Premier League av de beste ligaene da. De har ett bra lag, Celtic. Jeg ble ikke noe imponert over dette laget. Har vi marginene med oss skal vi klare å slå dette laget. |
Dette laget var bedre enn serielederen fra Norge så lenge kreftene holdt. RBK kommer til å bli skikkelig avkledd der nede. Garantert. |
En Dahls sier du tar feil.  |
Bra at noen er positive men min positivitet ang. dette laget begynner å ta slutt. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
|
|
sveishente wrote: | Og du burde bytte navn til - åååååherreguudSTRANDER |
Er du 12 år eller noe sånt? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:20 Post subject: |
|
|
sveishente wrote: | andy88 wrote: | sveishente wrote: | Seriegullet er vi ikke i nærheten av |
 |
Mr......
Med mindre du er totalt fotballimpotent, så ser du at dette rosenborglaget ikke holder mål. Ta deg en runde med den tabellen der du. Ingen prestasjon å lede søppeligaen TL er. Håpløst skuffende. Det blir faktisk ikke bedre, bare værre og værre....... |
Greit å være skuffet sveishente, men råder deg til å se litt tilbake på hva du selv skriver, og tenke moderasjon. Vi har spilt en ræva kamp, men har tross alt spilt 15 kamper før denne uten tap, leder serien (selv om du altså mener noe annet), og noen av de kampene har vært riktig gode. Å kalle noen for totalt fotballimpotent er i seg selv tåpelig, og enda mer tåpelig blir det når du selv har tråkket i baret. Think you a little about... 
Last edited by Hjelde on 18.07.2013 21:23; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:21 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Godkjent i dag:
Berntsen BB
Jensen (arbeidsmaur)
Søderlund (greit innhopp)
Chibuike (flere frekke tekniske detaljer, mangler en gåll) |
At du gir noen godkjent idag er for meg ytterst snodig... |
|
Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:21 Post subject: |
|
|
Jeg satt på øvre adidas i dag, og det er greit nok å tape, for dette var tannløse greier. Det virker rett og slett som om vi har en alt for dårlig kampplan mot fysisk sterke skotter, og når langballene ikke funker, har vi ingenting annet å komme med. Det hele ble ganske så pinlig de siste 20 minuttene, der én og en indreløper kommer ned til midtbanen, spiller five-a-side med midtstopperne og så går vi oss fast på kanten. Den ENE kanten, I might add. Den eneste som ser ut til å ville breie ut spillet er Jensen, men da med høye crossballer..nei, småpinlig å se på at spillerne går seg så fast der ute. Ikke mye av opprullingsspillet å se.. _________________ Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:23 Post subject: |
|
|
Bye wrote: | Jeg satt på øvre adidas i dag, og det er greit nok å tape, for dette var tannløse greier. Det virker rett og slett som om vi har en alt for dårlig kampplan mot fysisk sterke skotter, og når langballene ikke funker, har vi ingenting annet å komme med. Det hele ble ganske så pinlig de siste 20 minuttene, der én og en indreløper kommer ned til midtbanen, spiller five-a-side med midtstopperne og så går vi oss fast på kanten. Den ENE kanten, I might add. Den eneste som ser ut til å ville breie ut spillet er Jensen, men da med høye crossballer..nei, småpinlig å se på at spillerne går seg så fast der ute. Ikke mye av opprullingsspillet å se.. |
I 2. omgang hadde vi ikke noe kantspill. Den kantspilleren ble byttet ut i pausen til fordel for Mr. surpomp himself. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:25 Post subject: |
|
|
For en FLAU forestilling av RBK på hjemmebane. Her var det ikke mange som spilte bra, om noen...
Mikkelsen var kjempesvak!
Chibuike startet friskt, men elendig markering ved baklengsmålet, utover i kampen ble han bare svakere og svakere. Fyren evner jo ikke å gi fra seg ballen i riktige situasjoner. Hjelper ikke med 40 finter og driblinger når du ikke vinner en meter på det.
Bille var ikke spesielt god. Kom likefullt til to megasjanser, men spisser som faktisk scorer mål liker man ikke å ha i RBK.
Dockal var helt elendig når han kom inn, spilte seg litt opp, før han forsvant.
Søderlund frisk i det han kommer inn, men også han forsvinner litt utover. Ikke tidenes letteste kamp å debutere i, når medspillerne er så totalt ute av form.
Jonas Svensson spilte den svakeste kampen jeg har sett av ham i hele år. Rett og slett forferdelig svak.
Mike Jensen er allright kampen igjennom, og er en av få som står litt frem på slutten av kampen. (Etter at RBKs gode periode på ca.10-15 minutter midtveis i andre omgang er slutt).
Daniel Berntsen er veldig opp og ned utpå der. Tidvis allright, tidvis helt borte.
Kan virke som RBKs midtbane ble for veik i dag, og den offensive treer'n var forferdelig svake.
Forsvaret var ok. Gamboa slet fryktelig en periode mot spesielt Hasselbaink, men spilte seg litt opp.
Strandberg hadde stort sett brukbar kontroll bakover, men for noen håpløst dårlige langpasninger han slår! Slutt med dette ASAP!
Reginiussen spilte en brukbar kamp. Burde nok kontrollert inn et mål når han får et innlegg i pannebrasken mot slutten.
Dorsin har bra kontroll på sin side stort sett kampen igjennom. Bra kamp.
Örlund spiller brukbart. Våken og avverger en del som potensielt kunne blitt farlig.
Selnæs spiller ikke lenge nok til at jeg føler jeg kan vurdere han noe særlig i denne kampen.
Generelt er jeg skeptisk til hva RBK gjør på dødballer. Defensive dødballer, spesielt cornere imot virker ofte svært skumle. Offensive dødballer, spesielt cornere for, er fullstendig ufarlige.
Ellers må jeg bare tilføye at RBK får akkurat hva de kjøper. Tydeligvis er normen å kjøpe midtspisser som ikke har målteft, og samtidig kjøpe spillere rundt som har bra med assists. Dette resulterer i mange gode muligheter i de fleste kamper, som andre spillere må sette, ellers scorer ikke RBK mål. Jeg tror IKKE Søderlund er svaret på RBKs spissproblem (det er et problem med en midtspiss som ikke scorer mot annet en nedrykkslag), men jeg skal gi ham et par sjanser først.
Innøvde offensive bevegelser var så og si fraværende i hele denne kampen, som i mange kamper denne sesongen. Blir det ikke bedring på dette i løpet av sesongen, samtidig som Europa ryker, kan Hansen få spasere ut av portene på Lerkendal for andre gang. _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 18.07.2013 21:26 Post subject: |
|
|
Dockal er kanskje sur, men han er iallefall en klasse bedre enn Mikkelsen på banen. Det veier opp for at han er sur i mitt hode, men KitWalker er tydeligvis mer opptatt av humør enn fotballkvaliteter. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:26 Post subject: |
|
|
Sløvsekken wrote: | Mikkelsen wrote: | Syns de som bor i nærheten av Lerkendal og ikke møtte opp kan bare holde kjeft her. Ja vet det er diskusjonsforum, men man må støtte laget uansett hvem spiller mot. Hødd fra Ulsteinvik med innbyggertall på 8 000 hadde 8 000 tilskuere mot Aktobe!! Bra av publikum og RBK idag, veldig bra. |
Bra av RBK ? Hva faen har du røyka i kveld ? |
Sikker på at det ikke er du som har dopet deg? Burde faen se ironien...... |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:27 Post subject: |
|
|
sveishente wrote: |
Mr......
Med mindre du er totalt fotballimpotent, så ser du at dette rosenborglaget ikke holder mål. Ta deg en runde med den tabellen der du. Ingen prestasjon å lede søppeligaen TL er. Håpløst skuffende. Det blir faktisk ikke bedre, bare værre og værre....... |

Last edited by andrezinho on 18.07.2013 21:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:27 Post subject: |
|
|
Vi driter oss ut. FÃ¥r litt samme feelingen som mot Karabaq eller hva det var. Men herregud enkelte her er jo som fjortisser som har 3 dagers hukomelse.
Ja dette var flaut, men sitt nå rolig i båten litt til. Vi er et norsk lag og må forvente ustabilitet, trist men sant. Slutt å se etter hva vi hadde og hva Eggen skapte, den tiden er forbi!
Sveishente; du skjønner selv at å si at vi er langt unna seriegull, når vi leder etter 16 runder er en teit ting å si, uavhengig av hva du måtte mene om spillet og måten vi har skaffet til veie poengene på. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
The Real Saints Junior

|
Posted: 18.07.2013 21:31 Post subject: |
|
|
A good contest, lads! Was delighted with the result obviously. Look forward to seeing some of you in Perth next week.  |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 18.07.2013 21:35 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Dockal er kanskje sur, men han er iallefall en klasse bedre enn Mikkelsen på banen. Det veier opp for at han er sur i mitt hode, men KitWalker er tydeligvis mer opptatt av humør enn fotballkvaliteter. |
Å ja. Så Dockyen din viste fotballkvaliteter av høy klasse ikveld.
WOW. |
|
Back to top |
|
 |
ElMar Proff
|
Posted: 18.07.2013 21:37 Post subject: |
|
|
KitWalker wrote: | Hedon wrote: | SÃ¥ flaut at jeg har ikke ord.
Husker en tid hvor man forventet seier mot alle høkkertlag. Nå har vi blitt høkkertlag selv, og er bortimot sjanseløs på alt som holder middels europeisk nivå. Faen så trist.
Og Perry? Bare noen ville marginer unna en plass midt på TL-tabellen, spillet er rævva og fremgangen går feil vei. Min tålmodighet er herved over. |
Jeg vet ikke om engang Eggen ville klart å forbedre dette laget, så å gi treneren sparken tror jeg ikke hjelper noe særlig.
Det er bare at dette laget suger, rett og slett. |
Når skal folk inne på forumet forstå at vi ikke lever på 90-tallet lengre. Og kommer aldri til å gjøre det igjen (om du tar den?!) Norsk tippeliga og særlig Rosenborg er milevis fra den posisjonen vi hadde i storhetstiden. At vi spiller jevnt(?) mot et topplag i skottsk toppdivisjon burde ikke overraske noen som har fulgt med litt i tiden. Vi kommer ikke til å vinne tippeligaen 13 år på rad, vi kommer heller ikke til å delta i det ypperste europeiske selskap 7 år på rad. Hvorfor skal vi være i en suveren posisjon til å klare det alle andre i Norge prøver på?
Når det er sagt så skaper vi nok sjanser til å minst klare uavgjort i dag, kanskje også seier.
Og en siste ting; jeg tror vi har større sjangse til å ta seriegull om vi ryker ut av e-cup i denne runden. Troppen er for tynn til å spille to kamper i uka i over to måneder. Nå ser det ut til at Strømsgodset ikke går videre, så da kommer ett seriegull øverst på ønskelista mi, gjerne på bekostning av gruppespill i E-cup. Et halvfullt Lerkendal (var vel snitt på 9-10 000 i fjor?) er ikke verdt det. Tar heller CL-kval neste år.
Så er det sikkert noen som er uenig med meg. Å fint er jo det  _________________ Fotball e følelsa, gode følelsa  |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:39 Post subject: |
|
|
Er veldig enig.. vi må slutte med dette Eggen-hylekoret... folk lever i en fantasiverden! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 18.07.2013 21:41 Post subject: |
|
|
Bedriten kamp, sur fra ende til annen. Har likevel litt trua på at dette ordner seg. Alt vi trenger er ett mål i neste kamp og jeg er rimelig sikker på at vi kommer oss videre. Skottene scorer neppe mer, og det var tydelig at vi starta på halv maskin. Det gjør vi neppe i borteoppgjøret. |
|
Back to top |
|
 |
|