View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef
|
Posted: 12.01.2013 18:57 Post subject: |
|
|
Fikk ikke vite så mye mer enn dette:
- Han har ikke vært med på trening denne uka. Han ønsker å bli leid ut til en annen klubb, bekrefter Per Joar Hansen.
Les mer: Issah fortsatt på klubbjakt |
|
Back to top |
|
|
GuitarHero Senior
|
Posted: 13.01.2013 10:13 Post subject: |
|
|
Må innrømme jeg håper på salg. Issah har dessverre ikke vært den kometen jeg trodde han ville være. He had me at norskkurs, men jeg tror det er fornuftig for begge parter å finne andre løsninger nå... |
|
Back to top |
|
|
larskill Junior
|
Posted: 14.01.2013 18:21 Post subject: |
|
|
Er han fortsatt ikke på trening med laget? Er det bare meg som synes at det rart han ikke trener, når han tilsynelatende ikke består fysiske tester han må greie for å skifte klubb? |
|
Back to top |
|
|
thoves Veteran
|
Posted: 15.01.2013 08:44 Post subject: |
|
|
Hoftun bekrefter at det jobbes med å skaffe en ny klubb for Issah.
Avvkrefter også at Issah har strøket på noen medisinsk test, for det har han ikke vært på. Situasjonen med Veria (og evt andre klubber) er fortsatt uavklart ifølge Hoftun. |
|
Back to top |
|
|
2mas Sjef
|
Posted: 15.01.2013 17:59 Post subject: |
|
|
For arkivet:
- Vi jobber med et salg eller utleie, så vi håper det løser seg. Hvis ikke kommer han tilbake, sier sportslig leder Erik Hoftun.
Les mer: Rosenborg vil kvitte seg med Issah |
|
Back to top |
|
|
gisp! Legende
|
Posted: 15.01.2013 18:35 Post subject: |
|
|
Det er merkelig at han ikke må trene sammen med laget når stallen er såpass liten. Med tanke på å få mest mulig igjen for ham ville det vel også vært fornuftig å kvalitetssikre treningen han eventuelt må gjøre. Ute av form er han neppe egnet til å imponere noen potensielle nye arbeidsgivere. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
|
doffen Veteran
|
Posted: 15.01.2013 19:05 Post subject: |
|
|
Det er jo langt fra sikkert at han blir leid ut eller solgt. I såfall kan vi liksågreit benytte han denne sesongen. I det lyset er det enda rarere.
Tror det er noe annet som er årsaken. Er han på kant med noen andre i troppen/støtteapparat? |
|
Back to top |
|
|
quentez Veteran
|
Posted: 15.01.2013 19:54 Post subject: |
|
|
Jeg leste et sted at han kostet 7 millioner kroner? I så fall er denne karen en av de desidert verste bomkjøpene på lenge. Når ikke helt opp til Morten Knutsen og Alexander Ødegaard, men sistnevnte fikk vi i det minste en god del igjen for. Her er jeg redd vi sitter igjen med nada. |
|
Back to top |
|
|
ZOOlander Veteran
|
Posted: 15.01.2013 19:56 Post subject: |
|
|
Jeg så for meg at Issah ville få 'blanke ark og fargestifter tel', med ny trener i nytt system ville jeg trodd han hadde passet bedre (to mer setrale spillere nærmere).. Kan virke som noe er helt på tverke, ja.. Hvorfor er han ikke interessert i å prøve? Er det den åpenbare interessen for ny sentral midt? _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
|
vingback Veteran
|
Posted: 15.01.2013 21:43 Post subject: |
|
|
Tipper det er fordi Perry er ute etter en mer spillende, playmaker-aktig type i midten. Det kan man også se på at de jakter Johansen, som har en meget bra fot for blant annet å vende spillet. |
|
Back to top |
|
|
nastynick Rutinert
|
Posted: 15.01.2013 22:00 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Issah fra Zvezda? 13 millioner ?!? Er kjempefornøyd hvis vi får penger i det hele tatt for han! Dette er en lykkens dag!!! Jaaaaaa!!! Crveno-beli!!!!!!!!
Zlatan2 2 timer siden
Liker 6
Tviler på at disse opplysningene er korrekte - i så fall, så bør noen ta hatten sin å gå. Alle vi som kjenner til Zvezda og Issah vet at han er aaaaaaalt for treig med avleveringene, samt unøyaktig for tippeliganivå...
To Røde Stjerne tilhengere som har postet sin mening på DB.no...
|
Quoter denne fra tiden før han ble kjøpt, rimelig presist.. _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
|
sveishente Junior
|
Posted: 15.01.2013 23:47 Post subject: |
|
|
Send han klovnen tilbake til Beograd. Makan til midtbanespiller skal du lete lenge etter. Faktisk flere feilpasninger i en kamp enn Bent hadde på gjennom hele karrieren. _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
NO har Rosenborg skikkelig UTUR!
- Inter gjester Lerkendal- |
|
Back to top |
|
|
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.01.2013 23:53 Post subject: |
|
|
NÃ¥r ble Issah en klovn? |
|
Back to top |
|
|
Hakkespett Veteran
|
Posted: 15.01.2013 23:56 Post subject: |
|
|
Har vel framstått som ytterst profesjonell og godlynnet av seg. Aldri noe tull, særdeles lite klaging i media over lite spilletid, har tatt til takke med RBK2 og jobbet for å komme seg inn på A-laget. Har levert til tider gode tendenser, men desverre veid og funnet for lett for Rosenborg. At han ønsker seg videre er fullstendig forståelse, og man burde ønske ham all mulig lykke videre. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
|
Montana Veteran
|
Posted: 15.01.2013 23:57 Post subject: |
|
|
Til issah's forsvar kom han til en klubb ledet av Jan Jønson. Instruksene var "finn en lagkamerat, lag et samspill og gjør et eller annet magisk" når ikke en gang jønsons landsmenn skjønte hvordan de skulle spille, ser jeg at det kan være vanskelig for en ghaneser. Men må gjerne selge han for min del, skaffer meg ikke drakt med issah på ryggen med det aller første. |
|
Back to top |
|
|
MariusV Veteran
|
Posted: 16.01.2013 00:00 Post subject: |
|
|
Sympatisk bra type, han Issah, så det syns jeg ikke du skal si. Og å sammenligne han med Bent, Norges beste midtbaneanker gjennom tidene, det blir nesten litt feil. Bent var i verdensklasse og hadde et lag rundt seg som visste hva de ville og hvor hverandre var.
Jeg er nok en av de som har mer trua på Issah enn flest... Syns på ingen måte han gjorde seg bort når man tar premisset at ballmist kom på et lag som var fullstendig stillestående og feilpansingene på et lag som var blottet for gjenkjennelig løpsmønster og han omtrent alene måtte dekke midtbanen defensivt. Selnæs hadde jo samme problem med å være alene, men han er lettere tilgitt siden han er unggutt og trønder. |
|
Back to top |
|
|
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 16.01.2013 00:06 Post subject: |
|
|
Verdensklasse? |
|
Back to top |
|
|
RÃ¥nny Legende
|
Posted: 16.01.2013 00:13 Post subject: |
|
|
Hakkespett wrote: | Har vel framstått som ytterst profesjonell og godlynnet av seg. Aldri noe tull, særdeles lite klaging i media over lite spilletid, har tatt til takke med RBK2 og jobbet for å komme seg inn på A-laget. Har levert til tider gode tendenser, men desverre veid og funnet for lett for Rosenborg. At han ønsker seg videre er fullstendig forståelse, og man burde ønske ham all mulig lykke videre. |
Aldri noe tull? Hva med når han droppet å komme hjem til avtalt tid, og fikk bot? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
|
Flabbergast Veteran
|
Posted: 16.01.2013 00:22 Post subject: |
|
|
Mange negative innslag om Issah nå. Personlig syns jeg han er bedre enn ungutta våre (svensson og Selnæs). Bedre med ballen i beina, bedre ballbehandler. -Det er nå min mening. Å karakterisere det som tabbekjøp og skylde på Hoftun blir smålig.
Jeg vil gjerne ha inn Stefan Johansen som erstatter, men går ikke det, og vi sitter igjen med Issah, så takler jeg det helt fint. |
|
Back to top |
|
|
Hakkespett Veteran
|
Posted: 16.01.2013 00:23 Post subject: |
|
|
Ja ok, en situasjon jeg ikke hadde i tankene da jeg skrev, glemte den rett og slett. Ok, han har en prikk på attesten, men foruten den vil jeg ikke si at han er den som lager de største overskriftene. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
|
sveishente Junior
|
Posted: 16.01.2013 00:24 Post subject: |
|
|
Og å sammenligne han med Bent, Norges beste midtbaneanker gjennom tidene, det blir nesten litt feil. Bent var i verdensklasse og hadde et lag rundt seg som visste hva de ville og hvor hverandre var.
Er vel ingen sammenlingning. Bent er et prakteksempel på et midtbaneanker-Issah det motsatte. På fagspråket også kalt en kontrast.
For at Rosenborg skal kunne komme seg inn i champions league( der vi hører hjemme) må vi ha et anker som lukter på Bents nivå. Ønsker vi topp tre i Norge og kvalle inn til EL i ny og ned, så er Issah et utmerket alternativ. Poenget er at i en 4-3-3 formasjon er ankert særs viktig. Det at noen her inne forteller meg at Issah nok kunne gjort en solid jobb i Perrys Rosenborg er bare sludder og vas. Vi har nettopp bestemt oss for å gå tilbake til røttene. Offensiv og attraktiv fotball står på agendaen. Da kan vi ikke ha en klovn ( JA DU HØRTE RIKTIG) løpende rundt på midten der som er rambo i taklingene og sender baller i hytt og gevær. Å faktisk lire av seg utsagn som forsvarer fotballspilleren Issah burde vært som å banne i kirka for en Rosenborg-supporter. Den negavtive innstillingen til Issah har selvfølgelig ikke noe med mennesket Awal å gjøre. UT MED PAKKET! _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
|
Back to top |
|
|
sveishente Junior
|
Posted: 16.01.2013 00:28 Post subject: |
|
|
Prøvde meg på en Quote øverst der. Gikk sådær. Sier som Nils. Rutine er ikke noe du har, det er noe du får _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
|
Back to top |
|
|
Danserud Rutinert
|
Posted: 16.01.2013 00:47 Post subject: |
|
|
Ta deg sammen din klovn. |
|
Back to top |
|
|
Harceïde Veteran
|
Posted: 16.01.2013 00:47 Post subject: |
|
|
@sodden
Foreslår at du kommer tilbake når du slutter å omhandle personligheter som Issah som "klovn" og "pakk". Dette er riktignok et anonymt forum, men vær så snill da. |
|
Back to top |
|
|
sveishente Junior
|
Posted: 16.01.2013 01:07 Post subject: |
|
|
Å ta seg nær av en såpass uskyldig sjargong er relativ smålig spør du meg. Må være lov å poengtere poenger ved å bruke "klovn" og "pakk". Relativt uskyldig karekteristikk av en fotballspiller spør du meg. Å skrike "KÆM E FAREN DIN, DANIEL" og "Dommerjævel" på Lerkendal er innafor eller? Skjerpings!! _________________ så e det ørjan berg som rulle også e det braatbaaaaak!! NEI, barbere stolpen!
|
Back to top |
|
|
|