| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
KitWalker Veteran

|
Posted: 10.03.2013 18:45 Post subject: |
|
|
Største problemet her(foruten streamen) er at RBK blir med på Vikings forsøk på å dra tempoet ned.
Få Lunna til å ta av seg "Örlund vente 2 minutter før et langt utspark" og få den utespilleren som er nærmest ballen til å få fart i den etter et avbrudd.
Jeg ønsker at det er mest mulig bevegelse i ballen. Klarer ikke RBK å holde ballen igang vil vi slite mot norske lag. Trudde det var slutt med det etter å ha sett foregående treningskamper der RBK faktisk prøver å ha ballen mest mulig i bevegelse, og det også mot antatt bedre lag.
Få ut gørra å få fart på ballen, gutta! |
|
| Back to top |
|
 |
krysstvælla Rutinert
|
Posted: 10.03.2013 18:49 Post subject: |
|
|
| Plutselig ble streamen en million ganger bedre i andre omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.03.2013 18:50 Post subject: |
|
|
| Hver gang jeg skal til å kommentere at streamen har blitt mye bedre, så buffrer den, så jinx der, men den er jevnt over blitt relativt tålelig nå.... |
|
| Back to top |
|
 |
Mynthon Senior

|
Posted: 10.03.2013 18:52 Post subject: |
|
|
Avslutt alle andre programmer enn nettleseren, kanskje det hjelper. Sist men ikke minst så hjelper det vel ikke med den hyppige skiftingen mellom RW og adressa. Imponert over hvordan dere klarer å skrive så mye, samtidig som dere ser kampen. _________________ Gama tous tin mana, Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.03.2013 18:54 Post subject: |
|
|
Har vel en mediacenter-løsning og en separat laptop på fanget da kanskje?
Om å bla rundt på RBKWeb begynner å slite på båndbredden folk har så tror jeg du ville ha hørt det ganske kraftig her... |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 10.03.2013 19:00 Post subject: |
|
|
Tarik spiller fryktelig dårlig i dag. (han også) _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 10.03.2013 19:02 Post subject: |
|
|
| Det er ikke Rosenborg som spiller dårlig angrepsfotball. Det er Viking som spiller bra i forsvar. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 10.03.2013 19:03 Post subject: |
|
|
| Vil se et RBK lag som klarer å spille og ikke bare kontre også miste ballen etter 4 sekunder.. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 10.03.2013 19:03 Post subject: |
|
|
| Vi har i hvertfall vært gode på gjenvinning av ball. Viking har sjelden ballen lenge av gangen. Så, brukbart aggressivt er det. |
|
| Back to top |
|
 |
Øyvind Rutinert
|
Posted: 10.03.2013 19:04 Post subject: |
|
|
| Stihol5 wrote: | | klaging og atter klaging, om det hakker mye så har det nok mer med maskin du spiller av med og hva slags nett du har |
Det er sikkert helt tilfeldig att absolutt alle klager over det samme problemet! |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 10.03.2013 19:10 Post subject: |
|
|
hvorfor bruker han ikke Moe istedenfor Rønning?
Han gjorde det jo kjempebra når han fikk sjansen... |
|
| Back to top |
|
 |
Stihol5 Junior
|
Posted: 10.03.2013 19:11 Post subject: |
|
|
| Vell, de kan jo være glad for at de i det hele tatt gidder å sende kampen. jeg personlig har ikke noen problemer med streamen, ingen hakking eller fryste bilder. |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 10.03.2013 19:13 Post subject: |
|
|
| Er klar over at sesongen ikke er startet ennå men får litt søvntendenser av dette akkurat som jeg har hatt de siste sesongene. Håper på snarlig bedring, for dette er litt for tregt og upresist. Veldig lite sjangser som skapes. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 10.03.2013 19:14 Post subject: |
|
|
0-0 ???
Ser ut som om vi er vaksinert mot noe som heldst kreativt offensivt :/
Jeg froeslår at vi kjører en Atletico med Trequista sentralt og uten spiss.
* * *
* *
*
* * * * _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
zinedinestrand Proff

|
Posted: 10.03.2013 19:16 Post subject: |
|
|
| Stihol5 wrote: | | Vell, de kan jo være glad for at de i det hele tatt gidder å sende kampen. jeg personlig har ikke noen problemer med streamen, ingen hakking eller fryste bilder. |
Digg for deg da! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 10.03.2013 19:17 Post subject: |
|
|
| Stihol5 wrote: | | Vell, de kan jo være glad for at de i det hele tatt gidder å sende kampen. jeg personlig har ikke noen problemer med streamen, ingen hakking eller fryste bilder. |
Da er det selvsagt jævlig lett å sitte på høy hest.
Selv hakker og lugger det så mye at det er nærmest poengløst å se på kampen. Jeg har forsøkt med forskjellige nettlesere, og har til og med kverka en del prosesser for å se om det hjelper.
Det er ikke så mange dagene siden jeg så en stream av Man Utd - Real på den samme PC'en med veldig mye høyere oppløsning uten et eneste hakk etter at bufferinga stabiliserte seg. Og den kom ikke akkurat gjennom C More, for å si det slik.
Utrolig dårlig av adressa, når dette er en sending med forhold de seøv har styring og ansvar over, og skryter av at de er de eneste som sender kampen. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Dantell Proff

|
Posted: 10.03.2013 19:18 Post subject: |
|
|
| Rævva stream og rævva spill... |
|
| Back to top |
|
 |
lysulv Proff
|
|
|
| Totalt off topic, men jeg klarer ikke plassere kommentatoren geografisk, noen som kan hjelpe? |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
|
|
Innså først nå at kampen ikke går på Viking Stadion, som vel sier det meste om kvaliteten på streamen og hvor nmye jeg har sett på den.
Men det forklarer nok hvorfor kvaliteten er SÅ dårlig. De har vel ikke hatt mulighet til å orge en skikkelig oppkobling der nede. Sender vel på 3G eller annet trådløst til sin egen sentral, som så distribuerer ut. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 10.03.2013 19:20 Post subject: |
|
|
| I tillegg helt feil av kommentator å skylde på sendingen fra Nærbø (eller hvor det er) også, da det er utrolig tydelig å høre at kommentatoren ikke har den type problemer som oss... |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.03.2013 19:23 Post subject: |
|
|
| lysulv wrote: | | Totalt off topic, men jeg klarer ikke plassere kommentatoren geografisk, noen som kan hjelpe? |
Tynset. Snakker pent, da. |
|
| Back to top |
|
 |
stenex Rutinert
|
Posted: 10.03.2013 19:24 Post subject: |
|
|
| larsarus wrote: | | I tillegg helt feil av kommentator å skylde på sendingen fra Nærbø (eller hvor det er) også, da det er utrolig tydelig å høre at kommentatoren ikke har den type problemer som oss... |
Vil anta det er oppkoblingen der nede som er problemet. Ganske klart egentlig, hvis høyere kvalitet hadde vært tilgjengelig hadde noen brukere fått høyere kvalitet også.
Selvsagt kan det være at kommentatoren sitter på et signal som ytterligere downsamples før det blir sendt videre. |
|
| Back to top |
|
 |
kim1990 Junior
|
Posted: 10.03.2013 19:24 Post subject: |
|
|
Sjer ut som Viking ligg bak me allj mannj å vi ikke e kreativ nok t å kom åss jænnom.
Les reglementet. Dropp dialekt.
-Hedon |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 10.03.2013 19:26 Post subject: |
|
|
| Stihol5 wrote: | | klaging og atter klaging, om det hakker mye så har det nok mer med maskin du spiller av med og hva slags nett du har |
Hehe, for en klovn.
Hvem er det som ikke har maskin og nett nok til å streame fotballkamp på medium-minus kvalitet i 2013? Mulig noen sitter på gamle maskiner, men de som klager her vet vel godt om de er i stand til å streame fotball eller ikke.
Det sitter mange og ser på kampen. Noen er heldige, men de fleste har kun hakkete bilder. Har absolutt ingenting med maskinkraft eller nett å gjøre. Kunne ha streamet telefonen lett på en normal smart-telefon om kapasiteten var god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Svovel Proff
|
Posted: 10.03.2013 19:27 Post subject: |
|
|
Så det du sier er at siden det funker hos deg så kan ingen andre klage? Gratulerer.
Det lille jeg har sett av denne kampen var IKKE mye å skrive hjem om. Frykter en meget ustabil berg og dalbane sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
|