English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VÃ¥lerengens IF - RBK
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.04.2006 20:54    Post subject: Reply with quote

Synes det er rart ikke Russell ble med i kamptroppen. Han hadde vært et godt alternativ som innbytter da Koppinen ble skadet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 20:54    Post subject: Reply with quote

Vi skal være galde for at Berre øver mere på skuespil, end skud på mål.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 20:55    Post subject: Reply with quote

Var stor sjanse Berre fikk ja, svakt å ikke sette den.
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 20:56    Post subject: Reply with quote

Synd vi lever på flaks da, men har fortsatt tro.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 20:58    Post subject: Reply with quote

MÃ¥ si at jeg er litt skuffet over spillet til Essediri, savner kantspillet til RBK slik at Ivers eller Helstad kan bruke hodet eller beina! Tvi, tvi i 2. omg.
Back to top
Snoopy
Junior

PostPosted: 23.04.2006 21:53    Post subject: Reply with quote

Noe bedre i andre omgang. Men det er dårlig å ikke sette noen av de sjansene som begge lag hadde! Vi vinner på hjemmebane mot dette söpplelaget! RBK

Han er kongen
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 21:54    Post subject: Reply with quote

Satt med en ekkel følelse under hele kampen. Det var bortimot en lidelse å se kampen.
Back to top
dalla
Rutinert

PostPosted: 23.04.2006 21:54    Post subject: Reply with quote

hmmm, må si jeg er skuffet over dagens kamp. ivers klarte seg bra syntes jeg. Men må si jeg mener kone fortjener sjansen nå snart!!! man ser tendensene med en gang han kommer inn på banen! ellers spilte riseth solid på slutten.
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:00    Post subject: Reply with quote

Midtbanen var meget svak i andreomgang. Mest sannsynlig fordi man setter ned FJ, som har vært vår beste spiller i år på midstopperplass. Mener man heller burde satt inn Stensaas og sette Basma inn i midten og Dorsin på høyre.

Frode Johnsen nok en gang RBK's beste i dag.
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:02    Post subject: Reply with quote

Jeg syntes det var feil å satse på Tettey idag fordi han ikke klarer å spille ballen fra seg raskt nok. Han sinker spillet dessverre og blir litt liten i duellene.
Syntes Høgmo gambler med laguttaket da han velger Braaten og Koppinen i start 11 når begge må bytte etter 20. min! Feil laguttak som ødelegger kampen for RBK. Det er ikke gunstig å bruke 2 innbyttere etter bare 30 min av 1 omg.
Synd at Ivers ikke scorer på sin 100% sjanse!!
1 poeng er helt ok!
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 22:02    Post subject: Reply with quote

Quote:
Frode Johnsen nok en gang RBK's beste i dag.

Johnsen var langt fra den bedste spilleren. Han var ustødig defensivt, slap markeringene, lavede dumme frispark og viste endnu engang hvorfor han bliver kalt trelegg.

Medlem nr. 2477
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:03    Post subject: Reply with quote

Totalt horribel kamp av oss dette. Elendig presisjon, dårlig rytme, mange personlige feil osv. Mye av skylden ligger hos de tidlige byttene og omrokkeringene. Det nykomponerte forsvaret imponerte heller ikke særlig, men det hadde vært drøyt å forvente noe annet. Vi fikk også et par avslutninger fra gode posisjoner (Iversen og Helstad), uten at avslutningene skremte noen. Tettey viser dessverre at han er litt umoden ennå, og Essediri og Dorsin var spesielt dårlige etter min mening.

Men, jeg tar ikke dette som et tegn på en downperiode. Vi hadde rett og slett en dårlig dag som ble gjort verre av svært uheldige bytter.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:05    Post subject: Reply with quote

Savnet Storflor i dag. Ingen som greide å skape noen sjanser i særlig stor grad av de andre. Essediri er jeg redd ikke er god nok på dette nivået. Mulig han vil fungere bedre mot dårligere lag. Helstad mener jeg ikke passer inn i RBK's 4-3-3 og Iversen imponerer fortsatt ikke. Kone syns jeg derimot så positiv ut, og bør snart få prøve seg som midtspiss fra start.

Tettey bør også få spille noen kamper fra start fremover. Han slet med å komme inn i kampen, men i andre halvdel av andreomgangen var han overalt, hadde bra pasninger og fint blikk for medspillerne. Løpskapasiteten er jo enorm. Det han trenger nå er å få spille. Da tror jeg han vil være i landslagsklasse om ikke så lenge. Positivt også at Skjelbred viser fremgang fra kamp til kamp. Solli skuffet kanskje litt. Var ikke så synlig som man hadde håpet, men gjorde ingen dårlig kamp. Helt på det jevne.

I forsvaret hadde dessverre ikke Dorsin dagen mht innleggsfoten sin. Syns også både Johnsen og Riseth slet mer enn godt var mot Vålerenga-spillerne. Basma syns jeg var bra, også offensivt.

Hirschfeld har fremdeles ikke overbevist. Fikk heller ikke vist seg frem denne gangen, men syns han burde vært bedre med på frisparket til Grindheim iallfall. Virker også fremdeles noe usikker i plassering og feltarbeid.
Back to top
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:05    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Johnsen var langt fra den bedste spilleren. Han var ustødig defensivt, slap markeringene, lavede dumme frispark og viste endnu engang hvorfor han bliver kalt trelegg.

NÃ¥ snakker du virkelig bullshit Harald. FJ var god med ballen, jobber hardt som stopper og setter i gangangrep. Som midtstopper viste han Hoftun tendenser.
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:06    Post subject: Reply with quote

Nå brukte jo Vålerenga mye ressurser på å ødelegget vårt offensive spill, og det er de gode på - men syns denne kampen viser at vi trenger en midtstopper og en god midtbanespiller til. Og jeg savnet også Storflor, syns han kunne kommet inn i stedet for Helstad. Tydelig at vi manglet kreativitet framme.

Last edited by oddrane on 23.04.2006 22:08; edited 1 time in total
Back to top
Maradona
Veteran

F.Johnsen var bra, men jeg er litt overasket over at ikke Tettey ble stopper, da han kom inn, da han har veldig bra fart. Men F.J gjorde en ok jobb, da Vålerenga ikke utfordret F.J på farten i dag. En ren løpsduell med Sørensen/F.J hadde vært nitrist å se på.. Tettey gjør en ok jobb, men han er bedre som sentral midtbanespiller, positivt at han får spille før Ørjan Berg, som også satt på benken...
Brady
Veteran

Harald wrote:

Enig. Johnsen slet bak der, og skal vel takke dommeren fordi han ikke fikk gult kort nummer to. Kom ofte for sent inn i motspiller.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 22:09    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Hirschfeld har fremdeles ikke overbevist. Fikk heller ikke vist seg frem denne gangen, men syns han burde vært bedre med på frisparket til Grindheim iallfall.

Hm... Det var en merkelig ting å påpeke. Det var et veldig godt slått frispark rett over muren. Synes ikke man kan forlange at han skal ta den hvis den treffer på innsiden.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 22:09    Post subject: Reply with quote

Nej, det er du som snakker bullshit. Frode Johnsen var greit med offensivt, men defensivt var han dårlig. Han var treig laver frispark og markeker ikke synderligt godt. Selv Tørum snakkede jo om at Johnsen og Riseth ikke fandt tonen.

Medlem nr. 2477
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:10    Post subject: Reply with quote

Kanskje ikke ta den, men han var far, far away. Virket ikke helt på hugget, og syns han reagerte litt sent.
Back to top
oddrane
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:11    Post subject: Reply with quote

Enig i at Johnsen var dårlig som stopper. Kom altfor sent inn i duellene et og hadde problemer når Vålerenga satte fart.
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:11    Post subject: Reply with quote

Var mest sjokkert over de to målsparkene han klarte å sette utover sidelinjen.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 22:12    Post subject: Reply with quote

F. Johnsen dempet ballen forferdelig et par ganger bak der. Det kunne fort blitt noe fælt ut av det.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 23.04.2006 22:13    Post subject: Reply with quote

Synes at Høgmo gør nogle mærkelige taktiske valg. Jeg forstår heller ikke hvorfor ikke Russell var med i troppen i dag. Han er måske ikke god nok? Derudover synes jeg også det er mærkeligt at Helstad kommer ind på kanten i stedet for Storflor. Ikke fordi han gjorde det dårlig, men vores venstre side blev stort set ikke brugt i anden omgang.

Medlem nr. 2477
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 23.04.2006 22:14    Post subject: Reply with quote

Tanken til Høgmo var sikkert at Essediri skulle komme til innlegg mot både Iversen og Helstad. Det fungerte dårlig da Essediri kun greide å komme til ett innlegg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
Page 5 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb