| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2006 20:54 Post subject: |
|
|
| Synes det er rart ikke Russell ble med i kamptroppen. Han hadde vært et godt alternativ som innbytter da Koppinen ble skadet. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.04.2006 20:54 Post subject: |
|
|
Vi skal være galde for at Berre øver mere på skuespil, end skud på mål. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.04.2006 20:55 Post subject: |
|
|
| Var stor sjanse Berre fikk ja, svakt å ikke sette den. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 23.04.2006 20:56 Post subject: |
|
|
| Synd vi lever på flaks da, men har fortsatt tro. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 23.04.2006 20:58 Post subject: |
|
|
| MÃ¥ si at jeg er litt skuffet over spillet til Essediri, savner kantspillet til RBK slik at Ivers eller Helstad kan bruke hodet eller beina! Tvi, tvi i 2. omg. |
|
| Back to top |
|
 |
Snoopy Junior

|
Posted: 23.04.2006 21:53 Post subject: |
|
|
Noe bedre i andre omgang. Men det er dårlig å ikke sette noen av de sjansene som begge lag hadde! Vi vinner på hjemmebane mot dette söpplelaget!  _________________
Han er kongen |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.04.2006 21:54 Post subject: |
|
|
| Satt med en ekkel følelse under hele kampen. Det var bortimot en lidelse å se kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 23.04.2006 21:54 Post subject: |
|
|
| hmmm, må si jeg er skuffet over dagens kamp. ivers klarte seg bra syntes jeg. Men må si jeg mener kone fortjener sjansen nå snart!!! man ser tendensene med en gang han kommer inn på banen! ellers spilte riseth solid på slutten. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:00 Post subject: |
|
|
Midtbanen var meget svak i andreomgang. Mest sannsynlig fordi man setter ned FJ, som har vært vår beste spiller i år på midstopperplass. Mener man heller burde satt inn Stensaas og sette Basma inn i midten og Dorsin på høyre.
Frode Johnsen nok en gang RBK's beste i dag. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 23.04.2006 22:02 Post subject: |
|
|
Jeg syntes det var feil å satse på Tettey idag fordi han ikke klarer å spille ballen fra seg raskt nok. Han sinker spillet dessverre og blir litt liten i duellene.
Syntes Høgmo gambler med laguttaket da han velger Braaten og Koppinen i start 11 når begge må bytte etter 20. min! Feil laguttak som ødelegger kampen for RBK. Det er ikke gunstig å bruke 2 innbyttere etter bare 30 min av 1 omg.
Synd at Ivers ikke scorer på sin 100% sjanse!!
1 poeng er helt ok! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.04.2006 22:02 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Frode Johnsen nok en gang RBK's beste i dag. |
Johnsen var langt fra den bedste spilleren. Han var ustødig defensivt, slap markeringene, lavede dumme frispark og viste endnu engang hvorfor han bliver kalt trelegg. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:03 Post subject: |
|
|
Totalt horribel kamp av oss dette. Elendig presisjon, dårlig rytme, mange personlige feil osv. Mye av skylden ligger hos de tidlige byttene og omrokkeringene. Det nykomponerte forsvaret imponerte heller ikke særlig, men det hadde vært drøyt å forvente noe annet. Vi fikk også et par avslutninger fra gode posisjoner (Iversen og Helstad), uten at avslutningene skremte noen. Tettey viser dessverre at han er litt umoden ennå, og Essediri og Dorsin var spesielt dårlige etter min mening.
Men, jeg tar ikke dette som et tegn på en downperiode. Vi hadde rett og slett en dårlig dag som ble gjort verre av svært uheldige bytter. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:05 Post subject: |
|
|
Savnet Storflor i dag. Ingen som greide å skape noen sjanser i særlig stor grad av de andre. Essediri er jeg redd ikke er god nok på dette nivået. Mulig han vil fungere bedre mot dårligere lag. Helstad mener jeg ikke passer inn i RBK's 4-3-3 og Iversen imponerer fortsatt ikke. Kone syns jeg derimot så positiv ut, og bør snart få prøve seg som midtspiss fra start.
Tettey bør også få spille noen kamper fra start fremover. Han slet med å komme inn i kampen, men i andre halvdel av andreomgangen var han overalt, hadde bra pasninger og fint blikk for medspillerne. Løpskapasiteten er jo enorm. Det han trenger nå er å få spille. Da tror jeg han vil være i landslagsklasse om ikke så lenge. Positivt også at Skjelbred viser fremgang fra kamp til kamp. Solli skuffet kanskje litt. Var ikke så synlig som man hadde håpet, men gjorde ingen dårlig kamp. Helt på det jevne.
I forsvaret hadde dessverre ikke Dorsin dagen mht innleggsfoten sin. Syns også både Johnsen og Riseth slet mer enn godt var mot Vålerenga-spillerne. Basma syns jeg var bra, også offensivt.
Hirschfeld har fremdeles ikke overbevist. Fikk heller ikke vist seg frem denne gangen, men syns han burde vært bedre med på frisparket til Grindheim iallfall. Virker også fremdeles noe usikker i plassering og feltarbeid. |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:05 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: |
Johnsen var langt fra den bedste spilleren. Han var ustødig defensivt, slap markeringene, lavede dumme frispark og viste endnu engang hvorfor han bliver kalt trelegg. |
NÃ¥ snakker du virkelig bullshit Harald. FJ var god med ballen, jobber hardt som stopper og setter i gangangrep. Som midtstopper viste han Hoftun tendenser. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:06 Post subject: |
|
|
Nå brukte jo Vålerenga mye ressurser på å ødelegget vårt offensive spill, og det er de gode på - men syns denne kampen viser at vi trenger en midtstopper og en god midtbanespiller til. Og jeg savnet også Storflor, syns han kunne kommet inn i stedet for Helstad. Tydelig at vi manglet kreativitet framme.
Last edited by oddrane on 23.04.2006 22:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
|
|
F.Johnsen var bra, men jeg er litt overasket over at ikke Tettey ble stopper, da han kom inn, da han har veldig bra fart. Men F.J gjorde en ok jobb, da Vålerenga ikke utfordret F.J på farten i dag. En ren løpsduell med Sørensen/F.J hadde vært nitrist å se på.. Tettey gjør en ok jobb, men han er bedre som sentral midtbanespiller, positivt at han får spille før Ørjan Berg, som også satt på benken... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
|
|
| Harald wrote: |
Johnsen var langt fra den bedste spilleren. Han var ustødig defensivt, slap markeringene, lavede dumme frispark og viste endnu engang hvorfor han bliver kalt trelegg. |
Enig. Johnsen slet bak der, og skal vel takke dommeren fordi han ikke fikk gult kort nummer to. Kom ofte for sent inn i motspiller. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.04.2006 22:09 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Hirschfeld har fremdeles ikke overbevist. Fikk heller ikke vist seg frem denne gangen, men syns han burde vært bedre med på frisparket til Grindheim iallfall. |
Hm... Det var en merkelig ting å påpeke. Det var et veldig godt slått frispark rett over muren. Synes ikke man kan forlange at han skal ta den hvis den treffer på innsiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.04.2006 22:09 Post subject: |
|
|
Nej, det er du som snakker bullshit. Frode Johnsen var greit med offensivt, men defensivt var han dårlig. Han var treig laver frispark og markeker ikke synderligt godt. Selv Tørum snakkede jo om at Johnsen og Riseth ikke fandt tonen. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:10 Post subject: |
|
|
| Kanskje ikke ta den, men han var far, far away. Virket ikke helt på hugget, og syns han reagerte litt sent. |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:11 Post subject: |
|
|
| Enig i at Johnsen var dårlig som stopper. Kom altfor sent inn i duellene et og hadde problemer når Vålerenga satte fart. |
|
| Back to top |
|
 |
Katalysator Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:11 Post subject: |
|
|
| Var mest sjokkert over de to målsparkene han klarte å sette utover sidelinjen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.04.2006 22:12 Post subject: |
|
|
| F. Johnsen dempet ballen forferdelig et par ganger bak der. Det kunne fort blitt noe fælt ut av det. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.04.2006 22:13 Post subject: |
|
|
Synes at Høgmo gør nogle mærkelige taktiske valg. Jeg forstår heller ikke hvorfor ikke Russell var med i troppen i dag. Han er måske ikke god nok? Derudover synes jeg også det er mærkeligt at Helstad kommer ind på kanten i stedet for Storflor. Ikke fordi han gjorde det dårlig, men vores venstre side blev stort set ikke brugt i anden omgang. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.04.2006 22:14 Post subject: |
|
|
| Tanken til Høgmo var sikkert at Essediri skulle komme til innlegg mot både Iversen og Helstad. Det fungerte dårlig da Essediri kun greide å komme til ett innlegg. |
|
| Back to top |
|
 |
|