English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nicki Bille Nielsen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 129, 130, 131  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Danserud
Rutinert

PostPosted: 18.03.2013 22:40    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Vil gjerne se litt mer av han før jeg konkluderer

Jeg for min del syns det videoklippet var på grensen til hvor mye jeg kunne tenke meg å se.
Back to top
View user's profile Send private message
georgios
Veteran

PostPosted: 18.03.2013 22:49    Post subject: Reply with quote

Jeg lo. Helt greit å få inn noen som ikke sier de samme A4 tingene hver gang. Selv om jo det er bittelitt flaut med de Damli greiene. Noen hakk opp som intervjuobjekt enn den godeste Molskred.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 18.03.2013 22:52    Post subject: Reply with quote

Ser for meg Karl Petter Løken gjøre dette.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 18.03.2013 22:54    Post subject: Reply with quote

Man må bare finne riktig innfallsvinkel for å nyte et godt Morten Moldskred intervju. Han er jo en mester i apati!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 18.03.2013 23:04    Post subject: Reply with quote

http://fotball.adressa.no...273113.ece

Kul tattis på en mann som lager liv rundt klubben Tommel'n opp!
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 18.03.2013 23:08    Post subject: Reply with quote

Haha! Tramp-stamp på magen!
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 18.03.2013 23:12    Post subject: Reply with quote

Noe så sinnsykt harry.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2013 00:10    Post subject: Reply with quote

Nicki har litt for lite pigmenter til å kle enkelte av taoveringene sine, men skitt au.
Megafritz
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 00:31    Post subject: Reply with quote

En fargeklatt av en fyr! Digger alt ved han Very Happy anbefaler folk å like facebooksiden hans. Han tar seg ikke selv høytidelig og oppdaterer ofte fra livet sitt.
Har ikke hatt en slik gledesspreder siden sapara, og må si jeg begynte å bli lei av de triste intervjuene med våre egne unggutter med Svensson og selnæs som gode eksempler på folk som ikke virker å være veldig intellektuelt og sosialt begavet.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 00:37    Post subject: Reply with quote

Megafritz, og synes du Bille virker intellektuell?
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 00:45    Post subject: Reply with quote

fyren er jo smørblid og har humor så det holder Very Happy
Tatoverer seg tilsynelatende for Tone damli :p
spill for galleriet but who cares! vi trenger fargeklatter og med ham og mix mangler det bare at Verner stiller opp i swimsuit for FHM og proklamerer at han egentlig heter Vigdis xD
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 01:03    Post subject: Reply with quote

Sola wrote:

Faktisk mer enn f.eks Svensson ja! Han snakker jo som han er 13. Bare hør intervjuene. De fleste ungguttene svarer bare ja og nei og gjentar seg selv, mens bille snakke i fulle setninger, og klarer å styre en samtale (all den tid reporterne stiller dumme spørsmål ala "liker du å skåre mål?") Han er sikkert ikke den mest intellektuelle, men jeg verdsetter sosial intelligens over iq og skolesmart. Liker også humoren og gleden han sprer rundt seg.
Back to top
mexes
Junior

PostPosted: 19.03.2013 01:05    Post subject: Reply with quote

Så du sier Selnæs mangler sosial intelligens? Haha nt...
Sola
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 01:08    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Sola wrote:

Faktisk mer enn f.eks Svensson ja! Han snakker jo som han er 13. Bare hør intervjuene. De fleste ungguttene svarer bare ja og nei og gjentar seg selv, mens bille snakke i fulle setninger, og klarer å styre en samtale (all den tid reporterne stiller dumme spørsmål ala "liker du å skåre mål?") Han er sikkert ikke den mest intellektuelle, men jeg verdsetter sosial intelligens over iq og skolesmart. Liker også humoren og gleden han sprer rundt seg.

Vel, da bør du også uttrykke det. Er stor forskjell på å være intellektuell i den vanlige betydningen av orden og å være sosial intelligent.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 01:17    Post subject: Reply with quote

Slapp nå av da, du skjønte poenget. Fotballspillere generelt er vel ikke akkurat kjent for å være rakettforskere til tross for at de virket å ha høyere ambisjoner for livet etter fotballen før i tida(bratbakk og winsnes for å nevne noen)

Men tilbake til sakens kjerne, hva angår sosial intelligens, du e vel ikke uenig? Bille>Svensson og selnæs til sammen!
Back to top
sturedan
Junior

PostPosted: 19.03.2013 01:30    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Slapp nå av da, du skjønte poenget. Fotballspillere generelt er vel ikke akkurat kjent for å være rakettforskere til tross for at de virket å ha høyere ambisjoner for livet etter fotballen før i tida(bratbakk og winsnes for å nevne noen)

Men tilbake til sakens kjerne, hva angår sosial intelligens, du e vel ikke uenig? Bille>Svensson og selnæs til sammen!

Hvis du mener at sosial intelligens er å hylle seg selv konstant over twitter, og skape blest rundt sitt utseendet - så ja, jeg er helt og holdent uenig med deg, selv om spørsmålet ikke var rettet mot meg.
Back to top
Sola
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 01:43    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:

Jeg kjenner ingen av dem, så kan ikke uttale meg. Bille er en humoristisk fyr, virker det som. Hvordan Svensson og Selnæs er vet jeg ikke helt.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 19.03.2013 10:42    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Har ikke hatt en slik gledesspreder siden sapara, og må si jeg begynte å bli lei av de triste intervjuene med våre egne unggutter med Svensson og selnæs som gode eksempler på folk som ikke virker å være veldig intellektuelt og sosialt begavet.

Sørgelig lesning.

Selnæs fremstår som meget oppegående. Han er full av humor, men han er mye mer subtil (krever intelligens) og sarkastisk enn Bille - som egentlig bare skryter av seg selv. Liker Bille jeg, men å trekke Selnæs frem som et eksempel på en som ikke er sosialt begavet er virkelig en skivebom. For meg står nettopp han frem som en éner på laget. Utrolig festlig fyr, både i TV-intervjuer, på Twitter og hvor det måte være.

Elsker å se intervjur med Selnæs, spesielt når han snakker om Hotel Cæsar og andre ikke-fotballrelatrete ting.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.03.2013 11:02    Post subject: Reply with quote

Enig. Helt bak mål å kalle Selnæs (sosialt) uintelligent.
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 19.03.2013 11:12    Post subject: Reply with quote

Nicki Bille er akkurat den fyren vi trenger for å skape større interesse både i TL og for RBK. Hvis sportslige resultater og underholdende fotball fortsetter så tror jeg Bille kan få en del tilskurere til kampene. Vi ser jo egentlig nå at vi har skreket etter slik spillere som dette. Forussetningen er at han presterer godt på banen selvfølgelig, det er det viktigste.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 11:43    Post subject: Reply with quote

Mulig dere kjenner selnæs på et annet vis enn meg, men jeg baserer det jeg sier først å fremst på intervjuer i media og ikke twitter og andre sosiale medium. Og jeg synes fortsatt han fremstår litt sosialt tilbakestående her, uten at han skiller seg ut fra de andre unggutta. Og det kan vel forstås, deres unge alder tatt i betraktning.

Det kan selvfølgelig hende jeg tar feil, jeg trodde både Bille og Mix var selvopptatte klyser før jeg "ble kjent" med dem gjennom intervjuer og diverse. Da viste det seg at dette var gutter med både selvironi og humor som kanskje hadde blitt stemplet litt feil.
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 19.03.2013 12:31    Post subject: Reply with quote

Å innrømme at man ser på Hotel Cæsar er jo intellektuelt selvmord. Den hjemme hos reportasjen med han er noe av det flaueste jeg har sett. Ellers virker han som en bra kar, enig i at han kan være litt hærlig sarkastisk.

Men også enig i at Mix og Bille virker mer karismatiske enn våre unggutter.
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 12:51    Post subject: Reply with quote

Om de er noen selvoptatte klyser, dumme som brød eller forfengelige som noen kjerringer er irrelevant. Det relevante er om de er gode fotballspillere, og om de er villig til å jobbe for å bli bedre.

Zeman
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 13:12    Post subject: Reply with quote

Tjoa, men vi trenger typer som Bille for å skape litt blest rundt klubben. Ikke rart interessen har dalt de siste årene, med verdens kjedeligste trener i spissen for en spillergruppe med norsk-hopper-mentalitet der alt som sies skal være så politisk korrekt. Og at man skal senke forventningene til seg selv ved legge lista lavt før hver kamp/sesong.

Med spillere som Bille, fisse-mike og mix har det plutselig blitt morro å følge klubben både på og utenfor banen Smile
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 19.03.2013 15:22    Post subject: Reply with quote

Megafritz wrote:
Mulig dere kjenner selnæs på et annet vis enn meg, men jeg baserer det jeg sier først å fremst på intervjuer i media og ikke twitter og andre sosiale medium. Og jeg synes fortsatt han fremstår litt sosialt tilbakestående her, uten at han skiller seg ut fra de andre unggutta. Og det kan vel forstås, deres unge alder tatt i betraktning.

Du synes Selnæs fremstår som sosialt tilbakestående? Deg om det.
Skjønner at du er Nicki Bille fan, og du nyter antageligvis også en god episode paradise hotel når sjansen byr seg, men du trenger ikke å kalle en 19 åring sosialt tilbakestående basert på hvordan han takler å få et kamera i trynet for å fremheve din mening om dansken. Det holder lenge å si at du liker å ha en type som Nicki på laget, og der er jeg enig, men det betyr ikke at det er noe galt med ungutta.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 129, 130, 131  Next
Page 19 of 131

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb