View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.11.2012 22:24 Post subject: |
|
|
Der ble han tomålsscorer også gitt  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 03.11.2012 23:19 Post subject: |
|
|
FÃ¥ han hjem! _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 03.11.2012 23:22 Post subject: |
|
|
Ja, han velger nok bort Gudjohnsen for Svensson  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 03.11.2012 23:26 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Litt for sen til å trykke runding der, gitt. |
Apropos, jeg prøvde å finne det fifa-intervjuet med Tettey for en stund tilbake, uten hell. Noen som vet...? Lå vel på Gossip Boyz-sidene, de er jo borte nå...
Beklager OT |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 04.11.2012 02:29 Post subject: |
|
|
Traore har hatt en fin sesongåpning for Gdansk. 6 mål og 3 assist på 9 kamper lar seg høre.
http://www.transfermarkt....42941.html _________________
Peter Storey wrote: | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.11.2012 15:01 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Litt for sen til å trykke runding der, gitt. |
Litt morsomt at mens Tettey spilte i RBK var det flere her inne som mente at han hadde den dårligste skuddteknikken som fantes og at han aldri burde skyte.
På Carrow Road gaules det 'shooot' hver gang Tettey får ballen på motstanderens banehalvdel.
Han hadde forøvrig en ny sterk kamp i går. I førsteomgangen syns jeg han var den klart beste på banen, mens han ikke ble like involvert i andreomgangen. Av de med flest pasninger på laget har han igjen den beste treffraten på 85%, og en 8'er på Sky-børsen. Morsomt også å høre hvordan de britiske kommentatorene skrøt av ham underveis.
På Norwich-forumene blir han allerede fremstilt som en av fire bærebjelker i laget, sammen med Bassong, Hoolahan og Holt. Det er godt gjort etter såpass kort tid. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.11.2012 15:15 Post subject: |
|
|
Quote: | Litt morsomt at mens Tettey spilte i RBK var det flere her inne som mente at han hadde den dårligste skuddteknikken som fantes og at han aldri burde skyte. |
Du ser det altså ikke som mulig at han har utviklet seg siden han var hos oss(og mens han var hos oss)? At supportere roper "Skyt" idag beviser at Tettey sin skuddfot alltid har vært fantastisk? Den kjøper jeg ikke brady  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.11.2012 15:38 Post subject: |
|
|
Jeg tror det gikk mye på selvtillit. På Lerkendal ble det vanskelig med det etterhvert, og det var derfor han bommet så mye når han var i scoringsposisjon også. Du får ikke selvtillit av å høre at du er en dårlig avslutter. Her skal ikke kun publikum ha skylden, men også trenerne, som maste i pressen om midtbanespillere som ikke var såkalt 'målfarlige'. |
|
Back to top |
|
 |
Whoppa Veteran
|
Posted: 04.11.2012 15:38 Post subject: |
|
|
Fra goal.com
Quote: | The summer signing from Rennes is quickly becoming a bit of a cult hero at Carrow Road and the fans enjoyed his performance yet again. He marched forward whenever the opportunity arose and his passing was good. The Norwegian obviously likes to keep the ball moving, and he did so well. |
|
|
Back to top |
|
 |
d3 Rutinert

|
Posted: 05.11.2012 01:50 Post subject: |
|
|
RÃ¥nny wrote: | Ja, han velger nok bort Gudjohnsen for Svensson  |
Probably not, det er ikke akkurat mye å komme hjem til heller, slik som det ser ut nå. _________________ 100% JESUS |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 07.11.2012 20:39 Post subject: |
|
|
Er i Polen, nærmere bestemt Gdansk, for å holde et fordrag for polske supportere og den polkse ligaen. Mine verter, supporterne fra Lechia Gdansk, kan fortelle med at Traore er den store stjernen i laget og en av de beste spillerne i ligaen. Blir litt sur når jeg tenker på hvor lett vi lot ham gå. _________________ Svart og hvit for alltid!
Last edited by ace on 08.11.2012 19:19; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 08.11.2012 01:51 Post subject: |
|
|
Ikke for å spore for mye av, men hva er polske supportere ute etter å lære fra nordmenn på den fronten egentlig? |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 08.11.2012 02:14 Post subject: |
|
|
Oppførsel og folkeskikk? _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 08.11.2012 19:18 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Ikke for å spore for mye av, men hva er polske supportere ute etter å lære fra nordmenn på den fronten egentlig? | Den jobben vi har gjort med å legalisere bruken av pyroteknikk på tribunen. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
|
Back to top |
|
 |
Bakklandish Junior

|
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.11.2012 19:30 Post subject: |
|
|
Nei takk. Å hente Skjelbred tilbake nå blir tredobbelt feil.
For det første har vi nok spillere som trenger mer, ikke mindre, kamperfaring på sentral (offensiv) midtbane.
For det andre passer ikke Skjelbred inn i antifotballen til Jönsson og kan komme til å bli brukt til ting han mestrer dårlig i en posisjon han ikke er best, mens yngre spillere fortrenges.
For det tredje har vi mye mer nytte av å heller benytte disse pengene, som eventuelt hadde gått til å hente og lønne Skjelbred, til en spiss med gode avslutteregenskaper. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 09.11.2012 19:48 Post subject: |
|
|
Ja takk. Å hente Ciljan vil være tredobbelt riktig.
For det første hadde han gått rett innn på laget, altås hadde vi blitt styrket.
For det andre passer forhåpentligvis Ciljan inn i godfotballen som ny trener har tenkt til å spille fra 1 januar, Jönsson må og skal bort.
For det tredje så skal vi ha råd til både god midtbanespiller(som kommer tilnærmet gratis) og god spiss. |
|
Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.11.2012 19:57 Post subject: |
|
|
Godt kontret.
Min konklusjon er selvfølgelig preget av at ledelsen har fredet JJ og da blir Skjelbred feil mann for oss nå.
Ønsker ham heller lykke til i en klubb der han får anledning til å benytte sine gode ferdigheter i et system der midtbanen ikke er en blindtarm i spilleplanen. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
Back to top |
|
 |
simvik91 Rutinert

|
Posted: 09.11.2012 20:51 Post subject: |
|
|
Tipper han drar til Nederland. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.11.2012 15:39 Post subject: |
|
|
Hhv. Bjørnebye og Hornseth har ikke gitt opp håpet om RBK-gull:
- Med fortid i Rosenborg håper jeg jo på dem. Rent følelsesmessig er det 50-50 mellom Godset og Molde. Det er spennende ting som foregår i Drammen, men det hadde vært gøy om Ole Gunnar Solskjær hadde klart to på rad.
- Aller helst håper jeg på Rosenborg, men det er vel utopi å tro på det! Som Rosenborg-supporter kan jeg vel ikke si erkefienden Molde, så det hadde vært artig om Godset hadde tatt det. De satser ungt og har en kul trener som går mot resten og prøver å utvikle individualister og har en klar filosofi.
Les mer: «Alle» vil ha Godset-gull
Også gamle helter som Bjørn Øien og Kenta Bergersen er intervjuet. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 10.11.2012 20:54 Post subject: |
|
|
Både Bakenga og Henriksen fra start i dagens kamper. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 10.11.2012 21:37 Post subject: |
|
|
Så forrige kamp av AZ og jeg må si at Henriksen tar nivået med glans. Merker meg også at han er blitt mye flinkere (eller blitt instruert) til å oppsøke ball når laget besitter den, da ser man også hvor presis han er i pasningsspillet sitt. Tydelig at han trengte ett miljøskifte og annen fotball en det han fikk servert av Rosenborg med Jönsson. |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 10.11.2012 22:13 Post subject: |
|
|
http://www.castalba.tv/ch...nnel/12154
Sitter å ser henriksen spille nå, og må personlig innrømme at jeg ikke synes nivået virker å være mye høyere enn i tippeligaen. Det ser også ut til å være glissent på tribunen og publikum høres knapt. Nå skal jeg ikke basere alt på det lille jeg har sett vel og merke.
Synes unasett henriksen gjør det solig. Fordeler mye ball, og det virker som han er den mest pasningssikre i laget. Var involvert i angrepet som førte til 2-2 også nettopp.
Edit, ekstra: Det denne kampen har vist meg er et AZ som ikke virker å være bedre enn RBK under janne på en middels dag. Og Herniksen virker å være blant de beste (om ikke DEN beste) |
|
Back to top |
|
 |
|