Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Syns også det er veldig merkelig at han flytter til israel med familie, men han fikk vel ikke så mange tilbud som han hadde håpet på.
Blir han ikke fornøyd i Israel kan han jo bare dra til klagemuren..... Bra lønnsnivå i Israel og det sportslige nivået er vel minst på høyde med Norge.
Hehe, ja. Med 2 unger så flytter man jo til Israel fordi det er kult. Øh.
Tja kanskje ikke en spesielt mye stoerre klubb enn RBK, men bedre loenn i en fin by med varmt klima er ikke aa kimse av. Tror Tel Aviv er mer familevennlig enn mange andre steder i verden. _________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
Posted: 08.01.2013 03:21 Post subject:
Troillongen wrote:
joakleis wrote:
Rade Prica har gjort meg manisk-depressiv som supporter. I toppform er han en kjempespiller, med en hang til å bomme når vi trenger det som minst. I "ordinær" form er han en begredelig fyr, som står bom stille på topp, og bommer på 9 av 10 skudd.
Bra oppsummert Jeg kommer til å savne toppdagene han hadde. Lykke til videre, Prica. Takk for mange gode øyeblikk!
+1. Det jeg lurer på er hvorfor han går til Israel og ikke et rikt Araberland. Ligat ha'La er ikke akkurat Doha eller Abu Dhabu når det først skal stå på sedlene.