| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 06.02.2013 14:47 Post subject: |
|
|
| Syns han hoeres ut som Jone Samuelsen, med litt mer balltalent faar vi haape. |
|
| Back to top |
|
 |
tage1 Junior
|
Posted: 06.02.2013 14:48 Post subject: |
|
|
| Noen som har en kilde på Værnes? Lander et fly fra København kl. 14.35 |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 06.02.2013 14:54 Post subject: |
|
|
TomH:
Mike Jensen er ingen Bent Skammelsrud. Hvor Skammelsrud var brillant og elegant i de tre punkter du nævner, er Mike Jensen ikke mere end ”god”, og man kan ikke kalde Mike Jensen for elegant. Hans styrke er som sagt hans indstilling. Han har en mentalitet der smitter af på resten af holdet, selv om hans tekniske og taktiske færdigheder heller ikke skal undervurderes.
I udgangspunktet ville jeg tro at Mike var bedre som indreløber end central midtbane, men idet jeg tror de har hentet ham som central, håber jeg at jeg tager fejl og at sportslig ledelse ser noget jeg ikke ser (noget der langt fra er utænkeligt) |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 06.02.2013 15:03 Post subject: |
|
|
| Godt mulig at de ønsker å bruke Mix som sentral, og Jensen som indreløper? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 06.02.2013 15:11 Post subject: |
|
|
For meg høres han litt "Vadim Demidov" ut ift. innstilling og vinnervilje
PS. Takk til Iconbit og Johnny Rainbow for saklige, gode innlegg, og ikke bare i denne tråden!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 06.02.2013 15:17 Post subject: |
|
|
| Jeg tror også at Mix er tiltenkt den sentrale midtbanerollen som playmaker, og at Jensen blir sett på som indreløper. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 06.02.2013 15:32 Post subject: |
|
|
Vi har altså 3 kjempegode ungdommer som skal kjempe om 1 plass. Har sagt det tidligere; litt unødvendig med ny midtbanespiller.
Men vi har jo en forferdelig liten tropp, så det er kanskje nødvendig alikevel. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 06.02.2013 15:35 Post subject: |
|
|
| Ingeman wrote: | Vi har altså 3 kjempegode ungdommer som skal kjempe om 1 plass. Har sagt det tidligere; litt unødvendig med ny midtbanespiller.
Men vi har jo en forferdelig liten tropp, så det er kanskje nødvendig alikevel. |
Enig at det er litt kjipt når man vet hvor talentfulle unggutta er, men det er akkurat i slike tilfeller man må avgjøre om man skal utvikle talenter eller sikre seriegull. Jeg vil ha gull jeg nå Talentene vi utvikler forsvinner jo et halvannet år uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 06.02.2013 15:44 Post subject: |
|
|
Hehe, kommentarene under vidoen vitner om en spiller som ikke er altfor populær i Danmark. Kan noen dansker her inne oversette "fisse" som stadig kommer igjen i Jensen-beskrivelser? |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 06.02.2013 15:44 Post subject: |
|
|
Er det ikke bare å bytte ut de to s-ene med to t-er? _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 06.02.2013 15:48 Post subject: |
|
|
| Mine mangfoldige sesonger med paradise hotel danmark tilsier at du har rett. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 06.02.2013 15:49 Post subject: |
|
|
| Håper at han kan noen knep. |
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 06.02.2013 15:49 Post subject: |
|
|
| Johnny Rainbow wrote: | Angående spillertype, har iconbit prøvet at beskrive Mike Jensen, en beskrivelse jeg synes er ganske udmærket.
Det vigtigste syns jeg dog, er at understrege hans vindermentalitet. Mike Jensen hader at tabe. Alle hader at tabe, men Mike Jensen hader virkelig virkelig at tabe! (noget der må ha' gjort de sidste par år i BIF ekstremt smertefulde) Han er en ekstrem fighter og han vil utvivlsomt sørge for at resten af holdet er konstant på dupperne med ham på banen.
Spillemæssig er han udmærket både i det offensive og det defensive spil, uden de helt store spidsfærdigheder, med mindre man regner vindermentalitet som en spidsfærdighed. Dog vil jeg mene, at han er bedre i det opbyggende spil offensivt end hvad han ofte bliver vurderet som
Han store styrke er dog også hans største svaghed. Han kan ikke altid kontrollere sin vindermentalitet og hans temperament kammer nogle gange over. Alle hold trænger en indpisker, og her er der få der er bedre end Mike Jensen, så længe det ikke bliver for meget selvfølgelig
Og så hader han oprigtigt FCK, noget der jo er et sympatisk træk. Glæder mig oprigtigt til at vi skal møde dem i Europa igen engang når tronen skal tages tilbage |
Jensen kan godt være en fighter, men er han en som kun lever på det tror jeg ikke han vil overleve lenge i Rosenborg. Det som kjennetegner de virkelig gode rivjernene er jo at de ikke kun har vinnermentaliteten i orden, men også er gode ballspillere. Ta f. eks Christian Poulsen. Jeg husker han under tiden i Sevilla, der han ikke bare var en jævel, men også en fantastisk god pasningsspiller med god ballkontroll. Poulsen var på den tiden en av Europas beste defensive rivjern. Derfor er det ekstremt viktig at han har gode basisferdigheter, uten at han trenger å ha de store spisskompetansene.
Om vi har fått en fitte i laget, så digger jeg det! Men er uhyre viktig at han har basisferdighetene i orden, noe dog dansker tradisjonelt har. |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 06.02.2013 16:06 Post subject: |
|
|
| Skulle man tro Wiki så ble han årets spille ifjor i Brøndby. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 06.02.2013 16:08 Post subject: |
|
|
Det stemmer:
| Tønna Brix wrote: | 13. des:
http://tipsbladet.dk/nyhe...n-afloeser
Brøndby har en håndfuld kandidater til den ledige plads i truppen, som Mike Jensen efterlader. Sportschefen vil ikke love, at de lander en af dem.
Mike Jensen er blevet kåret til Årets Spiller i Brøndby og har været én af profilerne på et ellers blodfattigt Brøndby-mandskab. Han har imidlertid spillet sin sidste kamp for klubben, da han ikke kunne blive enig om en forlængelse med Superligaens agterlanterne.
Det blir gøy å følge Rosenborg i vår. Fyre opp en spliff og se oddskronene rulle inn. |
|
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 06.02.2013 16:10 Post subject: |
|
|
Johnny Rainbow,
takk for svar.
_ _ _
Fra VG Nett:
Christian Rønholt Lynggaard · Jobber hos SPORTMASTER Fields
Det er til gengæld nogle fremragende spillere I har fået der. Mike Jensen vil blive savnet i Brøndby. En af de meget få Brøndbyspillere der havde hjertet med på banen. Men klubben er i ruiner og kunne sikkert ikke honorere Mike's lønkrav. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.02.2013 16:38 Post subject: |
|
|
for en cocktail!
Jason Nordlie!
en mix av morrison og Nordlie, bare på banen! Kan ikke bli verre enn ISsah uansett.
venter i spenning på fortsettelsen... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 06.02.2013 16:39 Post subject: |
|
|
Lurer på hva bakgrunnen for "Fisse" er... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 06.02.2013 16:40 Post subject: |
|
|
| georgios wrote: |
Og den lille, store Nils
Vi feirer deg med pils! |
Og den lille, store Mike
Vi feirer deg med ...
Like? _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 06.02.2013 16:43 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Konesseur wrote: | | Respekterer at andre har en annen oppfatning. Det er helt greit at noen synes at Perry og Mike kommer fra øverste hylle. |
Xavi og Alex Ferguson er fra øverste hylle. Jeg tror ikke at en eneste mener at Perry og Mike Jensen er av samme klasse. |
Haha! Haavarl, jeg merker meg at du er en dedikert kverulant! Men ganske morsom!  _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 06.02.2013 16:55 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | | Håper at han kan noen knep. |
Det som ble vist i en video over her var i Brutter'n-klasse. Tenker da på det som TV-stuperen synger om i Minisangen.
Når det gjelder teknikken og finter intervjues han her om en julekalender der DBU skulle lære bort et tricks under hver luke.
Hører ikke hva han svarer på spørsmål om de selv kan alle 24 tricksene (ca 2.11).
På ca 3.15 viser han et av tricksene, en pasningsfinte. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Rallepus Veteran

|
Posted: 06.02.2013 17:01 Post subject: |
|
|
Mike J: Fisse-Mike et godt brand
| Quote: | | Jeg har det fint med at hedde Fisse-Mike, men jeg ved ikke om jeg stadig kommer til at hedde det, når jeg skifter til en ny klub. Allerede dengang jeg var i Malmø blev jeg kaldt det og derovre synes spillerne, at det var lidt sjovt. En af dem havde spillet i Danmark, så han havde hørt det og fortalt det videre til de andre, siger Jensen til fansitet. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
|