English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Erik Hoftun
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 405, 406, 407  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sola
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 22:40    Post subject: Reply with quote

Du tror det er realistisk, Brego? EH sitte en hel dag, med kaffekopp og kaker på bordet, for å diskutere spillerlogistikk med supportere?

Enkelte har ulike forutsetninger for dette. Ytringsfriheten, som kan kritiseres, er nå enn slik at alle skal kunne komme frem med sine meninger. Jeg tror budskapet blir sterkere med slike aksjoner, og må vel si at det hele har vært ganske så vellykket alt i alt. Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Brego
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 22:45    Post subject: Reply with quote

Nei, men da bør noen ta han på det! Saken blir veldig ensidig fremstilt i media, der "alle" på brakka uttaler seg om at det bare er å ta turen innom å prate om problemene, noe som jeg nekter å tro at er sant. Call their bluff å luft skittentøyet offentlig etterpå!
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

Nei, men da bør noen ta han på det! Saken blir veldig ensidig fremstilt i media, der "alle" på brakka uttaler seg om at det bare er å ta turen innom å prate om problemene, noe som jeg nekter å tro at er sant. Call their bluff å luft skittentøyet offentlig etterpå!
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 22:51    Post subject: Reply with quote

@Sola

Hvis målet var å latterliggjøre klubbenUsupporterne, og samle de som støtter klubbens avgjørelser var det nok vellykket.

Å snike seg inn midt på natta er slikt man gjør på forbudte områder, ikke i en klubb hvor alle er velkommen, uansett mening.

Føler at slike stunt ødelegger mer for saklig motstand enn det gjør nytte.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 22:59    Post subject: Reply with quote

Det siste Hoftun gjorde var å skaffe oss Tarik og Reginiussen, og muligens også Mix og landets beste juniorspiller.

Så sniker folk seg rundt med "Hoftun må gå" bannere og innbiller seg de representerer et flertall av supporterne?

Håpløst !!!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.12.2012 23:03    Post subject: Reply with quote

Så han akkurat i sommer så ble han rågod i jobben sin? Tvilsomt. Det er fortsatt ikke lenge siden Boti Goa, det er bare noen mnd siden Boti Goa 2.0 og det er ikke lenge siden han gjorde sitt beste for å utføre kriminelle handlinger i klubbens navn. Tabbene har kommet jevnlig, og de er ofte grove.

Det holder liksom ikke å hente et par spillere i høstvinduet.
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:06    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Så han akkurat i sommer så ble han rågod i jobben sin? Tvilsomt. Det er fortsatt ikke lenge siden Boti Goa, det er bare noen mnd siden Boti Goa 2.0 og det er ikke lenge siden han gjorde sitt beste for å utføre kriminelle handlinger i klubbens navn. Tabbene har kommet jevnlig, og de er ofte grove.

Så hvorfor i H dro du ikke ut med banneret ditt etter han faktisk gjorde en tabbe da, isteden for å komme trekkende med skiten nå?
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:07    Post subject: Reply with quote

Er jobben hans og skaffe oss gode spiller,så det skal man forvente av en sportsdirektør,men han viser sine svake sider på andre saker som vanlig.

Og spillerne kom jo alt for sent,vi ligger hele tiden på etterskudd i alt han gjør,og virker ikke som han har stort nettverk engang.
Trener situasjon gjør oss enda mer forbanna når han kommer med per joar hansen,som har cv som folk ler av.

Vi forventer mer av en sportsdirektør i en TOPPklubb.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
tage1
Junior

PostPosted: 12.12.2012 23:09    Post subject: Reply with quote

Er det noen som vurderer å dra på kontoret til Hoftun i morgen?
Back to top
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:10    Post subject: Reply with quote

Overgangssaken lukter litt vondt ja, selv om det aldri ble tatt ut noen tiltale mot Hoftun.

Men, noen bomkjøp vil det alltid være, og er ikke det jeg vil kalle grove tabber. Dette skjer i alle klubber, og ikke med høyere frekvens i rosenborg enn andre plasser. Se på brann, vålerenga, lsk osv. Eller FCK, eller premier league-klubber for den saks skyld. Vi er langt fra verst i klassen.
Back to top
bongo
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:21    Post subject: Reply with quote

Uansett hva man mener om stuntet så har det skapt veldig mye blest om saken, de fleste nettavisene har hatt opptil flere artikler, og missnøyen blant supporterne har blitt godt kjent. Det hadde ikke skjedd hvis bannerne ikke hadde blitt satt opp.
Jeg vil understreke at dette er noe som bare bør gjøres i ytterste nødsfall når man ikke ser annen utvei for å få ut budskapet. Og at dette er en ekstremt effektiv måte å gjøre det på, det tror jeg alle er enige om.

At dette til syvende og sist tjener saken, det er jeg også helt sikker på.
Da får det også min aksept!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 12.12.2012 23:22    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:

Så hvorfor i H dro du ikke ut med banneret ditt etter han faktisk gjorde en tabbe da, isteden for å komme trekkende med skiten nå?

Jeg har ingenting med bannerne å gjøre, jeg er bosatt i Oslo. Men jeg støtter valget om bannere og støttet det når bannerne hang på Lerkendal tidligere i år.
Back to top
pavel londak fan account
Rutinert

PostPosted: 12.12.2012 23:37    Post subject: Reply with quote

Ikke bare er Hoftun en elendig sportsdirektør, han er en tvers gjennom uspiselig type som tilsynelatende ikke evner å ta selvkritikk der han sitter på sin høye hest og sprer rundt seg med fornærmelser både til fansen og klubblegender.

Dette har gått for langt, nå gidder jeg ikke mer. Hoftun må vekk fra denne klubben. Langt vekk.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:49    Post subject: Reply with quote

tage1 wrote:
Er det noen som vurderer å dra på kontoret til Hoftun i morgen?

Dette er bare neddyssingprat. Han kjenner godt til kritikken og stemningen i byen og landsdelen.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 12.12.2012 23:58    Post subject: Reply with quote

Får uansett ikke komme inn på kontoret til Hoftun om det ikke er for å gi han ubetinget skryt. Ingen i hele verden mottar kritikk på en verre måte enn han. Han fremstår jo også så jævla uintelligent at hans fremtreden bare blir et pinlig syn. Man må ha litt sosiale skills om man skal pulle en slik arroganse, og det har ikke Hoftun der han sitter i joggebuksa si.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
puckno
Veteran

PostPosted: 12.12.2012 23:59    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke se noe som helst negativt med jobben til Hoftun det siste halve året. Vi har så langt fått minimum 2, muligens 4, gode spillere. Vi har gjort en nødvendig opprydding i stallen og kvittet oss med for eksempel Iversen og Prica. Vi har sparket JJ. Vi har muligens gode spillere på vei inn.

Dette tror jeg mange supportere ser, i motsetning til de mange som kommer med tidvis svært usaklige påstander og angrep her på forumet.

Arbeidet fra Hoftun tilsier overhodet ikke noen plutselige "Hoftun må gå" bannere på brakka hvis man ser på arbeidet utført kun det siste halve året.

Over tid er en annen diskusjon, men plutselig aksjoner mot Hoftun nå blir tåpelig og har garantert ikke et flertall i ryggen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:04    Post subject: Reply with quote

Alle jeg kjenner og har tatt opp temaet med er enige med meg. Kanskje er det fordi de kjenner mitt engasjement. Men, uansett.
Back to top
Wiseblood
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:17    Post subject: Reply with quote

...og det er ikke lenge siden han gjorde sitt beste for å utføre kriminelle handlinger i klubbens navn. Tabbene har kommet jevnlig, og de er ofte grove.

Der ble det kaffe på skjermen... Latterkick. Very Happy
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 13.12.2012 00:19    Post subject: Reply with quote

Jeg oppfordrer folka som hang opp bannere i natt til å gjøre noe lignende hver eneste natt, da med skriften " Hoftun må gå, hent Eggen nå "

- Torgeir Børven
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:22    Post subject: Reply with quote

Hoftun ledet prosessen som førte frem til ansettelse av Jan Jönsson som trener. Nå, etter 2 år, halvveis ut i kontrakten, så må Jan Jönsson gå som trener.

I følge Koteng skyldes ikke dette dårlige resultater, men derimot måten RBK spiller på, og at "Jönsson har en fotballfilosofi som ikke er i tråd med den filosofien som RBK ønsker".

Hvem synes dere bør ta ansvaret for dette? Det er vel ikke slik at Jönssons filosofi har endret seg etter at han kom til RBK?

Min mening er at Hoftun må ta ansvaret!
puckno
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:26    Post subject: Reply with quote

Jeg er en av de som helhjertet støttet sparkingen av Jönsson, men som like helhjertet også støttet ansettelsen av Jönsson.

Jeg ser ikke noen som helst motsetning mellom disse to. Man kan ikke alltid forutse om ting vil fungere eller ikke, men dette synes jeg definitivt var verdt å forsøke.

Jeg synes derfor ikke ansettelsen av JJ i seg selv er diskvalifiserende for Hoftuns del. Og styrelederen har vi allerede byttet ut.
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:31    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Jeg kan ikke se noe som helst negativt med jobben til Hoftun det siste halve året. Vi har så langt fått minimum 2, muligens 4, gode spillere. Vi har gjort en nødvendig opprydding i stallen og kvittet oss med for eksempel Iversen og Prica. Vi har sparket JJ. Vi har muligens gode spillere på vei inn.

Dette tror jeg mange supportere ser, i motsetning til de mange som kommer med tidvis svært usaklige påstander og angrep her på forumet.

Arbeidet fra Hoftun tilsier overhodet ikke noen plutselige "Hoftun må gå" bannere på brakka hvis man ser på arbeidet utført kun det siste halve året.

Over tid er en annen diskusjon, men plutselig aksjoner mot Hoftun nå blir tåpelig og har garantert ikke et flertall i ryggen.

Jøye meg...!

Fått ut Iversen og Prica...ja, det er kjemegodt jobba av Hoftun! Han har selvfølgelig erstatterne klare allerede ettersom dette har vært klart i lang tid?

Hoftun har vært en skandale i denne klubben. Hans bomkjøp over flere år har kostet klubben så mange ti-talls millioner at jeg ikke vil regne på det en gang. Pluss deretter på en total mangel av langsiktighet rundt speiding av spillere, innkjøp av spillere, panikkjøp fordi han alltid er på etterskudd, sparking av Torbjørnsen etterfulgt av en plutselig reansettelse da han fant ut at det var smart likevel, den fantastiske trønder-norge-utlandet visjonen, hentet inn trenere på tvers av klubbens filosofi, mangel av en rød tråd gjennom hele klubben hva angår spillestil og mønster herunder seniorlaget vs juniorlaget +++++

Har han egentlig bidratt med noe som helst positivt i de årene han har vært her?

Klarer ikke lenger å huske Hoftun for den fantastisk gode fotballspilleren han var.
Back to top
Hentesveis
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:33    Post subject: Reply with quote

puckno, det gjorde jeg også. Jönsson var for meg et kjempevalg, men jeg mener også at det var riktig å avslutte ansettelsesforholdet nå.

Å å sparke en trener pga. feil fotballfilosofi blir likevel feil i mitt hode. Den filosofien måtte han redegjøre for overfor "noen" i RBK før han ble ansatt, og da blir det teit å benytte dette som argument for å sparke Jönsson nå.

Hoftun skjønte ikke dette under prosessen, og Hoftun er derfor ferdig, for meg! Mad
larsarus
Legende

PostPosted: 13.12.2012 00:37    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
Hoftun ledet prosessen som førte frem til ansettelse av Jan Jönsson som trener. Nå, etter 2 år, halvveis ut i kontrakten, så må Jan Jönsson gå som trener.

Og må nevne at det var et år for sent - tror mange som meg så at det ikke var noe fremskritt å spore når man fulgte laget over tid og så bort i fra nyanskaffelser allerede i forrige sesong. Vi har kastet bort et år på å komme oss på rett spor igjen pga tregheten i systemet.
Back to top
eksil
Veteran

PostPosted: 13.12.2012 00:41    Post subject: Reply with quote

Bakklandia wrote:
Kjære Erik, jeg veit rett og slett ikke hva jeg skal si. Kjerner har helt rett i at det ikke finnes ord som rettferdiggjør din innsats for og karriere i Rosenborg.
.....
Bent og Nils Arne får ha meg unnskyldt, du er Kongen av Lerkendal, Erik!

....fra side 2 i Hoftun tråden..
Fasinerende hvordan denne mannen har prestert å rauvvkjøre seg selv ned i møkka. Snakk om forvandling!

Hadde de enda gitt mannen et seriøst mediehåndteringskurs så han hadde sluppet å gjøre seg sånn ut som på tv i kveld!
At han nærmest pisser på Eggen er provoserende.
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 246, 247, 248 ... 405, 406, 407  Next
Page 247 of 407

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb