English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Mike Jensen
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 79, 80, 81  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 06.02.2013 13:21    Post subject: Reply with quote

Hvis dette er en kjip, temperamentsfull takler, er jeg skuffet. Er det en ballfordeler med blikk og pasningsfot, er jeg positiv. Er det virkelig ingen som faktisk vet hva han er av disse to?
Back to top
View user's profile Send private message
Dirk81
Junior

PostPosted: 06.02.2013 13:30    Post subject: Reply with quote

her er profilen hans på FM:)

http://i55.tinypic.com/2hzpt14.png

han virker veldig god der, og de bommer skjeldent:)

når det gjelder Harment Singh så har jeg hørt av flere som jobber innenfor rosenborg at de jobbes knallhardt med han ogsåSmile

Harvey Spector
Back to top
1917
Proff

PostPosted: 06.02.2013 13:32    Post subject: Reply with quote

FM mener han har 16 på sinnameteret, men han ser jo ut som en likanes kar på bildet der Wink
Back to top
Huber
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:34    Post subject: Reply with quote

1917 wrote:
rett mann for rbk. http://fotball.adressa.no...267120.ece

- Mike er en type som spiller med hjerten utenpå drakta. Han har en enorm vilje og energi. En virkelig dedikert spiller, sier Per Nielsen.

På samme måte som vi ikke skal ta kritikken fra Brøndby-supporterne for god fisk så skal vi nok ikke stole for mye på skrytet fra "vennene" hans heller.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:34    Post subject: Reply with quote

Singh i tillegg til Mix og Mike Jensen?
Det høres veldig usannsynlig ut!
Back to top
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:36    Post subject: Reply with quote

Harmet Singh i tillegg ? Da får vi vel dobbeldekning på midtbanen ++..... Kan det eventuelt tyde på at mix ikke signerer ?
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:41    Post subject: Reply with quote

Kan noen tipse Brakka om at det faktisk er mulig å hente noe annet enn midtbanespillere?

Makan til ubalansert stall!

Vi trenger spillere med temperament inn i laget, men jeg må si at jeg ikke er mer enn passe lunken til han der typen. MEN, det er ikke meg i mot å ta feil dersom det viser seg å være en god løsning på sentral midt...
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:43    Post subject: Reply with quote

Tar gjerne Singh, men har lite tro på det.

Det begynner å fylles opp på midten nå om Mix og Jensen signerer. PJH blir nødt til å rotere en del på laget, for vi kan ikke ha Svensson, Selnes, Midtsjø sittende på benken størsteparten av sesongen.

Dockal - Jensen - Mix blir vel en klar første-treer.

jadda wrote:
Kan noen tipse Brakka om at det faktisk er mulig å hente noe annet enn midtbanespillere?

Vi har egentig ingen som passer helt inn i ankerrollen. Svensson og Mix kan sikkert begge steppe inn der, men vi har ikke noe klart førstevalg i den rollen. Det kan Jensen forhåpentligvis bli.
Back to top
iconbit
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:45    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Hvis dette er en kjip, temperamentsfull takler, er jeg skuffet. Er det en ballfordeler med blikk og pasningsfot, er jeg positiv. Er det virkelig ingen som faktisk vet hva han er av disse to?

Han har desværre har enkelte udfald som kjip, temperamentsfull takler, ja. Han fungeret som indreløber og dermed ikke noen Pirlo-arkitekt med fantastisk overblik og pasningsfod. Men hans boldforståelse og pasningskvalitet er udemærket uden at være ekstraordinær. Det er som Per Nielsen siger en mand, der er villig til at arbejde utrolig meget og dette er hans spidskompetence.

Er forventningen en Adu/Abu/Annan/Kvist funktion og kvalitet er der god grund til at være skuffet for disse spiller ikke på lag under nedrykningsstregen i den danske ligaen. Jeg selv er som sagt godt tilfreds og tror på at Jensen kan komme til at bidrage positivt til laget, selvom han ikke har kostet en krone i overgangssum.
Back to top
Øyvind
Rutinert

PostPosted: 06.02.2013 13:45    Post subject: Reply with quote

For vi har jo hentet mange midtbanespillere i dette vinduet. Hele 0 stk!
Vi har behov for en bred stall, å det er litt tynt med rutine på midten, så jeg stiller meg veldig positiv til denne signeringen. La han bli vår drittsekk!
Back to top
Sindre_er
Junior

PostPosted: 06.02.2013 13:48    Post subject: Reply with quote

Håper han er tiltenkt plassen som sentralt/anker, da vi har masse gode indreløpere.
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:52    Post subject: Reply with quote

Synes ikke dette høres ut som en midtbanespiller i god rosenborgsk 4-3-3-ånd utifra beskrivelsene... skal dog sies at jeg aldri har sett spilleren selv, men er ikke over meg av begeistringen per nu i alle fall.
Johnny Rainbow
Rutinert

Angående spillertype, har iconbit prøvet at beskrive Mike Jensen, en beskrivelse jeg synes er ganske udmærket.

Det vigtigste syns jeg dog, er at understrege hans vindermentalitet. Mike Jensen hader at tabe. Alle hader at tabe, men Mike Jensen hader virkelig virkelig at tabe! (noget der må ha' gjort de sidste par år i BIF ekstremt smertefulde) Han er en ekstrem fighter og han vil utvivlsomt sørge for at resten af holdet er konstant på dupperne med ham på banen.

Spillemæssig er han udmærket både i det offensive og det defensive spil, uden de helt store spidsfærdigheder, med mindre man regner vindermentalitet som en spidsfærdighed. Dog vil jeg mene, at han er bedre i det opbyggende spil offensivt end hvad han ofte bliver vurderet som

Han store styrke er dog også hans største svaghed. Han kan ikke altid kontrollere sin vindermentalitet og hans temperament kammer nogle gange over. Alle hold trænger en indpisker, og her er der få der er bedre end Mike Jensen, så længe det ikke bliver for meget selvfølgelig

Og så hader han oprigtigt FCK, noget der jo er et sympatisk træk. Glæder mig oprigtigt til at vi skal møde dem i Europa igen engang når tronen skal tages tilbage
Back to top
iconbit
Veteran

Huber wrote:
1917 wrote:
rett mann for rbk. http://fotball.adressa.no...267120.ece

- Mike er en type som spiller med hjerten utenpå drakta. Han har en enorm vilje og energi. En virkelig dedikert spiller, sier Per Nielsen.

På samme måte som vi ikke skal ta kritikken fra Brøndby-supporterne for god fisk så skal vi nok ikke stole for mye på skrytet fra "vennene" hans heller.

Du kan roligt stole 100% på Per Nielsen i dette tilfælde.
Back to top
Megafritz
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 13:57    Post subject: Reply with quote

Enig med Sindre! Han bør være tiltenkt å spille sentralt! Og all den tid vi har hovedsakelig offensive kvaliteter hos indreløperne, håper jeg han er god som førsteforsvarer og i posisjoneringen! Kjenner jeg er forsiktig optimist som mange andre her inne!
Back to top
orz
Proff

PostPosted: 06.02.2013 14:04    Post subject: Reply with quote

En ting er sikkert, vi har ikke vondt av flere med vinnerskalle på midten. Føler midtbanen har manglet litt "tyngde". Dette kan faktisk være positivt for de yngre spillerne mener jeg, da litt av presset lettes fra deres skuldre.

Bortsett fra temperamentet høres han ut som en god allrounder som er dyktig i presset. Kan vi håpe på en Skammelsrud light?
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 06.02.2013 14:05    Post subject: Reply with quote

Høres littegrann ut som Vifs Kristoffer Hæstad kanskje? Sånn han fremstod for noen år tilbake ihvertfall?
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 14:14    Post subject: Reply with quote

Når jeg leser hva danskene våre (takk for verdifulle bidrag, både nå og tidligere!) skriver så tenker jeg på Roy Keane. En slik spillertype kan absolutt være nyttig i dagens Rosenborg-lag.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 06.02.2013 14:18    Post subject: Reply with quote

Synes han høres ut som Svensson med litt mer pondus.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 14:24    Post subject: Reply with quote

Dirk81 wrote:
her er profilen hans på FM:)

http://i55.tinypic.com/2hzpt14.png

han virker veldig god der, og de bommer skjeldent:)

Headinger: 6, bravery: 9.

2/10, ville aldri ha kjøpt.
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 06.02.2013 14:26    Post subject: Reply with quote

Roy Keane-sammenligningen var måske ikke helt dum, skaleret ned i en skandinavisk målestok selvfølgelig. En spiller der bidrager lige så meget med vindermentalitet som med egentlige færdigheder (og en spiller hvor det kan koge over i hovedet engang imellem)
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 06.02.2013 14:28    Post subject: Reply with quote

Ser at han aldrig har fået et rødt kort og at han egentlig ikke har så mange gule heller. Måske er han bedre til at balancere sit temperament og holde sig indenfor et acceptabelt niveau end hvad jeg lige husker. Det er jo positivt

http://www.danskfodbold.c...erid=10858
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 14:35    Post subject: Reply with quote

Mine 5 cent:

Slik han ble beskrevet som en hardtarbeidende boks til boks-spiller, som har både litt offensive og litt defensive kvaliteter, så ble mine assosiasjoner Roar Strand og Alexander Tettey.

Når det nevnes at han har temperament, så tenker man selvsagt på en spiller som Vinnie Jones, eller Roy Keane.

Jeg sier ja takk til en "sliter" som gir alt for å vinne. Vi trenger denne typen i kamper hvor det laget som vil mest vinner.

Uvisst dog om dette er spilleren som skal spille sentralt på midtbanen. Der ønsker jeg meg en spiller som er mer venn med ballen og har blikk for spillet, gjerne en reinkarnasjon av Sverre Brandhaug. Øyvind Leonhardsen på steroider blir ikke helt det samme.
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 06.02.2013 14:43    Post subject: Reply with quote

Til dere dansker som leser forumet:

Om man skal sammenlikne med RBKs desidert mest meritterte midtbanesentral, Bent Skammelsrud; hvilke ferdigheter hadde han?

For meg er de viktigste ferdighetene hos en midtbanesentral evnen til å:
1) ...beholde ballen under press (ikke bli markert ut av kampen),
2) ...videreformidle, om nødvendig, presise pasninger på 1 og 2 touch (styre tempoet på kampen),
3) ...gjøre gode taktiske vurderinger.

Det var de ovenstående egenskapene som gjorde Skammelsrud til det solide ankeret han var. Ut fra hva jeg har lest kan det virke som om Jensen har disse egenskapene (usikker vedr det taktiske). I tillegg er jo "appearence" viktig i forhold til det å sende signaler om hvem som eier midtbanen. Dette har jeg imidlertid forstått at Jensen har nok av.

Last edited by TomH on 06.02.2013 14:45; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ertsaas
Rutinert

PostPosted: 06.02.2013 14:45    Post subject: Reply with quote

Jeg sier, ja takk!

Vi trenger en BADASS! Det er, og har vært alt for mange pusekatter på midtbanen vår.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 79, 80, 81  Next
Page 4 of 81

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb