English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tromsø IL
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 92, 93, 94  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gisp!
Legende

PostPosted: 19.02.2013 10:25    Post subject: Reply with quote

Rosa fotballsko er drøyt i herrefotball. Å sette navnet sitt på dem i tillegg gjør det ikke bedre Embarassed

Ser forresten at TIL ikke vil ha "Nigerias Iniesta".
Moldskred derimot har de trua på.
TIL-supporter
Senior

PostPosted: 19.02.2013 18:42    Post subject: Reply with quote

Si hva dere vil om Prijovic, men han har trent hardt siden sesongavslutningn 2012, har tatt av 7-8 kilo, og scorer mål i kamp etter kamp.

http://fotball.itromso.no...268777.ece

Om Prijovic bruker svarte eller rosa sko er meg fullstendig likegyldig så lenge han scorer. Kanskje også RBK burde vurdere rosa sko for sine spisser, ettersom alle andre tiltak svikter?
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 19.02.2013 19:36    Post subject: Reply with quote

Troll
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 19.02.2013 19:58    Post subject: Reply with quote

Dere kan få vinne vinterligaen, så vinner vi resten uten rosa sko.
Har liten troa på TIL i år desverre Smile
TIL-supporter
Senior

PostPosted: 19.02.2013 20:22    Post subject: Reply with quote

Jeg var også lenge skeptisk, men det ser bedre ut nå. Ikke bare har vi to spisser som presterer, men vi vil også få Björck-erstatningen Jaroslaw Fojut kampklar til seriestarten, eller i hvert fall til 2. serierunde.

http://en.wikipedia.org/w...82aw_Fojut

Gjennom vår nye samarbeidsavtale med Fulham har vi hentet midtbanespilleren Josh Pritchard. Vi har også hentet Morten Moldskred (AGF), Adnan Causevic (Vard Haugesund) og Lars Gunnar Johnsen (Tromsdalen). Vi har videre fått Marcus Sahlman, som var langtidsskadet i hele høst, tilbake i kampform. Regner med at han blir førstekeeper igjen når sesongen starter.

De viktige spillerne vi har mistet er Kara og Fredrik Björck. Slik jeg ser det er TIL styrket offensivt siden i fjor, men noe svekket defensivt. Fojut i normal kampform vil være av toppklasse i Tippeligaen, men uten ham er vi svakere på innlegg og defensiv dødball enn i fjor. Det har vært veldig tydelig i vinterserien.

Jeg føler meg ganske trygg på at TIL vil hevde seg godt i Tippeligaen i år også. Som alltid er vår offisielle målsetting å bli blant de seks beste, og alt bedre enn det er bonus.

Last edited by TIL-supporter on 19.02.2013 20:23; edited 1 time in total
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 19.02.2013 20:23    Post subject: Reply with quote

*gjesp*
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 19.02.2013 21:27    Post subject: Reply with quote

Quote:
Fojut i normal kampform vil være av toppklasse i Tippeligaen

Det kan for så vidt hende at han vil være i toppklasse i tippeligaen, men det kan også hende han flopper totalt.

Med mindre du har fulgt meget godt med på Slask i Polen de siste årene og har evnen til å sammenligne disse ligaenes styrker og svakheter, og deretter vurdere spilleren, ja da er den uttalelsen strengt tatt bare gjetting.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 19.02.2013 22:21    Post subject: Reply with quote

Mynthon wrote:
*gjesp*

Dette.

Blir instant trøtt med det samme TIL-supportere begynner å snakke om laget sitt. En større kollektiv mangel på objektivitet og seriøsitet finnes det ikke makan til i norsk fotball.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
TIL-supporter
Senior

PostPosted: 20.02.2013 10:51    Post subject: Reply with quote

Og likevel har TIL de siste årene etablert seg som et norsk topplag. At vi da har tro på laget og spillerne er vel ikke så rart? Vurderinger av egne spillere fra oss som ser alle TIL-kamper, og vet "alt" om klubben, burde være interessant også for andre supportere. Engang ble det også sagt fra mange her på forumet at de gjerne ville ha slik informasjon. Hvis det ikke lenger er slik, har jeg absolutt ikke noe behov for skrive i TIL-tråden deres.
Back to top
Beren
Rutinert

PostPosted: 20.02.2013 11:25    Post subject: Reply with quote

Syns personlig det er morro å høre andres synspunkter vedr eget lag.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.02.2013 11:52    Post subject: Reply with quote

TIL-supporter wrote:
Vurderinger av egne spillere fra oss som ser alle TIL-kamper, og vet "alt" om klubben, burde være interessant også for andre supportere.

Som sagt; en større kollektiv mangel på subjektivitet finnes ingen steder, enn blant TIL-supporterne. Ergo skal du få dette "vi vet alt om klubben" billig av meg. Dessuten trenger du ikke å ta på deg denne uskyldig-maska, etter å ha trollet rundt på forumet som Michael Collins i flere år. Tror de fleste som husker det nicket kan skrive under på at dine meninger ikke er spesielt interessante.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 20.02.2013 13:05    Post subject: Reply with quote

Personlig har jeg ikke noe i mot at andre lags supportere skriver her inne, bare de er saklige.

Innlegg av typen "Om Prijovic bruker svarte eller rosa sko er meg fullstendig likegyldig så lenge han scorer. Kanskje også RBK burde vurdere rosa sko for sine spisser, ettersom alle andre tiltak svikter?" blir for meg trollerier, og da er det bedre at slike supportere holder seg unna Mad
Back to top
TIL-supporter
Senior

PostPosted: 20.02.2013 15:25    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke Hedon har fått med seg at TIL-supporteren er en mye snillere person enn Michael Collins. Alle vet jo at Collins er den personifiserte ondskap!
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 25.02.2013 23:22    Post subject: Reply with quote

"– Jeg skulle sentre til Ruben (Kristiansen), men så bommet jeg med tre og en halv meter sånn cirka. Det tar jeg på min kappe, det frisparket der, sier Remi Johansen til NRK.
– Det så litt småkomisk ut ...?
– Jeg følte meg steindum der jeg stod etter å ha bommet så sykt på ei femmeterspasning. Jeg kan tenke meg til at det så jævlig dumt ut.
– Har dere øvd mye på denne varianten?
– Ja, vi har øvd en del. Vi stod 15–20 minutter etter ei trening, så der ser du hva jeg får ut av det, smiler Johansen – og lover at ting skal sitte bedre når sesongen starter."

NRK: Se TILs håpløse frisparkvariant.
TomH
Veteran

PostPosted: 25.02.2013 23:46    Post subject: Reply with quote

Hedon,
persnlig hadde jeg svært stor sans for Michael Collins. Det er uten tvil bedre at andre lags supportere får skrive sine meninger om sitt lag, enn at RBKs supportere skal gjette på hvordan andre lags supportere vurderer sitt eget lag...

Da får det heller bare være slik at man får ha det i mente, når man leser andre klubbers tråder på dette forumet, at de kan være litt farget av patriotisme. Det er da ganske naturlig?

Personlig synes jeg forumet blir langt fattigere om man automatisk går i forsvarsposisjon med en gang et annet lags supporter skriver sin personlige mening. Synes du ikke at det er litt flaut og smålig at enkelte RBK-supportere, som f.eks du, går slik i forsvarsposisjon?

En stor klubb bør da kunne være overbærende med småklubbene i TL? En storebror går da ikke i forsvarsposisjon når en liten bror har en annen mening? Som storebror bør man vel heller bygge lillebror litt opp? Alt annet er vel bare et utslag av usikkerhet?
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 26.02.2013 00:15    Post subject: Reply with quote

Jaggu er jeg helt enig TomH.Smile Det er flott med innspill fra andre lags supportere - det gjør forumet rikere.
Back to top
kablap
Senior

PostPosted: 26.02.2013 07:11    Post subject: Reply with quote

Enig, TIL-mannen kan gjerne fortsette å skrive!
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.02.2013 08:27    Post subject: Reply with quote

Når man bytter nick og troller rundt så får man høre det, enkelt og greit. Om man ønsker å ta seg sammen og bidra til god debatt så er man selvsagt hjertelig velkommen.
At du forsvarer Collins er jeg ikke det minste overrasket over TomH.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 26.02.2013 08:40    Post subject: Reply with quote

TomH, spar meg for denne overbærende/belærende tonen. Det er ikke slik at jeg generelt har noe imot supportere fra andre lag, men et troll er et troll - enten det holder med RBK, MFK eller TIL.

Det er forøvrig like oppskriftsmessig som nyttårsaften ei uke etter jul, at du kommer ilende til med støtte til MC. Er en grunn til at jeg i lang tid trodde at dere var samme person. Din ukritiske støtte og nærmest hyllest av denne idioten av en debattant er hovedgrunnen til at jeg trolig aldri kan bli noen fan av deg.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 26.02.2013 09:57    Post subject: Reply with quote

Hedon og MD,
at MichaelCollins byttet nick er jo ikke rart slik dere har mobbet ham. Han har imidlertid god kjennskap til TIL og den informasjonen han har er mer interessant enn at dere to blir provosert av ham.

Samtidig er det interessant å se hvordan andre lags supportere tenker om styrkeforholdet mellom sitt eget lag og RBK. Denne type vinkling av informasjon er, etter min mening, viktig å ta vare på på dette forumet. Det er rett og slett interessant. Noen små sleivspark må man bare regne med - og det er vel i grunnen bare underholdende.

Veien er ikke lang før man plutselig er navlebeskuende.

Jeg ønsker at flere lags supportere regelmessig skriver i disse klubbtrådene. Storebror må da kunne være såpass raus.
Ikke jag dem vekk.

Hentesveis,
denne kommentaren om skoene var da ingenting å bli provosert over?! Det var da svært så selvhøytydelig man skulle være. Litt selvironi må det da være her på forumet?

Kommentaren var jo også på sin plass da RBK enda ikke har skåret i år, mens TILs spisser jo har puttet en del mål.
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 26.02.2013 11:31    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Du og en god del andre oppfatter alt annet enn nesegrus beundring for Rosenborg som trolling. Dette forumet har mange gode debattanter, men dessverre også mange som ikke er interessert i synspunkter fra andre supportere. Jeg har fått nok, og kommer ikke til å debattere på rbkweb i framtiden.

Dette er det siste innlegget fra MC. Syns noen at det er greit at han registrerer seg med et annet nick og fortsetter å poste, etter å ha skrevet dette?

TomH, jeg syns det er rart Mad
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 26.02.2013 11:52    Post subject: Reply with quote

Zzzzz. Supportere fra andre klubber har altid været velkomne på forumet så længe de har kunnet føre en saglig diskussion. HeiaVincent og FKLyn er to gode eksempler og der har til og med været Brann-supportere man kunne føre en saglig diskussion med også.
Michael Collins var derimot et troll af dimensioner og så møder man en del modvind. Når han så prøver og fortsætte på forumet under et nyt navn bliver det bare endnu mere patetisk.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 26.02.2013 12:05    Post subject: Reply with quote

Jeg var faktisk en av de som satte pris på MC's innlegg. At han returnerer med nytt nick etter sin "avskjedserklæring" blir bare tullete. Da hadde det vært mere renhårig å komme tilbake igjen med det opprinnelige nicket.

Harald: My point exactly Tommel'n opp!
Back to top
Mynthon
Senior

PostPosted: 26.02.2013 14:38    Post subject: Reply with quote

"For Rosenborg-supportere, av Rosenborg-supportere" må vel forandres til for "Alle lags-supportere, av Rosenborg-supportere".

Huff, alt dette snakket om at andre lags supportere er velkomne.
Beren
Rutinert

PostPosted: 26.02.2013 14:44    Post subject: Reply with quote

Er bare nyskjerrig nå siden jeg er "ny" i forum-verden. Men hva er trolling? og hva har MC trollet med? Det jeg har oppfattet så langt er at forumbrukere som kommer med påstander uten å begrunne det, samt negative stikk uten saklig hold er trolling, eller tar jeg feil nå?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 83, 84, 85 ... 92, 93, 94  Next
Page 84 of 94

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb