English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Daniel Fredheim Holm
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 19.11.2012 11:16    Post subject: Reply with quote

Vet du? Wink
Jangusk
Veteran

PostPosted: 19.11.2012 11:21    Post subject: Reply with quote

senador wrote:
Jondahl wrote:
må si at DFH imponerer meg denne sesongen, holder seg fitt og i frisk. viser seg etterhvert som ett godt kjøp.

Vet du hvor mange kamper han har tapt for oss pga den slappe defensive holdninga? En grei kamp retter ikke opp det. Vi spilte mot Hønefoss som så å si har tapt alt i siste del av sesongen.

Var det ikke tretten på rad uten seier? Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Sola
Veteran

PostPosted: 21.11.2012 00:15    Post subject: Reply with quote

RBKSandvika wrote:
haha

Rent individuelt er det få, om noen, spillere med norsk pass som overgår DFH.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 03.01.2013 21:22    Post subject: Reply with quote

I hvilken rolle ser dere for dere Holm i RBK under Perry? Burde han bare selges, eller kanskje en omskolering til midtbanen? Tror det kan være like greit å selge, ryktes at han vil tilbake til Oslo av vif supportere.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 03.01.2013 21:26    Post subject: Reply with quote

Vanskelig å si uten å få sett hvordan laget skal spille.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 03.01.2013 21:35    Post subject: Reply with quote

Så det at en av eggens "elever" er ansatt med utsagnet vi skal tilbake til røttene og spille 4-3-3 gir ingen indikasjon på hvordan vi skal spille? Ser ikke for meg Holm som en av de 3 på topp da han er for treg og glad i å ha ball i fot til å være ving og skårer for lite til å være spiss. Men kanskje hans kreativitet og teknikk kan passe bedre på midtbanen?
Back to top
Vollrik
Veteran

PostPosted: 03.01.2013 21:46    Post subject: Reply with quote

Han var en av våre beste spillere ifjor, og det var egentlig bare Dockal som var markant bedre. DFH hadde flest målgivende pasninger og bidro ofte med å slite ut motstandernes forsvar med kreativitet og dribleferdigheter.

Med litt defensiv terping, noe som ikke skulle være umulig under Wiggen, kunne han sikkert blitt en bra indreløper. Og selv om Svensson, Dockal + et anker er mest ideelt, kan det være lurt å beholde DFH for å ha bredde i stallen både i angrep og på midtbanen, + at det ikke er sikkert at Dockal blir her evig.

Kjenner også jeg blir lei av alle ropene her inne om at vi skal selge en spiller så straks han ikke er soleklar kandidat til startelveren. Folk må da skjønne at bredde er viktig, og at denne bredden ikke bare kan bestå av trønderske junioerer som er Hoftun style.
Montana
Veteran

PostPosted: 03.01.2013 21:54    Post subject: Reply with quote

Synes ikke at vi skal selge fordi noen ikke er en klar kandidat til første 11ern, men med en ny 4-3-3 trener og en stall som har spilt 4-4-2 så er det kanskje naturlig at enkelte som ikke har godfot i ny treners stil må dra. Hadde vært interessant å sett han som indreløper, men om det er optimalt er vanskelig å si. Han må jo være motivert for det selv også, viss tankene allerede er i Oslo (ifølge vif supportere) er han kanskje ikke noe stort tap.
Back to top
Nidaros 79
Senior

PostPosted: 04.01.2013 01:01    Post subject: Reply with quote

Det utløses en klausul på DFH etter x antall kamper for oss, så vi jobber mot å få solgt han for en ok sum, før denne klausulen løses ut!
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 04.01.2013 01:15    Post subject: Reply with quote

Dette liker jeg ikke, da det var du ( Nidaros 79 ) som kom med Ankersen-ryktene før de ble sanne! Neutral

- Torgeir Børven
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 04.01.2013 01:30    Post subject: Reply with quote

Synes det er uproblematisk å evt miste Holm da jeg mistenker sterkt at han ikke passer inn i noen av rollene i perrys formasjon. En av grunnene til denne sportslige nedturen vi har vert gjennom er nettopp mangel på riktige typer i riktig posisjon. Dette er også grunnen til at mange gode spillere aldri slo gjennom i rbks storhetstid. Det er for meg mye mer gledelig å ha en spiller som brattbakk på topp, selv om han var en begrenset spiller enn å ha en Fredheim Holm på topp. Målt opp mot hverandre sten for sten så kommer Holm sikkert bedre ut, men når tanken er å ha en hurtig klinisk avslutter som alltid dukker opp til rett tid der så vinner brattbakk 10 av 10 ganger.
Back to top
Kjetil Rekdal
Veteran

PostPosted: 04.01.2013 01:41    Post subject: Reply with quote

Kisen går vel inn i sitt siste kontraktsår så like greit å selge.
Henri
Legende

PostPosted: 05.01.2013 22:06    Post subject: Reply with quote

En figur på VPN som påstår at DFH vil tilbake til Vålerengen. En litt lenger ned som påstår at det samme gjelder Strandberg.
Back to top
gonnagetchaa
Veteran

PostPosted: 05.01.2013 22:23    Post subject: Reply with quote

Strandberg digger jo Perry og var kjempehappy når han ble ansatt. I tillegg er det jo mer kaos i Oslo enn det er på brakka så tror han blir og vil bli en liten stund ihvertfall Smile
Hva Holm angår så kan det nok sikkert stemme, er jo oslogutt..
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.01.2013 22:57    Post subject: Reply with quote

Morsomt med han som skriver at Strandberg er det beste VIF realistisk sett kan hente av midtstoppere. Når var det sist Rosenborg solgte en fast førstelagsspiller til en annen norsk klubb?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jonaldo
Junior

PostPosted: 05.01.2013 23:10    Post subject: Reply with quote

Jeg er kjenning av begge brødrene til Stefan - Daniel og Kenny. De avkrefter dette. De sier også at RBK har vært favorittklubben i norge til hele familien. Eneste minuset er at dama hans, Nora Mørk, bor i Larvik, men det har fungert bra. Vertfall så var det ståa i sommer!
Og for de som ikke viste det: Hovedgrunnen til at Stefan dro fra VIF var Martin Andresen. Can't blame him..
Strand
Veteran

PostPosted: 05.01.2013 23:58    Post subject: Reply with quote

Det siste der er nok allment kjent, ganske mange spillere som har ønsket seg vekk fra Andresen.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 06.01.2013 00:18    Post subject: Reply with quote

Iom at DFH har utgående kontrakt og har vært god kun i en periode i sommer så er det fint om vi kan selge han til VIF nå. Ikke er han en 433 spiller heller.
Back to top
doffen
Veteran

PostPosted: 06.01.2013 00:20    Post subject: Reply with quote

Bør ikke selge før vi har en erstatter klar. Stallen er syltynn nok som den er.
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 06.01.2013 00:41    Post subject: Reply with quote

Det at han ikke har lengre kontrakt nå enn ut året 2013, kan nok bety at han er på vei ut ja. Vet noen om han har blitt tilbudt ny kontrakt i det hele tatt?

Personlig har jeg lyst å ha med DFH videre. Tidvis ser man at mannen har et fotballtalent, og det kan virke som at det finnes en kur mot skadene hans. Dessuten begynner han å kjenne klubben og miljøet, og er i en fin alder.
Back to top
Zorbeltuss
Veteran

PostPosted: 06.01.2013 02:54    Post subject: Reply with quote

Tjaa, han er litt for lik Chibuike som type spiller, og jeg tror sistnevnte er mer spennende. Jeg tror ikke vi svekkes noe voldsomt om han stikker. Jeg tror han vil klare seg greit på venstrekanten i 4-3-3, men der har vi også Tarik, Chibbe og Alas.

Ut med Holm for så å få inn en spiller som fyller et tomrom is stallen for midlene det salget frigjør er ikke noen dårlig idè i mine øyne, men vi kan bruke ham her også for den del.
Back to top
Montana
Veteran

PostPosted: 06.01.2013 03:30    Post subject: Reply with quote

Hvorfor skal vi ha en som "klarer seg greit" på venstrekanten?
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 06.01.2013 05:44    Post subject: Reply with quote

Fordi Holm er bedre dess lengre frem i banen han spiller, så lenge han har en spydspiss foran seg. Han har klart seg greit på venstrekanten i år, såpass godt at kun tre spillere ligger i nærheten av hans prestasjon i TL i år(Mostrøm, Thorsteinsson og Riski). Han bør klare seg bedre i 433, gitt at han spilte lite hengende spiss i år. Han blir kanskje ikke et førstevalg, men samtidig står ikke klubbene i kø, så prisen for han vil nok ligge på maksimalt 3 millioner. Med mindre man har penger nok til å kjøpe et ubestridt førstevalg på vingen, er det bedre å forlenge med Holm enn å bytte han ut med et annet vingalternativ. Det blir selvfølgelig litt annerledes dersom DFH krever for høy lønn/nekter å signere ny kontrakt/det tikker inn et godt bud. Utgangspunktet er uansett at Holm er den beste backupen vi kan klare å skaffe til RBK.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 06.01.2013 08:52    Post subject: Reply with quote

For noen millioner? Hei. DÃ¥.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 07.01.2013 12:42    Post subject: Reply with quote

Jeg liker DFH, men er enig i at han kan gå nå. Mest fordi jeg også ser at han er litt for ballglad og temposvak til å bli den vingen jeg ønsker (og ser for meg at Perry vil ha) i tillegg til at målsnittet hans tilsier at han heller ikke scorer nok til å være backup for Nielsen i midten.

Vi får se hvor evt. bud ligger i størrelse, det kan jo være det er like greit å ha ham ut sesongen også. Vi trenger i alle fall tre nye spillere til Rosenborg:

- En ny keeper (tar ikke stilling til rang her)
- En back, helst tosidig.
- En lynrask ving.
- Muligens en ny sentral midtbanespiller/playmaker.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31  Next
Page 27 of 31

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb