View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.12.2012 17:22 Post subject: |
|
|
Blir det Per Joar Hansen minner det veldig om Hodgson og Liverpool en vet før det har begynt at det kommer til å gå til helvete. Jeg er skremt at han i det hele tatt er nevnt og den listen som er nevnt er et makkverk av arbeid. En må faktisk forvente at en går ut bredt i søk av en trener og ikke bare plukker opp de 10 første navnene en kommer på.
0 tillit til Per Joar Hansen og ansettes han betyr det 0 tillit til klubbens styre for min del. Gjør de ikke objektive kvalitative vurderinger på Brakka, ingenting i CV til Per Joar Hansen tilsier at han er kvalifisert til jobben. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.12.2012 17:22 Post subject: |
|
|
Hvis PJH bliver ny træner giver jeg snart op, det viser at vi ikke har lært noget som helst de sidste 10 år. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.12.2012 17:29 Post subject: |
|
|
kettler wrote: | På tv2 sin sportsending så sa de at lista til styret så slik ut:
1. Perry
2. Sollied
3. Hareide
4. Eggen
5. Ola By Riise
6. Høgmo
7. Deila |
Stemmer dette, er det en skandale av dimensjoner, både hos de som har sydd sammen listen og de som har godtatt at noe slikt presenteres og vurderes. |
|
Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 07.12.2012 17:32 Post subject: |
|
|
Den lista der kan jo ikke stemme... En ærlig sak hvis man ikke ønsker Eggen (hva nå grunnen uansett skulle være), men Eggen er selvsagt nummer 1 eller ikke på lista i det hele tatt... Enten er han ønsket, eller så er han uønsket. Man setter ikke opp Eggen på fjerdeplass over aktuelle kandidater. Men nå burde vel strengt tatt ikke Perry stått øverst heller da. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 07.12.2012 17:33 Post subject: |
|
|
Jeg er klar for Perry! Bring it on! |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:36 Post subject: |
|
|
Fy faen for et ambisjonsnivå vi har ... |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.12.2012 17:37 Post subject: |
|
|
Stemmer den lista, gidder jeg ikke engasjere meg lenger. Per Joar? Det må være en spøk? |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 07.12.2012 17:37 Post subject: |
|
|
Ser ikke for meg at dette gjør at sesongkortsalget øker i været akkurat |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 07.12.2012 17:41 Post subject: |
|
|
Merkelig at vi bruker all verdens tid på å evaluere vekk JJ, for så i neste omgang ansette ny trener på rekordtid. Spent på forklaringene her. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
meister Senior
|
Posted: 07.12.2012 17:42 Post subject: |
|
|
Keenoir wrote: | Blir det Per Joar Hansen minner det veldig om Hodgson og Liverpool en vet før det har begynt at det kommer til å gå til helvete. |
Også ser man i etterklokskapens ånd at han faktisk ikke fikk noen dårlige resultater med LFC. Han maksa mer eller mindre potensialet demmers... |
|
Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 07.12.2012 17:43 Post subject: |
|
|
meister wrote: | Keenoir wrote: | Blir det Per Joar Hansen minner det veldig om Hodgson og Liverpool en vet før det har begynt at det kommer til å gå til helvete. |
Også ser man i etterklokskapens ånd at han faktisk ikke fikk noen dårlige resultater med LFC. Han maksa mer eller mindre potensialet demmers... |
Tull. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:46 Post subject: |
|
|
Dette er faen meg selvmord. De henter han utelukkende pga hans resultater med u-21 landslaget, kan ikke skjønne noe annet. Han har ingenting å vise til på CV'en på klubbnivå som er godt nok til å trene RBK, dette er faen meg et slag under beltestedet så det svir.
En dag som jeg så på som den beste fredagen i hele år, gikk fra himmel til helvete. At de greide å fucke opp dette er bare helt utrolig.
Jeg vet ikke om jeg gidder å se på pressekonferansen engang, jeg kommer bere til å gråte. Per Joar Hansen tar over etter Janne Jönsson, kunne det vært verre? Av de navnene de hadde på lista si så satte de han med MINST sannsynlighet til å ta RBK til gull øverst. Jeg mener samtlige på den lista er bedre skikket til å lede RBK i 2013 enn Perry. |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:50 Post subject: |
|
|
Styret er en skam! Hva er kriteriet? Treneren må ha en link med klubben, spille 4-3-3 og ha noe positiv omtale i mediene ila de 6.mnd? Skal nevnes at det nesten gikk til helvete med u-21 laget hadde det ikke vært for at de snudde noen resultater på slutten.
Jeg har ikke vært blant det hylekoret som har krevd at den ene etter den andre i sportslig ledelse og administrasjon må tre av. Men nå er jeg med dere, for en patetisk gjeng som styrer klubben. Skam dere! |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 07.12.2012 17:50 Post subject: |
|
|
Den lista er kun spekulasjoner, jeg vet med ganske stor sikkerhet at både Kasper Hjulmand, Ståle Solbakken, OGS, Nordlie og Rekdal også står/stod på lista.
Vi kan ikke vente at utenlandske trenere står i kø for å komme til Norge for å trene et lag i en svak liga og til en jobb som er dårlig betalt i tillegg. Stikk fingern i jorda folkens.
Uansett hvem vi hadde ansatt ville det blitt et sjansespill.
Men vent å se nå før dere sprer mer eder og galle. Det er jo ikke sikkert ennå at det blir Perry. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:53 Post subject: |
|
|
kettler wrote: | På tv2 sin sportsending så sa de at lista til styret så slik ut:
1. Perry
2. Sollied
3. Hareide
4. Eggen
5. Ola By Riise
6. Høgmo
7. Deila |
Tragikomisk, hvis denne lista stemmer kan man jo begynne å lure på hva i all verden styre og ledelse i RBK har drevet med de siste årene, de har ihvertfall ikke brukt særlig med tid på å lete etter gode trenerkandidater rundt omkring i Norden/Europa. Det er jo akkurat samme liste som for 2 år siden, og før der, og før der, bare litt stokket om på rekkefølgen og med Deila inn nederst. Pokker ta, 2-3 år som hovedtrener i RBK burde være et meget spennende karrieresteg for en ung og fremadstormende trener med ambisjoner i Europa. Kunne vært greit å undersøke muligheten ihvertfall, som VIF har gjort... (Bergkamp, Wieghorst bl.a.).
Last edited by trondhb on 07.12.2012 17:54; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
Posted: 07.12.2012 17:54 Post subject: |
|
|
Faen altså! Nå er jeg forbanna.
Vekk meg opp når Perry har fått sparken. Med mindre de ansetter Høgmo på samme pressekonferanse. 2005 all over again. |
|
Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:56 Post subject: |
|
|
Jeg tror ingenting på at OGS står på den lista. Styret er kansje litt lavpanna i blant, men å tro de kan hente OGS er ren idioti. Som om Liverpool skulle hentet SAF. Når det gjelder Reka, kan han bare dra til H. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.12.2012 17:57 Post subject: |
|
|
ode wrote: |
Vi kan ikke vente at utenlandske trenere står i kø for å komme til Norge for å trene et lag i en svak liga og til en jobb som er dårlig betalt i tillegg. Stikk fingern i jorda folkens.
|
Men bliver det overhovedet vurderet og evalueret? Det er godt mulig situationen er sådan, men det er ikke til og vide før det bliver undersøgt. Man kan og må ikke sige sig tilfreds med kun og "researche" markedet i Norden, som det kan lade til er sket endnu engang.
Optimalt set skal der være en grundig process bag enhver ansættelse af en så vigtig position. Her skal og bør man gå udover Norden/Skandinavien efter min mening, Er der ingen interesse kan man hurtigt gå videre. Denne process har ikke været tilstede før og hvis listerne stemmer er den heller ikke tilstede denne gang, hvilket er ekstremt skuffende. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 07.12.2012 17:59 Post subject: |
|
|
Blir OGS RBK-trener skal jeg gå barbeint til Vuku og tilbake i høljregn... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
KenMan Veteran

|
Posted: 07.12.2012 18:01 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Blir OGS RBK-trener skal jeg gå barbeint til Vuku og tilbake i høljregn... |
Jeg joiner! Og jeg kommer gående fra Bergen først... _________________ "Vi har satt oss i en brukbar posisjon"
- KÃ¥re Ingebrigtsen etter 3-0 seieren borte mot FCSB i Europa League-playoff- |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 07.12.2012 18:03 Post subject: |
|
|
Lerka wrote: | Jeg tror ingenting på at OGS står på den lista. Styret er kansje litt lavpanna i blant, men å tro de kan hente OGS er ren idioti. Som om Liverpool skulle hentet SAF. Når det gjelder Reka, kan han bare dra til H. |
Du kan tro hva du vil, men å gå etter de 'store' fiskene er altså nå plutselig idioti? Er det ikke det all er nå roper etter da? Vi vil ha noe større og bedre! Lista er rubbsih, kast styret, legg ned klubben! At noen navn i utgangspunktet er urealistiske skal altså bety at vi stryker dem før vi har prøvd? For en logikk. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 07.12.2012 18:04 Post subject: |
|
|
Skal prøve å styre følelsene:
Hvorfor har man det så travelt? Den lista ligger det jo ikke noe arbeid bak?
Ingen utenlandske kandidater.
Hvilke kriterier legges for jobben? At man liker 433?
Det gjør jeg også. _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
|
Posted: 07.12.2012 18:10 Post subject: |
|
|
Gjett en gang på hva som har skjedd hvis vi nå brukte den tiden du etterspør og lot Wiggen trene laget i oppkjøringen og hovedtreneren først ble ansatt i april?
Alle på dette forumet hadde begått kollektivt selvmord pga av handlingslammet og udugelig ledelse som ikke hadde treneren klar før sesongstart. _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 07.12.2012 18:15 Post subject: |
|
|
Eksil wrote: | Den lista ligger det jo ikke noe arbeid bak? |
Joda, de satte seg ned et kvarter over en kopp Kjeldsberg en morgen i 2003 og satte opp den lista. Så la Hoftun til Deila nederst etter at han så sesongoppsummeringen i Fotball-Xtra for noen uker siden. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 07.12.2012 18:30 Post subject: |
|
|
Nå oser det paranoia lange veier. Nå ma alle la eder og galle bli liggende. Jeg tror, som ode ingenting på denne lista. Og om det er noe hold i den, har de iallefall begynt å tenkt på forskjellige kandidater. Husk Hamren. Han ble plutselig dratt opp av hatten til manges overraskelse. Så vi bør vente.
Ang. Perri så har han nok blitt en mye bedre trener enn sist han var på Lerkendal.
Så det trenger ikke være beksvart. Han greier seg bedre enn Janne uansett. |
|
Back to top |
|
 |
|