| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
csk Senior
|
Posted: 23.11.2012 01:44 Post subject: |
|
|
| gollum wrote: | Bilde av tifon
 |
Viftes det med hvite lommetørkler? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 23.11.2012 08:03 Post subject: |
|
|
Eller viftes det med blanke ark?
"Og om du itte greier det og alt er like trist ..." _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 23.11.2012 08:27 Post subject: |
|
|
| Det viftes med hvite flagg, de brukes for at tifoen skal se fetere ut. |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 23.11.2012 09:58 Post subject: |
|
|
| WT62 wrote: | | Bra med seier pga rating og penger,men klarer ikke å glede meg over det som skjer utpå der i kveld. En ting er at vi blir rævkjørt i 30 min i 2 omgang av en gjeng middelmådigheter, verre er det å se alle lilleputtfeilene offensivt. Det løpes i samme rom gang på gang, det forsøkes å føre ball forbi flere motstandere og det ender med offside eller balltap, vi legger aldri spillere i offensivt returrom og ligger konsekvent på linje ved innlegg på kant. Er ikke akkurat "rocket science" ,men overgår nok våre trenerens evner... |
Blir jo sånn når planen er å storme i angrep for enhver pris - både ved gjenvinning og ellers, uten at det er noe spillemønster eller innøvd dynamikk i angrepsspillet! Var det Svensson som ble sitert på at spillere var redd for å få ballen sentralt fordi de ikke visste hva de skulle gjøre med den!? Helt føkkings håpløst! _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
csk Senior
|
Posted: 23.11.2012 11:29 Post subject: |
|
|
| JannesBart wrote: | | Det viftes med hvite flagg, de brukes for at tifoen skal se fetere ut. |
Har det vært noe respons på dette? Det kan jo tolkes som en hilsen med hvite tørkler til treneren? Jeg var ikke på kampen, men på bildet så ser det litt sånn ut. |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 23.11.2012 11:41 Post subject: |
|
|
| Jeg tolker det som at man vifter med flagg i klubbens farger i forbindelse med tifo. Ikke noe annet. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 23.11.2012 11:47 Post subject: |
|
|
| Det er riktig. Flagga er kun et visuelt element som bidrar til helheten. |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 23.11.2012 11:52 Post subject: |
|
|
| Men om noen vil tolke det som mistillit til treneren så må de gjerne gjøre det. Han står ikke akkurat høyt i kurs blant TT05 sine folk. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 23.11.2012 13:39 Post subject: |
|
|
| Dersom det tolkes som misnøye mot treneren at det viftes med hvite flagg på en Rosenborg-kamp, sier vel det mer om mottakeren enn avsenderen. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 23.11.2012 13:42 Post subject: |
|
|
Bra lesning på Rapids supporterforum, utrolig som vi får gjennomgå (og deres lag forøvrig.)
"Rosenborg må rett og slett være det svakeste laget av EL kan ikke tenke meg noe annet. ingen anelse om, men hva vi er da. toast eller noe."
"To ganger for å tape mot en så svak Trondheim er en skandale. Svakheter alt du ser, i forsvaret, så vel som i midtbanen og i storm."
"Det jeg fortsatt trodde galskap det er blitt av denne Rosenborg. Akkurat som utseendet jeg nesten tror at det er det verste laget i El Winery.
Så tenkte jeg selv i vår liga vil ikke rive mye."
"utrolig, to ganger bedre lag, mistet to ganger, katastrofale. at det ikke er det, jeg bare mangler ord. trondheim, jeg kan med rette si, er svakere enn vi er"
 |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 23.11.2012 13:43 Post subject: |
|
|
| Pen jobb av TT, men overheadene på ØØ kommer liksom ikke helt til sin rett. Flatt, skyggefullt og høyt til værs. Hvordan er mulighetene for å få "retta dem opp" litt? Når det leveres såpass bra arbeid, hadde det vært fint med en noe bedre betraktningsvinkel for alle dem som ikke passerer over stadion i småfly like før kampstart. |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 23.11.2012 13:50 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | "Det jeg fortsatt trodde galskap det er blitt av denne Rosenborg. Akkurat som utseendet jeg nesten tror at det er det verste laget i El Winery.
Så tenkte jeg selv i vår liga vil ikke rive mye."
|
Regner med du har brukt Google Translate, men akkurat denne skjønte ikke jeg så mye av ihvertfall  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 23.11.2012 13:55 Post subject: |
|
|
| Quote: | | forsvaret, så vel som i midtbanen og i storm. |
Hahaha. Fin google-oversettelse det der. Jeg antar at det sto stürm eller noe i den duren? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 23.11.2012 13:58 Post subject: |
|
|
Til de 3 siste innlegg:
1. Enig - at det av enkelte tolkes som misnøye, sier alt om ståa vi er i..
2. Google Translate til tross - budskapet er jo lett leselig.. Tipper de med god grunn mener det samme som oss: at motstanderlaget er det dårligste i EL.. Jeg holder en knapp på at vi er et bedre lag, men med de oppvisningene vi har hatt mot RW forstår jeg jo om Rapid-fansa mener noe annet;)
3. Blir vel vanskelig, men godt forslag.. Både fra banen og store deler av tribunen ellers kan tifo på ØØ dessverre bli lite synlig ved 'vanlig' vinkel.. _________________ Saklig |
|
| Back to top |
|
 |
Moderator Senior
|
Posted: 23.11.2012 13:58 Post subject: |
|
|
| nieuwlaat wrote: | | Pen jobb av TT, men overheadene på ØØ kommer liksom ikke helt til sin rett. Flatt, skyggefullt og høyt til værs. Hvordan er mulighetene for å få "retta dem opp" litt? Når det leveres såpass bra arbeid, hadde det vært fint med en noe bedre betraktningsvinkel for alle dem som ikke passerer over stadion i småfly like før kampstart. |
Det jobbes med saken. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 23.11.2012 14:00 Post subject: |
|
|
| for de av oss som sliter med å se på det bildet, hva sto det egentlig på tifoen? |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 23.11.2012 14:07 Post subject: |
|
|
| Endte det ikke opp med Nordens stolthet - Rosenborg Ballklub, da? |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 23.11.2012 14:09 Post subject: |
|
|
okei
SÃ¥ det var en plakat med "takk for moroa" til Steffen.
Likte den |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 23.11.2012 16:30 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Det er riktig. Flagga er kun et visuelt element som bidrar til helheten. |
Framheva ble det, men jeg må si helt klart når jeg så det, at jeg trodde det var en Jønsson-protest
Lurer på om Jønsson la merke til det? |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 23.11.2012 22:50 Post subject: |
|
|
| Gænser wrote: | | Konrad4ever wrote: | | Hvem vant tribune kampen? Hørte bortefansen godt på klippet på RBK.no |
Sto i Kjernen selv, men må vel si at Rapid vant på tribunen. |
Er ikke helt enig, jeg satt ca midt på EM1 tribunen, og vil si rapid fansen var litt som klanen, det dabbet veldig av når de fikk en scoring i trynet. Tørr påstå at det var relativt jevnt, men knepen seier til rapidfansen. Kun på volum tidlig i kampen. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 24.11.2012 01:07 Post subject: |
|
|
| danne wrote: | | nieuwlaat wrote: | | Pen jobb av TT, men overheadene på ØØ kommer liksom ikke helt til sin rett. Flatt, skyggefullt og høyt til værs. Hvordan er mulighetene for å få "retta dem opp" litt? Når det leveres såpass bra arbeid, hadde det vært fint med en noe bedre betraktningsvinkel for alle dem som ikke passerer over stadion i småfly like før kampstart. |
Det jobbes med saken. |
Den enkleste løsningen på det problemet hadde vel vært å fjernet sikkerhetsnettet. I samme slengen kunne de bare stengt av nedre del av tribunen, og folk måtte sitte andre plasser. Dermed kunne en enkelt hatt tifoer som på tribune vest. _________________ 04.12.96 |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 24.11.2012 02:30 Post subject: |
|
|
det nettet foran ødelegger for det meste av aktivitet mellom etasjene ja, derfor jobbes det med en annen løsning.
men man trenger ikke fly for å se tifoen nå heller. de som kommer på banen og skal spille for klubben ser det greit. |
|
| Back to top |
|
 |
|