View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 16.05.2013 22:54 Post subject: |
|
|
Lunna bør på tross av sine tabber mot Sarpsborg fortsatt få fornyet tillit som førstekeeper. Ørlund gjorde ofte tabber over lengre tid før han til slutt ble vraket. |
|
Back to top |
|
 |
HOFFA Veteran
|
Posted: 16.05.2013 22:55 Post subject: |
|
|
josinho wrote: | Lunna bør på tross av sine tabber mot Sarpsborg fortsatt få fornyet tillit som førstekeeper. Ørlund gjorde ofte tabber over lengre tid før han til slutt ble vraket. |
Ubetinget 100% enig  _________________ D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 16.05.2013 22:58 Post subject: |
|
|
Det er vel åpenbart. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 16.05.2013 22:58 Post subject: |
|
|
Enig.
Lunna har vært utrolig god, 2 strafferedninger og veldig stabil.
Lenge siden vi hadde en så stabil keeper, etter min mening.
Edit: Intervju med Lunna her: ( Video )
http://fotball.adressa.no...280281.ece _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 16.05.2013 23:12 Post subject: |
|
|
han hadde jo ingenting å gjøre og ble helt sikkert litt tatt på senga.
Som intervjue konkluderer. Han tar ansvar for sine feil og bortforklarer det ikke.
Sterk person som helt sikkert kommer til å levere fremover når det gjelder!
Flott kar ALH selv om det var hans verste kamp på lenge. Kommer nok til å redde oss flere ganger enn han koster oss poeng! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 16.05.2013 23:15 Post subject: |
|
|
Dette er jo ikke noe nytt. Skader og tabber har dessverre fulgt Lunna hele karrieren hans, men om står som en matchvinner i 9 kamper og tabber grovt i 1 så er det helt greit.  |
|
Back to top |
|
 |
BBQsaus Rutinert

|
Posted: 17.05.2013 02:59 Post subject: |
|
|
Det er helt greit å ha en dårlig dag, spesielt når vi vinner.
Men det er forskjell på å ha en sånn dag iløpet av sesongen og ha tre-fire sånne dager. For det følte jeg at Ørlund hadde. Men det gjenstår fortsatt 2/3 av sesongen, så vi får se. Jeg er ikke overbevist, men jeg har trua på at L Hansen er rett mann som 1. keeper |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 18.05.2013 01:29 Post subject: |
|
|
Lunna fikk forøvrig 1 på børsen hos adressa  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 18.05.2013 01:49 Post subject: |
|
|
Vinnervilje og lagfølelse = to store pluss for Lunna. Fremstår også som en usedvanlig sympatisk fyr. Keep it up! |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 18.05.2013 11:58 Post subject: |
|
|
ALH bør jobbe mer med balanse og styrke i overkroppen. Han mangler litt på gode, hurtige tyngdeoverføringer. Rekkevidden er hans store force, det har vi bla sett på en del straffespark ALH har ennå ikke nådd toppen som keeper og han bør kunne være vår førstekeeper i mange år fremover. |
|
Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 18.05.2013 12:07 Post subject: |
|
|
Kanskje på grensa til ufint, men det var vanskelig å undertrykke latteren da jeg kom over denne reklamen på adressa.no like etter Sarpsborg-kampen:
...men forøvrig synes jeg ALH stadig bør få være fast førstekeeper i RBK. _________________ "En vinner ser alltid en mulighet i alle problemer. En taper ser som oftest et problem i alle muligheter." - NAE |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 18.05.2013 13:02 Post subject: |
|
|
Klart ALH skal spille neste kamp. Han har hittil i år - på de ni første kampene - ikke hatt én eneste tabbe. Jeg har iallfall ikke registrert noen.
Kan også legge til:
1. Strafferdninger og flere 100%-redninger.
2. Han spiller aldri ballen ut over sidelinjen ved utspill. (Örlund garanterte minst 2-3 i løpet av én kamp).
3. Han ønsker også å sette i gang spillet raskest mulig. Dessverre for ham, hemmer/nekter utespillerne ham dette gang på gang.
Når man i tillegg blir kåret til Månedens Spiller på RBKweb, som gjerne forteller hvor landet ligger, ja da, skal ikke to tabber (i samme kamp) ha noen betydning. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 22.05.2013 11:17 Post subject: |
|
|
Jeg veit ikke om det er tabbene i siste kamp som gjorde utslaget, men det blei hvert fall ikke landslagsplass på Lunna. Grytebust og Hansen (!) foretrukket sammen med Jarstein med Bugge ute.
Mer gledelig i ett elelrs ganske merkelig uttak er det imidlertid at Ciljan er tilbake i troppen, noe som er på høy tid. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 22.05.2013 11:20 Post subject: |
|
|
Bare fint at han ikke er tatt ut til landslaget. Vi trenger en frisk og opplagt Lunna her hjemme som kan forberede seg i ro og mak, ikke sende av gårde en frisk keeper til landslaget og få tilbake en sliten og/eller skadd en.  |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.05.2013 14:21 Post subject: |
|
|
Enig. Å være med på dette disharmoniske landslagsoplegget til Olsen gjør ingen bedre. Grytebust gjør forresten en del tabber.... Lunna reiser seg igjen mot VIF, nå er han i en angrepsposisjon! |
|
Back to top |
|
 |
hke Junior
|
|
Back to top |
|
 |
irie Senior
|
Posted: 24.06.2013 00:21 Post subject: |
|
|
tror ikke det. tror bare ikke vi vil ha flere skandaler med folk som sier å gjør ting uten å tenke. naturlig at han er skuffet og da er det sikkert bedre at perry forklarer enn at han skal si akkurat hva han mener:) _________________ Jay-Jay Okocha, so good they named him twice |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 24.06.2013 14:07 Post subject: |
|
|
Hvis Perry hadde forklart noe som helst, så kanskje.
Perry bidro vel egentlig bare til enda flere spørsmålstegn. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 28.06.2013 10:44 Post subject: |
|
|
Tipper Lunna står mot Viking.
Perry ser på begge keeperne som ganske like, han har ingen klart førstevalg. Mye handler om å prestere for begge keeperne, både i kamp og på trening. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 28.06.2013 11:33 Post subject: |
|
|
Hvis Perry ikke har et klart førstevalg burde han velge ut en som skal være førstekeeper. Det skaper utrygghet å drive å bytte keeper foran hver kamp. Synes dette er utrolig klønete av Perry.
Lunna er den som bør stå. |
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 28.06.2013 13:21 Post subject: |
|
|
Tipper Örlund er ute for salg og at man setter han i mål for å få opp prisen. Vil også tro at Lunna er klar over dette, ag at dette er en av grunnene til at han har signert ny kontrakt! |
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 28.06.2013 13:36 Post subject: |
|
|
Ville egentlig sagt at å bytte keeper en periode (spesielt i viktige kamper som mot strømsgodset) bare for å presse opp prisen er litt galskap. Men etter de siste par dagene med brudjler angående "dårligere økonomi enn forventet" så vet man jo aldri. |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 28.06.2013 13:50 Post subject: |
|
|
Jeg tipper Lunna først og fremst forlenger fordi han vil bo i Tr.heim og fordi han elsker klubben. Deretter har han såpass tro på seg selv at han vet at hvis han tar tida til hjelp så får han mange sesonger som førstekeeper her. Husk at Lunna har sittet på benken størsteparten av karrieren, og er det noen som takler det så er det han.
Ørlund tror jeg ikke forsvinner med det aller første, men at han er her om tre år tviler jeg nok litt på. At Ørlund har spilt for å få presset opp pris på evt bud høres helt kokko ut. Det er i overkant analytisk å tenke sånn, og det tror jeg ikke de gjør på brakka heller.
Kan tenkes at den ene keeperen står i tippeligaen, mens den andre står alt av cup f.eks?? |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 28.06.2013 14:22 Post subject: |
|
|
MariusV wrote: | Tipper Örlund er ute for salg og at man setter han i mål for å få opp prisen. Vil også tro at Lunna er klar over dette, ag at dette er en av grunnene til at han har signert ny kontrakt! |
Jeg begynner å tro på dette selv, selv om det er utrolig tåpelig.
Lunna er endelig blitt førstekeeper i favorittklubben sin, og har unngått skader. Han har vært en av våre beste denne sesongen, også blir han plutselig vraket til fordel for en middelmådig svenske.
En skulle jo da tro at Lunna tenkte " Hva mer kan jeg gjøre? "
Også skulle en jo tro at Lunna var forbanna etter å ha blitt vraket uten grunn, likevel signerer han ny kontrakt.
Rare greier. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
|