| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 11.06.2013 07:04 Post subject: |
|
|
| obri wrote: | Spørsmålet er jo hvilket verktøy
vedkommende har da. Pc, mobi
ltelefon ev nettbrett.Artig lell. |
Jeg bruker både PC, mobil og nettbrett - og det tror jeg mange andre gjør også. Det er ingen andre som legger inn linjeskift etter tre ord av den grunn. Helt jævlig stygt.
Velger forøvrig å ikke tro på at Alas tjener 1,5 millioner. Da snakker vi oppe imot Dockal-lønn. Det kan ikke stemme. Så dumme er ikke Hoftun & Co. (Eh). |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.06.2013 07:05 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Jeg stoler aldri på folk som begynner på en ny linje midt i en setning. |
Haha klasse
Det er 99% sikkert at Alas ikke har en grunnlønn på 1.5 millioner, det er bare totalt utenfor all logikk.
Den ene prosenten tilegger jeg at det tross alt er Erik Hoftun som er sportsdirektør. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 11.06.2013 09:06 Post subject: |
|
|
| obri wrote: | Vi får vel smøre oss med tålmodighet
i påvente av bekreftelsen da. Hvor jeg
har tallene mine fra er min business.
Jeg tror nok flere her inne har tilgang
til lønnsinntekter hos spillere og ledelse.
At disse to tallene stemmer er jeg rimelig
sikker på. De er grunnlønn og ikke inkludert
bonuser. |
Prøver du å spille viktig her nå?
Detaljer om hva som inngår i utbetalinger fra klubben finnes kun hos personal og lønnsavdelingen i klubben, og muligens hos NFF. De finnes ikke hos banker eller i offentlige registre.
Så jeg tviler sterkt på om veldig mange har slike tall, og når du påstår det, så tviler jeg på deg også... |
|
| Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 11.06.2013 10:45 Post subject: |
|
|
Ja,jeg spiller viktig.Hvorfor tror du RBK ikke har "kvittet" seg med Alas?
"Alle" sier jo han er for dårlig. Mannen har kontrakt til 31.12.2015 og
sitter på en gull-kontrakt utifra både hjemlige og norske forhold.
Eneste "lønna" som er utilgjengelig er Per Joar Hansen sin. Dette pga
hans selskapsorganisering. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 11.06.2013 10:53 Post subject: |
|
|
Nå kladder det greit for deg obri. Det er under ett år siden Alas signerte for Rosenborg, det er da ingen oversikter som viser hans lønn enda.
Og det er ihvertfall ingen plass(som den vanlige mann i gata kan slå opp i) som viser hva lønnen er, altså SOF, bonus, private avtaler, lønn i RBK, etc.
Står fast på at 1.5 mill i grunnlønn er totalt urealistisk og høyst sannsynlig bare tull fra deg. |
|
| Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 11.06.2013 11:02 Post subject: |
|
|
Totalt urealistisk? Vi får se.
Finnes mange "kilder". _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
Escudos Veteran
|
Posted: 11.06.2013 11:05 Post subject: |
|
|
| obri wrote: | Totalt urealistisk? Vi får se.
Finnes mange "kilder". |
Akkurat som når Radioresepsjonen siterer en kilde som er en fyr på 21 år som hører på radioen. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 11.06.2013 11:05 Post subject: |
|
|
| obri wrote: | Totalt urealistisk? Vi får se.
Finnes mange "kilder". |
Det er meget mulig at Alas har problemer med å finne en klubb som betaler like godt.
Men at du vet hva fastlønna til alle ansatte er, det er totalt urealistisk, hvis du ikke kjenner noen som håndterer kontrakter eller lønnsutbetalinger. Det er de to eneste stedene dette fremkommer. Ikke i noen andre registre... |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 11.06.2013 11:58 Post subject: |
|
|
| obri wrote: | | Alas har bedre betalt enn 2.målvakt Øhrlund faktisk , 900k mot 1, 5 mill.Tror ikke han drar herfra frivillig ,gode penger for ham. |
VÃ¥s.
Alas tjener litt i overkant av 700,000. For mye det også, men ikke i nærheten av halvannen million. |
|
| Back to top |
|
 |
bongo Veteran
|
Posted: 11.06.2013 12:11 Post subject: |
|
|
Skjønner godt at han har problemer med å finne noen som betaler like godt som vi gjør. Så hvis det er eneste kriteriet hans så er jeg redd vi er stuck med han til kontrakten går ut. _________________ Alfredbørs 1-10: 3 |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 11.06.2013 16:22 Post subject: |
|
|
| Escudos wrote: | | obri wrote: | Totalt urealistisk? Vi får se.
Finnes mange "kilder". |
Akkurat som når Radioresepsjonen siterer en kilde som er en fyr på 21 år som hører på radioen. |
Hehe  |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 11.06.2013 17:30 Post subject: |
|
|
| Døvt om dette blir en Winston Bogarde-affære som varer ut 2015. |
|
| Back to top |
|
 |
laBan Junior
|
Posted: 11.06.2013 18:45 Post subject: |
|
|
| Frakken wrote: | Jeg tror Thorbjørnsen har funnet gull! Han har en nærteknikk som ingen i Norge er i nærheten av. Norges nye messi?  |
Jeg bare måtte dra frem denne..... Jeg tror ikke Thorbjørnsen har funnet gull  |
|
| Back to top |
|
 |
obri Proff
|
Posted: 11.06.2013 18:45 Post subject: |
|
|
Alas var på ettermiddagstreningen i dag. Så pigg ut. _________________ Kjem alltid en ny kamp ..... |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 11.06.2013 19:59 Post subject: |
|
|
Portugisiske Record skriver at terminering av kontrakten er en mulighet. Vet ikke om det er google translate som spiller artikkelen et puss, for det virker da ikke som et sannsynlig scenario for RBKs del. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 11.06.2013 22:26 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | Har sett gjennom et par youtube-videoer nå, men er vanskelig å bedømme ut fra motstanderlag på lave nivåer. Hvordan vil han f.eks. fungere mot fysisk sterke motstandere? Jeg syns heller ikke det han presterte i de klippene jeg så var noe ekstraordinært. Jeg syns også han virket mer som en 4-3-3 ving enn en kantspiller i Jönssons system.
Foreløpig noe skeptisk. |
| Ingeman wrote: | Seff er du skeptisk.. Alle er jo så forbanna skeptisk bare er navn blir nevnt i sammenhengen med klubben vår. Hva har skjedd med dere!?
NÃ¥r det ikke er noen rykter, da skal Hoftun sparkes og kritikk blir gitt!
Nå har vi en prøvespiller + en ny spiller kommende inn og alikevel er folk kritiske.
Når skal folk bli fornøyde? |
| Frakken wrote: | Jeg tror Thorbjørnsen har funnet gull! Han har en nærteknikk som ingen i Norge er i nærheten av. Norges nye messi?  |
Mindre enn et år siden dette kunne leses på RBKweb, men Brady ligger vel best an til å triumfere med et "hva var det jeg sa"  _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 14.06.2013 07:52 Post subject: |
|
|
Fikk man endelig se hvilket nivå Alas holder? Spilte en grei kamp mot Steinkjer  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 14.06.2013 10:26 Post subject: |
|
|
brego hva betyr det?'
var han elendig? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Brego Veteran
|
Posted: 14.06.2013 11:50 Post subject: |
|
|
Nei, han spilte en ganske god kamp mot Steinkjer, så det spørs om han ikke må ned på det nivået på motstandere for å skinne i kamper  |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 14.06.2013 13:32 Post subject: |
|
|
Ut ifra høydepunktene kan det jo se ut som Alas dominerte. Er jo involvert i nesten alt som Rosenborg skaper fremover. Håper virkelig at han kan begynne å vise litt på høyere nivå snart. Det jeg har sett av Alas i trening og treningskamp har vært lovende. Klart, det har tidvis vært katastrofalt i reel kampsituasjon.
http://www.rbk.no/news/ar...inkjer-rbk _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 14.06.2013 15:38 Post subject: |
|
|
| Kanskje han er den fødte indreløper. |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 14.06.2013 17:38 Post subject: |
|
|
Kjenner jeg ble glad av å se oppsummeringen av kampen i går. Unne Jaime alt godt. For han har vært tålmodig, ikke mange som har holdt ut i fryseren han har vært i!! RESPEKT!! _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 14.06.2013 18:34 Post subject: |
|
|
| Ikke noe problem å "holde ut i fryseren" når du tjener mer enn du kunne drømt om og innser at du ikke holder nivået. Dette er vel noe både jaime og agenten har innsett. |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 14.06.2013 18:41 Post subject: |
|
|
Vi skal selvsagt ta med at RBK spilte mot et 3 div. lag.
Men å se Alas som en indreløper her er en fornøyelse. Han er veldig gjennombruddshissig med gode løp både i mellomrommet og i bakrommet, han har en god pasningsfot der han slår fremoverrettede presise pasninger med nok fart til en medspiller i medløp.
Fra før har jeg inntrykk av at han har god løpstyrke og at han er god defensivt en mot en.
En en god gammel indreløperposisjon ala Roar Strand noe for Alas tro? |
|
| Back to top |
|
 |
Noah FC Rutinert
|
Posted: 14.06.2013 18:46 Post subject: |
|
|
Gode innvolveringer og initiativ. _________________ Ja. D va d da. Sei d. |
|