English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København - Rosenborg BK
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Knowrud
Veteran

PostPosted: 17.02.2013 23:27    Post subject: Reply with quote

Hva i alle dager er det Mix gjør alene med keeper? Ikke rart vi står uten scoring når slike sjanser ikke blir puttet.
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 17.02.2013 23:47    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
Mikkelsen wrote:
(en liten teori av meg)

Ikke akkurat det jeg tenkte, men nesten det samme.

"Brøndby-fansen inntok Parken
Tydeligvis ga det Brøndby-supporterne noe å glede seg over også. For helt i starten av andre omgang stilte noen av Jensens gamle supportere seg opp med to banner på den ene tribunen vendt mot FCK-supporterne.

På bannerne sto det «Hater FCK». Men etter knapt 30 sekunders visning og synging skjønte de gule supporterne at nok var nok, og stormet ut av Parken igjen.

Da hadde allerede en haug med FCK-ere startet sitt løp rundt banen, for å ta seg av inntrengerne."

http://fotball.rbnett.no/...268687.ece

Noe mer du vil vise/si?
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 17.02.2013 23:47    Post subject: Reply with quote

For å se det på en annen måte, enn hvis Man UTD hadde spilt samtlige treningskamper og tapt alle 1-0? Det hadde ikke lovet godt, spesielt hvis de også hadde tapt 1-0 mot Brighton(overført betydning RIL) og knapt skapt sjanser.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 17.02.2013 23:58    Post subject: Reply with quote

Danmarks Radio med reportasje fra Parken Tommel'n opp!

(innslaget begynner etter 3:30)
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larsarus
Legende

PostPosted: 18.02.2013 00:36    Post subject: Reply with quote

Så ikke kampen, men det hørtes ut som om Ørlund fortsatt gjorde sin trademark målløse utpoling, som bør bety at han starter i utfordrerposisjon og Lunna er 1.-keeper.

Ellers er det ganske tragisk at vi har scoret null mål så langt i oppkjøringen. Vi burde hatt en betting-pool på hvem som blir første målscorer. Jeg tipper på Dockal, til tross for ujevnt/dårlig spill hittil.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 00:51    Post subject: Reply with quote

Jeg etterlyste vinnervilje i laget etter første treningskamp, og fikk mye pepper. Velfortjent sådan. Har nynnet på en gammel one-hit-wonder-rap fra Ståle Stil i hele kveld.
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 18.02.2013 01:49    Post subject: Reply with quote

P-P-Pizzafyll Confused
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 01:52    Post subject: Reply with quote

dæm spille å vinn... dæm score mål... osv...
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 02:37    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
For å se det på en annen måte, enn hvis Man UTD hadde spilt samtlige treningskamper og tapt alle 1-0? Det hadde ikke lovet godt, spesielt hvis de også hadde tapt 1-0 mot Brighton(overført betydning RIL) og knapt skapt sjanser.

Det er ingen realistisk sammenligning da Man U har hatt samme trener i 25 år, mens vi for litt over 1 mnd siden fikk ny, samt ny spillestil, assistent trener og flere nye spillere.
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 18.02.2013 08:58    Post subject: Reply with quote

SoZo wrote:
P-P-Pizzafyll Confused

Ståle Stiil fremførte ikke Pizzafyll. Det var en annen kis, Ståle har vel brukt hele sitt voksne liv på å avkrefte at han er pizzafyllgutten. Stakkars.

Når det er sagt er det lett komisk at man ikke har evnet å score mål på 5 kamper, samtidig med at vi fortsatt har trua på laget vårt. Det sier litt om hvilke forventninger vi har til "Nordens beste lag"...
Megafritz
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 10:11    Post subject: Reply with quote

Jeg er en av de som fortsatt har ståltrua. Jeg skal ikke snakke for alle andre, men det handler mye om at jeg ser bedre tendenser enn etter 2 år med JJ. Bare det at vi stormer 5 mann i angrep når kontringene byr seg er noe vi ikke har sett på lenge. For å være ærlig ser jeg konturene av et spill jeg ikke kan huske å ha sett under hamren en gang. Og som mange sier, va har knapt begynt å kjøre inn førsteelleveren Very Happy
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 18.02.2013 10:15    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Det er ingen realistisk sammenligning da Man U har hatt samme trener i 25 år, mens vi for litt over 1 mnd siden fikk ny, samt ny spillestil, assistent trener og flere nye spillere.

VIF har også skiftet trenere, treningsstil, spillere og regime, men de vinner og ikke minst scorer mål.
Back to top
Chuck
Junior

PostPosted: 18.02.2013 10:19    Post subject: Reply with quote

NÃ¥ er jo VIF et bingolag og da..
Back to top
MariusV
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 12:20    Post subject: Reply with quote

Det er vel mye tilfeldigheter som har gjort at vi ikke har scoret så langt. Det er ikke det at laget er dårlig og bare ikke KLARER å score fordi alt er så ræva.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 12:36    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi hadde scoret noen mål og vunnet noen kamper men sett identisk ut som vi var under JJ.

Tar nåværende scenario any day.
Back to top
EGA
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 15:57    Post subject: Reply with quote

Tre mål i neste kamp og de 5 første kampene uten mål er glemt.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 16:23    Post subject: Reply with quote

Det er vel en taperholdning å ta til takke med hva som helst bare det ikke er JJ-stil.
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 16:44    Post subject: Reply with quote

Det har du så rett i Konosseur, men ser ikke helt hva som er vitsen med å poengtere det all den tid det er ingen som har sagt at man tar til takke med hva som helst så lenge det ikke er JJ-stil.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 16:49    Post subject: Reply with quote

Vi spilt rett og slett håpløs fotball under jønsson,men mål scoret vi faktisk,synes vi spiller mye bedre allerede nå en hva vi gjorde under janne,jeg er sikker på målene kommer etterhvert,selv om det virker urovekkende nå.

Håpe på ketchup effekten
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 18.02.2013 16:56    Post subject: Reply with quote

Det er lett aa se "kun" det negative eller "kun" det positive naar en ser paa ting i retrospekt.

Helt serioest saa syns jeg rosenborg spilte riktig bra og underholdende fotball, periodevis, under Janne (tenker spesielt paa august/september i fjor). Problemet var da at han ikke evnet aa ta det videre og motivere gutta ytterligere. Jevnt over var det for daarlig og ustabilt, og det var riktig at han fikk fyken.

Syns paa inggen maate at spillet sitter enda, men det er vel mulig aa skimte tendenser hvis en legger til litt god vilje
Back to top
gisp!
Legende

PostPosted: 18.02.2013 18:17    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Det er vel en taperholdning å ta til takke med hva som helst bare det ikke er JJ-stil.

Ja, det hadde vært en taperholdning. Dette derimot:
Bananskrue wrote:
Jeg hadde vært mye mer bekymret om vi hadde scoret noen mål og vunnet noen kamper men sett identisk ut som vi var under JJ.

Tar nåværende scenario any day.

Signaliserer at man ikke lar seg blende av et par heldige seire og mål basert på dagens forekomster av tilfeldigheter, uten et gjenkjennelig systematisk offensivt spill.

Jeg velger å tolke Bananskrue slik at man øyner tendenser til et offensivt spillmønster som, når det får satt seg i et forholdsvis nykomponert lag, vil resultere i mål. Ikke bare mål, men mål slik som vi skal score dem i RBK RBK
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Page 12 of 12

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb